Goed te woord gestaan , goede service

Goed te woord gestaan met de koop van auto . Met een kopje koffie de deal gesloten . Na een week kwam er een mankement ,leenauto mee gekregen en meteen verholpen ..

Top bedrijf : zeer persoonlijk en adequaat

Zijn altijd vriendelijk en zullen je altijd goed en snel helpen

Eerlijke mensen fijne ervaring

Ik heb deze week een nissan gekocht.. heel tevreden mee,

Uitstekende service, altijd snel en accuraat geholpen bij reparaties. Prijs kwaliteit verhouding is ook zeer goed.

Goed en netjes te woord gestaan

Ik werd fijn geholpen , het probleem werd snel opgelost.

Perfect.

Dik tevreden , meteen plezier van mijn nieuwe trekhaak. Was snel geregeld.

Je hebt service en je hebt van Oorschot service

Wederom super geholpen en geadviseerd met een nieuwe occassion. Kwaliteit prijs verhouding is uitstekend, service nog beter

Eerlijk oprecht

Fijn contact ook via de mail en een eerlijke prijs voor mijn auto terug gekregen.

Fijn bedrijf

Paar maanden geleden een auto gekocht,zeer netjes geholpen bij de aankoop. Had daarna een technisch probleempje met de auto,dit is heel erg netjes in de garantie opgelost. Ik ga hier zonder twijfel mijn volgende auto ook aanschaffen En beveel dit bedrijf echt aan

Snel, betrouwbaar en klantvriendelijk.

Prettige garage om mee te werken. Mijn ervaring is dat ze snel tijd voor me hebben. Ze denken goed met je mee als klant, bijv. over wat zowel financieel als kwalitatief de beste optie is wanneer er een onderdeel vervangen moet worden of een reparatie nodig is. Toen ik recent een auto bij ze kocht, hebben ze goed en kritisch meegedacht en het ook eerlijk aangegeven als ze dachten dat een auto niet zou passen voor ons. Ze komen hun beloftes na, maken een betrouwbare indruk.

Blij met onze zo goed als nieuwe Dacia!

Onze eerste aankoop bij van Oorschot is goed bevallen. Het eerste contact verliep wat stroef, de verkoper vertelde uit zichzelf niet veel over de auto, maar door zelf vragen te stellen werd er wat meer duidelijk. Verder werden we verwelkomt met een bak koffie en waren we de enige kopers in het bedrijf, wat weer corona vriendelijk voelde. We hebben een proefrit gemaakt over de snelweg. De auto stond keurig netjes klaar, rook schoongemaakt en zag er als nieuw uit, was 2 jaar oud. Je krijgt ook altijd snel reactie terug, dat is prettig.

Prima!

Alles naar wens verlopen. We zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst.

Afspraak is afspraak.

Prima verzorgde auto, correct te woord gestaan, snelle levering en prima aftersales.

De aankoop naar wens verlopen, aflevering minder.

De aankoop is prettig verlopen. De aflevering vond ik minder goed omdat er geen automatten in de auto bleek te zitten, er niet getankt was en er geen onderhoudsboekje van de (2 jaar oude) auto bleek te zijn.

HEEL vriendelijk en auto netjes afgeleverd

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Altijd geweldige service

Zeer goede garage,

ben normaal niet zo van reviews schrijven maar voor deze garage maak ik een uitzondering. Ze lossen probleem met auto op in garantietijd en zelfs daarna kan je op hun rekenen. Ik kan u garanderen dat alle negatieve reacties (die er niet veel zijn) 100% aan de koper is te verwijten. Hier kunt u met een gerust hart uw auto kopen en onderhouden!!

Het was een prettige samenwerking

Het was een prettige samenwerking

Vriendelijk en netjes afgehandeld

ben vriendelijk en op prettige manier ontvangen en bij aflevering goede uitleg. Vind het jammer dat er niet gezegd werd dat een 3 maanden garantie geen BOVAG garantie is. Dit zag ik later op de papieren toen ik ze thuis door heb gelezen waar in stond dat ik er van afhad gezien van de garantie van BOVAG. Ga er nu van uit dat bij problemen toch alles op een nette manier wordt af gehandeld. Verder alles O.K.

Beste Peter, De garantie voorwaarden is gewoon hetzelfde als de bovag garantie alleen drie maanden korter zoals afgesproken. mvg Jan van Oorschot

Goed aanbod van auto's

Citroën DS gekocht met weinig km's op de teller. Eerlijke prijs voor mijn inruilauto.

Fijne dealer met Brabantse gemoedelijke service

Vriendelijke medewerkers, verstand van auto's

Zeer prettige ervaring

We werden goed ontvangen .de auto waar we voor kwamen was net bij het bedrijf binnen. Was naar onze zin. En is tot nu toe zeer goed bevallen

Zeer, zeer tevreden!

Onlangs een mooie occasion gekocht tegen een scherpe prijs incl. garantie. Na een aantal weken waren er een paar kleine dingetjes die verholpen moesten worden. Super snelle en goede service en binnen de garantie.

Zeer aangename en professionele behandeling.

Zeer aangename en professionele behandeling.

Klantgericht, klantvriendelijk en top service

Wij hebben een Peugeot 308 sw gekocht bij van Oorschot auto's. De dag voor het afleveren bleek er iets defect geraakt te zijn aan mijn inruilvoertuig. We hebben dit samen besproken en zijn tot een oplossing gekomen, hierdoor konden wij gelukkig onze nieuwe auto alsnog ophalen. Van Oorschot auto's is een zaak die denkt in oplossingen en ze geven je als klant het gevoel dat je echt centraal staat. Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn echt super.