uitstekend

Keurige ontvangst,auto voor een nette prijs

Keurig netjes zaken gedaan en netjes auto geleverd

Alle afspraken zijn wederzijds nagekomen. Alles vlot afgehandeld. Ben tevreden.

zeer klantvriendelijk en deskundig, maar bovenal: betrouwbaar

Het belangrijkste van een garage is de betrouwbaarheid. Daar ben ik bij van Oorschot nog nooit in teleurgesteld.

eerlijk

een mooi eerlijk en betrouwbaar familiebedrijf. bedankt gulten

zeer vriendelijke ontvangst. zeer gemoedelijk. \r\nje voelt direct op je gemak.\r\nerg geduldig, je krijgt alle tijd om te overleggen \r\nen te beslissen. \r\nen zeker ook duidelijkheid en \'no nonsens\'

Zeer goed, goede service en klantvriendelijkheid

De eerste keer dat we zaken doen met dit bedrijf, en al meteen een goed gevoel.\r\nWij zijn ook op aanraden van een kennis naar dit bedrijf gegaan en hopelijk hebben we voor de toekomst een goed adres gevonden voor service en misschien wel andere zaken.

Geweldige verkoper, niet opdringerig, gewoon vertrouwd.\r\nVriendelijk geholpen.

Aankoop Hyundai i10

Tot op heden zeer goede ervaring.

Prettig geholpen bij aanschaf van nieuwe auto.

Ik heb een volkswagen golf uot 2013 gekocht bij van oorschot auto\'s, na een week rijden met de golf bleek een ruitenwisserblad niet goed te zijn , na even bellen kon ik meteen een nieuwe ruitenwisser ophalen en deze werd zelfs nog voor mij gemonteerd ! \r\n\r\nSuper goede service & een eerlijk auto bedrijf !\r\n\r\nIk zal hier in de toekomst zeker nog terug komen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede service en komt afspraken prima na.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Potentiële klant zeer slecht behandeld door een verkoper van Oorschot auto’s te Liempde.\r\n\r\nIk was een tijdje opzoek naar een auto. Via marktplaats 2 occasions gevonden. Hetzelfde merk, bouwjaar, opties. Alleen de tellerstand was verschillend.\r\n\r\n1. 90km van mijn woonplaats, prijs 16k, 114.000km ( voorkeur ) https://www.vanoorschotautos.nl/\r\n2. 300km van mijn woonplaats, prijs 13k, 140.000km.\r\n\r\nBesloten om naar occasion 1 te gaan proefrijden en kopen.\r\n\r\nNaar de garage gebeld om te vragen of de occasion nog beschikbaar was. Gelukkig was de occasion nog daar. Na 1,5 rijden aangekomen bij de garage. Een verkoper kwam mij te woord staan. Ik mocht naar de auto kijken terwijl hij de groene platen ging halen.\r\n\r\nDe auto beviel me wel. Om nog iets van de prijs af te dingen heb ik de andere occasion laten zien. Hij ging het checken op het internet en zei dat ik het niet kreeg voor die prijs. Ik vroeg het ook niet voor die prijs. Ik liet hem dat zien als referentie. De andere auto had iets meer op de teller. \r\nDe verkoper deed een bod, ik deed een tegen bod en wou een definitieve bod doen na de proefrit. Bijna 90% rond dacht ik. Als de proefrit goed ging was ik zelfs bereid om het bod te accepteren en de auto te kopen.\r\n\r\nOpeens zei de verkoper dat ik niet mocht proefrijden. Ik moest maar eens naar de andere garage gaan kijken. Als ik het zeker wist dat ik bij hem de auto ging kopen kon ik terugkomen. Ik wist niet wat ik hoorde. Ik heb niet gezegd dat ik naar de andere auto ging kijken en ik was ook niet van plan vanwege de hogere tellerstand en de afstand.\r\nIk vertelde de verkopen dat ik 1.5 uur hierheen heb gereden en dat ik serieuze interesses heb in de auto. Hij regeerde “Zal wel… ik ga niet voor iedereen de auto buiten zetten, heb er geen tijd ervoor.” Er waren geen andere klanten aanwezig.\r\n\r\nVoor niets 3 uur in de auto gezeten. Ik kan me nog steeds niet geloven waarom de verkoper mij zo respectloos heeft behandeld.

Prima ervaring, prima service en uitstekend en vriendelijk behandeld.

Uitermate prettige ervaring met dit bedrijf. Flexibiliteit en klantgerichtheid bij maken van afspraak. Beloften nagekomen. Heel correct en vriendelijk contact.

Mooi familie bedrijf met deskundig en vriendelijk personeel.\r\nGeen opdringerige verkopers, maar gemotiveerde medewerkers die staan voor hun zaak. Een fijne zaak om een auto in te ruilen, en met goede service wanneer er toch onverhoopt iets niet in orde mocht zijn.

Goede inruil prijs gekregen.hele fijne caravan trekker gekocht. Ford Kuga. Betrouwbare ervaring ,fijn team en Fam bedrijf.Mooie prijs kwaliteit auto,s

Hele nette Mini One gekocht bij van Oorschot. Mijn oude Smart kon ik inruilen en over de prijs waren we het snel eens. Inmiddels mijn tweede auto daar. Aardige en nette mensen.