Zeer vriendelijk en fijne werknemers goede afhandeling van de auto en goede service staan altijd voor je klaar

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb een super mooie Fiat 500 cabrio bij autobedrijf Neelen gekocht. De service was super, snelle levering en alleraardigste mensen binnen het bedrijf die het ons en onze zoon van 1,5 jaar oud het naar de zin maakten. Wij kwamen van ver en werden heel hartelijk ontvangen. Een fijn familiebedrijf dat goede garantievoorwaarden levert. Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Ook een hoge, realistisch geprijsde inruil mogelijk. Niets dan lof dus voor dit bedrijf!

Autobedrijf T Neelen hadden een Renault Clio Estate te koop staan heb direct ge mailt de prijs was goed kreeg veel meer voor mijn oude Renault Clio van 2006 zonder een proef te hebben gemaakt hebben we de Clio gekocht . Tony Neelen heeft geen woord verkeerd ge zegt wat we hebben afgesproken is hebben we ge kregen we werden zeer goed geholpen zeer goede garage eerlijke hartelijk hard werkende mensen . wij mijn vrouw en ik hopen dat we nog eens goede zaken kunnen doen

Per mail aangegeven dat ik interesse had voor een aangeboden auto; daarbij ook gelijk gevraagd naar de inruilwaarde van mijn huidige auto, op basis van kenteken en beschrijving. Deze was relatief hoog vergeleken bij andere garages! Afspraak gemaakt, gesproken, proefrit gemaakt, uiteindelijk auto gekocht. De genoemde inruilwaarde bleef gehandhaafd. Hele aardige mensen met hart voor de zaak en de klant, gastvrije ontvangst, absoluut geen opdringerige verkoop, erg prettig. Ik wens jullie veel succes met de verbouwing.

Pas een nette auto gekocht bij fa Neelen, niet eens uit de duurdere klasse, afkomstig van van eerste eigenaar. Keurig gewassen afgeleverd, alle service puntjes volgens afspraak verholpen. Bij de wasbeurt is er vocht in de koplamp gekomen, \'s avonds gebracht, leenauto mee en \' s ochtends weer opgehaald. Kortom dik tevreden en een aanrader voor iedereen

Na bij Neelen Garagebedrijf een BMW 325I gekocht te hebben, ben ik zeer tevreden. De aanschafprijs van de BMW was ten eerste zeer scherp en nota bene altijd BMW Dealer(Ekris)onderhouden. Ik heb lang moeten zoeken en heb vele garages moeten bezoeken, met vele teleurstellingen (vage historie etc) en bij Neelen verkopen ze deze kwaliteit. Ook heb ik uitstekende garantie service. Een stadslicht moest vervangen worden, en ik kon direct terecht waarbij het kostenloos vervangen werd terwijl ik wachtte, topservice ook nog dus! E.J. Burki, Amsterdam

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Gisteren onze nieuwe aanwinst, een Hyundai Getz opgehaald bij Autobedrijf Neelen. Echt fantastisch geholpen door Dhr Neelen Sr en Jr. Had eerst de Bovag site geraadpleegd en de goede recenties gaven mij de doorslag. Ik kan niks anders doen dan ook een goed bericht achter te laten. Openheid, vriendelijkheid en eerlijkheid straalt er vanaf. Ik ga ze dan ook nogmaals bedanken en beoordelen met een dikke 10!!!!!!

We hebben in December 2012 een hele mooie saab gekocht. Super vriendelijk ontvangen door senior en junior. voor de volgende auto gaan we zeker weer naar hun toe.

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

We hebben hier pas een 2e hands Renault gekocht en zijn goed geholpen en hebben vertrouwen in de service en betrouwbaarheid van dit familiebedrijf. Hopelijk kunnen we nu een tijdje zorgeloos rijden

Op 04-07-2012 een bezoek gebracht aan Autobedrijf Tonnie Neelen BV naar aanleiding van een advertentie voor een BMW 525d. De ontvangst was hartelijk en gastvrij. Een testrit maken met de Auto was geen enkel probleem. Na de testrit gezamenlijk overlegt en besloten dat wij de BMW wilden kopen, echter moesten wij wachten op de uitbetaling van de verzekering. Dit was geen enkel probleem, en na een aanbetaling werd de auto voor ons vast gehouden. Op 12-07-2012 hebben wij dan uiteindelijk de BMW opgehaald. Wederom was de ontvangst zeer goed, na dat alles was afgehandeld en de BMW terug was, hij was nog even gewassen door het autobedrijf zij wij als tevreden klanten naar huis gereden met onze nieuwe auto. Wat ons betreft en zeer goede service zeer vriendelijke ontvangst, en een betrouwbaar gevoel bij dit autobedrijf

Perfecte service, altijd klantvriendelijk!!!! Aanrader!!!

DE SERVICE, DE KWALITEIT EN DE GARANTIE ALTIJD VANZELFSPREKEND ZIJN.

eerlijk bedrijf, met een top service

Ze altijd voor je klaar staan, met persoonlijke aandacht en grote betrokkenheid, geweldige service. Dienstverlening met een Hoofdletter

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel