Top garage

Op vrijdag 29 maart een bezoek gebracht aan Neelen voor een Seat Ibiza na eerst telefonisch contact gehad te hebben, kwam bij mij al een goed gevoel. Na een prettig gesprek een afspraak gemaakt voor een bezichtiging. We werden zeer vriendelijk ontvangen eerst koffie en een leuk gesprek. Toen een proefrit gemaakt en besloten om de Ibiza te kopen. De inruil prijs voor mijn auto was een goede prijs. Afgesproken om de auto op 05 april opgehaalden. De auto werd keurig afgeleverd. Zelf kom ik uit Utrecht. De afstand is het helemaal waard.

Absoluut betrouwbaar

We zijn aan onze derde auto toe van familie Neelen. Helaas hebben we veel pech met de huidige auto. Inmiddels staat hij voor de vierde maal ter reparatie. Helaas heeft het ons 2 weken van onze vakantie gekost. Woensdag zijn we weer in Nederland en hebben Claudio en Tonnie (sr.), ons bezworen, dat het hoe dan ook, naar ons genoegen opgelost, gaat worden. Gezien onze eerdere ervaringen, hebben wij daar geen twijfels over. Deze serieuze en aardige mensen gaan ons weer volledig tevreden stellen. Men doet wat men beloofd, en dat is ons heel veel waard! Woensdag 18 januari ben ik in Heesch, want dan zijn we weer in Nederland, en horen we, wat het gaat worden. Tot volgende week, Groet Jef & Ans

Nooit meer bij een andere garage kopen!

Inmiddels hebben we onze derde auto bij Claudio gekocht. Naast hun uitstekende service , zijn het aimabele, prettige en betrouwbare mensen. Top, Ans & Jef Tot zaterdag volgende week

Heb hele goede ervaring met Dennis,serieuse jongeman die goede auto wil afleveren. Fijne ervaring dus...tevreden over onze auto en de goede service.

Professionele en goede service

Auto bij het bedrijf gekocht zonder garantie, na 2 weken helaas al een kapot onder (waar het bedrijf niks aan kon doen) maar door de goede service heb ik maar de helft hoeven te betalen! Prettige samenwerking mee gehad.

Super service!

Omdat zij een auto aanboden, waar ik belangstelling voor had, de reis van 5 kwartier aanvaard en naar Autobedrijf Neelen afgereisd. Een gastvrije ontvangst, tijd voor koffie, en uitleg uitleg over de auto. Deze stond inmiddels gereed voor de proefrit. Lang verhaal kort, de auto gekocht, prima inruil prijs voor mijn oude auto. Fijn dat ik de auto na de nodige formaliteiten gelijk mee kon nemen! Super service door de mensen van Autobedrijf-Neelen! Een aanrader!

Wát een geweldig bedrijf, fijne mensen en TOP serviceverlening

Gewoon een dikke 10. Van het eerst contact (verwelkoming door Neelen Sr.) een goed gevoel. Modern familiebedrijf waar je de tijd ruimschoots krijgt om een auto te bekijken, vragen te stellen en een proefrit te maken. Hier krijg je een technisch en cosmetisch goede auto voor een marktconforme prijs. Ik had ook nog het geluk dat de auto die ik kocht van de eigenaar zijn vrouw was geweest en er een mooie winterset bij zat. Vandaag de auto opgehaald en ook bij de aflevering geen gehaast maar een erg fijne behandeling en tijd voor vragen. Super!

Snel, vertrouwd en in goed overleg!

Helaas had ik schade aan mijn eigen auto gereden. Ik kon daar meteen terecht. omdat ik het kosten plaatje zo laag mogelijk wou hebben, zijn ze op mijn verzoek rond gaan kijken naar tweedehandse onderdelen. dankzij hun inzet is kwam er onder de streep een lager bedrag uit dan dat ik verwacht had. Alles is perfect gecommuniceerd en in goed overleg gegaan, geen verassingen achteraf. Fijne betrouwbare mensen! ik kom hier zeker terug.

zeer behulpzaam en correct

betrouwbaar en fijne mensen

Leuke mensen, afsprakentrouw. Goede service, bekwaam en behulpzaam.

geweldige service

net een outlander gekocht uit 2006 na 50 km ging motor management lampje branden. Terug gegaan en bleek dat er een sensor storing was ook bleek er een gaatje in de radiateur te zitten. Zonder woorden gelijk gemaakt een nieuw sensor en radiateur. Ook al had ik geen garantie ze hebben dit kosteloos gemaakt en vernieuwd. sr zij hij moet goed zijn als we iets verkopen. Dus mijn auto gaat daar naartoe voor onderhoud en raad iedereen dit adres aan geweldige mensen. gr Berry uit Veghel

Bedankt voor uw review en fijn dat we de storing hebben kunnen oplossen. Veel rijplezier met de Outlander en we zien u weer graag terug.

Perfect! Goede service!

Pas een andere auto gekocht bij autobedrijf Neelen, super goed geholpen en een super goede service! Ik raad iedereen dit autobedrijf aan!

Wat eigenlijk in deze recensies al te lezen valt over autobedrijf Neelen, kunnen wij nu uit ervaring meepraten over de enorme klant vriendelijkheid. Geen man met stropdas, maar een fanatieke man die ruim de tijd voor je maakt en met je meedenkt. Vandaag hebben we onze nieuwe aanwinst met trots opgehaald, een Hyundai Ix35, meteen wordt duidelijk dat er veel zorg aan de auto besteed is, alles is zuiver en fris, ook de punten die we besproken hadden zijn perfect aangepakt, meer dan dat zelfs. Wij spreken dan ook vol lof over autobedrijf Neelen en zijn team, je merkt gewoon dat ze vol trots dit bedrijf runnen en dat voelt fijn. Tonnie, hartstikke bedankt voor alles, helemaal top ! Bart en Miranda

Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Fijn om te horen. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe auto. Gr. Autobedrijf. Neelen

erg goede service en prijs. Vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier met de winterbanden.

Na een aankoop bij Autobedrijf Neelen heel wat technische problemen gehad met de auto. De coulance was heel goed en er zijn nagegenoeg kosteloos heel wat onderdelen vervangen. Nu is duidelijk dat er nog meer dingen mis zijn op technisch gebied. De auto is daarom voor hele goede prijs terug gekocht. Dit is echt uniek. Veel autobedrijven kunnen een voorbeeld aan nemen!

1,5 week geleden onze ‘nieuwe’ auto bij Autobedrijf Neelen gekocht. Zeer klantvriendelijke mensen, goede service, eerlijke handelswijze mbt inruil en aflevering volgens afspraak, inclusief 6 maanden Bovag garantie. Zeker een aanrader!

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Dit horen wij graag. Veel plezier met de Audi.

Klantvriendelijk, auto afgeleverd volgens afspraak , keurig bedrijf.

2 auto\'s gekocht. Een uit een wat goedkopere klasse en een jonge grote duurdere maar dat maakte geen verschil met benadering. Keurig op tijd afgeleverd en alles volgens afspraak geleverd. Kundig en zeer vriendelijk familiebedrijf. Zeker het aanbevelen waard.

Gezellig deskundig familie bedrijf

Heel goed geholpen bij de aanschaf van mijn eerste auto. Mooi bedrijf, klasse uitstraling en top service.

Prima Collegabedrijf

Uitmuntende service. Klantvriendelijk. Goede prijzen. Vakkundig personeel.

Mijn auto VERkocht bij autobedrijf Neelen. Faire prijs en erg aardige mensen!

• Reden bezoek Andere reden

Ik woon in Den Haag, maar laat ondanks de afstand mijn auto voor onderhoud en reparatie bij dit familie bedrijf doen. Hiermee heb ik eigenlijk wel genoeg verteld dat ik deze familie bedrijf bij een ieder aanbeveel. Twee keren hier een auto gekocht en altiijd een perfecte service en aftersale gehad. Betrouwbaar en eerlijke familie bedrijf.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb bijna 2 jaar geleden een occasion Renault Clio gekocht bij autobedrijf Neelen. De service was goed: na 2 maanden haperde de auto, ben ik 2 keer terug geweest en zijn er snel en kostenloos 2 onderdelen vervangen. Verder helemaal geen problemen meer gehad en ben nog steeds blij en tevreden met mijn aankoop! Het enige nadeel dat ik kan bedenken, is dat de garage voor mij ver weg is. :)