• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In aanraking gekomen met dit bedrijf door \'familie ervaring\', zeker een aanrader daar de service perfect is en het bedrijf met jou meedenkt.\r\n\r\nMouris kijkt niet naar de kosten maar of een klant tevreden het bedrijf verlaat en met plezier terugkomt of terug kijkt naar zijn of haar ervaring bij Mouris.\r\n\r\nGa zo door !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Heel prettig persoonlijk contact. Terwijl onze Toyota die we vorig jaar bij Martin hadden gekocht, zijn eerste beurt kreeg, hebben wij door het prachtige dorp Ammerstol gewandeld. Het aantal Toyota\'s viel ons op .... logisch met zo\'n geweldige garage vlakbij!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf gebruikte auto\r\nDit is wat wij nodig hadden,dat er geluisterd werd naar onze wensen.\r\nNa jaren klant te zijn geweest bij een garage in de buurt\r\nEn waar gemeld werd dat ik met mijn hele lange benen niet in een Verso S kon zitten weg gegaan\r\nIk heb Martin mijn wensen gezegd\r\nMartin is gelijk aan de slag gegaan en heeft gevonden wat ik graag wilde,slede onder bestuurdersstoel geplaatst\r\nProbleem opgelost ,ik zit goed\r\nEr wordt heel veel tijd uitgetrokken voor je,wat een schone zaak en lieve mensen en een lekker bakkie koffie\r\nEcht een aanrader als je op zoek bent naar een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer schone showroom,nette werkplaats.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb al een aantal jaar mijn auto in onderhoud bij Mouris en dit altijd tot grote tevredenheid. Onlangs een auto gekocht en hierbij ben ik erg goed geholpen. Martin en zijn team nemen ruim de tijd voor je en luisteren goed naar wat je wensen zijn. Je merkt aan alles dat het team zich richt op een duurzame relatie en hierbij staat de service hoog in het vaandel. Dit maakt het erg prettig om klant te zijn bij Mouris.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer dan 10 jaar ben ik een heel tevreden klant. Betrouwbare en vriendelijke service. Het is voor mij 3 kwartier rijden naar Ammerstol, maar dat is het zeker waard. Onlangs heb ik mijn auto ingeruild voor een nieuwe tweedehands auto. Autobedrijf Mouris is speciaal voor mij op zoek gegaan naar een auto die aan mijn wensen voldeed en binnen mijn budget paste. Inmiddels rij ik er een paar dagen mee en ben ben er erg blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend goed geholpen met diverse auto’s. Service is fantastisch!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldige service, zorgzaamheid en aandacht krijg je hier als klant. Dat heb ik nog nooit zo meegemaakt in 23 jaar autorijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren op zoek naar een specifiek type Toyota Avensis. \r\n\r\nBinnen korte tijd heeft Martin dit model gevonden en we zijn er erg blij mee. Het serviceniveau is erg goed en ze nemen ruim de tijd voor je. Ook voor vragen kun je altijd bij hun terecht. \r\n\r\nKortom, een eerlijk en goed bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf! Deskundig, gastvrij en heel service gericht! Had een occassion gekocht bij Mouris. Bleek bij de Apk (auto dus bijna jaar in bezit) dat de auto toch teveel olie bleef verbruiken. Vanuit Mouris zelf werd me aangeboden een andere occassion te mogen leveren, zodat ik met een auto wegging waarvan ze zeker waren dat hij goed is. Zo\'n service had ik niet verwacht! \r\nEven later dus een Corolla Verso aangeschaft. Op zondag bleek deze niet meer te willen starten. Was onderweg, dus de Anwb gebeld. Tegelijkertijd een appje gestuurd naar Mouris. Legde uit dat ik vermoedde dat het de startmotor was. Gelijk antwoord terug gekregen: Als dat zo is mag je de auto straks gelijk brengen hoor. Topservice, op zondag! Ruilauto stond al klaar, maandag nieuwe startmotor eronder gezet (in de garantie). Dinsdagochtend opgehaald. Heel attent en aardig personeel. Welverdiende 10, team Mouris!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vele jaren klant bij dit bedrijf .Nu een gebruikte Avensis hier gekocht .Goede service .Een no nonsens bedrijf ! Goede prijs kwaliteit verhouding .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerst auto gekocht bij dit bedrijf, ik Ben super blij mee auto, omdat automaat was werd alles duidelijk door Martin vertelt hoe dat werkt, het is mijn eerst auto bij dit bedrijf maar zeker niet de laatste. Tot volgende keer groeten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 2de auto bij die bedrijf gekocht eerst corolla dan corolla verso van allebei super tevreden.\r\nZeer vriendelijke mensen.\r\nAls je daar binnen loopt krijg je gelijk vertrowd gevoel.\r\nZeker tot ziens met kopen van volgende auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne manier van zaken doen. Men neemt alle tijd voor je.\r\nPrettige wijze van behandelen en de auto die we gekocht hebben bevalt prima. Goede prijs/ kwaliteit verhouding .\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ontzettend gemoedelijk en klantvriendelijke bedrijf. ze nemen alle tijd voor je en alles wordt prima uitgelegd. niks geen haastwerk. we hebben onlangs een prachtige Auris station gekocht. Kevin heeft de verkoop en afhandeling gedaan. Nog zeer jong maar nu al zeer bekwaam en goed in zijn vak. we houden het bedrijf aan voor onderhoud van de auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al meer dan 30 jaar klant. Eerst bij Nico Mouris en daarna bij Martin Dijkstra. In de werkplaats zwaait Emile Verhagen de scepter. Hij en zijn team zorgen er voor dat de auto altijd tip top in conditie is. Net weer zo goed als nieuwe Auris gekocht. Kevin assistent Martin heeft de verkoop op uitstekende wijze begeleid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak gemaakt voor een proefrit in een nieuwe Renault ZOE.\r\nOntvangst in de showroom was erg klantvriendelijk en uiterst correct door Kevin.\r\nSamen met de verkoper een proefrit gemaakt en duidelijke uitleg gehad over de auto.\r\nNa de proefrit uiteindelijk een mooie nieuwe Renault ZOE gekocht.\r\n\r\nDank je wel voor de tot nu toe goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf geeft direct een vertrouwd gevoel. Fijne klant behandeling. Service hoog in top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en deskundig personeel ! Goede en snelle service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je hier binnenkomt lijkt het alsof je geteletransporteerd wordt naar een andere tijd. Die tijd dat je dat touwtje nog wel uit je brievenbus kon laten hangen. Redelijk gestresst kwamen we hier binnen. De verloopdatum voor de APK was de volgende dag. Door wat tegenvallers waren we eigenlijk te laat. De eigenaar had 2 oudere auto\'s waar we interesse in hadden. Rustig en met kennis van zaken vertelde hij ons er alles over. In dit bedrijf is eer uit je werk halen belangrijker dan de snelle winst.Alle auto\'s worden tiptop afgeleverd. Alle eventuele problemen worden prettig en rustig opgelost.Het is zo fijn om zo\'n bedrijf te vinden als je al de nodige negatieve ervaringen hebt gehad. Het is een eindje rijden voor ons maar we hebben ons perfecte garagebedrijf gevonden. Hier gaan we blijven.De sfeer met alle collega\'s is ook zeer prettig en allemaal staan ze klaar met goede adviezen. Is alles perfect? Natuurlijk niet, niemand is perfect. Maar als er iets misgaat dan wordt het gelijk prima opgelost. Dichter bij perfectie kan je niet komen. Hoger dan 10 kan hier niet maar eigenlijk een dikke 10,5. Dit bedrijf durf ik aan te raden aan alle familie en vrienden in de zekerheid dat ze niet teleurgesteld zullen worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerst een mooie proefrit gemaakt in de Toyota Auris hybride, eerst onder begeleiding en toen zelf. Alles werd ons goed uitgelegd. Onderhandeling was fair. Auto mankeerde een paar dingen bij aflevering. Alles echter prima en snel opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs weer een auto bij Mouris gekocht. Gedurende 18 jaar diverse auto\'s bij Martin Dijkstra/Mouris gekocht. Nu door Kevin geholpen, ook niets dan lof. We hebben groot vertrouwen in Mouris, mooie en goed service en komen afspraken altijd na. Daarnaast een prettige, familiaire sfeer. Toppers!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren op zoek naar een opvolger voor onze inmiddels iets op leeftijd geworden VW Passat diesel.\r\nBij onze zoektocht kwamen we terecht op de site van auto Mouris. Daar stond hij, de auto van onze dromen.\r\nEen Auris met lage kilometerstand en luxe uitvoering. Echter er was 1 probleem: wij wonen in Groningen, en dan is Ammerstol niet even om de hoek.\r\nNadat ik een paar keer prettig mail contact had gehad met Martin had ik toch het idee, dat ik de reis richting het westen toch maar eens moest gaan uitvoeren en autobedrijf Mouris moest gaan bezoeken.\r\nEn van de rit naar het westen heb ik geen moment spijt gehad, want Martin is een man die niet met gelikte praatjes komt, maar gewoon een helder verhaal brengt.\r\nWat ik als Grunneger erg prettig heb gevonden is zijn motto: afspraak is afspraak. Dit maakt hij ook waar in de praktijk!!!\r\nWe hadden nog een klein dingetje met de trekhaak, maar dat werd prima opgelost door Martin.\r\nAls Grunneger zeg ik: het is de moeite waard om eem bie Mouris te kiek’n.\r\n\r\nFam Groen te Groningen.\r\n

Over Autobedrijf Nico Mouris B.V.

Filter op Taal