Geen enkele negatieve opmerking

Vlotte service en afhandeling

Kan niet beter

Prima service een garage die met je meedenkt en klantvriendelijk is. Ik hoop nog lang van deze service gebruik te mogen maken

alles super goed geregeld

Mooi bedrijf met uitstekend personeel goede en snelle service

Al jaren een tevreden klant.

Autobedrijf mos is goed en betrouwbaar.

Al jaren klant met twee auto's. Word altijd netjes behandelt en heb nog nooit klachten gehad dit is nog een bedrijf die ik blindelings vertouw.

Ik werd uitstekend geholpen.

Vriendelijk, al je vragen worden beantwoord. Heb je een probleem, worden opgelost..

Positief

Al jaren klant, tot volle tevredenheid. Altijd keurig geholpen.

Uitstekende service!

Mijn auto kon snel terecht, ik werd duidelijk geïnformeerd over de te verwachten reparatie met een (accurate) kostenindicatie vooraf. Mijn auto rijdt weer als een zonnetje!

Betrouwbaar

Zeer positief doen wat ze beloven

Prima behulpzaam

Klantvriendelijk

Wij zijn gewoon heel tevreden over alles.

zie boven.

Prima autobedrijf, deskundig personeel

Zoals hierboven beschreven

prima en vlotte service

prima en vlotte service

prima service

tevreden

Uitstekend!

Kan geen minpunt vinden.... Zijn al 35 jaar klant bij dit bedrijf met al onze auto-aankopen en onderhoud. Service met een grote S! Vakkundig personeel en goeie prijs/kwaliteit-verhouding. Altijd meedenkend en bij elke servicebeurt een vervang-auto meegekregen. Heb dit nog nooit op een afrekening kunnen terugvinden.... Mag tevens vermeld worden dat hun jaarlijkse kalender voor ons een collectors-item is geworden; ook de ontvangst en vriendelijke begroeting van één of meer Labjes doet ons goed !

Meedenken met de klant en toegankelijk, vriendelijke mensen met vakkennis,betrouwbaar!

Monteurs techniek zeer sterk

Monteurs zijn technies zeer sterk in hun werk en vertellen deskundig de klachten van storingen.

TOP BEDRIJF.komt na wat men beloofd

Meedenkende garage waar de klant centraal staat.

Zeer behulpzaam.

Snelle en deskundige service

Een betrouwbaar autobedrijf met een vriendelijke, deskundige en snelle service.

Vlotte goede hulp. Denken met je mee als er wat is. En je wordt snel geholpen

Goede Service en klantgericht

Geweldig en snel geholpen.

Een flinke pluim voor de monteurs en eigenaar

Garage die jouw, als klant, kent

Waar vind je nog een garage of bedrijf waar je persoonlijk wordt gekend en benaderd? Bij Autobedrijf Mos kent men de klant, zijn wensen en houdt daar (prijsvriendelijk) rekening mee. Aanbevolen.

Vertrouwd,behulpzaam, klant staat voorop

Uitstekende garage waar je aan alles merkt dat jij als klant voorop staat. Ze zijn zeer behulpzaam en ook als je met pech ergens staat helpen ze je uit de brand. Prettig is ook dat je in contact kunt staan met de monteur die aan jouw auto werkt. Kortom ,..een betrouwbare garage waar je zeker heen kunt gaan.