prima service

tevreden

Uitstekend!

Kan geen minpunt vinden.... Zijn al 35 jaar klant bij dit bedrijf met al onze auto-aankopen en onderhoud. Service met een grote S! Vakkundig personeel en goeie prijs/kwaliteit-verhouding. Altijd meedenkend en bij elke servicebeurt een vervang-auto meegekregen. Heb dit nog nooit op een afrekening kunnen terugvinden.... Mag tevens vermeld worden dat hun jaarlijkse kalender voor ons een collectors-item is geworden; ook de ontvangst en vriendelijke begroeting van één of meer Labjes doet ons goed !

Heel goed

Meedenken met de klant en toegankelijk, vriendelijke mensen met vakkennis,betrouwbaar!

Monteurs techniek zeer sterk

Monteurs zijn technies zeer sterk in hun werk en vertellen deskundig de klachten van storingen.

TOP BEDRIJF.komt na wat men beloofd

Meedenkende garage waar de klant centraal staat.

Zeer behulpzaam.

Snelle en deskundige service

Een betrouwbaar autobedrijf met een vriendelijke, deskundige en snelle service.

Vlotte goede hulp. Denken met je mee als er wat is. En je wordt snel geholpen

Goede Service en klantgericht

Geweldig en snel geholpen.

Een flinke pluim voor de monteurs en eigenaar

Garage die jouw, als klant, kent

Waar vind je nog een garage of bedrijf waar je persoonlijk wordt gekend en benaderd? Bij Autobedrijf Mos kent men de klant, zijn wensen en houdt daar (prijsvriendelijk) rekening mee. Aanbevolen.

Vertrouwd,behulpzaam, klant staat voorop

Uitstekende garage waar je aan alles merkt dat jij als klant voorop staat. Ze zijn zeer behulpzaam en ook als je met pech ergens staat helpen ze je uit de brand. Prettig is ook dat je in contact kunt staan met de monteur die aan jouw auto werkt. Kortom ,..een betrouwbare garage waar je zeker heen kunt gaan.

Gewoon GOED

Altijd welkom, aardige/goede vakmensen, altijd overleg, mijn idee van een fijne garage!

Gewoon GOED

Altijd uitstekende service

Komen er al jaren naar volle tevredenheid. Goed personeel die mee denkt.

vakkundig en korrekt

vakkundig en korrekt.

Prima voor elkaar

Correcte en snelle afwikkeling

Een prima, betrouwbaar en persoonlijk bedrijf.

Ik kwam onverwachts met autoproblemen te zitten en zij hebben direct tijd voor mij kunnen maken en hebben de problemen snel en vakkundig opgelost en dan ook nog eens op een betaalbare manier. Niets dan lof voor de medewerkers.

Prima, betrouwbare garage

Goede service en vakmanschap, betrouwbare garage. Vriendelijke medewerkers, die goed uitleggen en ook laten zien waarom bepaalde vervangingen noodzakelijk zijn.

Goede service!

Autobedrijf Mos zorgt ervoor dat mijn auto's altijd rijden.

Professionele garage en personeel

Alles gaat in overleg. Professioneel. Zeer vriendelijk personeel. En als je tussendoor een vraag hebt nemen ze daar alle tijd voor

Goede service en snel geholpen

Monteur vriendelijk en doortastend, systematisch en overleg te werk gegaan naar de oplossing.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.