Hier kom je graag !

Goede service, zeer sympathieke en meedenkende mensen, je komt er en gaat weer met een echt goed gevoel.

Hele goede service perfect!!

De mover deed niet goed , we konden direkt terecht en werden direkt geholpen

In 2017 nog een schitterende Kip Pullman Edition gekocht. Zeer gastvrij ontvangen en ook bij het afleveren perfect geholpen. Vanwege de grote afstand tussen onze woonplaats en Ommen i.o.m. Arjan toch maar gekozen voor 1 jaar garantie i.p.v. 4 jaar. Jaarlijks \'even\' terug voor een servicebeurt was gezien de vele kilometers (400) geen optie. Als we dan na 2 jaar toch nog een probleem met onze CERS hebben wordt toch nog alles onder garantie hersteld! Kijk, dat is pas service!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

We zijn al jaren lang klant bij dit bedrijf vanwege de altijd fantastische service. Na een voor ons uiterst vervelend schadevoorvalmet onze Kip caravan en de daaruit voorvloeiende ergenissen met onze verzekering werden we zeer vakkundig ondersteund door de bedrijfsleider Arjan. Omdat we \"helemaal klaar\" waren met de verzekering en onze oude caravan zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe Kip. Uiteindelijk 1 gevonden bij een dealer in Brabant. Na bemiddeling van Mohocar is d er caravan door ons aangekocht en door Mohocar vanuit Brabant opgehaald. Onze oude caravan is op een zeer redelijke manier ovegenomen door Mohocar. Ook nu weer fantastisch uit de brand geholpen. Kortom een fantastisch bedrijf. O ja, de koffie staat ook altijd klaar en ze hebben altijd tijd voor een praatje

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vandaag ANWB caravankeuring laten uitvoeren bij bedrijf. Prima geregeld, vriendelijk en betrokken personeel. Mooi bedrijf. Kom zeker terug.

• Reden bezoek Andere reden

Uitstekend bedrijf, veranderingen in caravan aanbrengen uitstekend, maar ook onderhoud, reparaties en schade prima. Komen afspraken na, goede service en persoonlijk contact.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Prettige ontvangst en super service. Op hoogtij dagen dezelfde dag nog geholpen! Kundig, snel en prima prijs. Daar rij ik graag een kwartier voor om terwijl het naast de deur zou kunnen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

We hadden problemen met het toilet en de waterpomp was ws. ook stuk. Wij waren geen klant, maar stonden op een camping niet ver van Ommen vandaan. Ondanks de drukte in deze tijd kwam er direct een monteur die er alles aan heeft gedaan om alles zo spoedig mogelijk te verhelpen. Super service!!

• Reden bezoek Onderhoud

Zeer klantvriendelijk, houden zich aan de afgesproken afspraken, vriendelijk personeel, vriendelijke en deskundige monteurs.

• Reden bezoek Onderhoud

super vriendelijk en deskundig, top mensen daar!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bij Mohocar een occasion gekocht. Bij aflevering werd ruim de tijd genomen voor een uitgebreide uitleg over het gebruik. We hebben vaker caravans gekocht maar nog nooit zo een vriendelijke en professionele medewerkers meegemaakt. Top, ook voor onderhoud blijven wij klant.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij hebben onze caravan altijd bij Mohocar in de stalling en ook de onderhoud is daar doorgevoerd. Altijd goede service! Helaas moesten wij onze caravan verkopen ook dat heeft Mohocar voor ons gedaan. Wij hoefden ons over niets zorgen te maken en het ging allemaal naar ons wensen. Alles wat afgesproken was is ook naar werkelijkheid omgezet. Ook hier waren wij weer zeer tevreden over! Wij zijn van mening dat dit een zeer betrouwbaar en goed georganiseerde, klantengerichte bedrijf is! Graag weer.

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijk, behulpzaam, deskundig, er wordt meegedacht met het zoeken en uitvoeren van oplossingen. Geen moeite teveel. Een goed voorziene campingshop en als er iets niet aanwezig is, dan wordt het gewenste artikel gewoon besteld. Ze doen nooit moeilijk en de koffie staat altijd klaar!

• Reden bezoek Onderhoud

Adviezen zeer goed. Aflevering top.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Afleveren caravan top! Adviezen ook zeer goed!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Woensdag 26 april 2017 start van een lang weekend in Ommen, s morgens caravan uit winterstalling gehaald en ingepakt, en geconstateerd dat de spoeling van de toilet niet werkt. Toch vertrokken en ad hoc bij Moho car aangeklopt of zij misschien tijd hadden, direct geholpen en gerepareerd terwijl wij een kop koffie kregen aangeboden, top service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bij aankoop van onze eerste occasion caravan en bij verkoop van deze caravan goede begeleiding zowel aflevering als prijs. Cijfer 9

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Ondanks de drukte was men bereid het dakluik van onze caravan weer waterdicht te maken. Toch een klus van ruim 2 uur!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ook wij komen via Ton jansen Recreatie bij Mohocar. Wij zijn uitermate tevreden en zullen ook zeker bij dit bedrijf blijven voor onderhoud. Ook al moeten wij er een aardig stukje voor rijden. Zeer tevreden over de communicatie, tijd en het meedenken met ons.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Nadat we een caravan, Eriba, hadden gekocht bij Ton Jansen in Olst en deze zijn bedrijf heeft beëindigd, zijn we hier bij Mohocar terecht gekomen voor de garantie etc. Zij hebben de garantie over genomen! Wij hadden nog diverse punten wat nog weer hersteld moest worden. Wat hebben zij dit keurig en perfect en vooral kundig verholpen !!! Geen extra kosten , gewoon nog garantie! Top Mohocar!! geweldig !!! Nog bedankt!. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hier wordt met je meegedacht, zeer deskundig, ook schade reparatie uitstekend. Onderhoud uitstekend en deskundig. Monteren mover , na meer dan twee movers nu eindelijk uitstekend gemonteerd zo als het moet.

• Reden bezoek Onderhoud

inmiddels is onze 2e Kip (nu 37ekv spec.) al weer 7 geworden. De directie+medewerkers van Mohocar hebben ons buiten-gewoon bijzonder geholpen de \"kinderziektes\" van de KIP-fabriek en voorgaande dealer op te lossen en ook te vergeten. Altijd een warme ontvangst en goed een gesprek (+ koffie). Geen bla-bla, maar er wordt nog naar de klant geluisterd. Service-gericht, technisch deskundig en ook nog \"prijsvriendelijk\". Heel bijzonder in deze tijd. Wij hopen nog lang van hun diensten gebruik te kunnen maken. Kip-lekker....