Prettige en accurate service voor een goede prijs

Er worden duidelijke adviezen gegeven over reparaties die echt nodig zijn. Nooit het gevoel gehad dat een rekening te hoog was. Al heel wat jaren heel tevreden met dit bedrijf.

Uitstekende service en duidelijke afspraken

Al jaren ben ik klant bij Autobedrijf van Miltenburg en ben altijd eerlijk behandeld. Goede uitleg over te verwachten werkzaamheden en kosten. Ik weet dat ik nooit een second opinion nodig heb bij deze petrolheads.

vriendelijk en uitstekende service

uitstekend

Laagdrempelig en vooral meedenkend.

Fijne garage met oog voor de klant. Ze denken graag met je mee.

Persoonlijk en betrouwbaar

Na aanschaf van onze nieuwe auto ben ik hier terecht gekomen. Het autobedrijf voelde gelijk heel vertrouwd door het persoonlijke contact. Er is altijd overleg over de te ondernemen acties en ruimte om een andere keuze te maken. Heel erg tevreden.

Een persoonlijk autobedrijf met snelle top service

Als je belt voor een afspraak weet men wie je bent. Kortom een betrouwbaar bedrijf waar persoonlijk contact en goede service hoog in het vaandel staan.

Een geweldig bedrijf met vakkundig personeel

Een nieuwe Almera-TINO die ik bij deze garage heb gekocht, is daar ruim 15 jaar naar volle tevredenheid in onderhoud geweest. Daarna is deze TINO ingeruild voor een 2e-hands Ford S-Max bij deze garage en ook deze is tot aan mijn verhuizing naar het oosten van het land in onderhoud bij deze garage geweest. Een storing met deze Ford kon bij de "eigen" garage niet goed vastgesteld worden. Na een belletje met Miltenburg kon ik de volgende dag (zaterdag) terecht voor een second opinion en hoewel de storing nog niet voor 100% duidelijk is kan ik met een goed advies toch met een gerust hart de weg op. Jammer dat de garage niet mee kon verhuizen naar mijn nieuwe woonplaats.

Top. Eerlijk. Kwaliteit

Bij Van Miltenburg krijgen we altijd kwaliteit service. Eerlijk en oprecht advies over wat noodzakelijk is, wat slim is om te doen. Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen.

Goede service, heldere afspraken, redelijke prijzen.

Tevreden over de serviceverlening. Leenauto tegen zeer schappelijke prijs. Voelt vertrouwd.

Top geholpdn geadviseerd

Prima geholpen, gelijk meegenomen in de te verwachten kosten mbt de levensduur van de banden. Ik kom daarom ook al 40 jaar bij dit bedrijf

Uitstekende ervaring

Mijn ervaring met deze garage bestrijkt nog maar een korte tijd, want ik ben nog niet lang klant. De contacten zijn heel positief. Laagdrempelig, vriendelijk en het volste vertrouwen heb ik in deze garage.

Meer dan prettig

Het is alweer een maand dat ik in mijn nieuwe auto rijd. Nieuw?? Ja, nieuw hoewel al 11 jaar oud. Deze auto is zo prachtig en werd zo mooi schoon en perfect afgeleverd( flesje wijn) dat hij nu na een maand nog steeds als een nieuwe auto voelt. Wat ben ik er blij mee en wat een leuk bedrijf is dit. Iedereen voor een “ nieuwe” auto naar van Miltenburg!!! Zelfs het naamplaatje rijd ik met plezier rond. Complimenten alom. Carina

Transparant en betrouwbaar. Exact wat wij zochten.

Wij wisten waar wij naar op zoek waren. Onze Volvo V40 stond bij autobedrijf van Miltenburg. Een zwarte Ford Focus Cabrio hadden wij in te ruilen. Met Albert werd een mooie deal afgesloten. Na een week konden wij, de voor ons nieuwe auto ophalen. Technisch was deze geheel nagezien en waar nodig e.e.a. vervangen (bougies, achterbanden). Gepoetst en wel stonden de auto en de koffie klaar op het afgesproken tijdstip. Ook werd ons een lekker flesje Italiaanse rode wijn aangeboden (thuis opdrinken natuurlijk). Als extra werd een geweldige pechservice aangeboden die jaarlijks kan worden verlengd. Wij zijn zeer tevreden over de Autobedrijf van Miltenburg B.V. Hoewel wij niet direct om de hoek wonen hebben wij besloten onze auto daar wel in onderhoud te houden.

Een betrouwbare garage!

Ik heb er een Toyota Yaris gekocht met inruil. Goede deal kunnen sluiten. Er waren wat zaken die nog gemaakt moesten worden en dat kon zonder probleem en gedoe binnen de garantie gemaakt worden. Personeel is vriendelijk en afspraak is afspraak. Bij het wachten een lekker kopje koffie. Goede indruk gekregen van Albert. Met vriendelijke groet, Jamal

Deze week auto gekocht, super tevreden. Vandaag gehaald. Als we iets wilden werd t geregeld . Auto werd keurig afgeleverd gepoetst en wel en alles wat beloofd was zat erop. Super dus

Fijn bedrijf! Van a tot z alles goed geregeld!

Deze week een auto gekocht bij dit bedrijf. Fijne mensen die weten waar ze mee bezig zijn! Wij zijn heel goed geholpen!!!

Geweldige service

Wat een service en meedenkende vriendelijke mensen. Hele leuke auto hier gekocht!! En ze denken echt met je mee!! Ik zeg.. perfect!!

Ben zeer tevreden

Voor de zoveelste keer een auto gekocht. Zeer goed geholpen en goede prijs gekregen voor de oude auto! In deze auto zat een storing en is netjes opgelost. Prima bedrijf van Miltenburg en personeel!

Prettige ervaring

Ca 3 maanden geleden heb ik een Nissan Juke van 2014 gekocht. De auto stond er prachtig bij. Toen ik hem kocht bleek dat er een deel van de grille / spoiler kapot was. Toen ik de auto kwam ophalen was dit vrijwel onzichtbaar gerepareerd. Klasse. Toen ik het geld had overgemaakt kreeg ik direct een bevestiging en via whatsapp kreeg foto’s van de auto die glanzend op mij stond te wachten. Dat wekt vertrouwen. We zijn erg blij met de auto. We hebben er in de 2e week al een rit naar Italië mee een heerlijke reis auto. Die voldoet aan onze verwachtingen. Na een dikke 6000 km ging er een verstuiver kapot. Dit is direct zonder discussie opgelost. Ik woon in Sneek en daarom kon ik de reparatie door mijn eigen garage laten uitvoeren. Die hebben het samen opgelost. Ik heb er financieel niets van gemerkt.

Ik ben heel erg tevreden met mijn nieuwe auto!

Weer tijd voor een nieuwe auto bij Miltenburg. Een Volkswagen up gekocht. Prima bediening en goede service verleend! Ben zeer tevreden!

Goede expertise

Mijn achterlicht en remlicht werkte ineens niet meer van mijn aanhanger. Alles zelf doorgemeten en volgens mij kon het alleen nog maar dat mijn ECS module stuk zou zijn. Kosten van een module is al gauw rond de €130,-. Na telefonisch contact met Autobedrijf van Miltenburg met de vraag of hun nog een module op voorraad hadden kreeg ik het advies om ook eens de zekering "Dealer Options" na te meten. En wat blijkt, die was stuk en niet de ECS module! Kosten €0,10... Nog bedankt voor het juiste advies. Alles werkt weer zoals het moet werken.

Heel eerlijk met het onderhoud. En de kosten.ook contact. Met de monteurs.als kind aan huis.een goed adres. Voor ons

Bij de aankoop van een andere auto zijn wij perfect geholpen met onze keuze

Na een goed aankoop gesprek hebben wij besloten om een andere auto te kopen bij garage Miltenburg/Albert van der Wind. Zoals wij gewend zijn ging alles in een vriendelijke en informele sfeer wat zo kenmerkend is voor deze garage en wat ons zeer aanstaat gezien de jarenlange relatie. Wij hebben op 4 juni onze auto, een Citroën C4 Aircross, opgehaald en deze stond er perfect bij, schoon van binnen en buiten en glimmend gepoetst. Na een kop koffie en een mooi flesje wijn zijn wij op weg gegaan. Ruud en Liesbeth Weerensteijn IJsselstein

Zoals het hoort.

Al een paar jaar heb ik auto’s in onderhoud bij dit bedrijf. De service is geweldig, prijzen zijn redelijk. Ik beveel dit bedrijf aan.

Vakkundig, goed advies, prettig contact

Goede service, aandacht voor de klant, tijd voor de klant