• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een top bedrijf. Vriendelijk ontvangen. Goede prijs voor mijn auto, mooie prijs voor de Nissan Murano die ik na een middagje denken heb gekocht. Een week later kon ik hem ophalen en kan niet anders zeggen dat hij van binnen en buiten mooi en netjes gemaakt is. En het rijdt ook nog eens heerlijk. Dit bedrijf is echt een aanrader. Heel eerlijk en duidelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net met mn vader mooi Kia Picanto gekocht,\r\nGoeie service nette prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net fiat punto gaan halen.\r\nMooie prijs en klantvriendelijk \r\nHalve tank gevuld en mooi gereinigd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toevallig kwam ik in februari 2018 een BMW occasion tegen inclusief een set zomerbanden op de site van van Miltenburg.\r\nVerkoper Albert gebeld om een proefrit te maken. Bij terugkomst na de proefrit werd er totaal geen druk op me gelegd om te beslissen, maar kon ik het eerst rustig overdenken. Na èèn en ander overdacht te hebben, besloten om bij Albert deze auto te kopen.\r\nWe hadden afgesproken dat ik de zomerbanden eerder op zou halen omdat anders de bekleding van de BMW zo kunnen beschadigen. Thuis gekomen met de banden bleken het drie verschillende maten te zijn. Albert had bij inruil van de vorige eigenaar een verkeerde set banden gekregen. Echter werden de banden zonder commentaar omgewisseld.Super Albert! Na een tijdje bleken er wat problemen met de auto. Het oliedruk lampje ging af en toe branden. Ik mocht de auto metteen brengen en kreeg kosteloos een vervangende auto mee. Vervolgens zijn de problemen zeer adequaat en onder garantie verholpen. \r\nHeel bewust heb ik lang gewacht alvorens een review te schrijven. Zodoende kon ik eerst ervaren hoe service bij van Miltenburg echt werkt. Ik kan alleen maar zeggen dat de service erg goed is.\r\nBij van Miltenburg weten ze wat echte service inhoud.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat is Van Miltenburg toch een prima garage! Ik ben al jaren klant. Heb 12 jaar met veel plezier in mijn Nissan Micra gereden. Nu mij laten verleiden door een VW EOS Cabriolet, die stond te glimmen bij Van Miltenburg! Een prachtige auto voor een zeer goede prijs met een prima inruil van mijn Nissan! Want tja, Van Miltenburg wist wat de inruil was: een auto die altijd goed is onderhouden! Bedankt jongens maar weer! Ik blijf zeker nog jaren klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer goed geholpen bij de aanschaf van een gebruikte auto. Door het bedrijf ontdekte minpuntjes verholpen voor aflevering van de auto. Ook door ons ontdekt minpuntje aan de auto zonder probleem opgelost. Zijn dus zeer tevreden over de aankoop van de auto en service van dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de zoektocht naar een Ford Mondeo sprong dit bedrijf er voor mij uit vanwege de eerlijkheid. De gebreken werden direct eerlijk vermeld, en zijn tegen een redelijke vergoeding gewoon verholpen.\r\n\r\nHet bedrijf maakt dus een eerlijke en verzorgde indruk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren een fiat bravo aangeschaft..alle complimenten voor het bedrijf,zowel de persoonlijke en warme ontvangst alswel de service kunnen we alleen maar zeer tevreden zijn! De auto in zeer nette en prima staat.\r\nEen hele prettige ervaring zeer zeker aan te raden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet een mooie peugeot 107 gezien bij van Miltenburg. Wat ons opviel bij aankomst was de verzorgde garage en showroom. We kregen een goed bod voor onze oude auto. Meteen werd er gevraagd of we een proefrit wilden maken met de peugeot. De koop werd correct afgehandeld. De heer de Wind nam alle tijd voor een goede afhandeling. Ook op de dag van omwisselen werd alles keurig geregeld. Ons gevoel is hier kun je jouw auto zeker in de onderhoud doen. Kortom een no-nonsens garage, waar de klant koning is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recent een occasion (Suzuki Swift Exclusive) hier gekocht, nog steeds zeer tevreden ermee.\r\nOok het contact vooraf verliep keurig netjes.\r\nIk zou hier gerust nog wel een keer een auto kopen!\r\n\r\nNogmaals hartelijk dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin dit jaar een Mitsubishi Colt gekocht . Uiterst vriendelijk en eerlijk behandeld. Het gaf direct veel vertrouwen. Bij de eerste bezichtiging, alle tijd en geen enkele druk. Er werd tijd gegund om tot een beslissing te komen. Na aankoop werd alles snel en keurig zoals tenaamstelling afgewerkt. Hier kunnen vele garages nog iets van leren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zomer onze Astra Cosmo hier gekocht.\r\nBedrijf is zeer klantvriendelijk en heeft zeer nette occasions staan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en vriendelijke service. Na de eerste bezichtiging gelijk met een goed en veilig gevoel naar huis gegaan. Binnen een paar dagen alles geregeld. Vandaag de auto opgehaald en hij rijdt als een zonnetje. Fijn om te zien dat er nog auto\'s verkocht worden door fatsoenlijke autobedrijven. Je krijgt zeker waar voor je geld. Daarom kan ik het ook iedereen aanraden om even langs te gaan bij ze als je een goede en mooie auto zoekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben uitermate deskundig en vriendelijk geholpen. Het was een feestje om mijn nieuwe auto op te halen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben ruim twee maanden verder sinds de aankoop van mijn auto (Nissan Micra)\r\nHeb er inmiddels al aardig wat kilometers mee gereden. \r\nHij rijdt als een trein.\r\nKwam via via, autoscout24, terecht op de website van autobedrijf van Miltenburg bv en had meteen een goed gevoel. Na een telefoontje en een afspraak om een proefrit te maken, werd dit gevoel nog meer bevestigd. \r\nEen no nonsense bedrijf, what you see is what you get en dat is gewoon goed.Ook is later een kleinigheidje zonder problemen en kosten verholpen. Superblij met mijn aanschaf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een lange zoektocht naar een goed onderhouden Audi S4 uiteindelijk bij Autobedrijf van Miltenburg terecht gekomen. De auto zag er als nieuw uit en verkeerde ondanks zijn leeftijd in topconditie. Na een vlot verkooptraject de auto opgehaald met nieuwe APK en onderhoudsbeurt. Ik zou deze garage zeker aanbevelen. Vakmanschap en betrouwbaarheid!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\n“Jaren geleden, bij een zoektocht naar een gebruikte auto voor onze zoon, kennis gemaakt met autobedrijf Van Miltenburg te Montfoort. Dit voelde meteen vertrouwd vanwege het persoonlijke contact. Inmiddels zijn we vele auto’s verder, het vertrouwen is alsmaar groter geworden. De huidige auto, een Volkswagen T4 Westfalia, heeft vele Europese kilometers gereden. Heel recent, bij een grote onderhoudsbeurt inclusief periodieke vervanging van de distributieriem, werd geadviseerd meteen de waterpomp te vervangen. Wat een goed advies, bespaarde veel sleutelen, alles was al gemakkelijk bereikbaar; hiermee van harte ingestemd.” \r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Varend over de Hollandse Ijssel hadden wij advies voor motor van boot nodig. Monteur ging meteen mee, dynamo nagemeten, niets aan de hand. Deze 5 min. werk was service van de zaak. Geweldig garage v Miltenburg, dank je wel !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 30 juni j.l. heb ik een mooie Citroën grand c4 gekocht bij van Miltenburg. Ik werd hier erg vriendelijk geholpen, Albert ging met mij mee om een proefrit te maken en legde alles duidelijk uit, daar ik nog nooit in een automaat heb gereden.\r\nIk was direct verkocht, en een week later kon ik de c4 ophalen, hij stond er spik en span bij. Er was zelfs uit voorzorg al wat onderhoud gedaan.\r\nNa twee weekjes rijden had ik wat problemen met mijn deur vergrendeling. Dit werd direct verholpen en ik kreeg keurig een leen auto mee, de nieuwe module zat netjes in de garantie.\r\nIk kan niet anders zeggen dat ik het een zeer betrouwbare garage vind

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben daar een vw golf occasion gekocht met 3 maanden bovag garantie. Na een paar weken zijn wij terug gegaan, omdat we een geluid hoorden wat we niet konden plaatsen. Dus hebben we de garage gebeld. Wij konden onze auto brengen en er werd gelijk vervangend vervoer voor ons geregeld. Na een reparatie is het geluid nu verdwenen. Het probleem werd netjes opgelost en de service was goed. Deze garage raden wij dus iedereen aan. Zij geven een zeer goede service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nog nooit zo\'n betrouwbaar en professioneel autobedrijf gezien. Geweldig ! Hartelijk ontvangen door Albert en top service! We zullen vele mooie kilometers maken in onze nieuwe KIA. Aanrader voor iedereen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Van Miltenburg is een deskundig bedrijf dat met je meedenkt en waar je plezierig zaken mee kunt doen. De inruil van mijn Nissan 350Z deed mij natuurlijk een beetje verdriet, maar in mijn zo goed als nieuwe Citroen DS3 is dat gauw vergeten. Albert en Wim, bedankt!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind 2016 begin 2017 wilden wij (ter vervanging van onze Nissan Tino) een goede occasion Nissan Qashqai met alles erop en eraan, een kilometerstand van rond de 50.000 en kleur metallic grijs.\r\nMet deze wensen zijn wij naar onze garage Van Miltenburg, Achthoven, gegaan en troffen aldaar aan verkoper Albert van der Wind. Aan hem hebben wij onze wensen voorgelegd en gevraagd of hij een dergelijke auto zou kunnen leveren. Na 14 dagen nam hij contact op met ons en deelde mede, dat hij de door ons gewenste Qashqai had. Na de auto te hebben bekeken en vervolgens een proefrit te hebben gemaakt, hebben wij de auto gekocht. Na een aantal dagen was de auto voor aflevering klaar en stond deze ALS NIEUW in de showroom.\r\nWij zijn ZEER TEVREDEN OVER DE GOEDE SERVICE EN BEHANDELING en kunnen zowel verkoper Albert Van der Wind als Garage Van Miltenburg VAN HARTE BIJ U AANBEVELEN.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige sfeer in de showroom, annex werkplaats staat ten dienste van de showroom waar je de aangeboden auto goed kan bekijken. After sales was prima