Fijne betrouwbare garage met een goede service.

Elk jaar in januari gaat onze auto voor een APK en een grote of kleine beurt naar de garage van de firma Miltenburg al jarenlang. Fijn ook dat er altijd een leenauto beschikbaar is. Ook voor kleine probleempjes wordt je altijd snel en vakkundig geholpen.

Zeer Betrouwbare garage voor onderhoud, service

Inmiddels ca 35 jaar klant. Vriendelijke en vakkundige mensen. Nog nooit het gevoel gehad dat ik voor onnodige reparaties moet betalen

Goed en betrouwbaar

Een mooie occasion aangekocht bij Miltenburg. Tijdens de garantietermijn bleken er enkele, kleine technische gebreken. Miltenburg heeft dit keurig opgelost en gezorgd voor een leenauto tijdens de reparatie. Geen mitsen of maren. Een keurig bedrijf met goede service. Ik raad het bedrijf enorm aan de aankoop of onderhoud van uw auto. :)

betrouwbaar en goede service

Auto bij Van Miltenburg gekocht. Alles keurig netjes volgens afspraak en standaard met goede garantie. Prettige en betrouwbare zaak.

Ben goed geholpen

Ik kan garage Miltenburg iedereen aanbevelen, top garage.

Ronduit goed

Ik weet niet hoe de mannen het doen maar zij maken altijd waar wat zij afspreken. Eerlijk en betrouwbaar en daar hou ik van. Absoluut een aanrader

Vertrouwd zoals vanouds.

Door omstandigheden was het voor ons even niet mogelijk om onze auto in onderhoud te geven bij Autobedrijf Miltenburg. Terug van weggeweest.

Prettig, snel, en goed geholpen. Tevreden klant.

Klant vriendelijke ontvangst, Goede en accurate service.

Goed en eerlijk bedrijf

Mijn auto ingeruild voor een occasion. Warm ontvangst en prima uitleg gekregen. Deal was snel gesloten. De eigenaar nam goed de tijd voor ons. Auto is keurig netjes afgeleverd en voldoet aan de verwachting. Ik raad het bedrijf aan om hier een auto te kopen.

Betrouwbaar, eerlijk,en kwaliteit.

Fijne garage waar ik mijn auto zonder enig wantrouwen naar toe breng. Altijd duidelijk in wat er moet gebeuren of in advies. Afspraken worden nagekomen en bij kleine spoed reparatie staan ze voor je klaar. Kwaliteit zeer goed.

Zeer betrouwbaar en goed

Zeer betrouwbaar en goed

Betrouwbaar en deskundig

We zijn al tientallen jaren klant bij autobedrijf van Miltenburg. Het is een degelijk en betrouwbaar bedrijf waar service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Je kan er altijd terecht voor hulp en advies. Het is een fijn team met vriendelijke en deskundige mensen. Een aanrader dus!

Prettige en accurate service voor een goede prijs

Er worden duidelijke adviezen gegeven over reparaties die echt nodig zijn. Nooit het gevoel gehad dat een rekening te hoog was. Al heel wat jaren heel tevreden met dit bedrijf.

Uitstekende service en duidelijke afspraken

Al jaren ben ik klant bij Autobedrijf van Miltenburg en ben altijd eerlijk behandeld. Goede uitleg over te verwachten werkzaamheden en kosten. Ik weet dat ik nooit een second opinion nodig heb bij deze petrolheads.

vriendelijk en uitstekende service

uitstekend

Laagdrempelig en vooral meedenkend.

Fijne garage met oog voor de klant. Ze denken graag met je mee.

Persoonlijk en betrouwbaar

Na aanschaf van onze nieuwe auto ben ik hier terecht gekomen. Het autobedrijf voelde gelijk heel vertrouwd door het persoonlijke contact. Er is altijd overleg over de te ondernemen acties en ruimte om een andere keuze te maken. Heel erg tevreden.

Een persoonlijk autobedrijf met snelle top service

Als je belt voor een afspraak weet men wie je bent. Kortom een betrouwbaar bedrijf waar persoonlijk contact en goede service hoog in het vaandel staan.

Een geweldig bedrijf met vakkundig personeel

Een nieuwe Almera-TINO die ik bij deze garage heb gekocht, is daar ruim 15 jaar naar volle tevredenheid in onderhoud geweest. Daarna is deze TINO ingeruild voor een 2e-hands Ford S-Max bij deze garage en ook deze is tot aan mijn verhuizing naar het oosten van het land in onderhoud bij deze garage geweest. Een storing met deze Ford kon bij de "eigen" garage niet goed vastgesteld worden. Na een belletje met Miltenburg kon ik de volgende dag (zaterdag) terecht voor een second opinion en hoewel de storing nog niet voor 100% duidelijk is kan ik met een goed advies toch met een gerust hart de weg op. Jammer dat de garage niet mee kon verhuizen naar mijn nieuwe woonplaats.

Top. Eerlijk. Kwaliteit

Bij Van Miltenburg krijgen we altijd kwaliteit service. Eerlijk en oprecht advies over wat noodzakelijk is, wat slim is om te doen. Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen.

Goede service, heldere afspraken, redelijke prijzen.

Tevreden over de serviceverlening. Leenauto tegen zeer schappelijke prijs. Voelt vertrouwd.

Top geholpdn geadviseerd

Prima geholpen, gelijk meegenomen in de te verwachten kosten mbt de levensduur van de banden. Ik kom daarom ook al 40 jaar bij dit bedrijf

Uitstekende ervaring

Mijn ervaring met deze garage bestrijkt nog maar een korte tijd, want ik ben nog niet lang klant. De contacten zijn heel positief. Laagdrempelig, vriendelijk en het volste vertrouwen heb ik in deze garage.

Meer dan prettig

Het is alweer een maand dat ik in mijn nieuwe auto rijd. Nieuw?? Ja, nieuw hoewel al 11 jaar oud. Deze auto is zo prachtig en werd zo mooi schoon en perfect afgeleverd( flesje wijn) dat hij nu na een maand nog steeds als een nieuwe auto voelt. Wat ben ik er blij mee en wat een leuk bedrijf is dit. Iedereen voor een “ nieuwe” auto naar van Miltenburg!!! Zelfs het naamplaatje rijd ik met plezier rond. Complimenten alom. Carina

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.