Perfecte behandeling.

Afspraken worden nauwgezet uitgevoerd. Een vriendelijke en persoonlijke behandeling wat ik als klant zeer waardeer. Al het mogelijke wordt gedaan om het de klant naar het zin te maken. Gewoon een vertrouwd adres.

Super!!!!

Snelle en adequate hulp, geen poes pas en service gericht!!

Snel geholpen

Ik kon meteen terecht bij van Miltenburg toen ik met een lekke band stond. Band was vlot gerepareerd terwijl ik wachtte. Top service!

zoals altijd perfect!

Zoals al jarenlang altijd vriendelijk, deskundig en vlot.

Prima zoals altijd

Ik kom al jaren bij de garage en altijd goede ervaring. Prima service en geen onnodige kosten. Voor mij geen andere garage meer. Wim en zijn team voor mij een dikke 10.

Prima geholpen

Prettig

Word altijd goed geholpen Denken mee Geen klachten

Kundige toppers

Goede service in maximale zin, aardige mensen en merk onafhankelijke mogelijkheden, da's prettig.

geweldig

Deze garage denkt mee

Wij hebben nooit zo’n snel een auto gekocht,perfect.

Wij hadden op een middag online een auto gezien, gelijk gebeld. Konden na een uur terecht om deze te komen bekijken en binnen een uur ook tot een mooie deal gekomen. Onze auto ingeruild en onze huidige auto gekocht. We zijn zo fijn en vriendelijk/gastvrij geholpen door Albert. Wij hebben nog nooit zo snel een auto gekocht. Supper en hebben er heel veel plezier hiervan.

Zeer betrouwbaar en van hoge kwaliteit.

Goede communicatie, meedenkend en zeer klantvriendelijk.

Super klantvriendelijk en deskundige service.

Ik kan met vertrouwen het onderhoud van mijn auto aan dit bedrijf overlaten. Kwaliteit gegarandeerd goed. Ook de wijze van klantvriendelijke behandeling stel ik zeer op prijs

Heel goed en plezierig

Altijd bereikbaar en uitstekende service en werkzaamheden

Prima geregeld zoals gewoonlijk

Dat zeg ik, Prima geregeld.

Klantvriendelijk en probleem oplossend bedrijf

Zeer tevreden over dit bedrijf

Altijd vriendelijk en deskundig

We zijn al heel lang klant bij Van Miltenburg, ze zijn transparant in wat ze doen en de service is altijd goed en vriendelijk.

Altijd vriendelijk

Klein persoonlijk bedrijf wat meedenkt en voor je klaar staat. Ik kom hier al jaren naar tevredenheid.

Al lang was ik opzoek naar een Mini Cooper welke ik uiteindelijk heb gevonden bij 'Autobedrijf Van Miltenburg' in Montfoort. Alles zag er prima en verzorgd uit, niet alleen de Mini maar ook het autobedrijf en werkplaats. Het autobedrijf heeft bij mij een goede indruk achtergelaten en gaf mij het gevoel dat iedere klant dezelfde aandacht krijgt ongeacht de waarde of aanschaf. Een week later stond de auto gewassen en gepoest klaar inclusief een flesje wijn en de afgesproken uitgevoerde werkzaamheden.

Niets mis mee

Goede service en advies

Heel goed en snel geholpen! Nieuwe accu.

Prima garage! Komen hier al bijna 40 jaar, altijd goede service!

vakkundig en eerlijk advies

Met diverse problemen bij het bedrijf gekomen. Er werd altijd meegedacht om een beste en financieel haalbare oplossing te vinden. in het bedrijf zijn ervaren monteurs aan het werk dus de reparaties worden vakkundig uitgevoerd. Klein bedrijf, met betaalbare prijzen. Zeker een aanrader!

Uitstekende garage, zeer tevreden

Goede service, je wordt altijd vriendelijk geholpen en de monteurs zijn zeer kundig.

betrouwbaar, klantvriendelijk

Een autobedrijf met ballen, komt afspraken na ,ook als dat financieel nadelig voor het bedrijf uitpakt

Word altijd netjes te woord gestaan en met overleg is er altijd een evt. oplossing.

Fijne mensen, kundig uiteraard!

Vlotte afspraak, kortom alles prima!

Achthoven-Oost 20 26

3417PD Montfoort