Word altijd netjes te woord gestaan en met overleg is er altijd een evt. oplossing.

Fijne mensen, kundig uiteraard!

Vlotte afspraak, kortom alles prima!

Niks op aan te merken.Betrouwbaar en vakbekwaam.

Alle jaren mijn auto in onderhoud daar gebracht en als ik al eens wat had werd er oplossingsgericht meegedacht en gehandeld.

Uitstekend geholpen met de beurt en daarnaast prima advies

Uitstekend geholpen volgens afspraak en gebeld voor datgene dat mijn beslissing vereiste ( prima advies opgevolgd)

Betrouwbaar, bellen op tijd mochten er extra kosten zijn voor b.v. APK

Technisch is men up to-date bij lastige storingen.

Zeer klantvriendelijk

Sinds 10 jaar klant en alleen maar positieve ervaringen.

Topservice

Goed contact, heldere prijsopgave en super snel geholpen. Deskundige monteurs, kortom een fijne garage!

Persoonlijk en Goed!!

Super fijne garage. Persoonlijk en goed!

Een betrouwbaar bedrijf Met Heel prettige eigenaren en werknemers.

Ik heb alleen maar hele positieve ervaringen Met Wim van Miltenburg en Albert

Fijne betrouwbare garage met een goede service.

Elk jaar in januari gaat onze auto voor een APK en een grote of kleine beurt naar de garage van de firma Miltenburg al jarenlang. Fijn ook dat er altijd een leenauto beschikbaar is. Ook voor kleine probleempjes wordt je altijd snel en vakkundig geholpen.

Zeer Betrouwbare garage voor onderhoud, service

Inmiddels ca 35 jaar klant. Vriendelijke en vakkundige mensen. Nog nooit het gevoel gehad dat ik voor onnodige reparaties moet betalen

Goed en betrouwbaar

Een mooie occasion aangekocht bij Miltenburg. Tijdens de garantietermijn bleken er enkele, kleine technische gebreken. Miltenburg heeft dit keurig opgelost en gezorgd voor een leenauto tijdens de reparatie. Geen mitsen of maren. Een keurig bedrijf met goede service. Ik raad het bedrijf enorm aan de aankoop of onderhoud van uw auto. :)

betrouwbaar en goede service

Auto bij Van Miltenburg gekocht. Alles keurig netjes volgens afspraak en standaard met goede garantie. Prettige en betrouwbare zaak.

Ben goed geholpen

Ik kan garage Miltenburg iedereen aanbevelen, top garage.

Ronduit goed

Ik weet niet hoe de mannen het doen maar zij maken altijd waar wat zij afspreken. Eerlijk en betrouwbaar en daar hou ik van. Absoluut een aanrader

Vertrouwd zoals vanouds.

Door omstandigheden was het voor ons even niet mogelijk om onze auto in onderhoud te geven bij Autobedrijf Miltenburg. Terug van weggeweest.

Prettig, snel, en goed geholpen. Tevreden klant.

Klant vriendelijke ontvangst, Goede en accurate service.

Goed en eerlijk bedrijf

Mijn auto ingeruild voor een occasion. Warm ontvangst en prima uitleg gekregen. Deal was snel gesloten. De eigenaar nam goed de tijd voor ons. Auto is keurig netjes afgeleverd en voldoet aan de verwachting. Ik raad het bedrijf aan om hier een auto te kopen.

Betrouwbaar, eerlijk,en kwaliteit.

Fijne garage waar ik mijn auto zonder enig wantrouwen naar toe breng. Altijd duidelijk in wat er moet gebeuren of in advies. Afspraken worden nagekomen en bij kleine spoed reparatie staan ze voor je klaar. Kwaliteit zeer goed.

Zeer betrouwbaar en goed

Zeer betrouwbaar en goed

Betrouwbaar en deskundig

We zijn al tientallen jaren klant bij autobedrijf van Miltenburg. Het is een degelijk en betrouwbaar bedrijf waar service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Je kan er altijd terecht voor hulp en advies. Het is een fijn team met vriendelijke en deskundige mensen. Een aanrader dus!

Prettige en accurate service voor een goede prijs

Er worden duidelijke adviezen gegeven over reparaties die echt nodig zijn. Nooit het gevoel gehad dat een rekening te hoog was. Al heel wat jaren heel tevreden met dit bedrijf.

Uitstekende service en duidelijke afspraken

Al jaren ben ik klant bij Autobedrijf van Miltenburg en ben altijd eerlijk behandeld. Goede uitleg over te verwachten werkzaamheden en kosten. Ik weet dat ik nooit een second opinion nodig heb bij deze petrolheads.

vriendelijk en uitstekende service

uitstekend