Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas gaat niet alles in een keer goed , maar het wordt wel goed opgelost, hiervoor 20 jaar Alfa gereden, ik ben dus wel wat gewend, maar ben toch een beetje teleurgesteld, misschien waren mijn verwachtingen te hoog.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij dit bedrijf wordt je netjes en correct behandeld. Zijn eerlijk als een defect in de garantie valt wordt dit netjes gemeld en als er iets vergeten is bij aflevering wordt het netjes en tijdig opgepakt. Al met al zeker tevreden over dit bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service en prettige persoonlijke omgang met diverse personeelsleden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima service. Kleine beurt is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Daarbij kon ik onder het genot van een kop koffie rustig wachten totdat de auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mijn ervaringen met deze garage zijn uiterst plezierig. Met name wat de receptie van de werkplaats betreft doet Jacco Huizinga het prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij hebben bij autohuis Mido een i10 gekocht. helaas moest na 800 km de complete motor vervangen worden. Autohuis Mido heeft hier prima werk aan geleverd. Helaas was de importeur niet zo mee werkend. maar gelukkig heeft Autohuis Mido er voor gezorgd dat alles in orde is gekomen. after sales na 1 jaar mag echter wel wat beter. ik wilde nog wel graag een armsteun geplaatst hebben alleen de arm steun was niet op voorraad volgende dag wel, helaas er was geen nacht levering. er moet nu (na 5 weken) nog gebeld worden. waarschijnlijk was Autohuis Mido minder blij met klanten die al een auto hebben en voorlopige nog geen andere willen. dit mag aandacht hebben. vandaar laag cijfer bij service. dit terwijl gezien het eerste verhaal veel hoger had kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima garage je wordt er correct behandeld ongeacht hoe oud je auto is

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prettig mee samen gewerkt als er problemen waren

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na in eerste instantie zéér goede ervaringen met autobedrijf Mido begin ik de laatste tijd toch te twijfelen aan de deskundigheid bij dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goede uitstraling mooie showroom fijne ervaring, en omgang met klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over de eerste servicebeurt van mijn nieuwe auto zeer goed te spreken . Ook met de winterbanden ben ik netjes behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In november een nieuwe auto IX 35 gekocht. Alles is tot noch toe goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kom al jaren als klant bij de Mido. Zeer prettig, correct en snel in service. Ik kan een ieder Mido aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de service en deskundigheid van dit bedrijf en ben dan ook al meer dan 15 jaar klant Ik maak echter een kanttekening bij de aankoop van mijn laatste auto een Hyundai Matrix. Deze auto is onder valse voorwendsel verkocht, interieur van auto bleek na aankoop (1 jaar oud ) een dermate penetrante dierenlucht ten toon te spreiden, dit werd afgedaan met de dooddoener, de auto een tijdje met open ramen in de garage had gestaan, de werkelijke reden van de klacht werd niet vermeld, wel tot 2 maal toe een Ozon behandeling ondergaan, lucht is echter nimmer weggegaan, als ik dit van te voren geweten had had ik de auto nooit gekocht. Deze aankoop bij Mido de eerste auto waar ik nog altijd spijt van hem te hebben gekocht, het gebeuren werpt wel een smet op het vertrouwen in met name de verkoopafdeling van dit bedrijf. Over de service afdeling/administratie/balie niets dan lof, dit is ook de reden dat ik de relatie met het bedrijf niet heb beëindigd. Een gewaarschuwd mens telt echter voor 2 bij de aanschaf van een andere auto, ga daar bij niet meer af op het mooie praatje van de verkoper en diens blauwe of andere kleur ogen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

service staat hoog in het vaandel, je wordt als gewaardeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Edisonstraat 5

7006RA Doetinchem

0314346644

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.