• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en mooie grand c max gekocht. Goeie service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek na een andere auto kom toevallig op de site van autobedrijf meeuwisz. Berchtje gestuurd .\r\nEigenaar belt me terug ,staat me heel vriendelijk te woord.\r\nWordt afgesproken dat ik zaterdag kom kijken .\r\nZaterdag daar heen gereden op me gemak de auto gekeken van binnen en van buiten, proefrit gemaakt echt een super auto .\r\nPersoonlijk vond ik dat ik iets te veel moest bijleggen op mijn eigen auto. \r\nAfgesproken dat ik er weekend over kon denken .\r\nMaandag teruggebeld nog wat onderhandel kwamen elkaar te gemoed .\r\nAuto op gehaald wordt alles rustig uitgelegd hoe alles werkt.\r\nGewoon in een woord TOP ben zeer tevreden en over autobedrijf meeuwisz \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren op zoek naar een 7-zits auto met automaat en hebben onze Opel Zafira via internet bij autobedrijf Meeuwisz gevonden. Al vanaf het eerste telefonisch contact had ik een vertrouwd gevoel met dit bedrijf. Open, transparant en niet opdringerig, zo zou ik dit bedrijf willen omschrijven. Na een 2-tal proefritten hebben wij onze huidige Opel Zafira gekocht. Wat ons betreft zeker een aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wezen kijken voor een nieuwe auto, en meteen wat gevonden. Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en kundig geholpen. Ook toen er tijdens de garantieperiode iets mis bleek te zijn met de auto is er heel adequaat gehandeld en kreeg ik vervangend vervoer mee. Auto rijdt sindsdien als een zonnetje!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin 2015 een occasion bij dit autobedrijf gekocht.\r\nVanaf die tijd vaste klant geworden voor onderhoud etc.\r\nBen uitermate tevreden. Zijn eerlijk en betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In kort tijd heb ik dit bedrijf leren kennen. Niet zo lang , 4 maanden. Heeft een goede leider, goede team, goede service etc. mijn eigen auto heb ik er aangeschaft. Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo,\r\nHeb hier een ford focus wagon gekocht, en ben zeer zeer tevreden over de service en punctualiteit van het bedrijf.\r\nHier kunnen veel autogarages/dealers/handelaren nog veel van leren!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen aan een nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk no nonsense bedrijf waar je alle ruimte en tijd krijgt om een auto uit te zoeken zonder dat er iemand de duurdere versie probeert aan te praten.\r\nVoor aflevering wordt extra moeite om het de klant naar zijn zin te maken niet uit de weg gegaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn huidige auto gekocht bij autobedrihf J. Meeuwis. Een erg prettige ervaring en een hele fijne auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als u van plan ben om gebruikte auto te gaan kopen,ga dan zeker is kijken bij \r\n\"Autobedrijf J.Meeuwisz B.V.\"\' \r\nDit zijn mensen zonder gladde verkoop praatjes,hebben verstand van auto\'s,en zijn heel klant vriendelijk.(En natuurlijk hele mooie auto\'s)\r\nHeb zelf een auto gekocht bij deze garage en naar 9 maanden kreeg ik een probleem met de motor,uit de garantie dus en daar zat ik dan,ben toen terug gegaan gesprek gehad met de eigenaar,auto tijdje kwijt geweest maar weer helemaal op en top terug gekregen.\r\nNogmaals dit is een SUPER garage met eerlijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf! Vriendelijk, eerlijk en vakkundig personeel (Nico een man die weet hoe een auto in elkaar zit) kortom top! Zijn erg tevreden over onze auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht, prima aankoop, goede behandeling en vriendelijke eigenaar. Super blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste begin een goed gevoel bij dit bedrijf. De uiteindelijke aflevering van de auto was voor ons zelfs boven verwachting goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf en zijn zeer netjes geholpen. Zijn erg vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste moment contact tot en met het afhalen van de auto super service. Wordt goed geholpen en wordt tijd voor je genomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg betrokken. Het voelt direct vertrouwd. Geen onzin verhalen. Gewoon zo als het is. Erg goede betrouwbare auto\'s. Een echte aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, no nonsense, komen afspraken na en denken mee. Deze ervaring hebben wij al jaren; onderhoud, apk, storingen, zoekopdracht andere auto... ze staan voor je klaar!\r\nEn....niet te duur!\r\nBen heel tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette en vriendelijke omgang. Klantgericht en betrouwbaar.

Over Autobedrijf J. Meeuwisz B.V.

Filter op Taal