Prima zaak met veel verstand van fietsen en gelukkig goede e-bikes op voorraad

Ondanks dat ze niet vlak bij ons zitten, is dit al de derde e-bike die ik bij hen koop en dat is niet voor niets. Heel fijn dat je zowel bij reparatie als bij proefritten een fiets mee naar huis kunt nemen. Verder is de benadering persoonlijk en wordt alles goed uitgelegd. Je hoort toch dingen die je niet op internet vindt. Dan begrijp je weer waarom je een fiets niet online moet kopen.

Zoals altijd prettig en deskundig geholpen

Ondanks dat de winkel i.v.m. corona besmetting is gesloten, ben ik vakkundig geholpen toen ik mijn nieuwe (2e hands) fiets op de afgesproken datum kwam ophalen.

Klantvriendelijk en professioneel

Klantvriendelijk en professioneel

Deskundig, meedenkend en nemen de tijd

We kopen al jarenlang onze fietsen bij Maxstein. Vanwege hun deskundigheid en oog voor de klant ook deze keer weer onze aankoop bij Maxstein gedaan. Op afspraak wat ons zeer goed is bevallen. Dan wordt er tijd voor je ingepland. Ook collega’s van de werkplaats zijn zeer vriendelijk.

Goede service, persoonlijke aandacht

Bewust gekozen voor deze zaak. Personeel (en eigenaar) denken actief mee. Uiteindelijk hebben ze voor mij een passend voorstel gedaan. Achteraf ontdekte ik dat de fiets van hoge kwaliteit was; het merk was voor mij onbekend, maar voldeed op bijna alle punten aan mijn wensen.

Goed en uitgebreid advies Brompton vouwfiets Black Edition.

wij zijn bij Maxstein geweest op afspraak (1 1/2 uur) om een Brompton vouwfiets aan te schaffen, geholpen door Drikus. De fiets was telefonisch gereserveerd waardoor we wisten dat we de fiets meteen mee zou kunnen nemen als het M-stuur me zou passen. Drikus heeft ons deskundig geholpen ook met accessoires en een nieuwe pomp. Er is alle tijd genomen om e.e.a. duidelijk uit te leggen en de afspraak verliep prettig, bakje koffie en thee :-) proefrit was geen enkel probleem. Waarom geen 10, daarvoor zou ik nog wat meer ervaring in de toekomst op willen doen, ik kijk uit naar de eerste onderhoudsbeurt. Bas.

Prima advies mbt aanschaf ebike

Prettig gesprek en goede informatie mbt aanschaf ebike

fijn geholpen

klantgericht, alle tijd, goede ruime keus

Prima en prettig geholpen, goed meedenkend met mijn wensenlijst, rustig, alle tijd van vragen beantwoorden, komt proffessioneel op mij over, levert kwaliteit m.i.

Uitstekend geholpen

Voor de derde keer uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe fiets. Doe jezelf een plezier en koop een fiets hier ipv bij een webwinkel.

Fantastische service, goede aankoopbegeleiding

Er wordt goed doorgevraagd, zodat de verkoper een goed beeld heeft van waar je naar op zoek bent. Verder goede service, er wordt aan de details gedacht waardoor ik bijzonder tevreden vertrok. Dank, erg blij met mijn fiets!

Maxstein Tweewielers Ede denk mee

Keuze voor aankoop van nieuwe fiets

Goed geholpen

Fiets gekocht, keuze was goed en begeleiding in de keuze ook. Geen druk, gewoon onze mening die telde en daaromheen is een fiets gekozen. Wel na de fiets een dag gereden te hebben een wiel dat aanloopt en een beschermstrip eraf gevallen van de kettingkast. Da's dan niet de kwaliteit die je verwacht. Daarom 4 sterren en geen 5.

Goed advies, goede communicatie en goede service,!

Wij hebben voor Maxstein gekozen omdat ze Cubedealer zijn. De fietsen zijn helemaal op maat door de bodyscan. Na goed advies onze fietsen besteld. Lang moeten wachten door de Coronacrisis maar Robert heeft de gehele periode ons heel goed geïnformeerd wat de stand van zaken was. Omdat de fiets van mijn man er eerder was dan mijn fiets en te er naar uit zag dat het nog een tijd zou gaan duren heeft hij zelfs aangeboden om een 'leenfiets' mee te nemen. Gelukkig bleek dat niet nodig omdat hij er voor zorgde dat mijn fiets ook geleverd werd. Inmiddels een weekend gefietst, topfietsen! We zijn heel blij dat we voor Maxstein gekozen hebben, ondanks de grote afstand van onze woonplaats!

Prima bedrijf

Prima bedrijf, na maken afspraak uitstekend geholpen bij keuze voor nieuwe fiets. Grote collectie! Fietsen keurig afgeleverd.

Vakkundig, servicegericht, goede uitleg... kortom: uitstekend!

Wij zijn uiterst vakkundig voorgelicht. Kopje koffie, een hele goede en duidelijke uitleg met een prettige benadering. Binnen een week waren we goed voorgelicht, maakten we op een drietal elektrische fietsen een hele dag proefritten. Aan het einde van die dag bestelden we de fietsen. Op onze vragen mbt fietsaccessoires kregen we een duidelijke uitleg en een goed advies. We kochten een fantastische fietsendrager en 2 ruime en handige fietstassen. Kortom... een uitstekende ervaring. Tot ziens bij de servicebeurten van onze fietsen!

Enorm klantvriendelijk

Ik had online een wielrenners besteld. Ivm zeer beperkte levering vanuit de leveranciers en mogelijke problemen met opsturen, raadde ze aan de fiets op te halen in Ede. Goed contact gehad en fiets is goed afgesteld. Bedankt Maxstein!

Zeer goede en aardige uitleg van Drikus. We zijn erg blij met onze Gazelle fietsen

Heel er goed

Heel erg goed geadviseerd bij de aanschaf occasion e-bike. Zeer tevreden mee. Bedankt

Goede uitleg en service

Bij het kopen van een racefiets werd ik uitstekend geholpen door verkoper Theo. Werkelijk niets vergat hij te zeggen en hij sloot goed aan bij mijn wensen. Ook het stukje meedenken was top.

Goede service, ga zo door

Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen. Ga zo door!

Goed en en vakkundig

Ben erg tevreden met mijn nieuwe ATB. bij de koop werd ik goed geholpen en een juiste uitleg gekregen van de ATB.

Uitstekend advies en zeer behulpzaam

Van advies naar aankoop tot aan de aflevering geweldig. Het team van Maxstein heeft veel kennis maar ook gevoel welke fiets het beste past bij het rijdersprofiel. Zeer aan te raden voor iedereen die goede service en kennis op prijs stelt.

Goed geadviseerd en prettig verlopen contact

Mijn vragen werden uitgebreid en deskundig beantwoord. Er werd meegedacht. Aankoopproces nieuwe E-bike naar volle tevredenheid verlopen.

Geweldig goed geholpen

Uitgebreid met verschillende fietsen kunnen proefrijden. Goed advies gehad bij aankoop. Oplevering nieuwe fiets was ook perfect verzorgd