Goed geholpen, vriendelijk en kundig personeel, prettige winkel!

Bijzondere collectie fietsen in een mooie winkel met geweldige service!

Een goede ervaring bij Maxstein! Wij hebben een fiets gevonden die maar op weinig plekken in Nederland verkocht wordt, maar wel bij Maxstein! Ze hebben de fiets met de gewenste accessoires perfect gemonteerd en thuis afgeleverd met de bezorgbus! In de winkel krijg je goede persoonlijke begeleiding van de ervaren verkopers die veel tijd uittrekken om tot de juiste aankoop te komen!

Heerlijke fietsenwinkel!

Kom hier al 50 jaar, nog nóóit een teleurstellende ervaring ondervonden. Fijne, betrouwbare zaak met vriendelijke en deskundige medewerkers. Net twee setjes ebikes gekocht dus behalve voor onderhoud komen we voorlopig niet maar dat is meer dan positief bedoeld.

Wat een goede service, bedankt!!

Dank je Drikus, voor je geduld, je aandacht en je kennis van alles wat ook maar met fietsen te maken heeft! Ik heb nu een topfiets, helemaal voor mij persoonlijk samengesteld! Top!

Weer super geholpen en professioneel.

Nieuwe Cannondale Scalpel carbon 2 2021 opgehaald en ben weer super geholpen. Ze weten waar ze over praten. Fijne service.

Goede kennis van fietsen.

Ervaren monteurs. Goed service en klant vriendelijk.

Al jarenlang fantastische service!!

Nu een cube nuroad voor de jongste zoon gekocht. Ook weer prima afgestemd op de wensen.

prettig als vanouds.

we werden prettig en vakkundig geholpen.

persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel bij Maxstein

Robert en z'n team weten nog echt wat aandacht betekend! Deskundig advies geven en meedenken over de voor jou gescjo fiets. Extra: 2,5 maanden een 'voorloopfiets' te leen gekregen, omdat mijn bestelde e-bike een behoorlijke levertijd had.

Je wordt netjes te woord gestaan nemen alle tijd voor je. In een woord top!

Super goede ervaring bij Maxstein !

Hele traject van oriëntatie, testen, aanschaf en afhalen van de fiets , een Stromer in mijn geval, verliep naar volle tevredenheid. Er was ruim tijd voor mijn vragen, prettige benadering en je wordt op de hoogte gehouden van de status qua mbt fiets. Ook bij ophalen fiets door medewerkers plezierig geholpen en niets is hun teveel qua vragen beantwoorden en aanpassingen op de nieuwe bolide. Het maakt dat je met een blij hoofd met big smile de zaak uitfietst!! Nogmaals mijn dank firma Maxstein.

netjes, nemen echt de tijd voor je

ze nemen echt de tijd voor je. geven hun eerlijke advies.

zeer vriendelijk goede service goede vakkennis

Ik zou deze bedrijf iedereen aan bevelen

Zoals gebruikelijk: prima!

Goede service om onze fietsen naar wens te kunnen leveren.

Altijd goed

Veel kennis in huis en super geholpen.

Ik wist ongeveer wel wat ik zocht, maar met het juiste advies een mooie keuze kunnen maken en de fiets van m’n dromen gekocht.

Zeer goede ervaring

Ik werd uitstekend geholpen door de werknemer, die mij op weg hielp met de aanschaf van een nieuwe fiets. Het was absoluut niet opdringereig en als klant had ik het idee dat de keuze bij mijzelf lag en niet dat mij iets opgedrongen werd. Daarnaast toen ik terugkwam met een los stuur, werd dit zonder problemen vastgezet

Goede service en aandacht.

Heb onlangs een nieuwe fiets bij Maxstein gekocht. Ik wist precies welke ik wilde hebben alleen was hij niet meer leverbaar in mijn maat omdat het een uitgaand model was. Toen zijn ze speciaal op zoek gegaan om hem te vinden. Dat is ze gelukt en nu fiets ik lekker rond op mijn fiets met riemaandrijving. Heerlijk!

Fijne persoonlijke benadering.

Zoals we gewend zijn bij Maxstein zijn we ook nu weer prettig geholpen. Vanwege coronamaatregelen was ons bezoek op afspraak. Geen wachttijd, iets dat (vaak) bij drukte wel was. En in deze rare tijd hielden we rekening met leveringstijd op de e-bike, maar het tegendeel was waar. 3 werkdagen later reden we weg op de nieuwe aanwinst. Zeer tevreden.

Kan niet beter

Zoals altijd prima geholpen en de nieuwe fiets supersnel klaar

Snel en attent geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen bij de aankoop van de fiets. Goede adviezen, een luisterend oor en, van zoals altijd!, snel tot een goede deal gekomen. Attent geholpen. Aan te bevelen aan een ieder die van fietsen houdt.

Het was een fijn en prettig bezoek // veel kennis aanwezig.

Het was een fijn en prettig bezoek, en de winkel voelt goed aan en is overzichtelijk. Kundig personeel en niks is te veel Heb een prachtige electrische fiets gekocht en ben daar heel blij mee.

Ik ben tevreden. De medewerkers zijn klantvriendelijk, dat vind ik zeker belangrijk. Ik ben goed geholpen met het kopen van een nieuwe fiets.

Goede ervaring

De medewerkers waren behulpzaam en even het zadel aanpassen aan de goede hoogte was geen probleem. Het enige wat een beetje minder was, was toen we de fiets op kwamen halen. Er zou naar de standaard gekeken zijn en de verlenger zou eraf gehaald zijn. Allebei was niet gebeurd maar het is wel ter plekke opgelost toen we het aangaven. Verder zeer tevreden.

Heel goed advies en aflevering

Zie hierboven