Goede service bij de aankoop

Goede mogelijkheid om fietsen uit te proberen, weinig terug gekregen voor oude fiets

Al jaren klant. Zeer goede service

Altijd vriendelijk, goede service en adviezen.

Geweldige service

Vriendelijk en kundig personeel. Bij ieder bezoek netjes geholpen.

Fiets was gestolen. We zijn fantastisch geholpen. Een dag later al een nieuwe fiets. Maxstein is een TOP bedrijf.

Klantvriendelijkheid top

Vandaag fiets gekocht en vandaag gereed gemaakt (fiets was gestolen, fiets nodig tijdens vakantie). Heel tevreden hierover.

Zeer klantvriendelijk!

Mijn nieuwe fiets was zelfs twee dagen eerder klaar dan gepland.. Waar zie je dat nog! Blij met de altijd goede service en het vriendelijke personeel.

snelle actie bij inruil van fietsen voor nieuwe koga

Ondanks de lange wachttijden snel geholpen. Begrip voor die wachttijd door personeelsgebrek.

Prima geholpen

Prima geholpen. Goede uitleg, proefrit gehad en een prima prijs.

Goed geholpen!

Aardig personeel, grote assortiment en snelle service.

Vriendelijk en deskundig.

Service op tijd en ze komen hun afspraken na!

Goed en tevreden

Goed en tevreden, maar we hadden een afspraak om 11.00 uur en dat liep uit. Met betrekking tot de korting hebben wij dat toevallig ontdekt via de website en aangegeven.

Fiets perfect afgeleverd

Mijn Cube Kathmandu Hybrid Pro is keurig afgeleverd. Er werd voldoende tijd genomen om het een en ander uit te leggen. Min puntje: afpraak gemaskt, maar moest nog 20 min. wachten.

Fijne, kundige en persoonlijke winkel

Fijne, kundige en persoonlijke winkel. Advies op maat en nemen de tijd voor je. Zeer tevreden over al onze fietsen en het onderhoud/reparaties wat we bij Maxstein laten doen.

Ruime keus, goede kwaliteit en goede service

Pluspunten: Maxstein heeft veel keus in modellen fietsen en accessoires. De medewerkers zijn deskundig en geven goede uitleg. Service en onderhoud zijn goed verzorgd. Minpuntje: doordat elke klant veel aandacht en tijd krijgt, en medewerkers elkaar tussendoor raadplegen, loopt de wachttijd voor de klanten soms (te) flink op; ook voor de klant die op dat moment geholpen wordt. Dit zou wat beter georganiseerd kunnen worden.

Perfect geholpen

vanaf het eerste gesprek was er een goede verstandhouding tussen verkoper en ons, dit gaf ons het vertrouwen dat wij op het goede adres waren voor onze nieuwe fietsen.

Heel goed geholpen en geadviseerd!

Prima!

Bought my ideal bike there

I had a good experience at maxstein. I had an appointment with Ruud to find a bike for bikepacking. He helped by thinking along until we found the best fit. The whole process was smooth & I can't wait to do many miles with my new bike

Zeer prettig en vakkundig advies

Wij zijn op een adequate, vakkundige en vriendelijke manier geholpen door Drikus! Hopen veel plezier te hebben van onze nieuwe fietsen!

Vlotte vakkundige adviezen

De verkoop medewerkers hebben me goed, vriendelijk en vakkundig geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe vouwfiets.

Prima service maar erg lange wachttijden.

Prima service en goed geholpen maar wel erge lange wachttijden voordat je aan de beurt ben

Vriendelijk en verstand van fietsen.

Ondanks alle drukte word de tijd genomen en is er veel aandacht

Goede adviezen voor aanschaf juiste fiets

Duidelijk en niet opdringerig

Zie boven

Fantastisch!

Wij zijn door Drikus in het aankoopproces van onze Koga fietsen fantastisch geholpen!