Knappe fietsen voor een mooie prijs!

Fietsen zijn mooi en betrouwbaar, zeker om mee door de duinen te gaan. De prijs is ook goed, we waren erg tevreden over alles!

Goede service en prima fietsen

We hebben op een zaterdagochtend gebeld voor huur van 2 fietsen op dezelfde dag - snel geholpen en alles stond een uurtje later klaar. Prima fietsen in goede staat.

Geweldige service! En super mooie fietsen!

Fijn gefietst en mooie tip waar we konden opstappen.

Fijne ervaring! De fietsen stonden klaar bij aankomst en waren relatief nieuw en van goede kwaliteit

Zoals hierboven beschreven: - Verliep gemakkelijk - Vriendelijk geholpen - konden bidons vullen ondanks corona - prijs is ook goed

Goede ervaringen, goede fietsen en leuk gebied om te fietsen!

Goede ervaringen, goede fietsen en leuk gebied om te fietsen!

goede zaak

goede zaak prettig geholpen

Uitstekende kwaliteit fietsen

Geen afgeragde bikes, maar knap spul.

zonnig dagje op de tandem in de duinen

Lekker wezen touren in de Schoorlse duinen op een elektrische tandem samen met mijn vrouw. Het was haar eerste tandem ervaring en ze vond het wel wat wiebelig :-). Goede uitleg, degelijke fiets en een héle grote accu.

een hele goede service en top dat jullie op maandag geopend zijn voor de verhuur!!!

heel plezierig

Super fijne fietsen en ontzettend vriendelijk geholpen :)

Prima fietsen en afhandeling

Het huren van 2-ebikes met hondenkar is ons prima bevallen. Top!!!!

Fietsen, service en vertrouwen allemaal meer dan goed

Zowel de gewone fietsen als de mountainbikes die we huurden waren meer dan gemiddeld goede fietsen wat heel fijn is. De service was uitstekend, de fietsen werden allemaal vroeg op de dag voor ons vakantieadres afgeleverd. Wat ik bovendien een heel prettige ervaring vond is het vertrouwen dat ons gegeven werd door ons gewoon te vragen de fietsen weer netjes zelf af te leveren en de sleutels in de brievenbus te gooien. Zulk vertrouwen wil je natuurlijk niet beschamen. Dank jullie wel!

Prima MTB gehuurd en alles liep letterlijk en figuurlijk gesmeerd.

Goed en snel geregeld via internet. Fijn geholpen en goed geïnformeerd. En een prima MTB gehuurd om de mountainbikeroute bij Schoorl te doen.

Gewoon top

Prima fietsen voor de prijs en vriendelijke service.

Top ervaring!

Ben hier vaker geweest voor het huren van mountainbikes en het was keer op keer een succes. Vriendelijk personeel. Zeer aan te raden dus als je gaat mountainbiken in Schoorl en omgeving!

Erg fijn dat we de van Raam Veloplus bij jullie kunnen huren

Twee keer gehuurd, twee keer bijzonder tevreden. Fiets is telkens in goed onderhouden staat en beschikbaar op afgesproken moment.

Fantastische service tijdens lockdown periode

Mooie en goed onderhouden mountainbikes. Avond van tevoren op locatie afgeleverd. Contact uitermate plezierig en efficiënt ondanks lockdown beperkingen

Redelijk goed

Het waren fantastische dagen met de fietsen alleen was het erg jammer dat van de bakfiets continu spaken eruit knapten. Het voelde niet heel fijn. Verder wel goede fietsen.

Goede fietsen, prettig geholpen, ruimte voor omkleden aanwezig. Verbeterpunten: kosten liggen vrij hoog en parkeerplaats is krap

Goede MTB fietsen te huur en super snel met reageren.

Goede fietsen, snel geholpen

Fijne medewerker. Snel op de fiets.

Top fiets, relaxed sfeer

Wilde een dagje mountainbiken! Mooie fiets en mooi weer.

Prima, maar dat wist ik al

Altijd een plezier om te huren bij Masteling: prima spullen en een plezierige service

Goede fietsen, goede service!

We hebben twee mountainbikes gehuurd voor een rondje op het duinparcours in Schoorl. We waren wat laat met reserveren, maar alles kon toch nog geregeld worden. De fietsen waren prima!

Heereweg 242

1873GE Groet