Toppie

Goede service klant vriendelijk snelle reactie

Hele vriendelijke hulp en erg fijne fietsen!

We hebben een prachtige dag gefietst op goed werkende, fijn rijdende fietsen! Zeer tevreden!

Aardige service, makkelijk met afspraken

flexibel en goed

Heerlijke fietsen en aardige service!

Prima fiets voor een prima prijs

Mooie fietsen te huren voor een prima prijs. Vlak bij de Schoorlse Duinen

Een perfecte elektrische fiets

Heerlijk gefietst op top fietsen. Van tevoren lengte doorgegeven. Soepel geregeld, vriendelijke en behulpzame mensen

Snel geregeld. Vriendelijk personeel en prima fiets

Het was erg fijn dat de fietsen gebracht en gehaald werden bij het vakantie adres,

Alles snel en goed geregeld

Redelijk last minute op Koningsdag 2 e-bikes gehuurd. Gereserveerd via e-mail, keurig snel een bevestiging gekregen. Bij aankomst stonden de fietsen al klaar. Parkeren kan voor de deur of vlakbij gratis. En het allerbelangrijkste; de fietsen waren uitstekend! Kortom voor herhaling vatbaar!

Wij huren regelmatig mountain bikes bij Masterling, ook electrisch, altijd goed materiaal en fijne service.

Vriendelijk, behulpzaam, geweldige service.

Wij hebben 5 elektrische fietsen en 1 elektrische tandem gehuurd, aanvankelijk voor 1 dag, maar omdat dit zo goed bevallen was hebben we de fietsen nog een dag kunnen huren. Er werd meegedacht voor wat betreft de accu's opladen, dat wij er zelf zo min mogelijk voor hoefden te doen. Dus kortom een bedrijf met heel vriendelijke, behulpzame medewerkers. Ik zou iedereen die in Schoorl, Bergen en omstreken een fiets wil huren verwijzen naar Masteling.

Fijne fietsen goede service, snelle reactie

Wij hebben heerlijk een aantal dagen op twee elektrische fietsen gefietst, 1 fiets had er de eerste dag niet zo’n zin in( nieuwigheid) en het probleem werd snel verholpen.

Fietsen voor iedereen!

We hebben gebruik gemaakt van de duofiets en enorm genoten. Geweldig dat mensen met een beperking zo toch heerlijk kunnen fietsen. Er zijn maar weinig plaatsen waar dit kan.

Goeie fietsen, betaalbare prijs.

Fijne Mtb’s mee gekregen voor de Mtb route Schoorl. Fietsen op zondag kunnen ophalen en retourneren. Flexibele en vlugge service. En tegen betaalbare huurprijzen

Prima geregeld

Onze tandems stonden klaar, vriendelijk personeel, heerlijke fietsdag gehad!

Top mountainbikes

Van te voren gereserveerd materiaal was in een handomdraai opgehaald . Heerlijk gefietst !

Prima geregeld: via de site aanmelden, fietsen stonden klaar en plezierig uitleg.

Goede verhuurder. We komen zeker terug als we weer in Schoorl zijn!

Goede service, zeer klantvriendelijk

Er werd rekening gehouden met het slechte weer, wat we als zeer prettig hebben ervaren. Als ik weer in de buurt ben, ga ik hier zeker weer fietsen huren

Vriendelijk mensen en goede fietsen

Voldoet aan de wens en makkelijke site om te reserveren.

Hele fijne service

Men was aardig en flexibel. Werd meegedacht en tijd voor een gezellig praatje. Verder waren de fietsen heel goed en ook de prijs was goed.

Super service en zeer goede fietsen!

Super service en zeer goede fietsen!

Goeie, nieuwe fietsen; vriendelijk personeel

Goeie, nieuwe fietsen; vriendelijk personeel

goede service en goede fietsen

Heerlijk kunnen fietsen rond Schoorl.

Netjes geregeld!

Gereserveerd via site, snel bevestiging via mail. En alles stond netjes gereed.

Fijne hulp, duidelijke uitleg.

Heereweg 242

1873GE Groet