Goede fietsen tips en service

Goede fietsen tips en service

Mooie fietsen, hard zadel

Twee mooie mountainbikes gehuurd. Vriendelijk geholpen. Fiets keurig in orde Wel een enorm hard zadel. Misschien voor prof mountainbikers lekker, maar voor een tourritje echt niet comfortabel. Kleine moeite om te vragen of er een gelzadel of een hard zadel gewenst is denk ik. Het kost een paar extra zadels op pen die je klaar hebt liggen, maar dan zou ik hier weer huren. Met dat harde zadel niet. Goede locatie om het bos/duinen in te fietsen

Familie Masteling: Een gedreven team.

Wanneer je ook kom, altijd wordt er goed naar je vraag geluisterd, en indien mogelijk gelijk actie ondernomen. Na deskundig advies, tot volle tevredenheid 2 nieuwe e bikes gekocht, en hopen daar weer jaren fietsplezier mee te hebben.

Mooie gazelle cabby door Masteling voorzien van trapondersteuning! Goeie service en kennis van zaken

masteling heeft mijn fiets voorzien van trapondersteuning. Goede en snelle service. Ook altijd fijn om naar een fysieke winkel te gaan voor onderhoud of als er iets niet goed blijkt te zijn.

Ik fiets weer hemels!

Voor het eerst met mijn gekregen electrische fiets op pad had ik geen beste ervaring. De fiets viel, bak eraf gesprongen en kramp in mijn schouders... Gelukkig was Masteling vlakbij!!! Mijn bak is er weer opgezet, stuur een stuk omlaag en de banden opgepompt. Gelijk een goed slot gekocht, beter dan mijn oplossing voor een voorwiel slot. Op Hemelvaart een hemelse fietstocht gemaakt met mijn man! Heel hartelijk bedankt!

Beste Mickey, hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Het was ons meteen duidelijk dat de fiets die u van een ander gekregen had nog niet goed voor u was afgesteld. En daarbij had u ook nog de pech dat het kratje er af gegaan was. Het zou een hele toer worden om met een losse krat en ook nog uw boodschappen zo naar huis te gaan. Daarom hebben wij graag even tijd vrij gemaakt om dit ter plekke voor u op te lossen. En dan is het helemaal leuk om te horen dat u nu zo genoten tijdens een fietstocht op een mooie zonnige Hemelvaartsdag. En dat is precies wat wij beogen te bereiken: tevreden klanten.

Fijne en snelle service!

2 fietsen gehuurd voor een dag mountainbiken in de duinen. Prima geholpen.

Bijdrage aan een topdag!

Makkelijk: fiets reserveren op de website Kwaliteit: een prachtige electrische fiets ingesteld op de juiste hoogte ( vooraf even doorgeven hoe lang de persoon is) Fietsen maar! Een heerlijke, onbezorgde dag

Zeer klantvriendelijk, ze denken uitstekend mee

Al voor de tweede keer twee fietsen gehuurd. Perfect afgesteld speciaal voor ons. Kreeg zelfs nog een fietstas voor aan bagagedrager mee. Prachtige omgeving, speciaal de strandweg naar Petten die autovrij is vonden we leuk. Ook de route door de duinen naar Hargen is een aanrader. Zelfs in coronatijd kun je daar bij tweede strandopgang uitstekende koffie to go verkrijgen.

Goede fietsen en vriendelijke mensen

Afgelopen weekend hier een elektrische en normale mountainbike gehuurd. Goed, nieuw materiaal en vriendelijke mensen. We hebben een fijne dag gehad, bedankt!

Altijd, ja inderdaad altijd ik huur hier meestal zo'n 3 a 4 keer per jaar een mountainbike, een goede service. Makkelijk te reserveren, en ook zonder reservering vaak nog mogelijkheden om een goede, nette mountainbike te huren. Afleveren is super gemakkelijk en de prijs is de beste in de regio. Vriendelijk personeel, een keer een derailleur kapot gereden op het parcours, we belde, werd een nieuwe fiets gebracht en de kapotte mee genomen, zonder gedoe. Uitstekende service dus. Tot snel!

Superfietsen, alles zeer betrouwbaar

Ondanks de Coronabeperkingen toch fietsen te huur (op veilige afstand). Wij (mijn partner en ik) huurden elektrische fietsen: van goede kwaliteit en met een batterij waarmee je uren vooruit kunt (in de prachtige omgeving). Prettig contact met de verhuurder en alles was duidelijk (ook hoe we de fietsen weer konden inleveren; we huurden op zondagmiddag en dan is de zaak vanaf 14.00 uur gesloten).

Fietsen stonden klaar, goede service

Uitstekende fietsen

Goede service, goede prijs

Gered door bycicle repairman in de duinen!

De rem van mijn fiets blokkeerde, geen beweging meer in te krijgen, midden in de duinen 😱 Na een telefoontje naar Masteling Tweewielers, kwam een fietsenmaker mij redden, super bedankt!!

Geweldige service!

Gisteren mijn zoon gevallen met de fiets op weg naar school. Wilden eventueel zelfs op hun vrije middag de fiets ophalen waar hij gestrand was. Waar vind je deze klantgerichte houding nog?Hier dus!! Flinke schade. Meteen onderdelen besteld en vandaag alweer helemaal gerepareerd, zodat mijn zoon direct weer naar sport en school kan fietsen. Een geweldig bedrijf met een meer dan fantastische service!! Jan Klaver

Naar tevredenheid geholpen.

prima behulpzaam team.

Perfecte service !

Vakman met veel gevoel voor service

al jaren heel goede ervaringen .

Uitstekende service , kapotte accu vervangen , kennis van zaken en een prima persoonlijke afstemming .

Goede service, flexibele tijden

Goede service, flexibele haal en brengtijden. Ideaal.

Onbeschrijflijk

Dank voor de mooie dag die jullie ons begin November hebben bezorgd. Eerst een ronde met mijn vader en daarna nog wat kilometers met mijn moeder. Een fantastische onbeschrijflijke ervaring voor mijn ouders op de 2persoons fiets. En dat op korte termijn kunnen regelen.

Ik was heel tevreden! :-)

Uitstekende service, prima fietsen en vriendelijke bediening!

Altijd goede Mtb's

Nooit problemen met een mtb gehad. Inmiddels in totaal 20x gehuurd afgelopen jaren

Verhuur mountainbike

Fijne fiets

Online gereserveerd,en stond klaar!! Fijne lichte damesfiets