Prima en vriendelijke service

Goede kwalititeit prettige fiets. Flexibele dienstverlening aan klanten. Ik zal er zeker weer terug komen. mvrgroet, Sharon

goede fietsen, verhuur duo-fiets, vriendelijke mensen in een mooi duinengebied.

een zeer geslaagde fietstocht in een mooi natuurgebied mede mogelijk gemaakt door de goede service van Masteling Tweewielers!

In de wijde omtrek de enige (vindbare) duo fiets te huur. Fijn met het hele gezin inclusief gehandicapte zoon een middag kunnen fietsen in onze vakantie.

Vriendelijke, behulpzame benadering en prima fietsen!

Vriendelijke mensen, die met je mee denken. De fietsen waren ook prima. We komen hier zeker terug!

prettige mensen en fijne fietsen

huur al enkele jaren een fiets, maar dit jaar een e-bike. Fiets staat klaar en krijgt uitleg. Ook later toen iets niet werkte. Behulpzaam en vriendelijk en goede fietsen.

Al 4 jaar op rij vriendelijkheid en kwaliteit

Al 4 jaar op rij 10+ mountainbikes gehuurd, perfect!

Geweldige fietsen

We hebben 3 dagen genoten van de mooie omgeving op nieuwe elektrische fietsen.

Prachtige tweewielers in een schitterende omgeving.

Had gereserveerd maar moest dat later afzeggen. Dus niet geweest dit jaar maar wel vorig jaar en ben zeer tevreden over uw service.

Heel vriendelijke en behulpzame bediening en prima fietsen.

We huurden twee eclectische en twee gewone fietsen met versnelling. De fietsen waren in uitstekende conditie.

Heel service gericht en vriendeljjk.

Vriendelijk personeel en klantgericht.

Ik rij vanuit Bergen liever naar Groet voor de goede vriendelijke service van Masteling

Altijd prima service

Zeer snelle reactie op mijn aanvraag. Hele goede service en vriendelijke mensen.

Het reserveren, ophalen en inleveren van de elektrische bakfiets verliep soepel. De bakfiets is een uitstekende manier om met twee kleine kinderen lekker door de Schoorlse duinen te fietsen. Geen enkel probleem gehad met de bakfiets.

Op de late zondagmiddag gered!

Wij strandden op het stand van de Hondsbosse Zeewering waar we een fietssleutel kwijt waren. Wie bel je dan eind van de middag op zondag? De ANWB? De reisverzekering? Geen idee. Uiteindelijk zijn we op zoek gegaan naar een fietswinkel en deze was het dichtste bij. We hadden weinig hoop dat ze nog open zouden zijn. Tot onze grote opluchting werd er toen we belden opgenomen. Nog fijner was het dat ze ons meteen kwamen halen met de bus waar onze fietsen in konden. Ontzettend vriendelijk zijn we geholpen, slot opengeslepen, nieuw slot erop. Wat zijn wij dankbaar met deze actie. Ontzettend bedankt voor de fijne snelle hulp. De winkel zelf mag er ook zijn en je kunt er van alle soorten en maten fietsen huren en kopen. De fietssleutel vonden we de volgende ochtend terug in een hoekje van een fietstas🙈

Geweldig- goede uitleg, gemoedelijk - goede service.

Niets op aan te merken, begripvol goeder service alles bespreekbaar. Helemaal top.

Goede service, mooie fietsen, vriendelijk personeel

Bij aankomst stonden de fietsen en kinderstoeltjes al klaar. Aangezien dat mijn man lang is werd voorsteld dat hij een hoger model nam. We hebben heerlijk gefietst. Het terugbrengen van de fietsen ging vlot.

Prima fietsen!

Vriendelijk personeel, goede uitleg en prima fietsen.

Snel en goed geholpen

Wanneer je via de website reserveert krijg je snel reactie. Goede racefiets met helm en gevulde bidon. Goede duidelijke uitleg van een vrolijke medewerker. Mooie prijs ook, daarvoor huur je snel nog een keer.

Top bedrijf met vriendelijke en vakkundige medewerkers

Goede service en kwaliteit. Goede moderne fietsen die goed onderhouden zijn.

Prima ervaring, vriendelijk en behulpzaam

Prima ervaring en zoals het hoort. Vriendelijke en behulpzaam.

Zeer goede service en er wordt meegedacht.

Alle jaren dat wij een fiets huren, dat zijn er inmiddels een jaar of 7, alleen maar positieve ervaringen. Er wordt meegedacht, er is flexibiliteit en de keuze uit fietsen is ruim. Als ik enig “negatief” punt kan noemen dan is dat de verhuurprijs van de elektrische fiets. In verhouding met de “normale” fietsen is die aan de prijs.

Goed geregeld. Prima site. Super fiets.

Super leuke ervaring om op een elektrische duofiets te fietsen.

Prima fiets, prachtige omgeving om te fietsen. Accuduur zeer goed. Hele dag fietsen geen probleem.

Goede ervaring, goede informatie om een goede keuze te kunnen maken. Fijn dat je een proefritje kan maken, vriendelijke mensen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Reden bezoek Verhuur