Vriendelijk, goede service en professioneel.

We hadden 2 duofietsen gereserveerd, voor 1 dag. Stonden klaar volgens afspraak en er hoefde geen borg betaald te worden. De zaak is goed bereikbaar en auto kon dichtbij geparkeerd worden. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Goede breede fietspaden in de omgeving.

geweldig

goede fiets

Top!!

Geweldige elektrische fietsen, vriendelijk personeel wat rustig uitleg geeft over gebruik fiets. Huurprijs is prima, inclusief slot en fietstas. Voor herhaling vatbaar.

Goede fietsen en fijn personeel

Fietsen waren eenvoudig gereserveerd ens tonden dus ook klaar op het aangegeven tijdstip. Fietsen van goede kwaliteit welke werden "uitgereikt" door prettige medewerker (of eigenaar ?)

Online gereserveerd en betaald. Fietsen waren goed.

Uitstekende service, prima fietsen en hele nette prijs.

Hele mooie nieuwe Sparta e-bikes gehuurd voor een dag waar we een tocht van 100 km mee hebben gefietst. Omdat onze fietstassen niet het juiste bevestigingssysteem hadden kregen we tassen van de zaak mee. Hele goede service en vriendelijke mensen.

Goede service en fantastische fietsen!

Vriendelijk geholpen en met twee hele fijne fietsen de mooie omgeving in getrokken. We komen zeker een keertje terug!

Vriendelijk ontvangst en degelijke fietsen

Alles was netjes voorbereid en we kregen degelijke fietsen met een goed bereik.

Leuke dag gehad en goede service

aardige mensen en duidelijke uitleg

Snel geholpen en goede fietsen

Goed materieel en een heerlijke omgeving

Niet heel vriendelijk

Voor paar uurtjes vol dagtarief moeten betalen. Vind ik toch wat veel....

Klantvriendelijk,flexibel

Heel fijn dat wij onze huurfietsen al om 17.40 uur een dag van te voren mochten ophalen. Ik vond jullie klantvriendelijk, service gericht en flexibel

Vriendelijk, betrouwbaar en superfietsen.

Heerlijke middag met de kids op prachtige en goed onderhouden MTBs.

Goed materiaal en heerlijk gefietst

Heel prettig te woord gestaan. Goed onderhouden en moderne MTB mee gekregen. Heerlijk kunnen fietsen ondanks de harde wind en incidentele sneeuwbuien.

Goeie fietsen prima service . Zeker aan te bevelen.

Vriendelijk personeel. Behulpzaam

Goede fietsen

Prima ebikes gehuurd

Reservering via internet, de volgende dag stonden er 2 ebikes klaar. Vlot geregeld en goede fietsen.

Hoge kwaliteit fiets en zeer vriendelijke service

2 elektrische fietsen gehuurd op Koningsdag. Vlotte, deskundige afhandeling. Ondanks de drukte tijd voor de klant. Beide fietsen van hoge kwaliteit. Nog een tip: zorg voor meer elektrische huurtandems. We vissen elke keer achter het net en zo'n fietsbeleving is zo leuk!

snel online geregeld

ondanks lastminute online aangevraagd (avond er voor) nog op tijd bericht gekregen dat e-mountainbike beschikbaar was. Duidelijke uitleg gebruik e-mountainbike.

Zeer goede service

Spullen goed voor elkaar en zeer klant vriendelijk

alles volgens afspraak en de fietsen waren in zeer goede staat

service was prima en reservering is goed afgehandeld.

Fijne plek om MTB's te huren

Wij huren hier regelmatig MTB's. Niets aan te merken op de fietsen en service!

top

top fietsen ! mooi parcour

super!

fietsen stonden klaar voor ons en er was ruimte om nog fietsen om te ruilen.

Meisjesfiets (mtb) gehuurd en zeer tevreden

Mijn ervaring voor deze (eerste) keer is gelijk goed geweest als ik het vergelijk met verhuurbedrijven in binnen- en buitenland. Ook in ons land verschilt dit in uiterst negatief in service en materiaal, tot het goede niveau waar Masteling Tweewielers wel toe behoort. Dat de mtb's niet op het strand mogen is me wel duidelijk en verklaarbaar. Mijn dochter heb ik in elk geval (rustig) aan een mtb parcours kunnen laten proeven met een mooie fiets. En met de fiets omgaan alsof het eigen is, is ons in elk geval normaal, en zodoende kan de fietsverhuur de verhuurprijs ook 'normaal' houden ivm onderhoud en reparatie, toch?