prima service en goede afspraken

een duofiets gehuurd voor de Nederlandse Stichting voor Doofblinden. Prima fiets en goede afspraken wat betreft bezorging en weer afhalen

Gemakkelijk en super flexibel

Makkelijk online fietsen reserveren.

Fijne samenwerking

Erg prettig! Meedenken wat de mogelijkheden zijn voor de Unieke Fietsspelen voor kinderen en jongeren met een handicap. Bedankt hiervoor!!

Precies volgens afspraak

Alles dik voor elkaar. Fietsen trappen lekker weg.

Top zaak

Goede prijs, goede fietsen (kwaliteit), communicatie website/telefoon naar tevredenheid, vriendelijk bejegend. Ga zo door.

Wir sind sehr gut beraten worden. Die Räder waren in sehr gutem Zustand. Der Preis ist angemessen.👍👍👍

Goede fietsen

Vriendelijk personeel met uitstekend materiaal.

Correct en gemoedelijk personeel geeft een dagje uit extra glans

geweldige ervaring

We hebben een dagje met de e-tandem gefietst. Zo fijn geholpen en hele fijne mensen. Heel erg bedankt!!

Genoten van de duo fiets!

Vriendelijke mensen. Goede service en een uitgebreid assortiment. Genoten van de duo fiets. Jur en Henny van Dam

test

test

Snelle afhandeling en fietsen waren van prima kwaliteit.

Snelle afhandeling en fietsen waren van prima kwaliteit.

Prima fietsverhuurbedrijf.

Het afspreken met en de hulpvaardigheid van deze mensen is uitstekend.

Alsof je al jaren klant bent

De ontvangst en de afhandeling zowel bij ophalen als bij terugbrengen was alsof je al jaren over de vloer komt. Gastvrij, vriendelijk, openhartig; heel plezierig.

Goede service en fijne fietsen!

Volgende keer weer!

Easy. Friendly. Good.

Booking via Internet was comfortable, quick and easy. Guys at Tweewielers were friendly and supporting.

Perfect zoals altijd

Vriendelijk , wij komen hier al meer dan 45 jaar , dat zegt genoeg !

Goed en vriendelijk geholpen

We hoefden geen borg te betalen dat vond ik erg fijn. Goed geholpen en klant vriendelijk. Alles heel gemoedelijk

Gute Räder, guter Service!

Alles top!

Alles was uitstekend

Fietsen waren goed, stonden klaar en goede uitleg

Sehr gute und kompetente Betreuung!

Sehr gute und kompetente Betreuung!

Goed geregeld

Fietsen stonden keurig klaar en er was een goede uitleg over de werking van de e-bike. Fijne dag gehad. Heel hartelijk bedankt. Dag afgesloten met een lekker etentje bij Lekker Puh.

De dame dacht goed mee, was servicegericht en uiterst vriendelijk.

Goede en nieuwe fietsen De Fun2Go was TOP!

Vriendelijke mensen maar moest meer betalen dan ik huurde

Fietsverhuur gaat gewoonlijk vanaf het dagdeel dat je komt. Maar ik moest betalen alsof het een huisje was. Een dag extra! Dus kwam op maandag om 15 uur en leverde 'm een week later in op maandagochtend maar moest 8 dagen betalen ipv 7. Terwijl ik dus in feite de fiets een halve dag korter dan 7 dagen had! (feitelijk 6 en 1/2e dag) Ik had moeten weigeren, maar geen zin in lange discussie dus uiteindelijk halve dag extra betaald. Blijft absurd. Onvergelijkbaar met 'n huisje, zoals de verhuurder t vergeleek. Immers huisje moet worden schoongemaakt.

Beste E, Wij verzoeken u vriendelijk om even contact met ons op te nemen, zodat wij de specifieke gegevens erbij kunnen halen om te beoordelen of wij juist gehandeld hebben. Met vriendelijke groet, Nanda Masteling

Vriendelijk, excellente service.

Vriendelijk, excellente service voor fietsverhuur van allerlei soorten fietsen waaronder een driewieler e-bike.