Vriendelijk personeel. Behulpzaam

Goede fietsen

Prima ebikes gehuurd

Reservering via internet, de volgende dag stonden er 2 ebikes klaar. Vlot geregeld en goede fietsen.

Hoge kwaliteit fiets en zeer vriendelijke service

2 elektrische fietsen gehuurd op Koningsdag. Vlotte, deskundige afhandeling. Ondanks de drukte tijd voor de klant. Beide fietsen van hoge kwaliteit. Nog een tip: zorg voor meer elektrische huurtandems. We vissen elke keer achter het net en zo'n fietsbeleving is zo leuk!

snel online geregeld

ondanks lastminute online aangevraagd (avond er voor) nog op tijd bericht gekregen dat e-mountainbike beschikbaar was. Duidelijke uitleg gebruik e-mountainbike.

alles volgens afspraak en de fietsen waren in zeer goede staat

service was prima en reservering is goed afgehandeld.

Fijne plek om MTB's te huren

Wij huren hier regelmatig MTB's. Niets aan te merken op de fietsen en service!

top

top fietsen ! mooi parcour

super!

fietsen stonden klaar voor ons en er was ruimte om nog fietsen om te ruilen.

Meisjesfiets (mtb) gehuurd en zeer tevreden

Mijn ervaring voor deze (eerste) keer is gelijk goed geweest als ik het vergelijk met verhuurbedrijven in binnen- en buitenland. Ook in ons land verschilt dit in uiterst negatief in service en materiaal, tot het goede niveau waar Masteling Tweewielers wel toe behoort. Dat de mtb's niet op het strand mogen is me wel duidelijk en verklaarbaar. Mijn dochter heb ik in elk geval (rustig) aan een mtb parcours kunnen laten proeven met een mooie fiets. En met de fiets omgaan alsof het eigen is, is ons in elk geval normaal, en zodoende kan de fietsverhuur de verhuurprijs ook 'normaal' houden ivm onderhoud en reparatie, toch?

Toppie

Goede service klant vriendelijk snelle reactie

Hele vriendelijke hulp en erg fijne fietsen!

We hebben een prachtige dag gefietst op goed werkende, fijn rijdende fietsen! Zeer tevreden!

Aardige service, makkelijk met afspraken

flexibel en goed

Heerlijke fietsen en aardige service!

Prima fiets voor een prima prijs

Mooie fietsen te huren voor een prima prijs. Vlak bij de Schoorlse Duinen

Een perfecte elektrische fiets

Heerlijk gefietst op top fietsen. Van tevoren lengte doorgegeven. Soepel geregeld, vriendelijke en behulpzame mensen

Snel geregeld. Vriendelijk personeel en prima fiets

Het was erg fijn dat de fietsen gebracht en gehaald werden bij het vakantie adres,

Alles snel en goed geregeld

Redelijk last minute op Koningsdag 2 e-bikes gehuurd. Gereserveerd via e-mail, keurig snel een bevestiging gekregen. Bij aankomst stonden de fietsen al klaar. Parkeren kan voor de deur of vlakbij gratis. En het allerbelangrijkste; de fietsen waren uitstekend! Kortom voor herhaling vatbaar!

Top service

Wij huren regelmatig mountain bikes bij Masterling, ook electrisch, altijd goed materiaal en fijne service.

Vriendelijk, behulpzaam, geweldige service.

Wij hebben 5 elektrische fietsen en 1 elektrische tandem gehuurd, aanvankelijk voor 1 dag, maar omdat dit zo goed bevallen was hebben we de fietsen nog een dag kunnen huren. Er werd meegedacht voor wat betreft de accu's opladen, dat wij er zelf zo min mogelijk voor hoefden te doen. Dus kortom een bedrijf met heel vriendelijke, behulpzame medewerkers. Ik zou iedereen die in Schoorl, Bergen en omstreken een fiets wil huren verwijzen naar Masteling.

Fijne fietsen goede service, snelle reactie

Wij hebben heerlijk een aantal dagen op twee elektrische fietsen gefietst, 1 fiets had er de eerste dag niet zo’n zin in( nieuwigheid) en het probleem werd snel verholpen.

Fietsen voor iedereen!

We hebben gebruik gemaakt van de duofiets en enorm genoten. Geweldig dat mensen met een beperking zo toch heerlijk kunnen fietsen. Er zijn maar weinig plaatsen waar dit kan.

Goeie fietsen, betaalbare prijs.

Fijne Mtb’s mee gekregen voor de Mtb route Schoorl. Fietsen op zondag kunnen ophalen en retourneren. Flexibele en vlugge service. En tegen betaalbare huurprijzen

Prima geregeld

Onze tandems stonden klaar, vriendelijk personeel, heerlijke fietsdag gehad!

Top mountainbikes

Van te voren gereserveerd materiaal was in een handomdraai opgehaald . Heerlijk gefietst !