Keurige afhandeling

Reservering en ophalen ging goed incl aanpassing (schrappen kinderfiets).

Veel vertrouwen in de mensen

Goede service door te melden dat zodra ik de fiets 1 dag later retour zou brengen 1 dag extra gerekend zou worden.

Perfecte fietsen voor een goede prijs!

Mooie zaak, eigenaar heeft passie voor wat hij doet. Mooie fietsen waar je mooie tochten mee kan maken!

uitermate tevreden

mijn schoonmoeder van 90 jaar een dag van haar leven bezorgt met de duo fiets, wat een pracht ding en betaalbaar, €45,=

Top verhuur

Electrische fietsen gehuurd via e-mail. Altijd goede service, super vriendelijke mensen. De huurfietsen zijn ook echt top, elke keer weer mooier dan de vorige keer! We rijden graag een stukje verder om ze bij jullie te huren. Vriendelijke afhndeling. Elke keer weer heerlijke tochtjes door duinen en bos. En na afloop kun je in Groet nog heerlijk nazitten

goede service, goede fietsen

De fietsen (een elektrische en een sportfiets) waren in prima staat. We werden vriendelijk geholpen en de uitleg over de elektrische fiets was heel duidelijk. Reservering per e-mail verliep heel soepel.

Alles hat wunderbar funktioniert

Reibungsloser Ablauf. Supernette Mitarbeiter.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede service en fijne mensen

Alles was binnen een half uur geregeld Vooraf reserveren via de website helpt goed daarbij

Perfect geregeld

2 e-fietsen gehuurd. Stonden netjes klaar en meegekregen na een compacte uitleg. Dagje heerlijk gefietst en sávonds probleemloos ingeleverd.

heel goed

Werd zeer prettig geholpen

Topervaring!

Prettig contact, goeie service, prima fietsen. Fijne ervaring, hele mooie omgeving, leuk mountainbikegebied.

Prima!

Goede en vriendelijke service

Supermountainbikes en vriendelijke service

We zijn snel en goed geholpen. Fietsen zijn van uitstekende kwaliteit. Nieuw materiaal van goede kwaliteit! Perfecte omgeving om te buiken! Niet duur. Ik zou de fiets na het seizoen zo over willen kopen.

Vriendelijk en kundige dienstverlening

Zie boven

Heel goed

Zoals altijd prima verzirgd. Fietsen stonden gereed bij aankomst.

Prima ervaring,

Fietsen waren prima en a accu's vol

Materiaal, Service en Prijs; 3x Uitstekend

Zowel bij het telefonisch contact, het ophalen en het terugbrengen van de fiets word je zeer klantvriendelijk te woord gestaan. Wij hebben een Fun2go Duo fiets gehuurd. Als je aankomt staat het al klaar. Geduldig wordt uitleg gegeven. Je wordt met goed materiaal op pad gestuurd, voor een goede prijs. Ik zou Masteling zeker bij anderen aanbevelen.

De bestelde fietsen waren daadwerkelijk aanwezig

Voor twee verschillende woensdagen hadden we een bestelling geplaatst. Dat gaat al gauw mis, maar bij Masteling niet. De ene keer stonden de fietsen klaar met voor de persoon van 1.90 m een fiets met juiste hoogte en de andere keer 5 elektrische fietsen. Allemaal mooie fietsen en ze reden heel prettig.

Vriendelijk personeel

Ik vond alleen jammer dat ik geen gazelle kreeg. Ik had de vorige keer via vrienden een gazelle met traploze versnelling. Die fietste beter dan de sparta die ik mee kreeg. Verder gewoon heerlijke kilometers gemaakt in een prachtige omgeving.

Prima fietsen

Goede fietsen voor een nette prijs

Fijn

Goede service Fantastisch die duofiets

Online bestellen perfect. Afhalen perfect. Fietsen perfect.

Goede fietsen tips en service

Goede fietsen tips en service

Mooie fietsen, hard zadel

Twee mooie mountainbikes gehuurd. Vriendelijk geholpen. Fiets keurig in orde Wel een enorm hard zadel. Misschien voor prof mountainbikers lekker, maar voor een tourritje echt niet comfortabel. Kleine moeite om te vragen of er een gelzadel of een hard zadel gewenst is denk ik. Het kost een paar extra zadels op pen die je klaar hebt liggen, maar dan zou ik hier weer huren. Met dat harde zadel niet. Goede locatie om het bos/duinen in te fietsen