Geweldige service! Ook aan toeristen

Mijn achterwiel had een slag. Achteraf allemaal best ernstig dus te lang doorgefietst. Echt wel even een klus dus. Wij lagen met de boot in Groet dus wilden wel graag de volgende dag doorvaren. En in 1 dag hadden ze de fiets weer helemaal top! Huur fiets genomen dus evengoed een hele leuke fietsdag kunnen hebben. Tot slot kregen we nog een mooi advies voor als we eventueel aan een nieuwe fiets gingen. Compleet met echt goeie uitleg en argumenten. Dat terwijl de kans heel klein is dat ik hem daar koop omdat we “van ver” komen. Deze mensen verstaan hun vak! Bedankt!

Wat een sympathieke, flexibele, meedenkende mensen! En wat voor geweldige fietsen (mtb) verhuren ze voor een redelijke prijs. Heel veel dank!

Geweldige service

Op vakantie in Warmenhuizen, lekke band. We kwamen juist om te fietsen. Rijwielzaak in Warmenhuizen had pas woensdag tijd om nieuwe band te monteren. Zaterdagmorgen telefoontje naar Masteling in Goor: “Ja hoor, kom maar”. Nieuwe achterband, binnen en buiten in half uurtje klaar, kon er op wachten. Dat is service met een grote S.

Geweldig op goed vertrouwen degelijke fietsen voor een eerlijke prijs.

Geweldig op goed vertrouwen degelijke fietsen voor een eerlijke prijs.

Een goede e-bike gehuurd met nette service.

Een goede e-bike gehuurd met nette service.

Fijne fietsen

We hadden 2 sparta e-bikes gehuurd. ze fietsten helemaal prima. Fijn die fietstas en extra slot.

Goede fietsen - nette prijs

Goede communicatie en snelle levering.

Kwaliteit

Goede fietsen, vriendelijke mensen, goede uitleg. Ofwel: toppie; zoals je het graag wil zien.

Uitstekend!

Al vele jaren komen we naar Groet en dan huren we de fietsen bij Masteling. Altijd goede spullen en fijn hoe ze meedenken met ons.

Volgens afspraak stonden de fietsen klaar

Heel makkelijk online geboekt! Zoals afgesproken stonden de fietsen klaar! In ons geval 2 prachtige elektrisch gazelle fietsen.

Geweldige dag gehad!

Enorm genoten van onze fietstocht door Noord-Holland. Last minute geboekt, helaas voor ons was er nog maar 1 ouder-kind tandem beschikbaar maar de eigenaar van de fietsverhuur bood ons een nieuwe bakfiets uit de etalage aan. We hebben enorm genoten van de fietstocht en waren heel blij dat er zo meegedacht werd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, in het vervolg starten wij weer onze fietstocht in Groet.

Goede tandem kunnen huren.

Wij reserveerden een tandem en alles verliep goed. De medewerkers zijn flexibel en er heerst een no-nonsense sfeer.

Prettige verhuur en goede service

Wij hebben 2 elektrische fietsen gehuurd. De prijs was goed en de service uitstekend. Alles werd duidelijk uitgelegd en we hebben 5 dagen heerlijk de fiets kunnen gebruiken.

Wederom goed en soepel geregeld

Wederom goed en prettig geholpen. En het is een feest om in de omgeving van Groet daarna te fietsen. Tot de volgende keer!

Goede fietsen!

Tijdens de meivakantie hebben we bij Masteling Tweewielers twee tandems gehuurd. Dat was een spontane actie. Via de website heb ik een reservering aangevraagd en binnen 5 minuten kreeg ik de bevestiging binnen dat de fietsen voor ons klaar zouden staan. De fietsen waren zo goed als nieuw. Het enige jammere vond ik dat we de fietsen pas vanaf 13.30 uur konden ophalen en we toch het volle dagtarief moesten betalen.

Topfietsen!

W elektrische fietsen gehuurd met tassen! Super fijn!

Keurige fietsen en je werd snel geholpen

Fijne fiets, vlotte bediening.

De fiets was weer goed in orde. Bediening in de werkplaats en winkel is goed en vriendelijk.

Topfietsen

Online eenvoudig elektrische fietsen geboekt. Erg fijne fietsen. En verhuur-locatie zit dicht bij mooie fietsroutes.

Prima service en fietsen

Maken van de afspraak ging prima, de fietsen stonden klaar. Vriendelijke bediening en advies. En vooral heel belangrijk: prima fietsen.

Makkelijk gereserveerd en mooie fietsen

Het reserveren van de fietsen ging gemakkelijk en ze stonden al klaar toen we ze kwamen ophalen. Het waren mooie fietsen alleen de kinderfiets was iets ouder en werkte een handrem niet goed.

Wij hebben slechts 1 damesfiets gehuurd. maar de ervaring met uw bedrijf waren uitstekend!

Héle fijne E-bikes.

We hebben 2 dagen héerlijk gefietst aan de Noord-Hollandse kust.

Prima, goede service

Voor 2 dagen fietsen gehuurd, inclusief. Tandem. Goede afstemming, was veel mogelijk. Snel geholpen.

Het huren van de fiets was snel geregeld. Zeer prettig geholpen en enorm genoten van de gehuurde fiets.