Laden reviews...
Laden reviews...
74 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen tonen consistente tevredenheid over de communicatie, betrouwbaarheid en klantgerichtheid. Klanten noemen duidelijke uitleg en snelle oplossingen. De proactieve en vriendelijke benadering komt in meerdere reviews terug. Over het geheel genomen leveren de ervaringen een betrouwbaar en klantgericht dienstverleningsbeeld op.
Leuk zaken gedaan
Beveelt aan
10 March 2026
H
Bunschoten
Ze werden aanbevolen door een collega voor het vervangen van de distr. riem. Ze gebruiken kwaliteitsonderdelen en leveren goed werk af. Ik kon binnen twee weken terecht, wat ik redelijk snel vond voor zo'n reparatie. Daarnaast was het personeel zeer vriendelijk, kon het prima uitleggen wat ze hadden gedaan en misschien wel het belangrijkst; het was aanzienlijk voordeliger dan de zelfde reparatie bij de merk dealer.
Beveelt aan
3 March 2026
Robert Hulsteijn
Drunen
Accu besteld en vervangen binnen 2 dagen . Goed geholpen .
Beveelt aan
18 February 2026
marc
Drunen
Goed geïnformeerd. Vakkundig werk geleverd. Auto rijd weer perfect.
Beveelt aan
1 February 2026
Frits
Sint-Michielsgestel
René neemt alle tijd om alles over de auto waar je interesse naar uit gaat te vertellen . Bij aankoop legt hij netjes uit hoe alles werkt. Zoek je een nieuwe auto zou ik zeker hier gaan kijken !!!
Beveelt aan
28 January 2026
Sylvester
Heusden
Bij dit bedrijf een prachtige auto gevonden en de service is goed.
Beveelt aan
16 January 2026
Jan
Holtum
Prima ontvangst, en een leuk gesprek! Verkoper was aardig en reëel over de aankoop van onze nieuwe auto en verkoop van onze oude auto. Kortom, een aanrader..
Beveelt aan
30 December 2025
Sander
Landgraaf
Vandaag Peugeot 208 gekocht, prima en normale behandeling.
Beveelt aan
30 December 2025
Tiny
Wanroij
Auto gekocht voor mijn dochter,ziet er echt mooi uit Bovag garantie voor 1 jaar ,wat ook betekend dat door het hele land garantie wordt verleend,dus hoef niet perse terug naar deze locatie
Beveelt aan
28 December 2025
Hennie
Maassluis
Mijn auto hier gekocht duidelijke uitleg en Rene helpt je goed met alles heeft ook mooie auto's staan.
Beveelt aan
21 December 2025
Harrie
Waalwijk
Zie boven
Beveelt aan
20 December 2025
Cees
Haarsteeg
Betrouwbaar en eerlijk bedrijf! Mijn indruk was goed!
Beveelt aan
17 December 2025
Johnny
Epe
Zeer fijn bedrijf waar je je auto van alle merken kunt laten repareren. Jammer dat de factuur iets afwijkt van de offerte, maar voor de rest een prima autobedrijf!
Beveelt aan
16 December 2025
Arie
VLIJMEN
Ik kon snel terecht. Reparatie was ruim binnen de tijd klaar. Fijne garage kortom.
Beveelt aan
11 December 2025
Frank
Den Bosch
Rene voegt daad bij het woord. Ik had een andere auto op het oog, maar die was reeds verkocht. Rene heeft met mij meegedacht en un zijn collectie gekeken wat hij in de aanbieding had, wat het meest overeenkwam met wat ik wilde. Hij heeft mij een aanbod gedaan en mij foto's gestuurd. Toen ik kwam voor een proefrit, zat Rene er met een open houding, zonder enige arrogantie. Ik heb de auto kunnen bekijken en een mooi ritje gemaakt. Wat bij mij enorm vertrouwen heeft gewekt is het feit dat ik nog een beetje stof in de auto vond, op het dashboard, de banden niet helemaal opgepoetst waren en op de automatten enige gebruik sporen waren te zien. Rene heeft de auto niet opgepoetst om mij te beïnvloeden. De auto was super netjes, maar niet van het poetsen van Rene. Dit is voor mij vertrouwen winnen bij jouw klanten. Daarnaast had hij oor voor mijn verhaal en hebben wij een mooie deal gesloten. Ook na de garantie van 12 maanden ben ik van harte welkom bij Rene als er iets mocht zijn. Ik heb geen 5 sterren gegeven, omdat ik pas de auto heb gekocht. Maar 4 sterren verdient de zaak zeker. Dank voor het vertrouwen en de samenwerking, Rene.
Beveelt aan
7 December 2025
Saskia
Amsterdam
Je krijgt alle aandacht en deskundig. Zeer tevreden over de uitleg op een normale manier. Met vol vertrouwen een auto gekocht.
Beveelt aan
29 November 2025
Hans
Vlijmen
Uitstekende service, snelle reparatie.
Beveelt aan
20 November 2025
Marcel
Den Bosch
Alles zo als hier boven omschreven een mooie Peugeot 2008 gekocht en nog een mooie prijs terug gekregen voor onze oude auto waardoor Alles netjes binnen ons budget bleef.
Beveelt aan
15 November 2025
Patrick
Duiven
Ook deze keer weer alles naar wens zoals afgesproken. Auto is een plaatje en zijn er erg blij mee.
Beveelt aan
10 November 2025
Peter
Drunen
Goed geholpen
Beveelt aan
9 November 2025
Jo
Haarsteeg
zeer goed
Beveelt aan
28 October 2025
John
Drunen
De communicatie met meneer van der Lee verliep erg prettig en er kon snel een afspraak maken voor zowel het bekijken als het ophalen van de auto na de koop. Ook was er een uitgebreide uitleg over de auto en werd er rustig de tijd genomen. Als erg prettig ervaren!
Beveelt aan
17 October 2025
Karlijn
De Bilt
Vandaag onze nieuwe auto opgehaald bij van der Lee en alles is na wens verlopen. Rene behandeld je als een volwaardig klant en is niet te beroerd om zo nodig na werktijd nog klanten te woord te staan. Gemaakte afspraken omtrent de verkoop werden allemaal nagekomen en daarom zijn wij vol lof te spreken over deze garage.
Beveelt aan
13 October 2025
Cleon
Eindhoven
over allerlei zaken zoals bandenadvies en nog veel meer!!! Dit is mijn eerste bezoek en ik werd zeer warm ontvangen. Dus in het kort ZEKER AAN TE BEVELEN!
Beveelt aan
10 October 2025
Misja
Ammerzoden
Mijn ervaring is een dikke 10 Gewoon goed
Beveelt aan
4 October 2025
Jose
Borculo
Haarsteegsestraat 39
5254JN Haarsteeg
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit