prima, prettig, zakelijk en duidelijk

via een bevriende 'oude' klant de heer W. Kouwelaar in Vlijmen kwam ik met jullie Sander in contact voor carosserieschade aan onze onlangs aangeschafte Kia Picanto.

zeer goed, openhartig en eerlijk.

Prettige ervaring, vlot en behulpzaam

Ik ben zeer tevreden met Autobedrijf van der Lee

Fijne plek om een auto te kopen

Verkoper die geduldig is en veel van auto’s weet. Veel betere uitleg en begeleiding dan bij een dealer. Dealers zijn vaak opdringerig. Dit is bij dit bedrijf niet het geval.

Uitstekende service

Op tijd en goed geregeld

Ervaring was goed

Telefonische bereikbaarheid kan beter. Heb regelmatig moeten terug bellen om de juiste persoon te kunnen spreken

Top service en hele goede koffie

Lease auto staat gewoon klaar op de afgesproken tijd, alles tip top in orde ! Vakwerk, echt een aanrader.

Zeer vriendelijke service

2 keer een auto gekocht, en daar zeer tevreden over. Ook het onderhoud van de wagens is altijd naar tevredenheid en snelgedaan.

gewoon een goed gevoel, kwaliteit voor scherpe prijzen.

duidelijk- korrect en vriendelijke verkoper, scherpe prijzen, een echte aanrader.

Uitstekende service

Prima garage met goed persoonlijk contact.

Garage van der Lee een aanrader

Heb een auto met slechts 1100 km op de teller gekocht bij v d Lee Een nette prijs voor mijn inruil gekregen en alle afspraken zijn nagekomen Geen gladde verkooppraatjes .Prettige verkoper met veel kennis . Ik weet al waar ik mijn volgende auto koop

uitstekende garage.

Altijd goede service.Prima monteurs !

prettige benadering en laag drempelig

goede ervaring, kordaat en zakelijk

Top ervaring!!!

Top ervaring en zeer vriendelijk! En een goede klantvriendelijkheid! En ook….niet onbelangrijk vakbekwame mensen!

Altijd al goed geholpen.

Afspraak maken gaat altijd soepel,je wordt op de hoogte gehouden met de reparaties die gaan plaatsvinden, en de persoonlijke benadering is altijd correct.

goed en netjes

Ik heb een volkswagen Tcross gekocht,en ben zeer tevreden. mooie en nette showroom.

Hr. Van Der Lee met zijn mooie bedrijf is een voorbeeld vóór de totale autobranche. Direct bij binnenkomst krijg je één méér dan positieve ervaring, gastheer Van Der Lee wie niet het het prototype is van een autoverkoper boezemt direct vertrouwen. Heb daar één mooie prijs vóór mijn Volvo gekregen en een mooie Mercedes terug gekocht. Zou zeker nog een keer terug gaan naar het auto bedrijf van de hr. Van Der Lee.

Goed geholpen.

Prettig contact, vriendelijke eigenaar.

Betere service bestaat niet

Ik stond met mijn auto in Hamburg. de auto schiet in het slot met de sleutels er in. Vd Lee is de sleutel komen brengen! 550 kilometer heen en 550 kilometer terug. Helemaal kosteloos! We hebben daarna nog een prachtige tijd gehad in de Biergarten.

Klantvriendelijk en to the point

Snelle afwerking vlgens afspraak

Top geregeld!

Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg mbt reparatie.

Gewoon goed

Relaxed geholpen en alles volgens afspraak.

Helemaal tevreden

Net als hierboven, helemaal tevreden

Alles ging vloeiend.

Goed gevoel bij deze garage., maar dat de airco niet werkt valt tegen

De afgeleverde auto ziet er verzorgd uit. Helaas werkt de airco niet. Gezien de vakantie periode kan deze pas over 5 weken gerepareerd worden. Ik heb er vertrouwen in dat dit goed komt.