Altijd super geholpen

Teeds jaren kom ik hier, altijd vriendelijk, dnel een heel vakkundig geholpen.

Keurig bedrijf waar wij uitstekend geholpen zijn.

Zijn heel goed geholpen zeker aan te bevelen

Everything was on professional level with

We bought car in garage Van der Lee. Process of the purchasing was fast and clear for us, Rene was absolutely sure that the car in a perfect condition and there are no any hidden issues. Which was true since we made a full diagnostic and know that everything is good. Thanks for a great service Rene and his sister.

Net autobedrijf mooie collectie auto’s. Klantvriendelijk. Auto hier gekocht. Ga hier zeker nog n keer terug als ik volgende auto nodig heb.

Alles volgens afspraak.

Alles volgens afspraak.

Correcte behandeling

Zocht iets groter voor mijn Tcross en dat is een Troc 1500 met afneembare trekhaak geworden Goed voor de fietsendrager en caravannetje

Fijn en goed geholpen.

Er wordt wel de tijd genomen, zodat je als klant je je ook op je gemak voelt. Wij zijn al een keer eerder voor geweest voor een andere auto en daarom zijn we nu weer gekomen.

Fijn zaken doen met Rene van der Lee.

Goeie ervaring mee

Uitstekend bedrijf,goede auto’s en komen altijd hun afspraak na

Prima bedrijf

Heb bij dit bedrijf een Volkswagen T-roc gekocht. Super tevreden hoe de koop tot stand kwam. Omdat het een importwagen uit Denemarken was werd op verzoek een instructieboekje in het nederlands toegezonden. Prima after-sales service. Dikke 5 sterren voor dit bedrijf.

Goede service met een babbel en een kopje koffie

Wij zijn afgelopen weekend voor een proefrit daar geweest en zijn hartelijk ontvangen. Dit natuurlijk als gevolg dat wij hier ook een auto hebben gekocht. Wij zullen zeker in onze omgeving deze vakgarage aanbevelen

Een perfecte afhandeling !!!

Het was een prettige ervaring bij van der Lee en eigenaar Rene was heel erg vriendelijk en behulpzaam, En ik kwam kijken naar een T-roc en maakte daarin een proefrit en ik was meteen verkocht, En ik had een T-cross om in te ruilen en na de Financiële afhandeling!!! Kon ik deze auto die al klaar gemaakt was om hem mee te nemen naar huis met de T-roc. Dus dat was een Perfecte Afhandeling !!! En Rene nogmaals bedankt

Kennis van zaken en zeer klantvriendelijk

Vakbekwaam, behulpzaam en service gericht. Kom hier al jaren met veel plezier.

Zeer tevreden.

We zijn uitermate tevreden over de afhandeling van de storing in de automaat van onze VW. Er wordt serieus meegedacht. Fijne sfeer en communicatie. Klantvriendelijk. Complimenten voor Sander!

Komt afspraken netje na en levert zaken af zoals vooraf overeengekomen. Prettige manier van zaken doen

Zoals altijd goed geholpen

Zeer tevreden over manier waarop ik geholpen ben bjj de aankoop van een nieuwe auto. Geduldig alles uitgelegd gekregen over de werking van alle toeters en bellen die erop zitten.

Netjes geholpen en goed gehandeld!

Vriendelijk, duidelijk en snel

Konden snel komen kijken, correcte offerte, nette inruilprijs.

Fijne bedrijf

Net bedrijf , fijne omgang/communicatie; kortom fijn om zaken mee te doen

Op een nette en vakkundige manier geholpen

Fijn geholpen en zeer vakkundig. Alles heeft een mooie uitstraling en er wordt serieus omgegaan als klant. Zeker de moeite waard om bij een volgende aankoop hier terug te komen

Eerlijk, komt afspraken na, kwalitatief goede auto

Eerlijk, komt afspraken na, kwalitatief goede auto

Al meerdere leuke transacties mee gedaan

Simpel gezegd gewoon top!

Prettige samenwerking

Vriendelijk bedrijf die mij een mooie auto heeft verkocht.

Top ervaring

In de zoektocht naar een nieuwe VW T-Roc uiteindelijk uitgekomen bij garage van der Lee. Op een middag een onaangekondigd bezoek gedaan en de ontvangst was zeer vriendelijk. De auto waar we naar opzoek waren stond gewoon bij van der Lee. Na een bezichtiging werden gelijk even de kentekenhouders erop geschroefd en kentekenplaten erop en de auto was klaar voor een geslaagde proefrit. Bij terugkomst was de deal zo gesloten mede door het vertrouwde gevoel en de eerlijkheid van Rene. Enkele weken later is de auto keurig netjes afgeleverd! Kortom een fijn bedrijf voor de aankoop van een auto.

Snel geregeld, goede service