Erg betrouwbaar

Goed gevoel bij dit bedrijf

Perfecte service

Perfecte service van fijne bekwame monteurs

Wederom uitstekend!

Ruim 1,5 jaar geleden een auto gekocht bij Van der Lee. Helaas is deze auto bij een ongeval dusdanig beschadigd dat hij total loss was. Hierop heb ik contact gezocht met Rene. Destijds heeft Rene ons al netjes geholpen met de auto. Aanvankelijk dacht ik dat Van der Lee niet de auto had die ik zocht, echter niets bleek minder waar. Wederom een auto bij Van der Lee gekocht. Tot aan de aflevering van de 'nieuwe' auto hebben we een leenauto gekregen. Al met al weer een zeer tevreden klant.

Alles volgens afspraak afgehandeld

Goed werk, fijne service en klantvriendelijk

Zie bovenstaande

Eerlijk, meedenkend, deskundig en vriendelijk.

Via mijn schoonouders ben ik bij deze garage gekomen en ga er al jaren heen. Ik word altijd goed geholpen en ze staan klaar wanneer het nodig is.

Dikke prima

Ben goed geholpen en na mijn idee juist geïnformeerd

Prima garage...behulpzaam personeel.

Ik kom al vijftien jaar bij Garage Van der Lee in Haarsteeg en heb v.a. het begin tot nu toe goede ervaringen opgedaan met zowel de eigenaar als met het personeel. Het zijn allemaal goede vaklieden die weten wat ze doen. Ik heb er 100% vertrouwen in en blijf er nog steeds komen. Gisteren daar mijn 6e auto gekocht.

uiterst correct

Duidelijke afspraken, correcte afhandeling.

Helemaal goedc

Mooi klei flexibel bedrijf waar altijd in oplossingennwordt gedacht

Betrouwbaar

Geen typische autoverkoper. Is erg toegankelijk en komt betrouwbaar over. Ik zal vd Lee zeker aanbevelen bij anderen!

Goede service en ervaring!

Onlangs mijn auto gekocht bij autobedrijf van der Lee. Mijn ervaring is erg positief. Ik ben zeer tevreden over de manier van handelen en werken van dit autobedrijf. Alle afspraken worden netjes nagekomen.

Petje af voor de service!

Mijn VW-Sportsvan hield wat in . Na een telefoontje werd ik een dag later geholpen. Het bleek een bougie te zijn die niet goed functioneerde. Met 4 nieuwe bougies loopt de VW weer perfect! Gewoon Bovag-garantie zonder enig voorbehoud. Petje af voor de service!

heel prettig

Behulpzaam en vriendelijk

Goede en snelle service

Ook voor kleine reparaties kan ik snel terecht. Top.

Beste klantenservice, professioneel advies en degelijke reparaties

Al jaren een zeer tevreden klant met twee auto's in onderhoud. Altijd een degelijk advies en duidelijk overleg met de klant en uiteraard goede reparaties.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en vertrouwd bedrijf om je auto te laten repareren.\r\nDoen er niet lang over en bellen altijd netjes voor hoge kosten. Ze zijn erg flexibel omtrent leenauto\'s.\r\nKortom, een goede garage waar ik graag klant blijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over het algemeen goede ervaringen.\r\ncorrect in omgang en service gericht bezig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn om op afspraak te komen. Afhandeling van overschrijving was vlot geregeld. Uitgebreide uitleg gekregen over mijn nieuwe (1 jr) auto.\r\nAuto was helemaal klaar om mee de weg op te gaan. Top\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne garage! Vriendelijk personeel, goede service. Tot nu toe ook gelijk plek gehad als er plotseling iets met de auto was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan altijd snel terecht, heldere uitleg mbt reparaties, vriendelijke en deskundige mensen.