Vakkundig en punctueel

Ze kwamen keurig op tijd voor de afspraak, hebben snel en netjes geholpen en hielden goeie communicatie over het onderhoud en retourneren van de auto. Vakmannen!

Eerlijk advies waarbij de tijd wordt genomen

Roland heeft de tijd genomen om een gecompliceerd motorprobleem te onderzoeken. Dat mis ik bij de grote dealer. Factuur was heel netjes.

Amazing

I would highly recommend Autobedrijf van der Kwaak ,they are very professional and customer driven. The entire team very friendly and listen to customer needs and show u the right cars.

• Would you recommend us? Yes

van der Kwaak heeft een perfecte oplossing gevonden voor een lastig probleem.

Mijn kapotte centrale vergrendeling is is kundig gerepareerd met een soort bypass. Omdat de kosten anders veel te hoog zouden uitvallen in verhouding tot de waarde van de auto. Perfect gedaan !

goede service

goede persoonlijke benadering en doen alle mogelijke moeite probleem op te lossen

Hele mooie auto gekocht, afhandeling verdient een tien

Ik heb hier afgelopen maand een auto gekocht. Nette inruilprijs gekregen. De auto was eerder dan afgesproken klaar. Zag er uit om door een ringetje te halen. Ben er heel erg blij mee!!@

Altijd netjes behandelt

Goede garage klant vriendelijk

Super goed

Ik voel me er thuis

Proefrit goed bevallen .

Een auto gekocht na de proefrit .netjes te woord gestaan .nu nog een nette aflevering van de auto dan is alles top .kijken er naar uit

Goede service, goede garage

Zeer tevreden over deze garage!

Erg fijn, dat ondanks de drukte er iemand kon komen helpen bij lekke band! Hartelijk dank!

Prettige communicatie, goede afspraken en een leuke auto

Betrouwbaar, eerlijk en snel

Kom er al 20 jaar met plezier. Mooi bedrijf!

Transparant, vriendelijk en betrouwbaar

Zeer prettig (direct, transparant, vriendelijk en betrouwbaar) contact!

Erg vriendelijk en betrouwbaar geholpen.

Erg vriendelijk en betrouwbaar geholpen.

Klantvriendelijk goede service en duidelijke afspraken.

Gewoon een uitstekend bedrijf met vriendelijke mensen.

Top service, vriendelijk geholpen

Goede service, auto netjes afgeleverd zonder gebreken.

Klantvriendelijk en relatiegericht

Met onze vorige volvo heel veel problemen gehad. Een jaar geleden toch bij jullie een nieuwe 2de hand aangeschaft. Tot nu toe probleemloos gereden en ook vanuit de APK en onderhoudsbeurt bleken geen mankementen. Het vertrouwen is compleet terug.

Hele fijne en vriendelijke behandeling

Goede en vriendelijke service

Zeer goed en persoonlijk.

Plezierig, professioneel en persoonlijk

Snelle vakkundige service

Uitstekend geholpen !

Prima geholpen snelle service

Perfect, zoals altijd!

echter gebruikt u een verkeerd emailadres. het door u gebruikte adres rob@emwede.nl wordt in principe niet gebruikt. gelieve info@emwede.nl te gebruiken. hartelijk dank, Rob Jägel

Goeie service

Kon snel terecht en goeie service.

prima service

Je wordt netjes telefonisch op de hoogte gehouden als er wat speelt of als de auto klaar is, en je krijgt goed advies tav reparaties en/of opties. Kortom geen verrassingen. Prima service dus.