Snel, vriendelijk en professioneel

Goed en eerlijk geholpen.

Vriendelijk geholpen

Vandaag de auto opgehaald. Fijne zaak om een auto te kopen. Geen druk of mooie praatjes van een gladde verkoper. Ze laten je rustig kijken en geven een vertrouwd gevoel

uitstekend

prettig geholpen

Vakmensen!!

ANWB kon er ter plekke een nieuwe startmotor inzetten, dat was voor mij geen optie. Ben naar van der Kwaak gereden en daar m’n auto neergezet. Bleek dat een nieuwe startmotor niet nodig was, dat scheelde mij behoorlijk in de kosten. Zeer vriendelijk, vakkundig en goed geholpen!

Goed geholpen bij koop andere auto.

Prettig contact, duidelijke afspraken.

alles perfect geregeld en dat allemaal op een vrij kort termijn. heel fijn.

alles perfect geregeld en dat allemaal op een vrij kort termijn. heel fijn.

Heel goed, zoals altijd

Heel goed

Vriendelijke mensen en goede service. Dik tevreden.

prima geholpen

vriendelijk en behulpzaam; de hoogte van de rekening, incl. vier nwe banden, was wel schrikken

Service is top

Op zoek naar nieuwe 2de hands auto. Prima advies gekregen en blij met keuze.

Gewoon goed, prima services

Prima garage, soms wat druk qua tijdsplanning maar bij spoed vragen maken ze een plekje vrij.

Duidelijk en zeer servicegericht

Ik word bij Van der Kwaak altijd zeer goed geholpen. De organisatie heeft tot doel om mij als consument zo goed en prijsvriendelijk mogelijk te helpen.

op naar Hybride

Tijdens een bezoek aan de garage kwam het gesprek op dat wij liever Hybride hadden willen rijden ipv 100% op benzine. Na de vraag waar wij aan moesten denken kwam de eigenaar met een voorstel dat aantrekkelijk klonk. Na een proefrit was het duidelijk wij zouden onze huidige auto omruilen voor deze hybride auto. De klantgerichtheid en snel handelen was weer als van oud.

Helemaal prima!

Auto werd APK-gekeurd, plus grote beurt; ik werd voor begin werkzaamheden gebeld; er waren een paar kleinigheden, geen grote dingen, de kosten zouden ca. 380 euro zijn. Uiteindelijk was de rekening 70 euro lager en de auto is weer voor een jaar goedgekeurd, dus ik ben helemaal tevreden.

Betrouwbaar

Fijne en betrouwbare garage met kundige en aardige medewerkers. Wij komen er al jaren graag.

Altijd goede service en een garagehouder die met je meedenkt!

Altijd nette service. Roland gaat naar mijn mening een stapje verder in het meedenken. Oplossingsgericht en non nonsense houding. Het moet gewoon geregeld worden! Erg fijn bedrijf!

Zeer klantgericht en persoonlijk, oplossingsgericht

Een zeer prettig bedrijf waar service nog hoog in het vaandel staat , en een persoonlijke benadering die je niet veel meer tegen komt ! Altijd proberen om voor de klant de meest voordelige en goede oplossing te vinden . Ik denk wel dat ze op dit moment meer moeite hebben om het werk bij te houden dan werk te vinden, en dat is te begrijpen..! Wat mij betreft een aanrader !

Goede ontvangst; korte lijnen; uitstekende service;

Van harte aanbevolen!

Gisteren mijn volvo XC 70 gehaald. Prachtig afgeleverd gekregen qua onderhoud en gepoetst. Ga voor vele jaren rijden met plezier.

Blij!

Fijne medewerkers, eerlijk in advies.

Klantgericht en vakkundig top

Altijd super geholpen, en zijn heel kundig. Denken oplossingsricht.

zeer hulpvaardig en snelle service in een onverwachte situatie van niet functionerend stuurslot

stuurslot en contactslot functioneerden niet meer. ik kreeg uitgebreide voorlichting van de mogelijkheden en risicos bij reparatie. de inscatting van de kosten bleek achteraf goed te corresponderen met de werkelijkheid.

perfect, alles zoals afgesproken

De auto rijdt weer als een zonnetje

Persoonlijke aandacht en prima opvolging van de vraag

Voor mij is het van groot belang dat ik als klant gekend wordt. Dat is 100% in orde bij Van der Kwaak. En dan lossen ze ook nog de vraag die ik heb op. Een dikke 9, dus.

Accuraat en volgens afspraak.

Zeer goed ervaringen met verschillende merken auto’s.