Goede service, vriendelijk en betrouwbaar!

Goede en vakkundige service

Ik heb een leuke fiat 500 occasion gekocht. Van der Kwaak doet wat ze beloven! Betrouwbaar en vriendelijk.

Goede service. Snel geholpen.

Professioneel

Professioneel en vriendelijk. Alleen vgl. keer geen fiets als verv. vervoermiddel!

Goede en betrouwbare werkwijze van uw bedrijf. Inl goed advies.

Zie hierboven

Goed geholpen

Bedrijf die niets opdringt, alles kan en is mogelijk. Ik zal hier zeker weer terugkomen.

Goed bedrijf,houdt zich aan afspraken.

Ik ben heel tevreden over de wijze waarop ik als klant behandeld ben en over de staat van de gekochte auto.Ook het feit dat aan mij aangeboden werd om de auto in de toekomst te verzorgen, schept vertrouwen in dit bedrijf. Ik mis wel in de gekochte auto een handleiding in het Nederlands en zal daar nog om vragen.Er is alleen één in een vreemde taal aanwezig. Vriendelijke groet.

Super service

Zijn altijd vriendelijk, deskundig en professioneel. Afspraak maken met de app. werkt simpel, en altijd een bevestiging per mail. Bellen kan ook, Je wordt vriendelijk te woord gestaan en vlot geholpen.

Prima behandeling

Snelle check&reparatie na onaangekondigd bezoek met brandende waarschuwingslichtjes op dashboard

Ondanks drukke bezigheden op de werkvloer werd mijn auto prompt gecheckt en gerepareerd toen ik onaangekondigd met brandende waarschuwingslichtjes op het dashboard terugkwam van vakantie. Top service!

Zoals gebruikelijk erg fijn !

Het is zoals het is. Transparantie en heldere toelichting. Waar voor je geld!

Gewoon prima geregeld!

Wat moet je nou nog meer willen… alles gewoon netjes geregeld. Alvast erop gewezen waar toekomstige aandachtspunten liggen.

100 % betrouwbaar

Goede klantenservice. Als er grote en kleine mankementen zijn gevonden wordt er eerst contact met de klant opgenomen en advies gegeven. 100% kwaliteit en gegarandeerd goed werk afleveren. Een goede garage die ik aanbeveel.

Prima communicatie over onderhoudsbeurt

Het regulier onderhoud + de APK is uitgevoerd. Na de intake een telefoontje over de verwachte kosten met uitleg wat er gaat gebeuren. De uiteindelijke factuur is iets lager dan de opgave, dus dat is ook prima. Kortom: heldere communicatie voorkomt verrassingen.

Goede service en betrouwbaar

Het is echt een regiobedrijf gericht op mond-op-mond reclame. Dat betekent goede, vriendelijke, persoonlijke service en betrouwbaar. Bij onderhoud wordt je altijd van tevoren gebeld om te laten weten wat er moet gebeuren en hoeveel dat ongeveer gaat kosten. Zodra de auto klaar is en kan worden opgehaald krijg je een sms-je. Er wordt steeds meer gedigitaliseerd dus er ze hebben een app waarin je o.a. kan communiceren en een afspraak maken. De factuur krijg je per mail. Maar telefonisch contact en een papieren factuur etc kan uiteraard ook.

Super goed!

Ik kom al meer dan 30 jaar bij deze garage. Super goeie service. Erg vriendelijk. Een aanrader!

Snelle en fijne service!

Vd Kwaak is zeer kundig, rekent eerlijke prijzen en doet wat wordt beloofd. Moet er worden afgeweken van een plan, dan wordt dat eerst besproken. Ik woon zelf in Amstelveen maar rijd voor onderhoud aan mijn Volvo graag naar Rijnsburg.

Een eerlijke ervaring

Na de aankoop het gevoel hebben dat er een eerlijke deal heeft plaatsgevonden.

Al 30 jaar klant, nooit een onvertogen woord !

Top service

Beste garage

Vriendelijk en professioneel

Al lange tijd klant bij deze garage en zojuist weer een nieuwe auto gekocht. Klantgericht, goede service en altijd behulpzaam.

Prima service!

Klantvriendelijk en prima service

Goede auto, goede prijs

Familiebedrijf dat je eigenlijk eerst moet leren kennen om tot zaken te komen.

Super goed!

Goed geholpen. Vriendelijk. Deskundig...en nog een kopje koffie tijdens het wachten. Kan het beter? :-)

Goede service en afhandeling

Wij komen hier al jaren, en we worden altijd goed geholpen.