Betrouwbaar, eerlijk en snel

Kom er al 20 jaar met plezier. Mooi bedrijf!

Transparant, vriendelijk en betrouwbaar

Zeer prettig (direct, transparant, vriendelijk en betrouwbaar) contact!

Erg vriendelijk en betrouwbaar geholpen.

Erg vriendelijk en betrouwbaar geholpen.

Klantvriendelijk goede service en duidelijke afspraken.

Gewoon een uitstekend bedrijf met vriendelijke mensen.

Top service, vriendelijk geholpen

Goede service, auto netjes afgeleverd zonder gebreken.

Klantvriendelijk en relatiegericht

Met onze vorige volvo heel veel problemen gehad. Een jaar geleden toch bij jullie een nieuwe 2de hand aangeschaft. Tot nu toe probleemloos gereden en ook vanuit de APK en onderhoudsbeurt bleken geen mankementen. Het vertrouwen is compleet terug.

Hele fijne en vriendelijke behandeling

Goede en vriendelijke service

Zeer goed en persoonlijk.

Plezierig, professioneel en persoonlijk

Snelle vakkundige service

Uitstekend geholpen !

Prima geholpen snelle service

Perfect, zoals altijd!

echter gebruikt u een verkeerd emailadres. het door u gebruikte adres rob@emwede.nl wordt in principe niet gebruikt. gelieve info@emwede.nl te gebruiken. hartelijk dank, Rob Jägel

Goeie service

Kon snel terecht en goeie service.

prima service

Je wordt netjes telefonisch op de hoogte gehouden als er wat speelt of als de auto klaar is, en je krijgt goed advies tav reparaties en/of opties. Kortom geen verrassingen. Prima service dus.

voelt direct vertrouwd

niet opdringerig, uitstekende service er wordt alle tijd genomen je van dienst te zijn

Niets mis mee.

Ik sluit me volledig aan bij andere recensenten. Puik bedrijf met dito after-sales, welke ik met een gerust hart aan zou durven te bevelen.

Altijd volgens afspraken optimaal afgeleverd

Fijn bedrijf met vakkundig personeel! Al zo'n twintig jaar een tevreden klant.

Behulpzaam en betrouwbaar.

Zoals altijd weer prima geholpen. Overleg als er extra onkosten zijn. Al met al een bedrijf waar wij vertrouwen in hebben.

Efficiënt en behulpzaam

Betrouwbare en zeer kundige garage

Ik kom al meer dan 10 jaar bij dit bedrijf, ik word altijd prettig en kundig geholpen. De dienstverlening staat op hoog niveau. Mocht je klaar zijn met veel te veel bij je eigen Volvo garage te betalen, dan kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen.

Prima bedrijf, aardige mensen

Voor voordelige prijs is de distributieriem vervangen en de remschijven vervangen.

Vlot en vriendelijk

Klantvriendelijk, meedenkend.

Super garage

Vakkundig, betrouwbaar en eerlijk bedrijf. Denkt mee met de klant en een hele goede service.

Van zoekopdracht naar nieuwe auto

We hebben dit autobedrijf een zoekopdracht gegeven voor een tweedehands auto. Na goed en duidelijk overleg hebben we binnen de afgesproken termijn de auto gevonden die naar ons zin is.

Super service en super occasion!

Heel prettig contact en perfecte service. Toen we de auto kwamen halen zag hij er helemaal perfect uit, eigenlijk als nieuw ondanks dat de auto vijf jaar oud is, en hij rijdt heerlijk. Ik kende de garage niet, hadden de auto gezien op internet, maar was onder de indruk van de service. Top!

zie onder

Non nonsens bedrijf met een goede service, zoals het hoort en zeker wanneer je al jaren vaste klant bent met meerdere auto's.