Prettige ervaring, deskundig geadviseerd

Mooie Volvo aangeschaft, netjes afgeleverd, helemaal blij!

Zoals al jaren het geval: Super!

Betrokken, behulpzaam, variabel, communicatie verloopt altijd goed.

Goede ervaring

Vriendelijke en professionele contacten. Goede invulling van afspraak is afspraak.

Prima afhandeling beurt

Bijzonder snelle en correcte service

Afspraak voor APK en jaarlijkse onderhoudsbeurt op verzoek van die dag heel snel "voorrang" gekregen en binnen 2 uur afgehandeld. Prima.

Exact wat je hoopt aan dienstverlening

Flexibel, klantgericht, zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Goed bedrijf, altijd keurig geholpen!!!

Altijd afspraak is afspraak!!

Super tevreden

Alles top geregeld

Eerste ervaring was klik

Een garage gezocht die ook oldtimers kan onderhouden, zo kwam ik bij van der Kwaak terecht. Na eerste ervaring kan ik in ieder geval aangeven dat ik de volgende afspraak voor onderhoud opnieuw bij hen die

Prima!

Vriendelijk geholpen Snel klaar Alles vlgs afspraak

Pro-actief, deskundig, vriendelijke mensen.

Deskundig en betrouwbaar

Wij zijn nu 9 jaar klant bij vd kwaak. Heel betrouwbaar, komen alle afspraken na. Kort geleden occasion gekocht en kleine problemen als garantie perfect opgelost. Kortom een deskundig, service gericht en eerlijk bedrijf.

Goede ervaring

Uitstekende dienstverlening

Mijn auto had een probleem in het stuur. Er werd een schatting gegeven van de kosten. Ondanks meerdere tegenvallers, die veel extra uren en kosten met zich meebrachten werd de prijs die vooraf was aangegeven gerekend. Gedurende het proces werden we goed op de hoogte gehouden.

Persoonlijk en professioneel advies n

Doordat wij al jaren onze auto’s bij vd Kwaak kopen, weten ze wat wij zoeken. Prima voorstel gekregen en nu weer heel tevreden met onze nieuwe 2 e hands auto.

Fantastische mensen.

Ben heel goed geholpen. Al mijn wensen vervuld in een zeer gemoedelijke sfeer. Kopje koffie en leuke gesprekken. Ze nemen echt de tijd voor je. Top team.

een vriendelijke behandeling met een hoge servicegraad

geen lange wachttijden bij het maken van een telefonische afspraak. een vriendelijke stem, die interesse toont m.b.t. het onderwerp. in normale situaties wordt men binnen vijf werkdagen geholpen. voor dringende storingen mag je direct langskomen. naar mijn inzicht voert men een efficiënte administratie. kennis van zaken. niet alleen de prijs/kwaliteit geldt, maar ook het persoonlijk contact speelt voor mij een grote rol bij het kiezen voor Autobedrijf van der Kwaak. [VRAAG: Is de Achternaam niet belangrijk?? Privacy redenen?]

Was iets niet helemaal goed, maar direct opgelost. Prima !

X

Klantvriendelijke, vlotte en doelgerichte service

Contact was goed, erg duidelijk en transparant. Onderdelen waren snel besteld en binnen. Auto was op de dag van de afspraak ook meteen klaar, ook al was een van de monteurs afwezig. Er wordt dus hard doorgewerkt.

Super vraag of probleem altijd direct opgelost

vragen of problemen worden snel opgelost

Je wordt persoonlijk en professioneel geholpen. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.

Zeer vriendelijk en professionele mensen.

Snel en deskundig geholpen

Auto ging voor APK en een beurt. Je wordt netjes gebeld als er wat gedaan moet worden. Auto was snel weer klaar

Goede garage

Een eerlijk advies en geen onnodige materialen ect. tijdens een onderhouds beurt adviseren.

Kundige en eerlijke garage

Kundige en eerlijke garage