Erg klantgericht. Goed meedenkend.

Tijdens een bandenwissel moest ik met spoed weg. Toen hebben de monteurs er extra mensen opgezet om sneller af te ronden. Top service!!

Klant gerichte service, prima !

Geen fratsen of verassingen. Als er tegen dingen wordt aangelopen, bellen ze om je te informeren en voor overleg. Hierdoor weet je gelijk waar je aan toe bent.

Super goed en fijn bedrijf!!! Hele goede service en prima werk leveren jullie!!!

zie boven

Professioneel, hulpvaardig, uitstekende service

Fijne persoonlijke service, uitstekende kwaliteit.

Geweldige service. Komt afspraken na.

Via internet bij deze garage terecht gekomen. Na een proefrit en prijsonderhandeling een auto gekocht. Bij aflevering was de auto als door een ringetje gehaald. Na enige weken een motorstoring, die door ANWB-wegenwacht niet opgelost kon worden. I.o.m Roland naar Rijnsburg gereden, waar Roland zelf aan het werk ging. Een defecte sensor bleek de boosdoener. Uiteraard onder garantie vervangen. Het naderhand monteren van een verticaal afneembare trekhaak is zonder probleem uitgevoerd. Met Roland is goed afspraken te maken en werkzaamheden worden goed uitgevoerd. Goede gezellige garage met fijne persoonlijke service en garantie.

Zeer service gericht. Elke klant telt!

Meedenken, klaar staan voor de klant, de juiste oplossing zoeken, ontzorgen. Allemaal termen die gelden voor dit mooie bedrijf!

Steeds prettig contact en overleg, vlot werk, positieve sfeer!

Mijn auto kreeg de jaarlijkse APK, alles ging naar wens. Er was ruimte om mijn auto de dag vóór de keuring al te brengen, omdat dat mij beter uitkwam i.v.m. mijn kindje thuis. Ik kon dan zelfs al een leenfiets meekrijgen, waar ik niet voor koos maar toch fijn dat het kon! De volgende dag werd ik al vóór de middag opgebeld dat de auto klaar stond, geen buitensporige kosten. Vorig jaar wel hoge kosten tijdens de APK, maar toen werd ik eerst netjes gebeld om te verifiëren of ik het eens was met de bijbehorende reparaties. Prettig!

Snelle en goede service. TOP!

Aanrader! Zeer vriendelijk en snel geholpen. Mijn auto kon de dezelfde dag gerepareerd worden voor een normale prijs.

Als van ouds top gedaan.

Dank voor de goede service.

Transparant en deskundig

Snelle service en geen onnodige reparatie-adviezen. Open, eerlijk, betrouwbaar en gezellig adres

Correct

Vakkundig en punctueel

Ze kwamen keurig op tijd voor de afspraak, hebben snel en netjes geholpen en hielden goeie communicatie over het onderhoud en retourneren van de auto. Vakmannen!

Eerlijk advies waarbij de tijd wordt genomen

Roland heeft de tijd genomen om een gecompliceerd motorprobleem te onderzoeken. Dat mis ik bij de grote dealer. Factuur was heel netjes.

Amazing

I would highly recommend Autobedrijf van der Kwaak ,they are very professional and customer driven. The entire team very friendly and listen to customer needs and show u the right cars.

• Would you recommend us? Yes

van der Kwaak heeft een perfecte oplossing gevonden voor een lastig probleem.

Mijn kapotte centrale vergrendeling is is kundig gerepareerd met een soort bypass. Omdat de kosten anders veel te hoog zouden uitvallen in verhouding tot de waarde van de auto. Perfect gedaan !

goede service

goede persoonlijke benadering en doen alle mogelijke moeite probleem op te lossen

Hele mooie auto gekocht, afhandeling verdient een tien

Ik heb hier afgelopen maand een auto gekocht. Nette inruilprijs gekregen. De auto was eerder dan afgesproken klaar. Zag er uit om door een ringetje te halen. Ben er heel erg blij mee!!@

Altijd netjes behandelt

Goede garage klant vriendelijk

Super goed

Ik voel me er thuis

Proefrit goed bevallen .

Een auto gekocht na de proefrit .netjes te woord gestaan .nu nog een nette aflevering van de auto dan is alles top .kijken er naar uit

Goede service, goede garage

Zeer tevreden over deze garage!

Erg fijn, dat ondanks de drukte er iemand kon komen helpen bij lekke band! Hartelijk dank!

Prettige communicatie, goede afspraken en een leuke auto

Betrouwbaar, eerlijk en snel

Kom er al 20 jaar met plezier. Mooi bedrijf!

Transparant, vriendelijk en betrouwbaar

Zeer prettig (direct, transparant, vriendelijk en betrouwbaar) contact!