Zeer vriendelijk en deskundig bedrijf

Grote keuze aan occasions met een goede prijs kwaliteits verhouding.

Echt geholpen, zoals je geholpen wilt worden.

Waanzinnig fijne service bij de aankoop en inruil van mijn nieuwe en oude auto. Stap dan ook per direct over naar V/d Kwaak, als service garage.

Betrouwbaar en betaalbaar

Deze garage repareert en onderhoudt onze volvo altijd goed. Bij extra kosten overleggen ze altijd vooraf. Ze doen er alles aan om reparaties tegen zo laag mogelijke kosten uit te voeren. Ze denken mee om onze oudere auto rendabel op de weg te houden.

Top professioneel bedrijf

Na jaren lang problemen met mijn ruitenwissers en meerder keer naar een ander mechaniek te gaan zonder oplossing hadden ze het probleem snel gevonden en opgelost Verder hadden ze mijn auto voor me opgehaald en teruggebracht ( ik zat ik quarantine en kan het dus niet zelf brengen) Vriendelijk professioneel mensen die goed werk aanleveren. Vanaf nu blijf ik mijn auto brengen bij deze bedrijf

TOP BEDRIJF!!! DAT BEMERK IK ELKE KEER WEER!!!

Zie Boven.......

Zoals altijd keurig en snel geholpen. Oude had beurt nodig en APK. Na een uurtje werken met lekker koffie was de auto alweer klaar.

kwaliteit, service en vriendelijkheid

mijn ervaring kan niet beter, op de dag dat je met pech langs de weg komt te staan, in de kou, dan vriendelijk en vakkundig te woord word gestaan en uiteindelijk weer een perfect rijdende auto

Top kwaliteit en service!

Snelle reperatie, vriendelijk personeel

Het was een flinke klus aan mij auto en deze is snel en goed gerepareerd. Ook van te voren duidelijke afspraken en terug koppeling over de kosten. Vriendelijk personeel.

Zeer goed en vriendelijk geholpen!

Ik ben al jaren klant. Altijd goed geholpen. Goede communicatie over wat er nu gedaan moet worden en evt in de toekomst.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen door zowel de eigenaar, sales en algemeen medewerker, als de monteurs. Een prachtige nieuwe auto gekocht (weleenswaar 3 jaar oud) na perfect advies. Alle vragen vooraf en achteraf worden vakkundig en snel beantwoord en als er iets is, kan je altijd even binnenlopen voor diepgaandere informatie/hulp. De auto prachtig afgeleverd met al het benodige papierwerk voor zorgeloos rijplezier. Gretel, Roland en de rest. Bedankt.

Een hele goede garage. Het gaat altijd om mensen en de baas,Roland Bussee ,maar ook de receptie Katja,die de eerste indruk vormt zijn prima mensen. Ik kan de zaak zeer aanbevelen

Kundig en vriendelijk personeel

Kundig en met de klant meedenkend, geen onnodig onderhoud.

Prima geholpen!

Autostoring opgezocht en verholpen! Binnen de afgesproken tijd. SMS toen de auto opgehaald kon worden en factuur via de mail.

Prettige ervaring, deskundig geadviseerd

Mooie Volvo aangeschaft, netjes afgeleverd, helemaal blij!

Zoals al jaren het geval: Super!

Betrokken, behulpzaam, variabel, communicatie verloopt altijd goed.

Goede ervaring

Vriendelijke en professionele contacten. Goede invulling van afspraak is afspraak.

Prima afhandeling beurt

Bijzonder snelle en correcte service

Afspraak voor APK en jaarlijkse onderhoudsbeurt op verzoek van die dag heel snel "voorrang" gekregen en binnen 2 uur afgehandeld. Prima.

Exact wat je hoopt aan dienstverlening

Flexibel, klantgericht, zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Goed bedrijf, altijd keurig geholpen!!!

Altijd afspraak is afspraak!!

Super tevreden

Alles top geregeld

Eerste ervaring was klik

Een garage gezocht die ook oldtimers kan onderhouden, zo kwam ik bij van der Kwaak terecht. Na eerste ervaring kan ik in ieder geval aangeven dat ik de volgende afspraak voor onderhoud opnieuw bij hen die

Prima!

Vriendelijk geholpen Snel klaar Alles vlgs afspraak