De grote beurt is nog niet af; tot nu toe redelijk tevreden.

- Ik vind het jammer dat ik geen vervangend vervoer te leen kreeg. Hoop dat het een volgende keer wel deel zal uitmaken van uw service. - Tevens vind ik het een tekortkoming van uw bedrijf, dat ik, nu, pas 2 jaar als eigenaar van een Opel Crossland, niet op de hoogte gesteld ben van de terugroepaktie door de fabriek/dealer, waarover ik inmiddels gelezen heb m.b.t. de snel slijtende distributieriem van o.a. mijn type auto.

Super goed en super vriendelijk geholpen. Ben al jaren klant.

Super goed en super vriendelijk geholpen. Ben al jaren klant.

Prima garage waar je geen nummer bent

Ze kennen je en ze kennen je auto. Ze zetten net dat extra stapje waardoor het allemaal vertrouwd aanvoelt. En dat betaalt zich uit in uitstekende service terwijl de prijs alleszins redelijk blijft! Met ‘Team Roland’ kom je verder!!

Betrouwbare en goede garage

Ik breng mijn auto hier al jaren. Vrijwel altijd naar tevredenheid. Kiezen voor pragmatische oplossingen en zijn niet duur. Ook prettig in de communicatie. Ik rijd er graag voor om (woon in Leiden).

Fijne relaxte koop

Spontaan op de stoep , maar we konden gelijk een proefrit maken zonder afspraak, das top Voelde ontspannen geen pusherig gedrag ect Fijn autobedrijf

Was weer perfect!

Klantvriendelijk en professioneel !!

Ik kwam bij het vd Kwaak terecht via de Bovag website, heb een belletje gepleegd en een afspraak gemaakt. Niet opdringerig, even rustig laten kijken, relaxte sfeer. Zeker om verdere afspraken te maken omtrent de koop, dit ging gemoedelijk in een soort "zitje". Duidelijke afspraken die allemaal zijn nagekomen, ik kon zelfs de auto eerder ophalen dan was afgesproken. Al met al ben zeker zeer tevreden over hoe het allemaal is gegaan.

Altijd bereid wat extra te doen

Ik heb bijna te laat mijn apk afspraak gemaakt maar in goed oveleg toch is het toch goed gekomen. Zelfs de extra service was te regelen.

Bij Van der Kwaak weer heel klantvriendelijk geholpen. Auto wordt goed onderhouden, APK vlot uitgevoerd en kleine reparaties direct vakkundig opgepakt. Echt klasse. Garage Van der Kwaak is echt betrouwbaar.

Top service!

Ondanks de enorme drukte nemen ze hier de tijd voor je om iets op te lossen wat de Volvo dealer niet eens wil doen. Petje af!

Vriendelijke mensen

Perfecte service!!!!!

Betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk

De auto werd snel en vakkundig afgeleverd. Gemaakte afspraken zijn volledig nagekomen. Ik ben zeer tevreden.

Betrouwbaar, vriendelijk

Altijd een eerlijk advies en waar mogelijk een alternatief aanbieden.

Prima snel afspraak met reminder. Auto perfect teruggekregen.

Vooral de 3 jaarlijkse grote poetsbeurt. Gaf mij het gevoel weer in een nieuwe Volvo XC60 te rijden.

Heel prettig en snel geholpen

Heel prettig en snel geholpen

Vakkundig, professioneel en zeer vriendelijk

Ik kom al meer dan 10 jaar bij deze garage en heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen. De mate van betrokkenheid en betrouwbaarheid is zeer groot.

betrokken garage

APK en onderhoudsbeurt. Door de receptie goed geïnformeerd over wat er moest gebeuren. Plus een handig belletje dat de auto weer klaar stond. Kortom, fijne service en klantvriendelijk.

Goed, snel en transparant

Konden een spoedreparatie meteen fixen op zaterdagochtend. Daarna meteen een onderhoudsbeurt ingepland. Tijdens de onderhoudsbeurt werd ik netjes op de hoogte gehouden van de werkzaamheden en kosten, en de auto was dezelfde dag weer rijklaar. Aan te raden

Gewoon goed

Goed geholpen bij Autobedrijf van der Kwaak. Duidelijke communicatie en afspraken. Fijne mensen.

Goede service vriendelijk

Vriendelijke

Fijne snelle service

Fijne snelle service. Verstand van zaken. Makkelijk afspraak inplannen.

De garage is altijd duidelijk en heel betrouwbaar

Wij komen hier al heel lang en we hebben nog nooit een onplezierige ervaring gehad, zowel bij de aankoop als onderhoud van onze verschillende auto's. De garage denkt met ons mee, is transparant en rekent nooit onnodige kosten. Voor ons is dit de beste garage die er bestaat!

Komen afspraken altijd na en service is erg goed.

Al ruim 25 jaar mijn mijn dealer voor onderhoud, altijd een goede service ook als je even langs komt voor een (klein) probleem aan de auto.

Brouwerstraat 51 B

2231 HP Rijnsburg