top garage

Altijd top geregeld

Fijne garage!

Fijne en transparante hulp!

Een goede en eerlijke garage met vakmensen

Keurig en snel geholpen, bleven zelfs ruim beneden de offerte wat ik een verademing vind een garage om aan te bevelen.

Super service.

Doe wat je zegt en zeg wat je doet.

Al bijna veertig jaar klant

Voor apk keuring geweest, reed weer soepel naar huis

zeer tevreden

Wat me aanspreekt is de goede service, persoonlijke benadering en meedenken. Zeer goede prijskwaliteitverhouding.

Vakkundig personeel we worden altijd goed en vriendelijk geholpen.

Goeie service, snel, vriendelijke bediening.

Een klein minpuntje is dat ik soms wat lang moet wachten bij de receptie. Verder alles goed.

Snel en efficiënt

Dank voor de prima hulp.

Dit is een eerlijke garage

De mensen die bij garage kuys werken zijn zeer kundig in hun vakgebied. Soms zijn ze sociaal iets onhandig maar daar moet je doorheen kijken. Zoon dave kuys compenseert dat met zijn natuurlijke charme goed.

Een prettige sfeer en duidelijke afspraken

Bij vragen, goed overleg en beantwoording van mijn vraag, zodat ik altijd weet, wat het kostenplaatje bij een reparatie zal zijn.

Snel en goed

De garage maakt altijd de tijd voor de klant, en komen altijd met een oplossing.

Netjes geholpen

Altijd vriendelijk en verstand van zaken

Prima garage

Prima garage, wel lang van te voren afspraak maken voor grote reparaties. Goeie kwaliteit en vriendelijk personeel.

Zeer fijn geholpen, eerlijk en transparant advies

We hadden grote problemen met onze c-klasse en ondanks de grote drukte toch verrassend snel en adequaat geholpen voor een reële prijs. Fijne mensen en no nonsens.

Vakkundig en vriendelijk

Fijne garage: aardige & professionele medewerkers en redelijk geprijsd

Staan altijd voor je klaar

Enorme klantvriendelijkheid

Prima garage met een uitstekende service

Een uitstekende garage waarbij service en ondersteuning gewoon zijn. En dat is best bijzonder deze tijd

fijne garage

prettige garage allen de wachttijd is erg lang omdat de agenda erg vol is.

Tevreden

Tevreden

Vriendelijk en vakkundig

Ik ben super goed en vakkundig geholpen, de medewerkers denken met je mee, heel fijn! Dank je wel.

Steeds perfect geholpen en volgens afspraak

Professioneel bedrijf waar je uitstekend wordt geholpen

Snel en vriendelijk!

Begin juli had ik een klein probleempje, maar daardoor kon ik mijn auto niet gebruiken. Ze zaten vol tot eind augustus, maar gaven aan dat ze de benodigde materialen zouden bestellen en er iemand tussendoor even op zouden zetten zodat het gemaakt kon worden. Ook hadden ze een tijdelijke oplossing verzorgt, zodat ik in de tussentijd kon rijden. Super fijn en attent!

De klant staat centraal.

Altijd goed geholpen. 5 jaar bij een andere garage.geweest in verband met eisen leasecontract. Nu weer terug bij Dave Kuys..

Over Bosch Car Service