De beste garage die ik ken

Prima garage goed geholpen

Goed geholpen onderhoud aan onze bedrijfbus is prima uitgevoerd tegen een schappelijke prijs

Een kwaliteits garage met humor.

Als trotse toekomstige sponsor van KB 6 weet deze garage bij elk bezoek kwaliteit te combineren met een acceptabele prijs.

Top Service

Door een miscommunicatie vanuit onze kant konden we toch nog binnen 2dagen terecht om onze reparatie te laten uitvoeren. Super!

Vriendelijk en hele goede service. Altijd een goed gevoel.

Zo klaar op afspraak

Als er wel reparaties zijn krijg ik van te voren bericht of een maaltje nooit geen problemen prima zo

Ontzettend fijn garagebedrijf

Mijn auto wilde niet meer starten en dat hebben de zeer kundige monteurs prima verholpen. Aangzien de auto al op de brug stond meteen APK laten uitvoeren. Helemaal top. Enige minpunt deze keer is dat na paar dagen oliepijl lampje af en toe ging branden. Gepijld en oliepijl was zo laag dat er niets meer te zien was. Snel Liter olie bijgevoegd en nu staat hij weer net boven min. Hebben jullie olie er uut laten lopen? Verder alleen maar positief!

Een top team.

Vakbekwame mensen die weten hoe je een klant moet benaderen. En snelle service.

Kuys is op dienstverlening gericht

Kuys is praktisch, vriendelijk en kost een probleem op.

Prima en nette service

Vakgarage met duidelijke focus op Mercedes Benz. Snel geholpen ook al was ik later dan gepland ivm lege accu. Netjes dat ze nog even kwam melden dat olie wat duurder was dan in offerte stond vermeld. Enige verbeterpunt was dat ik bij aanvraag voor servicebeurt had aangegeven dat ik sterretje in ruit had dat gerepareerd moest worden. Dat was niet gebeurd. Verder prima. Ga hier ook weer heen voor volgende beurt.

Komen afspraken na goede service

Goed telefonisch bereikbaar Je kom niet voor verrassingen te staan Klantvriendelijk Goede service

Gewoon goed

Goede service. En altijd vriendelijk geholpen

Een betrouwbare garage!!

Prima geholpen volgens afspraak!!

Behulpzaam en klantgericht.

Geven eerlijk advies en communiceren goed. Breng m’n auto met vertrouwen langs.

Altijd goed

Ik kom er al jaaaren, altijd tevreden. Ze denken mee, lichten je in, zijn vriendelijk, kortom: aanrader.

ik ken het bedrijf al meer dan 30 jaar in een woord "super service"

ze staan altijd klaar en denken mee

Altijd top

Bedankt wederom Groet José

Prima en betrouwbaar

Snel, professioneel, betrouwbaar, aardige mensen

Zoals gewoonlijk alles weer prima in orde

Onderhoud zoals afgesproken en goede uitleg over werkzaamheden

Ouderwetse service zoals het hoort. Staan altijd voor je klaar met een lach en een grap. Door en door betrouwbaar.

Klantvriendelijk, goed, eerlijk en gezellig

Toen ik een keer bij pech geen auto had op de caravan op te halen, mocht ik een auto met trekhaak lenen en niets hiervan op de rekening gezien. Geweldige service......

Goeie service.

Goeie service en normale prijzen.

Fijne mensen goede vaklui

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. En als er wat is wordt je van te voren gebeld . Zodat je weet wat er gedaan moet worden.en je achteraf niet voor een verrassing komt te staan.

Prima service voor een goede prijs

Service aan mijn Mercedes is prima uitgevoerd.

Geweldige service.

Ben echt geweldig geholpen. Mijn oude Ford Focus kan weer een tijdje mee!

Over Bosch Car Service