Weer erg goed geholpen.

De diverse mankementen zijn weer keurig opgelost . Met duidelijke uitleg en het meedenken met de klant om de kosten niet hoog op te laten lopen.

Klantvriendelijk, snel, zeer goede communicatie

Behulpzaam, heldere communicatie, snelle service

Compassie en vertrouwen

Al jaren kom ik hier. Familie Kuys en zijn team hebben compassie voor hun zaak en ik lever vol vertrouwen mijn auto af voor een beurt of reparatie. Wat gedaan moet worden wordt gedaan en kost niet onnodig meer. Altijd staan zij klaar, voor een vraag of een probleem. top bedrijf!

Deze keer alleen apk, geen problemen aan de auto, en prettige service.

Goed geholpen bij garage Dave Kuys!

perfect

goed meedenken en reparatie snel en vakkundig

Prima garage en vakbekwaam

Zeer goede garage, tijd voor de klant, meedenkend, vriendelijk personeel.

Prima garage, je weet waar je aan toe bent.

Heldere communicatie, duidelijke afspraken.

Toppie

Nadat mijn auto afgekeurd was is hij gerepareerd. Goed advies en uitstekende hulp. Nu weer veilig op weg.

Klantvriendelijk, professioneel, betrouwbaar.

Klantvriendelijk, professioneel, betrouwbaar.

Goed en vriendelijk

zeer tevreden!

Na een aantal minder goede ervaringen bij andere garages kreeg ik een tip van Dhr Pennekamp om toch eens naar Dave Kuys te gaan. En inderdaad ,,je wordt netjes te woord gestaan en geen rare verassingen achteraf. Afspraak is afspraak en ze lossen een probleem snel op tegen een redelijke prijs. Zeer blij met deze garage vooral omdat wij sinds 1 jaar er 5 minuten vanaf zijn komen wonen dus de auto zo gebracht en zo gehaald. Bedankt voor de goede service!!

Vriendelijk, deskundig en betaalbaar!

Keurige persoonlijke benadering, kennis en kunde ruimschoots aanwezig en toegepast, kortom professioneel en betaalbaar en zeker een aanrader!

k ben zéér blij met de kwaliteit die zij leveren!

Ze doe wat ze toezeggen en de prijs valt vaker mee dan tegen. Ze overleggen altijd als er iets bijzonders is.

super

nog beter dan uitstekend!

Betrouwbare garage

Je hebt bij hen altijd het idee dat ze niet extra aan je willen verdienen

Uitstekend prima

Kan niet beter

Goede service en kwaliteit!

De garage geeft een fijn, betrouwbaar gevoel.

Tijdens het kopen van onze auto werd er goed de tijd genomen voor het beantwoorden van vragen, ondanks de drukte.

Goed geholpen bij de aankoop van mijn auto

Goed en vriendelijk geholpen bij de aankoop van mijn A-klasse. De auto werd met APK en onderhoudsbeurt opgeleverd en alle details aan de auto werden in orde gemaakt. Zeer tevreden!

Erg flexible

Ik ben erg tevreden met jullie

Prima bedrijf

Overtreft elke keer de verwachting

Je komt voor het een en vraagt advies voor het ander. De oorspronkelijke opdracht correct en snel afgehandeld. De vraag over Electra en trekhaak goed uitgelegd.

In 1 woord: geweldig! Grote pluim

In 1 woord: geweldig! Grote pluim!

Attente service en zorgvuldig onderhoud tegen een nette prijs.

Garage Kuys geeft mij een betere ervaring dan ik bij een aantal andere heb gehad. Duidelijke afspraken en persoonlijk advies zijn voor mij belangrijk. En de medewerkers zijn allemaal zeer deskundig.