super

nog beter dan uitstekend!

Betrouwbare garage

Je hebt bij hen altijd het idee dat ze niet extra aan je willen verdienen

Uitstekend prima

Kan niet beter

Goede service en kwaliteit!

De garage geeft een fijn, betrouwbaar gevoel.

Tijdens het kopen van onze auto werd er goed de tijd genomen voor het beantwoorden van vragen, ondanks de drukte.

Goed geholpen bij de aankoop van mijn auto

Goed en vriendelijk geholpen bij de aankoop van mijn A-klasse. De auto werd met APK en onderhoudsbeurt opgeleverd en alle details aan de auto werden in orde gemaakt. Zeer tevreden!

Erg flexible

Ik ben erg tevreden met jullie

Prima bedrijf

Overtreft elke keer de verwachting

Je komt voor het een en vraagt advies voor het ander. De oorspronkelijke opdracht correct en snel afgehandeld. De vraag over Electra en trekhaak goed uitgelegd.

In 1 woord: geweldig! Grote pluim

In 1 woord: geweldig! Grote pluim!

Attente service en zorgvuldig onderhoud tegen een nette prijs.

Garage Kuys geeft mij een betere ervaring dan ik bij een aantal andere heb gehad. Duidelijke afspraken en persoonlijk advies zijn voor mij belangrijk. En de medewerkers zijn allemaal zeer deskundig.

Ontzettend vriendelijke fijn bedrijf

Hier een prachtige Mercedes ML63 AMG gekocht en erg fijn geholpen met echt alles er op en aan. Zeer behulpzaam, kleine dingetjes werden direct in orde gemaakt. Ook terug komen voor onderhoud etc. zijn geen probleem. Zeer klantvriendelijk behandeld en is echt een AANRADER!! Ga zo door Dave, perfect!!

Prima, goed en vriendelijk geholpen

APK laten doen.

Ik raad Dave Kuys zeker aan

Altijd goede ervaringen gehad met Dave Kuys. Sterker nog, hij is de eerste garage die mij nooit het gevoel heeft gegeven dat: A: ik dom ben omdat ik niet alles snap B: er iets in rekening wordt gebracht dat ik niet nodig heb C: dat ze me proberen te sturen naar een dure oplossing, wat simpel kan doen ze simpel

Goed en behulpzaam geholpen.

Ik werd er vriendelijk en goed geholpen. Daarnaast vallen de prijzen ook mee, zeker voor de service dat je er krijgt!

betrouwbaar en vriendelijk.

de behandeling is vriendelijk en behulpzaam. Ik heb meerdere keren meegemaakt dat de prijs lager uitvalt dan de prijsopgave.

Keurig net autobedrijf

Duidelijk, netjes en veel kennis.

Duidelijke afspraken mee te maken, veel kennis en vriendelijke monteurs. Voelt heel vertrouwd om hier m’n auto achter te laten.

Goed hoor

Goed geholpen aardige jongens

Vriendelijk

Nette prijs.

Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar

Mijn ervaring met garage Kuys is; een gezellig familie bedrijf met zeer behulpzame mensen. Wanneer je ook aan komt waaien staan ze altijd voor je klaar. Nooit een onvertogen woord. Heel fijn om er te komen. Ga zo door!

Met een veel beter alternatief voor de klant komen

De regelunit van de automatische versnellingsbak gaf problemen. Bij de merkdealer geweest. "Daar moet een nieuwe unit in". Schrikbarend hoog bedrag zou het gaan kosten. We hadden al positieve verhalen over Dave Kuys gehoord, dus maar eens langs gegaan. Dat ging zoals je hoopt dat het gaan moet. Meteen systeem uitlezen en met een voorstel voor reparatie gekomen. "Regelunit reviseren, dan wordt die unit nog beter dan de originele fabrieksversie". Precies uitgelegd hoe en wat. Dit inmiddels door Kuys laten uitvoeren. Alles werkt perfect! En dat incl. leenauto voor minder geld als de helft van wat de merkdealer voorstelde! Dat is pas klantgericht werken, super!

Servicegericht en meedenkend met de klant.

Helder in zijn uitleg, snelle service, vriendelijke receptie en vooral geen 9-17:00 uur mentaliteit!

Goeie service.

super goed geholpen echte aanrader doet wat hij belooft

Top service