Klantvriendelijk. Duidelijke communicatie.

Gewoon goed, zoals altijd

Goede service, en wat niet noodzakelijk is, altijd een veilige oplossing.

Ik vind het top gaan

Ik vind het prima gaan anders kwam ik niet al zo lang. Groeten

Wat een service er wordt gedaan wat er moet gebeuren

Onze auto weer in top conditie

Prima garage. Ik ging voor een onderhoudsbeurt; de monteur belde om door te geven dat de versnellingsbakolie ook moest vervangen worden. Hij zei eerlijk dat het ook bij een volgende beurt kon maar dat het volgens de kilometerstand nu tijd was. In overleg met hem toch maar gedaan, prijs viel bij ophalen van de auto lager uit dan eerder was doorgegeven. Leenfiets of auto beschikbaar. Enige was dat bij ophalen er nog wat onderdelen (beschermplaat voor de onderkant) in de kofferbak lagen; die werden nog vastgezet, paar minuten werk.

TOP

ZEER GOED!!

Netjes

Betrouwbaar en goed personeel

Top service

Ik kom al jaren bij deze garage voor een reden. Ze leveren goede kwaliteit, denken mee en communiceren uitstekend wat er met de auto mis is en hoe het opgelost kan worden. Wat mij betreft ga ik niet naar een andere garage toe.

Prima garage die graag meedenkt

Enorm flexibele garage die eerst probeert te kijken of iets simpel op te lossen valt, voor dure operaties nodig zijn. Hebben mij met heel veel dingen heel goed geholpen en ik vertrouw ze heel erg! Ik zal niet snel van garage veranderen.

ik kwam zomaar langs om mijn olie te checken en werd vlot en aardig geholpen

de eerste keer bij apk en reparatie was de communicatie slecht en de kostenschatting klopte niet, alles viel veel duurder uit. Maar nu gelukkig een positieve ervaring

Weer erg goed geholpen.

De diverse mankementen zijn weer keurig opgelost . Met duidelijke uitleg en het meedenken met de klant om de kosten niet hoog op te laten lopen.

Klantvriendelijk, snel, zeer goede communicatie

Behulpzaam, heldere communicatie, snelle service

Compassie en vertrouwen

Al jaren kom ik hier. Familie Kuys en zijn team hebben compassie voor hun zaak en ik lever vol vertrouwen mijn auto af voor een beurt of reparatie. Wat gedaan moet worden wordt gedaan en kost niet onnodig meer. Altijd staan zij klaar, voor een vraag of een probleem. top bedrijf!

Deze keer alleen apk, geen problemen aan de auto, en prettige service.

Goed geholpen bij garage Dave Kuys!

perfect

goed meedenken en reparatie snel en vakkundig

Prima garage en vakbekwaam

Zeer goede garage, tijd voor de klant, meedenkend, vriendelijk personeel.

Prima garage, je weet waar je aan toe bent.

Heldere communicatie, duidelijke afspraken.

Toppie

Nadat mijn auto afgekeurd was is hij gerepareerd. Goed advies en uitstekende hulp. Nu weer veilig op weg.

Klantvriendelijk, professioneel, betrouwbaar.

Klantvriendelijk, professioneel, betrouwbaar.

Goed en vriendelijk

zeer tevreden!

Na een aantal minder goede ervaringen bij andere garages kreeg ik een tip van Dhr Pennekamp om toch eens naar Dave Kuys te gaan. En inderdaad ,,je wordt netjes te woord gestaan en geen rare verassingen achteraf. Afspraak is afspraak en ze lossen een probleem snel op tegen een redelijke prijs. Zeer blij met deze garage vooral omdat wij sinds 1 jaar er 5 minuten vanaf zijn komen wonen dus de auto zo gebracht en zo gehaald. Bedankt voor de goede service!!

Vriendelijk, deskundig en betaalbaar!

Keurige persoonlijke benadering, kennis en kunde ruimschoots aanwezig en toegepast, kortom professioneel en betaalbaar en zeker een aanrader!

k ben zéér blij met de kwaliteit die zij leveren!

Ze doe wat ze toezeggen en de prijs valt vaker mee dan tegen. Ze overleggen altijd als er iets bijzonders is.