Fantastische service.

Een geweldige ervaring om je het gevoel te geven dat je Formule I coureur bent tijdens het wisselen van de winterbanden en zo met mijn rode bolide de pitstraat in kon rijden. In deze coronatijd super goed geregeld allemaal. En wat een origineel ontvangst en een geweldig team aan monteurs. Zeker voor herhaling vatbaar om dit volgend voorjaar ook weer zo uit te voeren. Mijn complimenten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer klantvriendelijke afhandeling winterbanden wissel

Bij de winterbanden wissel werd heel klant vriendelijk en helemaal corona-proof de weg gewezen naar de speciaal klaargemaakte straat die door de showroom naar één van de twee "bruggen'' leidde waar de auto op kon plaatsnemen om de winterbandenwissel te voltooien. Als bestuurder bleef je gewoon in de auto zitten. Diverse vloeistoffen werden tussentijds ook nog even gecontroleerd. Na de wissel werden de wielen gereinigd met speciale beschermingsvloeistof. Al met al was het in 15 minuten gebeurd. Met een duim omhoog nam ik afscheid van de aanwezige monteurs en met een presentje reed ik weer naar huis. Geen wonder dat wij al jaren klant zijn bij Garage Kusters !!

Altijd goed

Een eerlijke betrouwbare garage.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en correcte behandeling

De service is altijd buitengewoon goed en de kwaliteit van de reparaties is zeer hoog. Ik ben vooral heel tevreden over de kwaliteit van het spuitwerk.

Vriendelijke receptie.

Goede uitleg en goed werk.

prima garage

Reparatie geweldig uitgevoerd boven onze verwachting

Vakmanschap van een échte Peugeotspecialist

Men luistert goed naar de wensen van de klant, maakt een plan van aanpak met kostenraming, bespreekt dit met de klant en na instemming gaat men aan de slag. De bereikbaarheid van de eigenaar kon iets beter.

Prima en snel geholpen!

Ik wordt bij autobedrijf Kusters altijd adequaat en snel geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Mankement aan auto gemeld en daags daarna al ingepland en geholpen.

Vriendelijk, bekwaam

Vandaag apk laten uitvoeren. Bij navraag of ok eventueel ook een beurt moest laten doen, kreeg ik het eerlijk advies om hier nog mee te wachten. Wrl ruitenwisser vervangen op verzoek en olie laten controleren en laten bijvullen

good

100% Service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste garage en monteurs alles tegen een betaalbare prijs, er is geen betere !!! !!!

Ik kom al tientallen jaren bij autobedrijf Kusters in Vierlingsbeek en ben altijd zeer tevreden geweest !!!

Goede service, betrouwbaar, klantgericht

Samen gezocht naar passende auto. Meegekeken en gedacht met uiteindelijk erg goed resultaat. Zeer netjes afgeleverd waar ook nog was gedacht aan het vernieuwen van de banden. Kortom zeer attent, betrouwbaar en kwaliteit gegarandeerd.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede Klantenservice

Goede Service en Klant Vriendelijkheid. Niks op aan te merken....

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

deze keer heb ik de auto aan het einde va de middag gebracht en de volgende dag (na een telefoontje) weer opgehaald.

vriendelijk en zeer vakkundig

Mondeo gebracht voor APK en onderhoud. Zeer goed uitgevoerd.

betrouwbaar adres

Kom hier graag omdat de medewerkers me een vertrouwd gevoel geven. Alles ook in goed overleg als er iets vervangen moet worden . Medewerker Ed nam zelfs de moeite om de auto vanuit Well mee te nemen voor de beurt. Helemaal TOP.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

fijne mensen en een geweldige service

Een fijn team dat voor je klaar staat en je helpt waar nodig. Nemen de tijd voor je als je vragen hebt en voor onze zoon hebben ze enorm hun best gedaan. Zijn auto zag er na de schade weer picobello uit. Een enorme pluim!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima service en uitleg over hetgeen is gedaan aan je auto

onlangs mijn auto voor autoaankoop inspectie en eventueel onderhoud aangeboden bij Kusters in Vierlingsbeek omdat ik deze had gekocht elders ergens in Friesland . Mijn indruk is dat deze grondig is gecontroleerd en waar nodig was het e.e.a. ook vervangen of gerepareerd. Hetgeen niet in orde was of vervangen moest worden wordt eerst besproken en in overleg gedaan. Nadien rijd je weer weg met n auto waarbij je het vertrouwen hebt veilig op de weg te zitten.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

altijd behulpzaam en flexibel in de dienstverlening

Vriendelijk en bereid om mee te denken aan soepele dienstverlening

• Reden bezoek: Aanschaf en/of APK

keurige service altijd, prettige afhandeling en advies

We rijden nu inmiddels 7 jaar Peugeot ( twee autos) wij zijn heel tevreden over zowel het rijden van deze auto,s als wel de service die wij ervaren bij Garage Kusters Mocht er tussendoor iets zijn dan zijn ze altijd bereid om z.s.m te helpen .

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Dankjewel voor jullie snelle reacties

Bedankt voor de inzet bij de hulp van het verkopen van mijn auto.

• Reden bezoek: N.v.t.

Staan altijd klaar zelfs voor een lampje te verwisselen

Geweldige garage met vriendelijk personeel. Altijd word er een oplossing gevonden.

Perfecte service

Een tijdje geleden een occassion gekocht bij Berni. De Renault was toen perfect afgeleverd. Nu, een half jaar later voor het verlopen van de garantie, is de auto op verschillende punten zorgvuldig gecontroleerd en waar nodig gerepareerd. Dat is nog eens service!

Zeer klantvriendelijk

Ben al jaren vaste klant van Auto Kusters. Kundig personeel, uitstekende service, en de wens van de klant staat voorop. Toch een klacht? Die wordt zonder discussie prima opgelost. Want bij Auto Kusters staat de klant voorop.