Prettige persoonlijke benadering

Goede monteurs en een persoonlijke benadering… heel fijn! Kop koffie staat klaar als het net ietsje langer duurt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Eens een andere garage dan anders

Deze mensen adviseren en leggen niks op dat iets MOET worden vervangen. Of dat je die auto MOET kopen. Wat ik gemerkt heb is dat deze mensen aan mijn zijde staan en mij adviseren en ik maak zelf de beslissing wat ik doe. Dat voelt een stuk prettiger!

Goede service.

Goede en snelle dienstverlening met ook uitleg over wat er gaat gebeuren aan de auto.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Alles goed geregeld en een heerlijk kopje koffie terwijl je wacht.

Met de juiste zorg voor de klant wordt het onderhoud uitgevoerd. Kan wachten onder het genot van een heerlijk kopje koffie in de koffiehoek. Afrekenen en de auto stond klaar voor de deur.

Goed .

Alles was goed voor bereid waarvoor we de afspraak hadden gemaakt. De banden wissel en het leuke geschenk wat we meekregen.

Geweldig !

Bij de wisseling van winter- naar zomerbanden stond een prima service team klaar, eerst een verwelkoming met een verrassingszak van de PLUS daarna door kunnen rijden naar de pitsstop, een snelle wisseling van de 4 banden, zoals bij een Formule 1 , een controle van de diverse vloeistoffen en dan even in de wielenwasstraat. Na nog geen 10 minuten tevreden weer naar huis gereden ! Top.

vertrouwen

Als ik binnenkom klinkt er meteen "Goedemorgen Mevrouw". Mijn sleutels geef ik af en zie dat deze meteen bij de werkorder worden gedaan in een hoes. Jill, de receptioniste wijst mij het koffiehuis en ik mag zelf koffie pakken uit de automaat. Mmm lekkere koffie. Ik ga zitten en kijk op de tafel waar van alles ligt om te lezen. Een fotoalbum met de geschiedenis van het bedrijf. Zoiets kijk je natuurlijk in. Wat hebben die mensen veel ge- en verbouwd. Na een poosje is mijn auto klaar. De rekening komt per mail. De werkzaamheden worden doorgenomen en ik begrijp wat er is gedaan. Tot ziens, tot de volgende keer

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk behulpzaam wij komen er al jaren nooit geen klachten gehad alles prima geregeld

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Klantvriendelijk, servicegericht en lekker gewoon.

Door Renate vriendelijk en fijn geholpen. Koffie in de koffiehoek. Ik kon wachten op de herstelwerkzaamheden. Helemaal goed.

Geweldig geholpen

Garage Kusters heeft mij met pech aan mn auto vlak voor een weekend weg uitstekend geholpen. Snelle service en heel goed meedenken in oplossingen.

Fantastische service.

Een geweldige ervaring om je het gevoel te geven dat je Formule I coureur bent tijdens het wisselen van de winterbanden en zo met mijn rode bolide de pitstraat in kon rijden. In deze coronatijd super goed geregeld allemaal. En wat een origineel ontvangst en een geweldig team aan monteurs. Zeker voor herhaling vatbaar om dit volgend voorjaar ook weer zo uit te voeren. Mijn complimenten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer klantvriendelijke afhandeling winterbanden wissel

Bij de winterbanden wissel werd heel klant vriendelijk en helemaal corona-proof de weg gewezen naar de speciaal klaargemaakte straat die door de showroom naar één van de twee "bruggen'' leidde waar de auto op kon plaatsnemen om de winterbandenwissel te voltooien. Als bestuurder bleef je gewoon in de auto zitten. Diverse vloeistoffen werden tussentijds ook nog even gecontroleerd. Na de wissel werden de wielen gereinigd met speciale beschermingsvloeistof. Al met al was het in 15 minuten gebeurd. Met een duim omhoog nam ik afscheid van de aanwezige monteurs en met een presentje reed ik weer naar huis. Geen wonder dat wij al jaren klant zijn bij Garage Kusters !!

Altijd goed

Een eerlijke betrouwbare garage.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en correcte behandeling

De service is altijd buitengewoon goed en de kwaliteit van de reparaties is zeer hoog. Ik ben vooral heel tevreden over de kwaliteit van het spuitwerk.

Vriendelijke receptie.

Goede uitleg en goed werk.

prima garage

Reparatie geweldig uitgevoerd boven onze verwachting

Vakmanschap van een échte Peugeotspecialist

Men luistert goed naar de wensen van de klant, maakt een plan van aanpak met kostenraming, bespreekt dit met de klant en na instemming gaat men aan de slag. De bereikbaarheid van de eigenaar kon iets beter.

Prima en snel geholpen!

Ik wordt bij autobedrijf Kusters altijd adequaat en snel geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Mankement aan auto gemeld en daags daarna al ingepland en geholpen.

Vriendelijk, bekwaam

Vandaag apk laten uitvoeren. Bij navraag of ok eventueel ook een beurt moest laten doen, kreeg ik het eerlijk advies om hier nog mee te wachten. Wrl ruitenwisser vervangen op verzoek en olie laten controleren en laten bijvullen

good

100% Service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste garage en monteurs alles tegen een betaalbare prijs, er is geen betere !!! !!!

Ik kom al tientallen jaren bij autobedrijf Kusters in Vierlingsbeek en ben altijd zeer tevreden geweest !!!

Goede service, betrouwbaar, klantgericht

Samen gezocht naar passende auto. Meegekeken en gedacht met uiteindelijk erg goed resultaat. Zeer netjes afgeleverd waar ook nog was gedacht aan het vernieuwen van de banden. Kortom zeer attent, betrouwbaar en kwaliteit gegarandeerd.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede Klantenservice

Goede Service en Klant Vriendelijkheid. Niks op aan te merken....

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

deze keer heb ik de auto aan het einde va de middag gebracht en de volgende dag (na een telefoontje) weer opgehaald.