• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor ons is autobedrijf Kusters een betrouwbare garage, ook voor aankoop van een auto. Men staat altijd klaar voor de klant, kleine reparaties worden meteen verholpen, service is goed, prijs/kwaliteit is prima. Wij zijn al meer dan 20 jaar een tevreden klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het zoeken van een 3008 diesel/hybrid zeer goed geholpen en ons verteld wat goed en niet goed is Bernie heeft daarbij alles geregeld met de diverse bedrijfen zelfs naar Duitsland geweest om een auto te bekijken 👍👍👍👍👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact, aardige mensen en prima advies

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel en deskundige uitleg.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aankoop van mijn nieuwe auto bij een andere garage is de heer Berni Kusters van garage Kusters mee geweest voor een onafhankelijk aankoopadvies. Ik heb dit als zeer zinvol ervaren. Er is kritisch gekeken naar de technische staat van de auto en naar de carrosserie. Ik kreeg op grond hiervan een gedetailleerde beschrijving van de auto. Dit maakte de beslissing voor mij om de auto te kopen gemakkelijker. Ook is het prettig, dat de heer Kusters voorstelde om aan het einde van de garantieperiode nog een check te doen naar mogelijke problemen/aandachtspunten, die onder de garantie vallen. Voor wat betreft het periodiek onderhoud en andere zaken blijf ik wel gebruik maken van garage Kusters, omdat mijn ervaring met deze garage erg positief is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Omdat die mensen deskundig zijn, zijn ze sneller achter een storing dan een eenmansgarage (die vaak van het werk af gaan omdat ze nog van allerlei andere zaken moeten regelen). Hierdoor is de reparatie uiteindelijk beter uitgevoerd en vaak goedkoper (en minder irritatie).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben bij paul school geweest .en heb één mooie 208 gekocht hij heeft samen met mij een mooie auto van top tot teen door genomen. Dingen die nog gemaakt moesten worden zijn gemaakt.\r\nHoop op goede samen werking ..in de toekomst.\r\nGROET Erik bindels

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op prettige en deskundige wijze samen op zoek gegaan voor een nieuwe occasion.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet zo goed.2de handse auto gekocht.halfjaar garantie.na garantie direct ernaar.3000 euro onkosten aan de auto gekregen.nieuwe distributieketting moest er op1500 euro..onderdelen van koppeling moesten vervangen worden.kosten 1500 euro.en onderhoudsboekje.was niet bij gehouden.wat mij was verteld dat hij elke beurt had gehad.

Wij vinden het vervelend voor u dat u kosten hebt gehad sinds uw aankoop in 2016. Jammer dat u na de garantie destijds geen gebruik hebt gemaakt van onze coulanceregeling voor het vervangen van de ketting. Zoals u weet bent u altijd van harte welkom voor een persoonlijk gesprek. Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf Kusters B.V.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service bij aanschaf occassion. Van zoektocht, tot importeren vanuit buitenland tot rijklaar maken. Totale ontzorging!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 8 jaar hebben wij onze auto ingeruild voor een nieuwe Peugeot 2008. Eerlijke onderhandelingen over inruil. De auto werd zoals afgesproken afgeleverd met een set winterbanden. Voor een mooi plaatje werd de auto ongevraagd afgeleverd met een mooie set Peugeot wieldoppen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je een auto zoekt moet je hem hier kopen! De service is fantastisch en je auto wordt zeer net afgeleverd. Het personeel is aardig en informeerd je goed. Ze doen er alles aan om van een \'klant\' een terugkerende klant te maken, en dat merk je. Fantastisch te zien hoe een bedrijf, en Paul in het speciaal, zo zijn best doet. Ik kom zeker terug! ...Maar eerst genieten van mijn fantastische nieuwe bak..:-)...! Dank jullie wel jongens, super gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Word goed en netjes geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring met Autobedrijf Kusters B.V. Is zeer goed.\r\nEr wordt ook goed geluisterd als je iets te melden hebt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Kusters heeft ons geholpen met de aankoop van een mooie Audi a3 uit Duitsland. Gedurende het hele proces zijn wij actief betrokken geworden. Er is transparant gecommuniceerd en de gemaakte afspraken zijn altijd nagekomen. Ben je op zoek naar een mooie auto uit Duitsland, dan is autobedrijf Kusters een goede partner om dit te verwezenlijken.

Over Autobedrijf Kusters B.V.

Filter op Taal