De jarenlange relatie geeft de goede verstandhouding weer

Vriendelijk contact aan de telefoon, altijd behulpzaam bij zowel gepland als ongepland onderhoud.

Inderdaad uitstekend!

Mijn auto was echt niet meer zo veilig. Toen heeft Wilco mijn auto daar een weekend laten staan om er naar te kijken en niet zo: nee, hij doet het niet, weg ermee! Hij deed er alles aan om mijn auto weer op de rit te krijgen, dingen vervangen en foto’s gemaakt om mij dat uit te leggen. Toen was er niets meer aan te doen, en toen hebben ze mijn oude auto ingenomen en er een andere auto voor mij gezicht en die heel goed uitgelegd. Je kan altijd bij de garage komen, ze nemen erg de tijd voor je en ze gaan jou helpen met een aardig grote uitgave waar de meeste mensen weinig verstand van hebben. Dus ik vind hun echt fantastisch!

Vakkundig en vriendelijk personeel.

Prima voor onderhoud en reparatie. Ook bereid om advies te geven ter plekke of middels de telefoon , top.

Zeer klantgericht, toegewijd, betrouwbaar, vakkundig, oplossingsgericht en dus al jaren klant.

Medewerkers kennen je en denken altijd met je mee!

Ik had een Fiat 500 op het oog. Ik wilde graag een proefrit en dit was geen probleem. De auto reed lekker en ik was al snel om. Ik kwam op woensdag terug met mijn eigen auto om deze in te ruilen, we hebben een mooie deal gemaakt ik ben super blij!!

Vriendelijke eigenaar, goede service erg blij met occasion

Vriendelijk personeel, snel geholpen en verholpen!!!

Fijne service, top geregeld

Top garage. Gebeld voor een afspraak en kon direct de volgende ochtend komen voor een proefrit. Bij aankomst stond de auto al helemaal klaar om een proefrit mee te rijden. Fijn, klein en vooral eerlijk bedrijf, direct een goed gevoel erbij! Ook de afhandeling is top.

geweldig bedrijf, professioneel vriendelijk, doen wat ze zeggen.

geweldig bedrijf, professioneel, vriendlijk, doen wat ze zeggen.

Tot nu toe, uitmuntend.

Ik ben hier zeer klantvriendelijk ontvangen. Er wordt goed naar mij geluisterd wat mijn wensen zijn. Hier wordt dan ook op ingegaan. Als ik op de dag van het ophalen van mijn auto, nog een wens voorleg, gaan zij ook daar werk van maken.

Meedenken

Het contact verloopt altijd prettig en Wilko denkt mee en zoekt naar een passende oplossing. Ik beveel Garage de Kruif zeker aan!

Goede service en meedenkend!

Uitstekend geholpen en er wordt met je mee gedacht over de juiste keuze en/of beslissing(en).

Zeer vriendelijk,vakkundig en klantgericht

Al jaren alleen maar prettige ervaringen mee gehad. Zeer betrouwbaar, geen addertje onder het gras

Snel, meedenkend en betrouwbaar!

Al jaren worden onze auto’s bij Wilco onderhouden. Geen gedoe, betrouwbaar en meedenkend. Fijne en snelle communicatie altijd. Dikke tip dus!

zeer tevreden

fijn geholpen staat snel voor je klaar top

Tot nu toe zeer positief

Het is bijzonder dat het op goed vertrouwen gaat. Vandaar ook dat ik bij dit bedrijf mij prettig voel.

Eerlijk en betrouwbaar!

Eerlijk en betrouwbaar!

Geweldige garage!

Wat een nette garage en wat een vriendelijk personeel! Totaal niet opdringerig, dat is bij andere garage’s wel anders als je een auto wilt kopen. Je wordt netjes op de hoogte gehouden en vriendelijk te woord gestaan.

Zoals altijd, keurig verzorgd en duidelijk.

Betrouwbaar en vakkundig

Ik ben nu 3 jaar klant bij Garage de Kruif en moet zeggen dat het een verademing is. Geen gekke strekken, maar gewoon afspraken die worden nagekomen en eerlijk advies. Zeker een aanrader!

Heel meedenkend, dus goede service.

Erg betrouwbaar, als ze zeggen dat iets gebeurd, regelen ze het ook. Ook als dit lastiger te regelen is dan op voorhand gedacht. Denken mee, zijn vriendelijk en leveren net werk.

Helemaal goed

Goed overleg, nete afhandeling, leuke medewerkers

Betrouwbaar, gastvrij en kwaliteit!

Vakgagare de Kruijf is voor mij al jarenlang het adres voor onderhoud van mijn auto. Wilco en zijn team leveren goede service, zonder poespas. Betrouwbaar, gastvrij en altijd goede kwaliteit.

Prettig contact, betrouwbaar, alle tijd, meedenkend

Vertrouwen hebben in 'je garage' blijkt keer op keer belangrijk. En dat heb ik ondertussen al jaren in Garage De Kruif. Prettige mensen, prettig contact. Vakmensen en bovendien transparant over de kosten.