Persoonlijke service en eerlijke prijzen

Voor het eerst langs bij De Kruif voor het vervangen van de distributieriem. Stuk goedkoper dan bij de dealer. Na de 'ingreep' werd een storing op een sensor opgemerkt tijdens een proefrit. Wilco heeft er alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk te verhelpen en tegen een nog veel lagere prijs. De persoonlijke aandacht is ook erg fijn. Bedankt!

• Prijs/Kwaliteit

Auto gekocht en prima afgeleverd

Top service.

Alles top geregeld, en super service.

Aanrader

Goed bedrijf met vriendelijke en goede service. Je wordt persoonlijk te woord gestaan en krijgt een eerlijk advies

Perfecte service

Goede en duidelijke afspraken

betrouwbaar en deskundig

In de 21 jaar dat garage De Kruijf mijn auto's in onderhoud heeft heb ik alleen maar positieve ervaringen. Ze zijn deskundig, zeer vriendelijk en vooral zeer betrouwbaar. Afspraak is afspraak is hun motto. en neits is hen teveel. Echt een top garage!

Betrouwbare partner

Wij zijn reeds vele jaren klant en worden altijd op een correcte manier geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar garage,goede service .

• Prijs/Kwaliteit

Zeer klant vriendelijk helder en duidelijk!

Heb zojuist een auto bij jullie gekocht en ben zeer tevreden over de service en afhandeling van dit alles.

Eerlijke en fijne garage

Een occasion aangeschaft bij Garage de Kruif. Wilco is een eerlijke en betrouwbare man met verstand van zaken. Occasion is helemaal in orde afgeleverd met zelfs nog wat reparaties meegenomen die niet bekend waren bij het kijken (zonder door te rekenen aan ons). Super blij mee :)

• Prijs/Kwaliteit

Super aardige lui en nooit te beroerd om te helpen/ adviseren/ op zoek te gaan naar....

• Prijs/Kwaliteit

Perfecte service, vriendelijke mensen die met je meedenken.

Nu meerdere jaren mijn auto bij de Kruif in onderhoud en ieder jaar weer zeer tevreden. Wordt gebeld als er onverwachte reparaties zich voordoen, en overlegd of je deze wil laten uitvoeren. Bij ophalen mag je de vervangen onderdelen zien om te kijken wat de staat was.

Uitstekende & betrouwbare garage en dienstverlening

Wij zijn al jaren klant en zijn uitermate tevreden

Zeer tevreden.

Behulpzaam, denkt mee, kundig. Uitstekende service.

Erg goed geholpen!

Goed contact. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en de mogelijkheden worden besproken.

Goede en eerlijke service!

Onlangs bij Wilco de Kruif in Schalkwijk een erg mooie occasion gekocht. De auto (Volvo V60) die we hebben aangeschaft werd perfect afgeleverd. De velgen waren als nieuw! Gemaakte afspraken keurig nagekomen. Ik zou hier zeker nog terugkomen voor onderhoud of een andere auto!

Prima al veel jaren

Ik denk dat ik er al zo'n 30 jaar kom, bedrijfs auto's en privé auto's gekocht. Alle merken was mogelijk. De aankoop van onze oldtimer Citroën 2 CV 6 is door de garage begeleid en nu al 21 jaar in onderhoud. Net gekocht de Opel Rocks E volledig electrisch. Kortom heel allround.

geweldige service en heel goed contact

Ik heb mijn eerste autootje hier gekocht en deze is zo goed verzorgd en afgeleverd dat ik er echt heel erg gelukkig van werd. Het slotje is vervangen en de auto is helemaal nagelopen, velgendoppen erbij gekregen en heel erg leuk geholpen. Communicatie was ook helemaal goed. Wat een top man!

Kundig, goede service

Goede uitleg en service. Kan iedereen deze garage aanraden.

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk!

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk, dat zijn de eerste woorden die mij te binnen schieten als ik het heb over Garage de Kruif in Schalkwijk. In 1993 kocht ik er mijn eerste auto. En nu, bijna 30 jaar later, heb ik er mijn achtste auto gekocht. Dat zegt genoeg. Of het nu gaat om onderhoud of advies over een andere auto, Garage De Kruif is top! Ook toen ik verder weg ging wonen ben ik bij De Kruif gebleven. Hier weet je dat je goed en integer wordt behandeld als klant.

Fijne ervaring

Vriendelijk en meedenkende mensen, hebben ons goed geholpen! Mooie auto gekocht en oude ingeruild. Auto pas net in bezit, maar is keurig afgeleverd.

Uitstekende service en dienstverlening

Geweldig geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto.

Supergarage, kwalitatief goed, integer en betrouwbaar.

Of je nu komt met een auto van tien jaar of zelfs van vijfenveertig jaar, je wordt altijd goed geholpen. Bijzonder is ook dat er bij zaken die je niet hebt aangegeven, ze, bij lage kosten, gewoon worden opgelost, Ook te verwachten problemen bijtijds worden vermeld. Zonder poeha doen ze hier echt een stap extra. Als vrachtwagenchauffeur heb ik heel wat garages meegemaakt en De Kruif is voor mij een voorbeeld voor veel anderen.

Een betrouwbare garage met een hele goede service.

Een fijn adres waar je gastvrij ontvangen en goed geholpen wordt.