Uitstekende service en kwalitatieve goede nazorg.

Ze hebben de automatische versnellingsbak van mijn Nissan Juke gespoed en de auto rijd weer als een trein. Verder denken ze mee met de klant en lossen het problemen voor je op. Ik kom graag terug bij kooyman, het is een aanrader.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende service en kwalitatieve goede nazorg

Keurig behandeld. Vakkundig, snelle oplossingen. Betrouwbaar, soepel. Goede koffie.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Bedankt voor de hulp

Snel gehandeld en goed meegedacht Dankjewel Marja

Behulpzaam allround

Alles wat je nódig heb,niets is teveel vakkundig, en vakkennis vriendeliijk SUPER 5 sterren

Prima!

Vriendelijk geholpen zoals een ieder zou willen. Top! Bedankt voor de goede service en vertrouwen.

Goedemorgen Daan Roosendaal, Zou u met mij contact op willen nemen naar aanleiding van onderstaande review? Ik denk namelijk dat u ons met een andere Autodealer verward. Bij ons werkt niemand die Jurgen heet en wij hebben al meer dan een jaar geen Opel in de verkoop gehad. Ik verzoek u dan ook vriendelijk om deze review te verwijderen aangezien dit niet voor ons bedrijf bedoeld is. Alvast bedankt voor de genomen moeite en medewerking. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Kooyman Vinkeveen

Perfecte en goeie service

Wij waren op zoek naar een vervanger van mijn Opel Astra uit 2009. En kwamen bij Kooymans de opvolger tegen een Astra uit 2011. Een hele mooie luxe auto en we mochten meteen een uitgebreide proefrit maken. Ze maakte echt de tijd en waren zeker niet opdringerig. Onder een lekker bakje koffie hebben we prettig zaken kunnen doen. Een mooie inruil prijs gekregen voor onze oude auto. En de auto word nog netjes in orde gemaakt en netjes gepoetst. En hopelijk kunnen we hem deze week nog ophalen. Al met al een goed gevoel bij deze garage!

Helemaal top

Na veel surfen op internet, kwam ik op de site van kooymans uit, Hier zagen we een mooie auto, het contact ging heel snel en vriendelijk. Na een proefrit wilden we dan ook zaken doen, prima, maar de auto is pas over twee weken klaar; zei hij. We gaan de auto eerst helemaal pico bello in orde maken! Twee weken later gingen we auto - opel astra - ophalen en de auto was mooi verpakt met een strik en nog mooier dan bij de eerste aanblik. We kunnen Kooymans dealer alleen maar aanbevelen

Zeer aan te bevelen!

Net een “nieuwe” auto gekocht bij Fiat Kooijman Vinkeveen. Zeer prettig ontvangen door zowel Rogier als Carlos en een meer dan nette inruilprijs voor mijn oude auto gekregen. De Punto EVO netjes geleverd volgens afspraak met een nieuwe apk. Ik kan deze garage, waar ouderwetse service tenminste nog telt zeer aanbevelen.

Prettig contact en professionele service

Zowel tijdens de aankoop van mijn nieuwe Fiat Doblo, als bij het verhelpen van een klein probleem enkele dagen ná die aankoop werd ik goed geholpen. Met een prettig contact en medewerking was alles snel en duidelijk verholpen. Hartelijk dank!

Per toeval met dit bedrijf in aanraking gekomen. Bij het eerste telefonisch contact gelijk een goed gevoel aan overgehouden en ondanks ik een kleine 3 kwartier moest rijden toch langs gegaan Hier met een jonge verkoper gesproken welke mijn een vertrouwd gevoel gaf, hierna een in mijn ogen mooie deal gesloten waarna ik geheel volgens alle gemaakte afspraken vandaag mijn nieuwe (occasion) heb opgehaald.

Ervaring: Prima. Vriendelijk en professioneel benaderd. Uitgebreide uitleg auto,komen al de gemaakte afspraken na.een volle tank diesel mee en een heerlijk wijntje waar krijg je dat nog.Super!

Top bedrijf heel vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar! Zeker een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Geweldige service, vriendelijk, eerlijk en deskundig.

Eerlijk, bereid mee te denken, snel, vriendelijk.

• Reden bezoek Andere reden

Prettige niet te grote dealer. Waar service en vriendelijkheid belangrijk is. Bij aankoop tweedehands auto was dit mijn ervaring.

Zeer correct en vakkundig

Wij zijn uiterst tevreden!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik wilde een occasion kopen voor mijn vrouw maar ik werk heel erg veel in mijn bakkerij , dhr Kooyman wilde de occasion zelf komen brengen om deze te bekijken dat alleen al gaf me vertrouwen. Dhr Kooyman wilde zijn tijd investeren voordat hij zeker wist of er zaken gedaan konden worden. Top Alleen wel erg jammer dat hij de auto meegaf met een zo goed als lege benzine tank , dat had beter gekund een paar tientjes ertegenaan gooien geeft zoveel meer .