Geweldige service

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Dank voor het uitgevoerde onderhoud.

Prima vaklui

Prettig, verstand van zaken prijs kwaliteit is prima

Al jaren een top garage voor mij

Sinds 2014 vaste klant voor mijn wielenwissels en altijd een goed advies bij vervanging gekregen. Kan geen betere service wensen.

Afspraak is afspraak ; zo gaat dat bij HABO helemaal goed !

Mijn auto moet periodiek gekeurd worden , zoals alle auto's. Al tijdens het plannen van de afspraak wordt goed meegedacht over de datum en de te verrichten werkzaamheden. Alles gaat in een bijzonder prettige sfeer. Kortom : HULDE !!

Zeer kundig en klantvriendelijk

Fijn geholpen door de verkoper. Zeer deskundig en luisterende goed naar onze wensen. Wegens drukte lang op de auto moeten wachten, helaas. Verder zijn we zeer tevreden, en bevelen we HABO aan bij familie en vrienden.

Zoals altijd. Goed!

Verdient aanbeveling. Wachttijden voor inplannen onderhoud is wel lang. Kennelijk wil iedereen hier zijn auto in onderhoud. Snap ik :)

Goede ervaring

Goede service altijd klant vriendelijk

Vertrouwd

Onze al wat oudere Outlander heeft weer wat onderhoud nodig. Gelukkig is het snel en vakkundig opgelost. Weet een rib uit mn lijf, maar Andries moet ook eten moet je maar denken.

Fijne garage

Service en vriendelijkheid staan hier hoog in het vaandel

Ondanks de drukte toch dezelfde dag weer op weg geholpen!!! Wat een service!

Top personeel en zeer goede service.

Snel geholpen met omwisselen van winter- naar zomerbanden

Snel en vriendelijk geholpen met omwisselen van winter- naar zomerbanden

kwaliteit tegen schappelijke prijs

kwaliteit tegen schappelijke prijs, waarbij klantvriendelijkheid voorop staat

Vriendelijk en deskundig personeel

Goede ervaringen met deze garage

Erg klantvriendelijk en goed mee denken

Erg goed

Er vriendelijk snel en goed geholpen ondanks drukte.

top service

Prima service, zoals altijd

uitstekend

zoals altijd uitstekend

Goed bedrijf vakbekwaam

Aanrader

Prettige mensen Duidelijk en helder

Goede service en vriendelijk personeel

Goede garage. Vriendelijk en vakkundig personeel. Prijskwaliteit is goed. Kom al jaren bij Habo

Klantvriendelijk

Vandaag een top ervaring!

Had een afspraak op 10 april. Door wat slordige notering in m´n agenda kwam ik op 9 april naar Habo. `wat kan ik voor je doen? 'was de vraag. Banden wisselen en een vakantiebeurtje volgens afspraak. Reactie : Je hebt een afspraak op 10 april, morgen dus. Kom ik morgen terug. We kijken wel even of we nu iets kunnen regelen. Wat schetst mijn verbazing ; de bandenwissel en de vakantiebeurt werden nu uitgevoerd. Hartelijk dank voor jullie service en klantvriendelijkheid!

Goede en snelle service

Ik had klachten over mijn verlichting, welke regelmatig uitviel. Na een telefoontje kon ik langskomen en werd het euvel gelijk verholpen.

Volgende keer hopelijk beter

Al vele jaren klant en altijd tevreden geweest tot nu. Auto zijn we een dikke 2wk kwijt geweest doordat ze het waren vergeten. Na een paar keer bellen steeds niet bekend wanneer deze klaar zou zijn. Een leenauto meegehad . Toen ik deze kwam terugbrengen en de zaak binnenkwam kwam er geen goedemiddag niks moest zelf wat zeggen. Er werd alleen gevraagd of ik de tank wel weer vol had gedaan. Ik was hier verontwaardigd over. Een excuus om hoe alles is gegaan had ik netter gevonden. Nogmaals altijd tevreden geweest maar nu niet. Contact gehad met Habo hierover en ze hebben netjes excuses aangeboden en het is goed opgelost!

Geachte mevrouw de Vries, Hartelijk dank voor u beoordeling. Zoals net telefonisch met u besproken betreuren wij het ten zeerste hoe de communicatie met u gelopen is, onze welgemene excuses. Wij zullen dit intern gaan bespreken en hopen u graag weer te zien voor de volgende onderhoudsbeurt of reparatie. Met vriendelijke groet, Evert-Jan Bouwman Autobedrijf HABO