Heel goed

Goed bevallen

Veilig, voordeling en snel

Alles gebeurd zoals is afgesproken.

Ik ervaar het als een zeer prettige garage vriendelijk en behulpzaam.

niets negatiefs te melden

Onze eerst keer dat we bij Habo een auto hebben gekocht zijn erg tevreden en hopen op veel veilige kilometers

Heel goed

Prima geholpen

Vriendelijk, behulpzaam

Altijd goed

Altijd goed, en een fijn contact met de medewerkers.

Gewoon goed.

Alleen maar goede.

Persoonlijk, snel, deskundig, prijs /kwaliteit ++

Alles wat je graag zou willen van een garage. Eindelijk eentje eaar ik het gevoel heb dat je niet belazerd wordt

1e indruk is goed

auto gekocht en in overleg is er veel mogelijk er wordt meegedacht en alles werd goed geregeld.

Prima service.

Wederom heeft autobedrijf Habo prima service geleverd. Erg tevreden, geeft alleen maar meer vertrouwen.

Uitstekend service

Geweldig geholpen door een professioneel team

Vriendelijkheid en kennis van zaken

Snelle hulp, vakkundig personeel en goed advies!

Top service

Vanmorgen langs geweest omdat mijn auto niet wilde starten. Accu was stuk, werd gelijk opgelost. Top Service

Ik ben dik tevreden

De verkoper houdt zich goed aan de afspraken.

hulpvaardig, klantvriendelijk, goede service

ik kom hier al jaren, vorig jaar voor de 2e keer hier een auto gekocht, altijd erg hulpvaardig, als er iets is kan ik altijd bellen of langs komen en dan wordt er direct even naar gekeken om te kijken of het opgelost kan worden en anders een afspraak maken. er is ook altijd wel even tijd voor een praatje. ben heel erg tevreden

Goed geholpen

APK + grote beurt. Vriendelijk en goed geholpen.

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen

Kon wachten tot de auto klaar was,en kreeg goede uitleg over mijn factuur.

Keurig bedrijf!

Online een auto gekocht, en een auto ingeruild. Vlotte communicatie, eerlijk bod, auto op locatie afgeleverd en die zag eruit zoals besproken. Je kunt goed zaken doen met HABO!

Uitstekende ervaring. Evert-Jan bedankt.

Het ging om een heel gewilde auto en dan is het prettig dat er eerst met één partij rustig om tafel gezeten wordt om alles af te handelen voor er met een ander in zee gegaan zou worden. En dat is gebeurd. De proefrit was ook goed geregeld. Heel prima geholpen.

Uitstekende garage

Uitstekende garage met vriendelijk personeel en eerlijke prijzen.

goed en deskundig geholpen

Klantvriendelijkheid scoort prima

Snel en deskundigen

Goed en correct.

Netjes in goed behandeld.

Vakmanschap, snelle en vriendelijke service.

Ivm met een storingslampje op aanraden van een kennis met de auto langs gegaan en laten uitlezen. De storing direct gevonden en een afspraak op korte termijn snel geregeld.