Ondanks het geringe personeel, vanwege de vakantie toch een geweldige service

Na de aanschaf van de fiat Panda op 2 juli nu de inruil gedaan van onze fiat Punto, na acht en een half jaar in te hebben gereden met zo'n 285.000 km op de teller. Nu, na veel wikken en wegen, een KIA van drie jaar aangeschaft mede door de uitstekende ervaringen bij de aankoop van de Panda. Veel vertrouwen in de nu voor ons nieuwe garage van Habo.

Klant vriendelijk goede service

Altijd goed geen klachten goede prijs.

prima service

denken echt met je mee

Prima geholpen

Klantvriendelijk en snelle service ondanks drukte

Gewoon de beste .

Gewoon de beste in de omgeving .

Persoonlijke benadering,eerlijk advies.

Vakkundige reparatie,eerlijkheid. Weer vol vertrouwen met de auto op pad.

Hulp wanneer het nodig was, ook bij grote drukte

Hulp wanneer het nodig was, ook bij grote drukte

goed ...snel....en ik kom er al 35 jaar. dus ben zeer tevreden

snelle en correcte service. zeer vriendelijk personeel. Ook altijd in voor een grapje.

geweldig bedrijf met goeie monteurs.

Habo is een geweldige garagebedrijf met zeer ervaren monteurs en een vriendelijke ontvangst aan de balie.

Correct en netjes geholpen!

Helaas begaf onze auto de geest en moesten we opzoek naar een vervanger. Via de website Autotrack bij HABO terecht gekomen. Ze hadden op dat moment twee auto's staan die we graag wilden bekijken. We stapten de showroom binnen en voelden ons gelijk thuis! Na een kop koffie beide auto's rustig kunnen bekijken en besloten na de proefrit de koop rond te maken. De auto stond keurig klaar op de geplande dag en na een korte uitleg konden we weer op weg. We zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst en komen graag terug. Bedankt HABO!

prima accuraat bedrijf

Wat er ook moet gebeuren, groot of klein onderhoud, apk, direct op korte termijn afspraak. Top!!

Topservice

Mijn airco werkte ineens niet meer. Met nog een dikke week te gaan voor de vakantie, enorm balen natuurlijk. Bij Habo snappen ze dat het niet prettig is om met een auto zonder koeling naar Frankrijk af te reizen. Het probleem werd direct verholpen. Omdat het ongeveer anderhalf uur zou duren, is me een leenfiets aangeboden, zodat ik thuis kon wachten. Geweldige service!!

Geweldige service

Duurdere auto ingeruild voor goedkopere auto, Geen normale handel voor een garagebedrijf, maar bij habo dus geen probleem.. Goede prijs voor de auto gekregen.. Nieuwe auto snel geleverd. Kortom goede garage.

Vriendelijke en kundige mensen.

Er wordt goed voor mijn kleine Cuore gezorgd.

Toppie, ze denken mee, lossen dingen snel op als dat mogelijk is. Fijn bedrijf!

Niets is te veel.

Laatst voor APK. Lager moest vervangen. Binnen 1 uur afgehandeld. Mooier kan het niet.

Prima service en klantvriendelijk

Deskundig geholpen en vooraf geïnformeerd over uit te voeren reparaties

Betrouwbaar autobedrijf met ervaren monteurs.

Zeer goede service en advies, heb jarenlange ervaring!

goede service, deskundige uitleg

De airco van mijn auto deed het niet meer, dus HABO gevraagd. airco vloeistof gewisseld, nog geen resultaat. De compressor moet vervangen worden. nogal een finmanciële ingreep. Hier en daar geïnformeerd, met HABO overleefd, zij zijn net zo duur als de goedkoopste. Omdat ik de kwaliteit van hen ken krijgt HABO de opdracht, die naar alle tevredenheid wordt uitgevoerd. Bedankt, HABO!

Vriendelijk vertrouwd vakkundig

Snel en goed geholpen

Apk van onze 2 auto’s en een vakantiecheck! Goed geholpen en snel!

Prima en deskundig

Heel goed en snel werk geleverd!

Zoals altijd top

Geen klachten

Prima bedrijf en heel goede service en advisering.

Prima dienstverlening

Hoe druk het er ook is, je wordt altijd geholpen. Super service en altijd goed gemutst personeel!

Over Autobedrijf Habo B.V.