Altijd tijd om het euvel direkt te vinden. Geweldige service van zowel de baliemedewerker als de monteurs.

Prima, snelle en goede service.

Prima!!

Geweldige service en geen 'verrassingen' achteraf.

Alle reparaties worden uitgevoerd zoals verwacht en zoals van te voren is afgesproken. Geen extra kosten zonder dat dit van te voren is overlegd. Deskundig personeel en goeie adviezen. Helemaal top!!!

Goede service en kwaliteit.!!

Altijd weer goede service en kwaliteit!!

Een heel goed kundig bedrijf

Vind het heel prettig dat er eerst overleg is over de werkzaamheden en de kosten. Voor het eerst geweest maar zeker voor herhaling vatbaar. En dan komt de 10 er zeker aan ;)

Helder, duidelijk en conform afspraak.

Al meer dan 25 jaar tevreden klant van Habo. Dat zegt genoeg!

top

goede service en vakbekwaam

Een eerlijk en oprecht bedrijf

Hier word ik als klant GEHOLPEN! !!

Super geholpen

Prima bedrijf

Ze houden zich aan de afspraken en kon er zelfs op zondag terecht op afspraak!

correct en vriendelijk

Top service

,,,

Top service

Zeer klantvriendelijk in de omgang, zijn gericht op de wensen van de klant en er is veel ruimte voor overleg! Goede service

oplossingsgericht

Professioneel

Menig "merkdealer" kan een voorbeeld nemen aan de correcte behandeling en aflevering van de door mij aanschafte auto. #service#Professionals#

bedrijf dat de klant vertrouwen geeft.

betrouwbaar. goed overleg met klant. komen afspraken na. gaan meestal voor de voordeligste oplossing .

Keurig opgelost

Probleem keurig opgelost, duidelijk te merken dat hier klantvriendelijk gewerkt wordt.

Alles naar wens

Zie boven

Snel en naar tevredenheid geholpen!

Storing in de (computer) is geanalyseerd en verholpen!

Prima klantgerichte vakmensen

Wij hebben 2 auto's in onderhoud bij Habo en zijn altijd weer onder de indruk van de service en vakmanschap van de monteurs en medewerkers.

Ik ben zeer tevreden met de goede service

Ik ben als klant tevreden

Geweldige service

Auto voor APK gehad. Auto kraakte in het stuur daarna . Dit probleem is op een geweldige manier verholpen . Super blij mee.

Super als altijd.

Duidelijk vakbekwaam en beyrouwbaar

Was zeer goed.

We zijn zeer goed geholpen en de auto is keurig afgeleverd.

Open bedrijfsvoering. No nonsens vakmensen.

Tijdens wachttijd reparatie, word je niet "ergens" neergezet in een wachtkamer. Kunt zelfs tijdens de reparatie een kijkje nemen. Niks te verbergen dus.