Ik ben prima geholpen.

Moest wat langer wachten, maar dat komt waarschijnlijk door extra werk door de corona.

Deskundig

Deskundig onderhoud,eerlijk advies,kwaliteit tegen heel redelijke prijs.

Helemaal top

We zijn al jaren klant nooit geen klachten Altijd vriendelijk en tijd voor een praatje en heel deskundig personeel zowel monteurs als verkoper.

ze zeuren niet

Goede auto's met lage km stand

Wat een verademing om een bedrijf tegen te komen waar de klant nog koning is. Auto' s met een lage km-stand die goed zijn onderhoudenmet een vriendelijke prijs. Eigen auto inruilen is geen probleem en de inruilwaarde is prima. Al met al een goede service, klantvriendelijkheid en eerlijkheid, top.

Top service

We worden altijd top geholpen. Laatst belden we last minute en André deed er alles aan om ons toch te kunnen helpen. Nooit klachten en betrouwbaar.

Super!

Ik ben heel goed geholpen met het zoeken naar een nieuwe auto. Goede service!

Topbedrijf

Correct behandeld, vriendelijk personeel,.

Top bedrijf

Geweldige service

Super service

Meedenkende garage

Staan altijd voor je klaar.

geweldig

zoals altijd vriendelijke ontvangst en deskundige uitleg bij rekening.

Uitstekende en snelle service

top service

uitsteken

goede ontvangst en goede uitleg over de auto

Supeŕ service

We zijn super geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto.

Goede service en betrouwbaar

Zoeken voor de klant naar de beste en goedkoopste oplossing bij reparatie.

Duidelijk, goed en netjes!!

Auto is naar habo gesleept en eind van de middag keurig gebeld dat hij gerepareerd klaar stond. Geen gezeur en gedoe!!!

top

zo als ik had verwacht geen probleem

Snel, goed en vakkundig!

Precies als hierboven omschreven: snel, goed en vakkundig!

Goede service en prijs/kwaliteit

Toffe hulp, zelfs op zaterdagmiddag!

Accu stuk en natuurlijk komt dit aan de orde in zo'n heftige vorstperiode. Kreeg hem niet meer aan de praat. ANWB erbij gehad. Gestart met hulp, maar geen accu bij zich. Was natuurlijk al de zoveelste. Zaterdagmiddag na drie uur. Habo werkplaats normaal al gesloten, weet ik als vaste klant. Toch nog maar bellen? Auto stationair laten lopen, dus.... En, geweld, ik kon nog komen. Nieuwe accu erop gezet! Top! Vijf sterren waard hoor!

Een betrouwbaar bedrijf voor Uw aankoop

Geen bijzonderheden afspraken worden nagekomen .

Prima!

Wij komen er al jaren!

Klasse

Heb een hele goede service gehad bij habo, heel vriendelijk en alles goed uitgelegd . Hoop er veel aan te hebben in de toekomst ook met de beurten enz. nu wij daar een nieuwe auto hebben gekocht.

Goede vakmanschap, fijne begeleiding en zeer begripvol.