Dit bedrijf is erg klant vriendelijk. Ze zijn heel duidelijk en netjes. De showroom is divers en zeker een bezoek waardig.

Prima advies, auto en service

Ze nemen snel contact op, zijn heel klantvriendelijk en prima advies. Betrouwbare indruk en prachtige auto gekocht. Blij mee.

Hele mooie auto voor een hele mooie prijs!

We zijn zeer goed te woord gestaan door Piet en ook erg fijn geholpen. Ze zijn officieel dealer van een drietal merken maar niet van BMW. Toch was de auto zeer goed gepresenteerd en hebben ze de auto perfect afgeleverd inclusief poetsbeurt aan de binnen- en buitenkant inclusief het motorcompartiment. Ook heeft de auto een verse beurt gehad. De volgende beurt komt pas over 30.000 km dus voorlopig zijn we zorgenvrij! Al met al dus een hele goede ervaring gehad met Klaaysen Auto's. Bij twijfel kan je er het beste naar toe gaan om te ervaren dat het een echt eerlijk garagebedrijf betreft waar je niet naar huis gaat met een schadeauto.

Goed geholpen en meegedacht met alle belangrijke dingen

Een mooi en goed bedrijf, die meedenkt en ziet de dingen die jij vergeten zou kunnen. Goed geholpen en alles naar tevredenheid geregeld.

Nieuwe Auto weer top afgeleverd, alles was zoals afgesproken. Zoals altijd. .

Erg blij met nieuwe Kia stonic goed onderhouden ziet er uit als nieuw! Gebracht door twee vriendelijke mannen vanuit Wezep helemaal naar Spijkenisse echt top service. Reageren snel per mail communicatie ook top alleen bij het inplannen van de levering was er wat vertraging en onduidelijkheid qua werkwijze maar dit is uiteindelijk helemaal goed gekomen!

Vriendelijke verkopers

Wij werden goed geholpen bij de aanschaf van onze auto. Duidelijk alles uitgelegd. De aflevering van de auto was ook eerder dan van te voren was afgesproken. Daar waren wij heel content mee. Auto was schoon en alles was aanwezig

Top bedrijf, met vriendelijke verkoper.

Bij dit bedrijf heb ik laatst een nieuwe auto gekocht en mijn oude auto ingerolen. Alles was snel en goed geregeld. Ik raad dit autobedrijf zeker aan!

Prettig, eerlijk en ontspannen.

Dit is de derde auto die wij hebben aangeschaft bij Jerry en Piet. Ontvangst is altijd vriendelijk. En de auto aanschaffen gaat op een eerlijke, vertrouwelijke en ongedwongen manier. Wij zijn weer heel blij met onze auto.

Perfecte service en vakmanschap!

Aanschaf auto.

Gastvrij ontvangst en deal snel gesloten

Nadat ik de auto op de website had gezien, kon ik snel terecht voor een proefrit. Het vriendelijke contact en de deskundigheid van de verkopers, maakte dat we een goede deal hebben kunnen sluiten om de vorige auto in te ruilen. De nieuwe auto kreeg een grote beurt, apk voor 2 jaar en een nieuwe accu. Zo kan ik veilig op weg in mijn nieuwe auto

Zeer slechte ervaring

Zeer slechte aflevering Schijfremmen , Handrem men Licht zonneklep waren niet in orde De auto was niet gepoetst maar slecht door wasstraat gegaan en binnen in erg vuil Bij klacht werd gezegd om dan even naar Wezep te komen ( zo'n 200 km rijden. Dus koop hier slechts een auto als u niet te veer van de dealer woont. Zal deze dealer zeker niet aanraden

Beste Martin, Wij betreuren uw mindere review enorm. U bent onlangs volledig tevreden vertrokken en de auto is geheel conform afspraak geleverd. Bij het kleine ongemak hebben wij u onmiddellijk aangeboden het uiteraard kostenloos te willen verhelpen. U wilde gezien de afstand geen afspraak maken en daarom hebben wij ook nog aangeboden de onderdelen te willen vergoeden zodat u niet de reis vanuit Limburg hoeft te maken. Helaas hebben wij toen niets meer van u vernomen. Onze aangeboden oplossing is nog steeds geldig, u kunt hiervoor contact met ons opnemen. Wij willen altijd dat iedere klant tevreden vertrekt met een positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Team Klaaysen Auto's

Behulpzaam en zeer klantgericht

Goede service, niet opdringerig en zeer behulpzaam! Willen alles netjes voor je verzorgen en achter laten zodat je met een goed gevoel de deur uit gaat.

Super ,zeer tevreden

Op tweede paasdag naar en Renault gekeken Voelden ons gelijk thuis ,geen druk, geen gezeur heel prettig de klant is hier Koning We hebben de Renault gekocht heel tevreden over de gehele afhandeling Zeker een aanrader om hier te gaan kijken voor een andere auto Henk en Herma

Servicegericht en klantvriendelijk bedrijf.

De auto, een Subaru XV, is keurig en conform de afspraken afgeleverd. Het bedrijf is laagdrempelig waarbij het hele team aan meewerkt.

Ik heb hier een Daihatsu Copen gekocht, enthousiast personeel dat goed meedenkt. Positieve ervaring.

Super ervaring, vriendelijke werknemers

Recentelijk een prachtige auto gekocht bij Klaaysen. Eerste contact was telefonisch, daar was de indruk al goed! Vriendelijk te woord gestaan en even kort over de prijs en inruilwaarde van onze eigen auto gesproken. Het was voor ons ruim anderhalf uur rijden naar Klaaysen dus ik gaf aan dat ik eerst een klein beetje duidelijkheid wou voordat wij langs zouden komen, dat was geen probleem en werd begrepen door de verkoper bij Klaaysen. Enige tijd later zijn wij langs gegaan om de auto te bekijken en een inruilwaarde te bespreken voor onze vorige auto. Wij werden ontvangen door Piet. Tijdens dit bezoek hebben wij ook een testrit gedaan in de nieuwe auto. Na de testrit onder het genot van een kopje koffie even vriendelijk onderhandeld in de showroom en een deal gemaakt! Met een klein beetje pijn in ons hart namen wij afscheid van onze vorige auto voor de prachtige nieuwe auto van Klaaysen! Al met al een super ervaring gehad bij deze dealer, vriendelijk te woord gestaan en een eerlijke onderhandeling gehad. Bedankt Piet en de rest van het team bij Klaaysen Auto's!

Onwijs goed geholpen

Goede uitleg

Zeer tevreden, en goede service.

Vandaag onze nieuwe Mitsubishi asx opgehaald bij Klaaysen, zeer tevreden mee. We zijn al jaren tevreden klant bij klaaysen, goede service en ook voor onderhoud en werkplaats hanteren ze nette prijzen.

goed en fijn meegedacht

Samen met Jerry en Piet onze wensen kenbaar gemaakt en naar enig speurwerk uitgekomen bij een Ford Kuga. We hebben een afspraak gemaakt om een proefrit te maken in een Ford Kuga. We konden het eens worden over de inruilprijs. Vorige week konden we de auto ophalen. Zeer blij mee hoe alles gegaan is bij Klaaysen auto's. Gebroeders van de Graaf 22-2-2022

Fijn adres!

Zeer vriendelijk geholpen. Nette inruilprijs ontvangen. Veel aanbod.

Prettige ontvangst en service. Er werd tijd genomen. Goede prijs voor onze inruil auto. Wij zijn super blij met onze VW Passat!

Super fijn geholpen

Onlangs hebben wij een VW T-Cross aangeschaft. Zowel de afhandeling als de auto bevalt ons zeer goed. Echt een fijn bedrijf!

Fijn behandeld

Mijn schoonzoon had een auto uitgezocht en nadat ik een proefrit had gemaakt werd er netjes een mooie deal gesloten met mijn schoonzoon en Piet. Ik heb er goede ervaringen mee, goed behandeld.

Hier kun je prima een (tweedehands) auto kopen

Op zoek naar een Mercedes C350e kwam ik via internet onder andere uit bij Klaaysen in Wezep. Op een eerste mail waarin ik mijn interesse toonde en meteen een voorstel vroeg voor mijn huidige auto kreeg ik snel een reactie met een serieus inruilvoorstel. De afspraak voor een proefrit werd snel gemaakt en bij aankomst stond de auto netjes klaar. De puntjes konden op een prettige manier onder het genot van een kopje koffie op de i worden gezet waarna ik tot aankoop ben overgegaan. De auto heeft een uitgebreide afleverbeurt gekregen waarbij zelfs de schijfremmen voor zijn vervangen omdat deze tegen de limiet aan zaten. Al met al heb ik hier op een vertrouwde manier een prachtige auto gekocht.