Altijd super service en vakmanschap

We worden altijd accuraat en vakkundig geholpen en daarbij een eerlijk advies en klantvriendelikke benadering. De service is uitstekend!

Ben correct geholpen .en zeer tevreden..

Goed geholpen.ben zeer tevreden.goede uitleg over pech hulp.

Altijd prima.

Kom er al jaren en nooit reden gehad om ergens anders heen te gaan.

Vriendelijk, goede informatie vooraf, betrouwbaar

Al jaren een betrouwbaar adres. Er wordt naar je geluisterd en men komt afspraken na. Vakkundig en goede uitleg. Zeer tevreden.

UItstekend

Snelle vakkundige service tegen een prima prijs

Je wordt altijd snel en vakkundig geholpen

De accu van de auto van mijn vrouw begaf het opeens. Ze kon direct terecht en snel geholpen voor een eerlijke prijs. Meer verlang ik niet van een garage.

Op een vriendelijke, snelle en kundige manier geholpen.

Na telefonisch contact, dezelfde dag nieuwe banden en probleem met wat later zou blijken de uitlaat verholpen. Zeer tevreden!!!

Fijn om online afspraken te maken

Snel en zonder problemen

Prettig bedrijf, dacht zelf dat een grote beurt nodig was maar was niet nodig en hebben een kleine beurt gegeven waardoor ik goedkoper uit kwam, dus een eerlijk bedrijf, doen alleen wat nodig is.

gedegen en gedetailleerde inspectie en goede communicatie

groter beurt waarbij op detailniveau de auto wordt nagelopen. Werd me duidelijk nadat ik telefonisch gevraagd werd of bepaalde onderdelen vervangen mochten worden. Ook zaken in inspectie die niet direct tot onderhoud / grote beurt behoren. Top.

Het ziet er heel netjes uit!

Parkeersensoren met camera laten aanbrengen op de Opel Karl. Het ziet er heel goed uit en als het net zo werkt als dat het uitziet dan zeg ik Chapeau!

prima service

Goede uitleg met wat er gaat gebeuren en achteraf ook weer een goede uitleg wat gebeurd is. Geen verrassingen achteraf.

Wederom prima geholpen.

Zoals altijd perfect geholpen.

We kunnen weer met een goed gevoel de weg op!

Steeds opnieuw weer uitstekende service

Goede en deskundige uitleg bij de koop van een vervangende auto en altijd transparant over wat nodig is voor het onderhoud ervan, ook preventief.

Goede service, goede kwaliteit, goede prijs.

Goede service, goede kwaliteit, goede prijs.

goede servicie kwaliteit door vakmensen

altijd snel correct en met vakmanschap gerepareerd .

Deskundig, betrouwbaar, goede adviezen, goede communicatie en vriendelijk.

Zeer positief al jaren

Zeer goede service

Zeer goede service

Goed bedrijf

Deskundige mensen

Goed, snel en correct geholpen

Zeer goede en snelle service

Twee nieuwe gasveren voor de achterklep en gelijk gemonteerd nadat zij gebeld hebben dat ze binnen zijn

Eerlijk bedrijf

Belt altijd op als er onverwachte meerkosten zijn,altijd correct

Goede vakkundige service

Al meer als 20 jaar ben ik vaste klant, en nog steeds geen reden om ergens anders naar toe te gaan.

10 tallen jaren klant dus dit zegt genoeg !