Goede vriendelijke dienstverlening met goede prijs-prestatie verhouding

Goed advies in combinatie met kwalitatief goede dienstverlening

Goede en snelle service

Prima Garage !

Zeer vriendelijk personeel wordt altijd goed geholpen. Alles wordt netjes uitgelegd.

Zeer prettig

Vakman.

Goede service en goede terugkoppeling naar klant toe

Na het eerste werkaats bezoek uitstekend

Keurig netjes te woord gestaan, vooraf een offerte gekregen voor de uit voeren reparatie. De factuur kwam daar netjes mee overeen.

Ook nu weer schade aan mijn Tesla model 3 gerepareerd

Uitstekend, betere service dan bij Tesla zelf

Professioneel en betrouwbaar

Altijd tevreden met de service en klantvriendelijkheid.

vriendelijk personeel, koffie is klaar,goede service, geen lange wachttijden.

altijd snel en prima geholpen ook bij pechgeval aan huis, lekke band en weigerende accu.

Altijd goed en deskundig geholpen.

Mijn laatste bezoek was 7 Februari 2024 voor het vervangen van de remschijven voor en achter en de remblokken. Daarnaast de bandendruksensoren laten vervangen omdat de batterijen leeg waren en tenslotte de accu laten vervangen. Al met al ben ik zeer tevreden over de service en vakkundigheid van de medewerkers. Ik ben ook al meerdere jaren vaste klant bij Kees. Kortom, een prima bedrijf.

Een autobedrijf waar service voorop staat

Bij Autobedrijf Kees is er altijd een correcte/ heldere communicatie. Er wordt overlegd met de klant wat noodzakelijk is en wat hier de kosten van zijn. Tevens wordt er altijd tijdig gebeld om bevindingen te bespreken, en wordt er nooit zomaar iets gedaan. Werkzaamheden zijn altijd binnen de afgesproken termijn uitgevoerd.

Deskundig en betrouwbaar

Altijd zeer goed geholpen, zeer vriendelijk personeel

Prima service en tijd vrijmaken voor kleine reparaties

Klant vriendelijke mensen

Fijn bedrijf!

Fijn en snelle communicatie. Goede service. Ik ben zeer tevreden!

Altijd even mee denkend tot een passende oplossing. Duidelijke afspraken en goede kwaliteit

Goede service zoals altijd

Goede service zoals altijd. Garage Kees is er voor elke auto en elk budget, ook voor mijn Tesla

Deskundig en eerlijk.

Autobedrijf Kees is eerlijk, vriendelijk, meedenkend en deskundig. In het geval dat extra kosten worden gemaakt, wordt je hierover vooraf gebeld.

Vriendelijk en snelle service!

Soms wat kleine problemen na, die snel opgelost werden, goed vakmanschap en vaak nuttige adviezen.

Klantvriendelijk

Prima service. Tijd voor klant, goed luisteren. En kundig!

Top service bedrijf

Altijd keurig geholpen ,van te voren bespreken wat gebreken zijn en in overleg reparaties uitgevoerd

Goede betrouwbare service denken altijd mee voor de beste en goedkoopste oplossing.

Zeer betrouwbaar en vakkundig bedrijf. Staan altijd klaar voor het zoeken naar de beste en goedkoopste oplossing. Top

Uitermate tevreden

Nog geen minpunten kunnen ontdekken die aan het bedrijf zelf te wijten zijn.

Betrouwbare service

Prettige sfeer…je voelt dat de onderhoudsbeurt in goed handen is. Aanzienlijk goedkoper dan de grootschalige en onpersoonlijke Mazda-dealer.

Kan niet beter!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Ze proberen je snel en goed mogelijk te helpen.