Klantgericht en deskundig

Klantgericht en deskundig

Zoals altijd, weer perfect geholpen en de onderhoudsbeurt volgens afspraak uitgevoerd.

Zeer correcte en vriendelijke afhandeling

Klantvriendelijk bedrijf. Duidelijk mbt de te verwachten kosten.

klant vriendelijk en professioneel !

zeer ervaren en klantgericht.

Altijd correct snel en betrouwbaar

Zie alle vorige ervaringen nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Correcte voorlichting, afhandeling, niet duur

Een goede autogarage. Snelle en goede service

Een goede garage. Snelle en goede service. Er werd ook gezegt wat er aan was en ze lieten het ook zien. En goed te doen om er zelf naar toe te rijden.

They are sooo great 😉🤗🏁🍾

😘🤗🏁🍾🍾🍾🍾

Geweldige service.

Kon gwlijk terecht met mijn problemen en ze werden meteen opgelost.

Auto voor apk geweest. Bellen netjes op als er wat is om te overleggen

Prima geholpen!

Goed bedrijf, prima service

Betrouwbaar bedrijf met perfecte service.

Autobedrijf Kees geeft ook betrouwbaar advies als dit enkel in het voordeel is van de klant en niet van het bedrijf.

Altijd goede service!

Duidelijke uitleg wat nodig is. Ook altijd eerlijk in de noodzaak van dingen, altijd goede ervaringen.

Er wordt tijd voor de klant genomen en geen onzin verkocht.

Vriendelijk, goede service en geen overdreven poespas of overdreven geneuzel. Gewoon effectief zonder torenhoge prijzen.

Vertrouwen.

Heb ik al vermeld

fijne ,eerlijke ervaring!

We hebben recent een auto bij Kees gekocht en zijn erg tevreden over de manier waarop we benaderd zijn en nu nog… mooie auto en goeie prijs. No nonsens en je weet direct waar je aan toe bent geen gladde praatjes. Laatst had ik start problemen door mijn fout ( accu leeg vanwege een lamp die ik had laten branden ) ik dus de garage gebeld en de monteur belde naderhand nog op of alles oké was en opgelost… Heel attent en dus een tevreden klant, zeker een aanrader!

Tevreden.

Zeer tevreden over de geleverde diensten. Betreft reparaties, tussentijds telefonisch overleg en uitleg van de rekening.

Betrouwbaar voor een goede prijs.

Een garage waar je nog eerlijk en goed behandeld wordt.

Goed geholpen, prima service, goede communicatie over noodzakelijk onderhoud

Goed geholpen, prima service, goede communicatie over noodzakelijk onderhoud

Goede service, klant vriendelijk.

We zullen als de mogelijkheid blijft steeds blijven een beroep doen op de service van GARAGE KEES.

Meer dan tevreden

Wij zijn altijd tevreden over de service en afhandeling van mogelijke klachten. Het personeel, team, is professioneel , klantvriendelijk en altijd bereid om mee te denken.

Auto is/wordt prima verzorgd en onderhouden voordat hij naar de koper gaat. Helemaal netjes en schoon

Goed en deskundig.

Ik werd goed geïnformeert en telefonisch op de hoogte gebracht van de werkzaamheden wat ze moesten verrichten. Bij betaling nog een keer een goede en deskundige uitleg. In het kort AUTO KEES IS TOPP.

Klantvriendelijk en correct

Staan altijd voor je klaar

Zoals al jaren: prima service, goede prijs, perfecte communicatie.

Prima!

Goede service. Kan snel afspraak.plannen als dat nodig is. Vaak mogelijk.om tijd te kiezen die ons goed uitkomt