Ik word altijd vriendelijk en correct geholpen. Ook over de deskundigheid/vakmanschap, nazorg en garantie ben ik zeer tevreden.

Zeer vriendelijk en deskundig

Ze staan je vriendelijk te woord. Bellen als er meerkosten zijn. Als het mogelijk is kan je later beslissen dus geen druk. Je krijgt een bon mee met overzicht van wat men gedaan heeft en kosten.

Gewoon goed

Nooit geen problemen altijd correct.

zeer tevreden

zeer tevreden

goede garage!

goede vakbekwaamheid en goed overleg wat er moet gebeuren voor apk maar ook bepaalde dingen die nog even kunnen wachten met reparatie!

uitstekend

Denken met de klant mee.

Snel en goed

Apk en rammel aan uitlaat. Snel en goed geholpen. Tevens aanbeveling gedaan voor remmen

Ik kom er al jaren en ben altijd zeer tevreden

Deskundig, betrouwbaar, goede service met een prima prijs kwaliteit verhouding

Al jarenlang een betrouwbaar adres met aandacht voir de klant. Je krijgt er een deskundig advies en wordt er uitstekend geholpenn.

Duidelijke afspraken en goede service

Al enige tijd klant hier en ben nog steeds tevreden. Komen hun afspraken na en leveren goede service. Krijg ook eerlijk en goed advies.

Perfecte service!

Afspraken netjes nagekomen Aardig personeel

betrouwbare garage

altijd correct met prijsopgaven, nog nooit meegemaakt dat mijn auto niet goed gerepareerd is.

Zeer tevreden. Prima aan de afspraak gehouden

Zeer tevreden. Prima aan de afspraak gehouden

Goede service!!!

Ofschoon ik geen klant was bij deze garage, er zelfs nog nooit geweest was.....kon ik meteen in de ochtend als eerste terecht voor een leenauto en nieuwe remblokken en remschijven nadat ik de avond ervoor pas laat opmerkte dat het met remmen niet helemaal volgens plan ging.

Goede en betrouwbare garage voor alle merken

Voor de reparatie wordt je eerst ingelicht over de eventuele kosten , en wat de oorzaak van de reparatie was.

Toppy

Prima geholpen

Zie hier onder.

Professioneel bedrijf met deskundige en vriendelijke medewerkers. Goede communicatie over de reparatie opdracht. Altijd goed geholpen al jarenlang. Zeker niet te duur.

Helemaal top

Volgende keer ben ik er weer

Gewoon degelijk en goed

Reeds vele jaren bekend zelfs onder de oude eigenaar. Senior Habets nog steeds actief voor eventuele raad aan zijn schoonzoon.

snelle en goede service

zoals al vermeld, snelle, goede en correcte service

Vriendelijk, gunstige tarieven en eerlijk advies

Ik ben al lang klant maar ben nog nooit teleurgesteld in de afhandeling. Vriendelijk, gunstige tarieven en eerlijk advies

Prima geholpen en een leen auto als service! Top!

Kundig, met een hoge service.

Klantgericht en deskundig

Klantgericht en deskundig

Zoals altijd, weer perfect geholpen en de onderhoudsbeurt volgens afspraak uitgevoerd.

Zeer correcte en vriendelijke afhandeling

Klantvriendelijk bedrijf. Duidelijk mbt de te verwachten kosten.