Persoonlijk, behulpzaam, correct

Prettige wijze van zaken doen. Eerlijke prijsstelling. Snel en correct geholpen. Is behulpzaam bijvoorbeeld bij inruil, verzekering, uitleg over specifieke functionaliteiten auto, assisteert bij instellen. Heeft redelijkheid en billijkheid hoog in het vaandel. In deze snelle en moderne wereld is deze “ouderwedse dorps” garage een verademing en een absolute aanrader.

Altijd een prettige sfeer Professionele afhandeling van de aflevering van mijn nieuwe auto.

Uitstekende service

Vriendelijke goede behandeling en niets is teveel

top vriendelijke en netjes

klantvriendelijke, prijstechniek top, snel en onwijs beleefd. raad iedereen dit bedrijf aan voor een auto. ze helpen je met al liefde.

Met 0,0 verstand van auto’s enorm goed geholpen

Als vrouw ga ik af op uiterlijk. Zoekende naar een kleine zuinige auto viel mijn oog op de Opel Karl. Ik ben met mijn onwetendheid op gebied van auto’s enorm goed geholpen. Het vertrouwen heeft mij doen besluiten die zelfde dag de auto nog aan te schaffen. Lekkere west-Friese nuchterheid waar eerlijkheid en kwaliteit naar mijn mening voor op staan. Ik kom terug voor mijn APK en eventueel onderhoud die in de toekomst plaats gaat vinden!

Topservice

Vakwerk en topservice

Bijzonder Vakbekwaam, Vriendelijk en Accuraat.

Staan altijd voor je klaar. Snelle service en goed gedaan onderhoud van onze bijzonder mooie auto.

goede service

staan als er problemen zijn direct klaar, zeer vriendelijke mensen

Perfecte service

Twee eigen auto's en ďie van mijn vrouw bij Kager in onderhoud en nooit problemen. En de prijzen zijn erg fair.

klantvriendelijk

Prima, klantvriendelijke garage. Auto is netjes afgeleverd. Bij Kager geldt "afspraak is afspraak". Dus geen gladde praatjes ( zoals bij andere autoverkopers ) maar gewoon Noord-Hollandse nuchterheid.

Goede service, relaxte sfeer, loop je makkelijk binnen

een auto reparatie komt nooit uit maar als het dan toch moet, dan liever naar autobedrijf Kager: koffie staat altijd klaar en vriendelijk personeel neemt je het werk uit handen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Heel goed

Persoonlijk contact en top service

Heel erg leuk en vriendelijk contact! Jan wil de auto niet laten gaan zonder dat deze gewoon goed is. Ouderwetse service en persoonlijk contact. Vol tevredenheid!

positief

Inmiddels iets meer dan een jaar met mijn Volvo V40 en ik ben Super tevreden met autobedrijf Kager. Via internet en telefoon alles geregeld en afspraak gemaakt. De service was top en de afspraken zijn netjes na gekomen. In de garantie periode had ik 1 klein probleempje gehad en even naar autobedrijf Kager gebeld. Als antwoord kreeg ik, breng de auto naar de dealer en laat ze het daar repareren. Gewoon een top bedrijf. Nogmaals bedankt voor de goede service.

proactief, betrouwbaar, zeer benaderbaar, informeel en goede service

Netjes komt afspraken na

Autobedrijf Kager heeft op mij tot nu toe een hele positieve indruk achter gelaten. Authentieke kleine garage met fijne normale nuchtere mensen die hun afspraken nakomen. Geen gladde verkoop praatjes maar gewoon waar het op staat. En natuurlijk ook niet onbelangrijk, reële prijzen: zowel qua verkoop als inkoop. Dus besloten om hier mijn nieuwe auto te kopen en vandaag kon ik hem bij Kager ophalen. Prima ontvangst en het administratieve gedeelte ging onder het genot van een lekker bakkie koffie ook vlot. Kortom deze nieuwe klant reed met een uitermate tevreden gevoel de deur uit. Mijn vrouw ook blij want de prachtige bos bloemen viel ook in de smaak. Bedankt voor de fijne manier van zaken doen Jan en Rene!

Altijd dik voor mekaar!!

Prima bedrijf , denken met je mee !

Een bedrijf dat er altijd voor je is. Bij problemen die niet kunnen wachten staan ze altijd voor je klaar. Vriendelijk, kwaliteit en zeer vriendelijk personeel

Goede service , en ze denken goed mee met de klant top