• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In december 2017 bij Jonkman Auto\'s een Volvo XC70 3.2 Summum gekocht. Auto gevonden via internet, ik zocht deze specifieke uitvoering.\r\nIn de aanloop naar de uiteindelijke koop twee keer uit Brabant naar Raalte geweest. Prima ontvangen en geholpen door Jan Jonkman. \r\nTijdens winterperiode vlak na de aanschaf bleek de standkachel niet te werken. Geen probleem, afspraak gemaakt door Jonkman bij de Volvodealer in Nijverdal voor reparatie onder garantie. Tijdens dit garagebezoek werd door de Volvo-monteur vastgesteld dat de waterpomp \'lawaai\' maakte. Is ook in opdracht van Jonkman vervangen onder garantie. In de week dat de auto in Nijverdal werd gerepareerd, heb ik als leenauto een Volvo V70 meegekregen van Jonkman.\r\nAllemaal geweldige service, schrijft deze zeer tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autobedrijf Jonkman onlangs een volvo V40 gekocht, goede service bij aanschaf en aflevering van de auto.\r\nSuper tevreden met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier een opel vivaro gekocht ben zeer tervreden met alles. Ik ben helemaal uit braband naar waskemeer gereden voor deze zeer nette bus en voor een goede prijs.Meneer had er nog 4st nieuwe banden opgelegt buitengewoon een topgarage

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke medewerkers en eerlijke prijzen. Ook met tanken altijd de scherpste prijzen.\r\nIn 2017 twee auto\'s gekocht een dikke prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ervaar Autobedrijf J. Jonkman als de garage met een lage drempel. Ook wanneer ik zonder afspraak langskom, wordt er tijd voor mij gemaakt en gezocht naar een passende oplossing.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autobedrijf Jonkman heb ik kortgeleden een mooie Seat Ibiza gekocht. De service op maat en het meedenken met de klant is geweldig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf BMW Z4 gekocht bij deze firma. Helaas blijken er wat problemen (welke dhr Jonkman niet zo had kunnen merken) te zijn met de auto. Dhr. Jan Jonkman doet er alles aan om de auto helemaal goed te krijgen en ophalen al is het aan de andere kant van het land is geen enkel probleem. Vervelend dat de auto nog niet goed is, maar alle vertrouwen dat de problemen naar volle tevredenheid zullen worden opgelost. Service is gewoon goed! Aanrader dit bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf\r\nStaan altijd voor je klaar\r\nHeel eerlijk !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pas geleden een Volvo gekocht bij Jonkman auto`s in Raalte. Na mijn eerste bezoek was ik al erg tevreden over het bedrijf. Werd super goed geholpen en een proefrit maken was geen enkel probleem. Na overleg thuis besloten om hier de Volvo te kopen, en zo gezegd zo gedaan. Hij zou de auto nog helemaal in orde maken en 3 dagen later kon ik hem al komen ophalen. Ook op dat moment werd er te tijd voor je genomen. Alles nog even goed uitgelegd en natuurlijk al het papierwerk in orde maken. Helaas had ik na 1 week een kleine storing. Heb op dat moment even contact opgenomen en de volgende dag de auto afgegeven. Twee dagen later stond de auto alweer voor mij klaar en tot op heden rijdt die weer goed zonder problemen. De service was echt super en alles werd kosteloos geregeld. Ik ben erg tevreden over het bedrijf en ken weinig andere bedrijven die zulke service en vertrouwen geven. Het is gewoon een oprechte en eerlijke man die weet waar hij het over heeft. Bij de volgende auto zal ik als eerste contact opnemen met Jonkman auto`s in Raalte.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben er een Volvo gekocht en zijn zeeeer tevreden, de storing die we hadden werd direct verholpen, en dit werd kosteloos opgelost, echt super netjes, nog nooit zulke service meegemaakt bij een autobedrijf! Heel gastvrij, en helemaal niet flauw! Eerlijke man, en wij gaan zeker terug, en zullen anderen ook direct adviseren om daar te gaan kijken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Is J. Jonkman dezelfde als Jonkman Auto\'s te Raalte, de autohandelaar? \r\n\r\nAls je googled op Jonkman Raalte zie je namelijk meteen \"Jonkman Raalte klachten\" tevoorschijn komen.\r\nHeel graag een reactie of review over; Jonkman Auto\'s te Raalte. \r\n\r\nHij adverteert veel op marktplaats met 2e hands geïmporteerde auto\'s. Bedankt alvast mensen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaarheid is een belangrijk goed, en dat kom je hier tegen. Een bakkie koffie is niet noodzakelijk, maar wel lekker. Even snel aanwippen voor een storing wordt direct en snel verholpen. Kosten???? Laat maar, dat is service. Ervaar het zelf! Maar, niet met zijn allen nu direct naar Jonkman, want dan is aanwippen er niet meer bij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik ga er weer terug!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima autobedrijf. Naast een goede service en een uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding, ook altijd tijd voor een lekker bakkie koffie en een eerlijk en deskundig advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service deskundig personeel koffie staat altijd klaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundigheid, betrouwbaarheid en een persoonlijke benadering zijn redenen voor mij om mijn auto te laten repareren bij Autobedrijf Jonkman in Waskemeer. Ook de snelheid en vakkundigheid waar reparaties mee uitgevoerd worden zijn belangrijk ik mijn keuze voor Autobedrijf Jonkman.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Goede kennis van zaken en denkt met de klant mee om een goede deal te maken, zonder de kwaliteit te vergeten.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen klant gericht en een goede prijs kwaliteit verhouding! \"Echt een aanrader\" Ik kom zelf uit Almere, maar vindt het de moeite waard om een stuk te rijden voor een goede services, klantgerichtheid, betaalbaarheid, en een hartelijk ontvangst met een heerlijke bak koffie.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op de vooravond van onze autovakantie begaf de koppeling van de auto het. Dankzei Autobedrijk Jonkman konden we de dag erna toch nog vertrekken. Hiervoor hebben ze zelfs de auto opgehaald uit Groningen en wat andere afspraken in goed overleg verzet. Waar kom je dat nog tegen?!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het feit dat ik al jaren klant ben, zegt iets over de tevredenheid. M.i is er een open, eerlijke communicatie en als er iets is wordt dat direct benoemt.Personeel is vriendelijk en behulpzaam. \r\nKortom: zeer tevreden.

Over Auto- en bandenbedrijf Jonkman Waskemeer

Filter op Taal