Goed geholpen bij het vinden van een auto!

Deskundig en eerlijk advies. Denken met je mee. Aanrader!

zeer goed!

Mijn ervaring met Automobielbedrijf Henk Jongen is goed. Vooral de uitleg achteraf van de verrichtte werkzaamheden waren erg duidelijk en voor mij verhelderend.

Snelle service. Duidelijk. Eerlijk. Humor.

Zeer vakbekwame en op de klant gericht bedrijf

Zeer prettig, werd van te voren netjes gecontact over de punten die aangepakt moesten worden na aanleiding van d de apk. In simpele bewoording uitgelegd gekregen wat ze gedaan hadden en waarom en wat de kosten zouden zijn. Een transparante met t oog op de klant gerichte service.

Snel,netjes en vriendelijk geholpen

3 nieuwe ruitenwissers laten plaatsen. Showroom,werkplaats,wachtruimte en kantoorruimte ingericht volgens normen R.I.V.M. Binnen 10 min.gepiept!

Uitstekend!!

Goede en betrouwbare service.

Altijd correct geholpen

Goede service en kundig!

Lang met een probleem aan mijn katalysator rondgereden, Autobedrijf Henk Jongen heeft het probleem snel ontdekt en opgelost! Door de prijsinschatting kwam ik niet voor verrassingen te staan. Erg tevreden!

goed en vriendelijk

gewoon goed

Geweldige service weer

Storing in motor management, snel en professioneel en vriendelijk verholpen!

Perfect wederom

Goede service en goed advies

Zoals altijd: fantastisch, professioneel, uitstekende service!

Auto weer tip top in orde! Goede service, gewoon goed zoals altijd!

Is gped

Is goed

goede ervaring snelle svice

goede sevice en prima prijs

Heel klantvriendelijk!!

IK ben zeer goed geholpen , vriendelijk en behulpzaam. Ik ben dik tevreden !

Ze kijken naar oplossingen die passen bij het rijgedrag. Vooraf worden de kosten duidelijk besproken.

vriendelijk en goede service.

Zoals altijd maken ze hun motto, ook in deze coronatijd, helemaal waar.

Alles volgens afspraak geregeld. Prima voor elkaar. Het feit dat er al twee monteurs twintig jaar of meer daar werken zegt ook genoeg over hoe fijn het moet zijn om er te werken !!

vriendelijk attent servicegericht

vriendelijk attent servicegericht

Prima deskundigheid en adviezen

Fijne communicatie

Goed geholpen, fijne uitleg bij hetgeen er moest gebeuren. Geen verrassingen achteraf.

Perfecte service

Snel, meedenkend en zorgvuldig

Gewoon goed

Vriendelijk, denken mee zeker een aanrader

goed werk gedaan

word goed werk verricht

Perfecte service, meedenken met de klant

De voor ons nieuwe Fiat 500, 6 jaar oud, maar heeft nog geen 35.000 km gelopen. Tijdens beurt en APK keuring zagen ze dat er haarscheurtjes/rafels (kleine) in de distributieriem zaten. Je kan nog 1 week, maand of jaar wachten met het vervangen van de riem, maar als die knapt zijn de gevolgen groot. Gelukkig konden we de auto achterlaten en is de riem vervangen. Nu kunnen we er weer vele jaren mee vooruit. Bedankt dat we weer veilig de weg op kunnen.