Goed.

Snelle, niet dure service

Zoals de titel al zegt. Snel en niet duur.

Prima garage

Eerlijk, betrouwbaar en vriendelijk

prima geholpen

goed geholpen vriendelijk personeel

Eord altijd goed geholpen

Prima service en niet duur

Prima service en niet duur

Snel, vriendelijk en adequaat geholpen

Voor een kleine aanpassing kon ik tussendoor worden geholpen. Tijdens het wachten een heerlijke kop thee.

Altijd fijne en prompte service

Zeer vriendelijk personeel, die weten waar ze het over hebben. Geen onzin over van allerlei kostenposten, doen wat er nodig is en vragen als er misschien extra werkzaamheden nodig zijn. Je kan na aflevering van je auto kiezen voor een leenfiets. Dat maakt het een stuk gemakkelijker om alleen naar een garage te gaan. Ik heb mijn garage gevonden in Enschede!

Prima en snelle service

Mijn ruitenwisserbladen waren gescheurd/ heel slecht - toen ik langs kwam na eerst te hebben gebeld of dat kon, reed ik na 10 minuten weg met nieuwe ruitenwissers - prima @

Goed snel en correct geholpen

Wederom een auto gekocht bij Broeksema autoservice. Prettig snel en deskundig geholpen!

Goed snel

Snel en prima

Erg prettig geholpen

Geweldige mensen met kennis van zaken en aandacht voor de klant

We hadden dringend een andere auto nodig. Aan onze garage gevraagd om voor ons te zoeken. Ge?oen onze ervaring met hen was dit de juiste en beste keus. Nu 3 wk verder zijn we dankzij hen, in hetbezit van een prima auto die helemaal bij ons past. Peter, Wim, dank jullie wel.

Als het mogelijk is word je snel geholpen. Vriendelijke ontvangst met goede service.

Prima geholpen

Voor een klein probleempje voor de vakantie bij Broeksema geweest, maar bij vertrek van de garage was de accu leeg. Er werd adequaat gehandeld. Meteen de accu uitgelezen, die bleek aan het eind van zijn levensduur, en een nieuwe geplaatst. Nu veilig op vakantie.

Altijd de beste service

Je krijgt altijd goed advies over reparatie/onderhoud. Zijn oplossingsgericht en je word niet de weg op gestuurd als het niet verantwoord is voor auto dan wel bestuurder.

afspraak is afspraak

APK , beurt en preventief onderhoud uitgevoerd zoals afgesproken. En zelfs de auto weer netjes teruggebracht. Wat een service!!

Goed!

Mooi familiebedrijf dat de afspraken goed nakomt.

Heel erg goed

Uit mijn niet technische omschrijving, toch een fantastische auto gevonden. Heel knap gedaan. Ik kan weer jaren verder. Bedankt! Ook bedankt voor jullie goede service in de jaren. Dit is al mijn tweede auto die jullie voor mij gevonden hebben.

Prima, deskundig en vriendelijk

Prima, deskundig en vriendelijk

Geweldige service eerlijke voorlichting

Ben al heel veel jaren klant Blijf zeker

Goed en snel

Goed en snel

Goede service, zeer vriendelijke personeel!

Ik ben een vaste tevreden klant

Vriendelijk en meedenkende service

Altijd vriendelijk, oplossend en meedenkend. Gevoel is altijd goed.