Filters

10

Klantvriendelijke organisatie.

Denken met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en klantgerichte benadering

Ondanks een klein verschil van mening over een aankoop is dit uitermate vriendelijk en begripvol opgelost. Niets dan hulde.

  • Aanbevelen? Ja
8

De medewerkers die ons hielpen waren deskundig en prettig in de omgang.

Wij kregen goede informatie over de caravans en wat daar zoals bij komt kijken. De medewerkers namen ook rustig de tijd voor ons, wat erg plezierig was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

prima service Heerlijke koffie Duidelijke oplevering van de camper.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hier nemen ze nog de tijd voor je

Zowel bij de verkoop, inruil vorige caravan en aflevering nemen ze alle tijd, en de mensen weten waar ze het over hebben. Prima bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak is afspraak

Caravan keurig afgeleverd geheel conform afspraak en op afgesproken tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supergoed geholpen

Ik was de dop van chemisch toilet kwijt (laten vallen in riool) in de buurt van camping niets te vinden. Gebeld met de Jong die zeiden dat ze de dop in voorraad hadden . Daar aangekomen bleek dat de verkeerde dop te zijn. Ze hebben vervolgens de goede dop gevonden in een gebruikte caravan. Deze kreeg ik gratis mee. Super toch? Ze helpen je dus echt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne caravan dealer met veel vakkennis

Wij zijn zeer correct te woord gestaan wen ook ruim voldoende geïnformeerd over alles

  • Aanbevelen? Ja
1

Gert een topper! Kampeerwinkel een drama!

1 ster voor de kampeerwinkel. 10 sterren voor Gert!! Onlangs mochten wij onze caravan ophalen. Gert heeft ons met veel plezier en kundigheid geholpen. Gert regelt het. Alles heeft hij laten zien en uitgelegd. Hij nam ruim de tijd en op alle vragen had hij een antwoord. Gert gaat gewoon op de grond liggen om samen met ons te kijken hoe het zit. at een fijne man. Hij krijgt van ons een dikke 10! Auto en caravan aan de weg geparkeerd en nog even de kampeerwinkel in. Wat een drama! Als je weet wat je wil prima maar wil je advies....dikke drama. 2x vragen om hulp. Krijg je hulp gaat de medewerker (we noemen hem Kees) eerst in discussie met collega's over de koffiepauze. Ik stond erbij! Bij het vak aangekomen prijst medewerker Kees maar wat aan. Als wij aangeven dat wij dat item A niet handig vinden. Dan moest het maar item B worden echter wist medewerker Kees niet hoe item B werkt. Loopt weg en komt niet meer terug. Wij staan nog staren naar het vak. Dan zelf maar een poging. Item C mee naar buiten. Past niet. Weer naar binnen. Door naar de info balie. "Kunt u ons helpen ? We komen er niet uit". Medewerker achter de info balie kijkt naar medewerker Kees (degene die weggelopen is). Ik zeg "uw collega komt er ook niet uit". Vervolgens krijgt medewerker Kees een uitbrander van de medewerker van de info balie. Wederom staan wij erbij! Medewerker Kees loopt weer naar het vak. Bij ons is de grens wel bereikt maar we geven het een kans. Medewerker Kees komt er niet uit en durft geen hulp aan een collega te vragen. Gaat maar in een ander pad een vak netjes maken. Een klant die aan het winkelen was heeft ons geholpen! Hij gaf ons de tip, wat en waar te kopen. We hebben nog iets gepakt waar we geen vragen over hadden en zijn naar de kassa gegaan. Krijg je vervolgens in de kassarij de vraag van nog weer een andere medewerker of hij ons nog kon helpen. Hebben er vriendelijk voor bedankt. De tip hebben we elders gekocht. De kampeerwinkel laten wij in vervolg links liggen!

  • Aanbevelen? Nee
8

Ben prima geholpen.

Niet teveel poespas gewoon zeggen wat je wil, kopen en weer door.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

Wij zij prima geholpen en hebben een mooie caravan uitgezocht. Deze is goed afgeleverd met een prima instructie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn en klantvriendelijk geholpen

In een zoektocht naar de juiste indeling van een caravan zijn wij bij de Jong uitgekomen. Toen wij eenmaal onze caravan hebben gevonden was het duidelijk waar wij aan toe waren. De begeleiding in het verdere proces was meer dan duidelijk. Eenmaal op de dag van aflevering is er uitgebreid de tijd genomen om onze nieuwe caravan te leren kennen. Als ik gevraagd wordt om een bedrijf voor te stellen om een caravan te kopen zou ik mijn kennissen zeker De Jong adviseren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon zoals het hoort

Een leverings ervaring van de caravan zoals je zou verwachten , uitgebreid, compleet, en vriendelijk..

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed bedrijf!!

Prima geholpen bij aankoop en levering van onze caravan. Deze mensen nemen nog de tijd voor je, top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne dealer

Wij kochten hier onze 1e caravan. We kwamen kijken voor een 2e hands die ze hadden staan die ons wel pastte, maar zijn uiteindelijk overstag gegaan voor een nieuwe Dethleffs. Uit negatieve reviews lees ik dat mensen klagen dat ze niet te woord gestaan werden, of moesten wachten. Het is zeker zo dat dit geen zaak is met opdringerige verkopers die je bespringen met jerrycans koffie. Het kan ook met de personele bezetting te maken hebben toen wij er waren. Al met al vind ik dat juist wel prettig, en toen we vragen hadden, werden we goed geholpen en kwamen er ook bruikbare antwoorden. Koop gesloten met voortent en mover, en de Jong zorgde ervoor dat we ook alles hadden wat nodig was, bv. voor de voortent. Caravan stond op de afgesproken tijd keurig klaar om afgehaald te worden, en we hebben ter plekke nog een uitgebreide instructie gehad. Dit alles op een manier die wij als zeer prettig ervaarden. Wij spraken met André de Jong, 'de grote baas', die zonde pretenties of veel poeha ons gewoon goed hielp. Helemaal perfect was het niet, omdat in de tijd tussen de verkoop en het afhalen, Dhr. De Jong op vakantie was, en daarom vragen bleven liggen. Uiteindelijk zijn ze wel allemaal beantwoord en grosso modo was klant zijn/ een caravan kopen bij De Jong voor ons gewoon een prettige en geslaagde ervaring. Wij hadden al veel zelf geregeld, maar het is ook wel fijn dat ze ook een grote winkel hebben waar je alles wat je nodig kunt hebben bij je nieuwe huisje, tegen marktconforme prijzen, kunt kopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen

Caravan is weer top afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar

Ongezien caravan gekocht en verkocht, puur op vertrouwen en deze is niet geschaamd.

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht

De communicatie met dit bedrijf is erg slecht. 6 weken gewacht op een calculatie voor een kleine schade. Elke keer maar weer bellen en iedere keer was er geen idee. Toen de schade was hersteld wilde men de camper niet meegeven voordat het geld binnen was of een schriftelijke verklaring dat het binnen een week binnen zou zijn. Vooraf was er afgesproken dat de schade door het bedrijf rechtstreeks met de verzekeraar afgehandeld zou worden. Hiervoor een akte van sessie ondertekend. Aangezien ik zelf adviseur ben heb ik de verzekeraar kunnen bewegen om een verklaring af te geven zodat ik mijn camper op kon halen. Het schadebedrijf was bang dat ze anders misschien wel een maand op hun "centjes" moest wachten. Het ging in dit geval om een bedrag van €950,-. Ik kan me niet voorstellen dat het bedrijf dit niet kan dragen. Ook hierover de communicatie erg slecht. Ik heb hierbij ook aangegeven dat je niet achteraf de regels kunt aanpassen. Als ze dit van te voren hadden aangegeven had ik de keuze om de camper daar te laten repareren of niet. Nu voelde ik me in de hoek gedrukt. De Jong Hattem is ook een aangesloten herstelbedrijf bij een aantal verzekeraars. Ik begrijp niet dat hier geen klachten uit voort komen. Wat mij betreft nooit weer naar de Jong Hattem.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijn geholpen

Goeie uitleg en fijn geholpen 1 kleine beschadiging aan een kastje wordt hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ondeskundig, arrogant en slecht vakmanschap

Helaas een zeer teleurstellende ervaring bij Camperbedrijf De Jong in Hattem. Het ventiel van de luchtvering moest vervangen worden (is nu in orde) en een verklikker zoemertje van de verlichting gemonteerd. De kosten waren uiteindelijk € 315,00 en de aansluiting van het zoemertje is niet gelukt. Wel kregen we de mededeling dat de accu kapot was en vervangen moest worden. Omdat dit zeer onwaarschijnlijk is met een accu van 1 jaar oud, hebben we de camper gestart met zelf meegebrachte startkabels. Later blijkt dat, door geknoei van De Jong met de bedrading, het startrelais niet meer te werken en de accu nog prima is! Bij een uurloon van € 105,00 (incl btw) mag je verwachten dat er deskundig personeel is, maar dit getuigt niet van professioneel vakmanschap of zorg voor de klant. Al met al een zeer slechte service ervaring en door de arrogante manier van benadering zeker geen aanrader!!

  • Aanbevelen? Nee
2

Eén groot drama die zaak!!

Storingen in garantietermijn worden weggewimpeld met “niet juist gebruik” Bij binnenkomst is er niemand die je aanspreekt, als er uiteindelijk een koop gesloten is, dan ben je daarna echt de “klos”…..afspraken worden niet nagekomen…..kort samengevat: men geeft niet thuis!!! Advies: mijdt dit bedrijf!!!! Ze staan bol van arrogantie!!! Ik kom er NOOIT meer!!!

  • Aanbevelen? Nee
2

De Jong caravans geeft niet thuis na defecte wiellagers van caravan met BOVA-garantie.

In november 2022 hebben wij een Fendt Tendenza 465 SFB gekocht voor bijna 26.000 euro met één jaar BOVAG-garantie. In juni van dit jaar gingen wij voor het eerst met de caravan op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Bij aankomst op de camping maakt het rechter wiel een flink ratelend geluid. De wiellagers bleken kapot. De pech-hulp heeft een bedrijf ingeschakeld, die 3 keer bij ons zijn geweest. Na 4 dagen zijn de wiellagers vervangen en konden wij veilig de thuisreis aanvaarden. De Jong caravans geeft ondanks de bijlagen van een filmpje van de ratelende wiellagers, de foto's van de betreffende werknemers van het het plaatselijke caravanbedrijf, de werkauto niet thuis. zelfs na het inschakelen van de rechtsbijstand, die vinden dat wij volledig in ons recht staan, blijven zij hameren op aanvullend bewijs. Nee, nooit meer naar de Jong Hattem.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte bediening

3 weken geleden een cadac set gekocht. Er was niemand die ons kwam helpen of adviseren. Ze zonden allemaal bij de kassa te ouwehoeren. Elke keer er na toe lopen. Niet iemand die mee liep om te helpen. Ik kom hier niet weer.

  • Aanbevelen? Nee
1

Nooit meer naar De Jong Hattem

Enkele jaren geleden hier onze Hymer Duo Mobil gekocht ! Maar nu deed in Spanje de pomp het niet meer ,bleek de module stuk te zijn en was niet in Spanje te koop . Dus De Jong Hattem gebeld en gevraagd of zij zsm een nieuwe willen opsturen . Maar na 2.5 weken was hij er nog niet dus maar eens bellen ja hij is net binnen maar we versturen hem niet eerder dan dat de module betaald is en de verzend kosten en die wisten ze nog niet ! Waarop wij verwonderd reageerde dat dit als goede klant toch wel raar is kwam het antwoord Zo zijn de regels hier nu eenmaal . Wat een arrogantie ! Vervolgens hebben ze het opgestuurd na dat wij alles betaald hadden maar toen het na 1.5 week aan kwam hadden ze de verkeerde gestuurd ongelooflijk . Vanuit Spanje gevraagd of zij direct een nieuwe willen bestellen zodat wij als we na 2 weken terug in Nederland zijn het op kunnen gaan halen . Nou niks hoor er was nog steeds geen module . 6 weken zonder stromend water zitten valt niet mee maar daar hebben zij geen boodschap aan . Nu een ander gebeld en deze maakte er een spoed bestelling van en wij konden hem na 3 dagen al ophalen was gewoon voorradig . Nee De Jong Hattem nooit meer wat een arrogantie een zeer slecht familie bedrijf waar helaas mensen zitten die beter wat anders kunnen gaan doen .

  • Aanbevelen? Nee
1

Wat een verschrikkelijke zaak

Nooit meer naar toe. Tweede hands caravan gekocht . Bleek van alles kapot . Wc zaten de drollen nog in . Bed kapot . Ring verwarming kapot . Overal etensresten in kastjes en achter te bedden . Niet te bereiken , bellen nooit terug op mail reageren ze niet. Afspraken zijn er niet mee te maken . Ben al ruim drie maanden aan het mailen en bellen maar nog steeds niet afgehandeld . Aan de balie weggestuurd . Zijn stelletje oplichters .

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Industrieterrein De Netelhorst 1

8051 KE Hattem

038-444 37 77

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.