Aankoop/inruil verliep zeer deskundig en vriendelijk, aflevering met goede uitleg. Bij aankoppeling bleek een mover niet goed te werken, echter na een uurtje, even naar Noordwijk voor een terrasje, is dit goed opgelost. Thans met de Nova delight in Spanje voor zijn eerste reis, de caravan bevalt ons zeer goed, geen klachten.
Beste Piet, Wat zijn we blij met deze mooie review. Hartelijk bedankt. Fijn dat de aankoop/inruil zo goed naar wens is verlopen en dat u heeft ervaren dat wij u op een deskundige en vriendelijk wijze een goede aflevering van de Nova Delight caravan hebben mogen verzorgen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Ik ben een zeer tevreden klant van dit bedrijf en ben blij hier onze camper gekocht te hebben. De service-afdeling is helemaal top. Zij hebben ons snel en professioneel geholpen nadat we een probleem hadden dat snel opgelost moest worden. Zelfs op een zaterdag waren ze voor ons beschikbaar en hebben de spoedreparatie snel en voordelig uitgevoerd. Dit bedrijf heeft tevens een zeer ruime showroom en een grote kampeerwinkel.
Beste Andre, Bedankt voor de mooie en uitgebreide review. Hier zijn we heel erg trots op. Wat ontzettend fijn om te lezen over onze goede service! Heel veel plezier toegewenst met alle mooie reizen die je met de camper gaat maken. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Prima product en bij het ophalen een goede en professionele uitleg gekregen
Beste Hans, Bedankt voor de mooie review. Hier zijn we heel erg trots op. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Eind Augustus ex verhuur camper gekocht met BOVAG garantie. Mede directeur Hans was transparant met informatie geven, garage rekeningen werden getoond en heldere afspraken over extra accesoires en aflevering werden gemaakt. Helaas bleek niet alles leverbaar voor aflevering maar ook door interne mis communicatie werden wel aanwezige spullen niet geleverd. Er bleek een groot probleem inzake overgewicht en vandaag is er in goede harmonie een acceptabele oplossing gecreeerd en werden de nog op te lossen mankementen vakkundig en snel gerepareerd. In de showroom / kampeer winkel was er een ruime keuze konden wij de laatste benodigde spullen aanschaffen en werden wij vriendelijk geholpen. Plus punt : Aanwezigheid van een camper service punt met stroom,schoon-en vuilwater , om alvast aanwezig te zijn bij een vroege garage afspraak. Heerlijk rustig overnacht. Verbeter punt: Interne communicatie verbeteren en proces begeleider aanwijzen die volgt of klant zijn spullen er al zijn .
Beste Ruud van Groningen, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij met de feedback en we gaan dit verder intern bespreken om in de toekomst het interne communicatie proces optimaler te laten verlopen en alles nog beter op elkaar af te stemmen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
In oktober de camper van mijn dromen gekocht bij De Jong. Deskundige verkopers, geen verkooppraatjes, uitvoerige uitleg en super service! De eerste dagen kon ik - ondanks de drukte - direct terecht voor een paar kleine aanpassingen. De eerste korte trip met onze camper zit er inmiddels op, was super! Eerder al jarenlang klant met onze caravan, dus....zeker aan te bevelen!
Beste Richard, Bedankt voor de fantastische review en hier zijn we trots op. Wat goed om te lezen van een trouwe klant. Van caravan tot camperfan nu. Leuk dat je eerste trip in de camper van je dromen zo goed is bevallen. Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Een verbeterpunt is het maken van een duidelijke en uniforme lijst met wat er allemaal wel of niet in een (occasion-)camper zit. Elke lijst is anders samengesteld. En in ons geval - wij hebben een camper uit de verhuur gekocht, zonder dat we die met eigen ogen gezien hadden - klopte die lijst op een aantal punten niet. Dat kan zorgvuldiger. Door een gestandaardiseerde lijst te maken, zijn (occasion-)campers ook beter vergelijkbaar.
Beste Hans en José, Bedankt voor jullie mooie review. We zijn blij met de feedback en dat we dit intern gaan bespreken om het in de toekomst duidelijker te krijgen voor de klanten. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Op een heel prettige manier hebben wij de nieuwe caravan gekocht; we vonden hem eigenlijk te duur, want hij kwam uit de verhuur en met alle toebehoren erbij kostte hij ruim 6000€ duurder dan de oorspronkelijke prijs in mei 2021. Maar goed dat accepteerden wij omdat de markt overspannen is. Dat werd verzacht door een mooie inruilprijs voor onze oude Hobby. Helaas bleek bij de daadwerkelijk inruil de truc te zijn dat de inruilprijs niet werd waargemaakt!! Die discussie is inmiddels gevoerd, maar dat was voor ons een kater van bijna 2000€.
Beste Arie Vermeij, Bedankt voor je review. Wij begrijpen dat het bedrag tegenviel en dat dit een kater voor je was. Voor ons was het ook een tegenvaller want wij hebben liever ook een mooie inruil. Bij het opstellen van een koopcontract heb je een inkoopverklaring ingevuld. Helaas bleek jouw ingeruilde caravan in minder goede staat dan op dit innameformulier ingevuld/vermeld stond en hierdoor had de inruil (je Hobby caravan) minder waarde dan je dacht. Voor deze inruil hadden wij dus helaas geen andere keuze. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Bij mijn telefonische info om te vragen of er ook een Nederlandse beschrijving bij de Ducato is, wordt mij gevraagd om even langs te rijden [wat voor mij 45 min is]. mijn vraag of het opgestuurd kom worden ,werd geantwoord dat ze dan naar een doosje of envelop moesten gaan zoeken.....Net of dat te veel zou zijn. Ik vond dat een vreemde reactie als je net een camper heb opgehaald van ruim 80.000 euro. Voor de rest ben ik correct geholpen en hopelijk is dat de komende jaren ook het geval met garantie en/of onderhoud wat dan van toepassing is.
Beste Adri Bennis, Bedankt voor je review. Allereerst excuses voor het feit dat je zo'n dergelijke telefonische reactie hebt ontvangen op een vrij simpele vraag. Dat had niet mogen gebeuren en wij hebben dit intern opgepakt. Gelukkig is het Ducato boekje inmiddels naar je toegestuurd en wij hebben net van de receptie begrepen dat het boekje in goede orde is ontvangen. Zij vernamen ook dat je verder erg goed geholpen bent en tevreden over de aankoop bent. Wij wensen je nog heel veel reis- en vakantieplezier ermee toe. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Een heel duidelijk advies bij aankoop. Bij aflevering is er alle tijd voor uitleg van ieder onderdeel en voor vragen Wij gingen met een tas met aardigheidjes en een heel goed gevoel Als trotse bezitter van een nieuwe Caravan naar huis.
Beste P. Heemskerk, Wauw wat een super mooie review! Eentje met een 'gouden randje' en om 'in te lijsten'. We zijn er enorm trots op. Wat goed om te lezen dat u veel heeft gehad aan het duidelijke advies bij de aankoop en dat u onze afleveringsservice ook zo prettig heeft ervaren. Ook leuk om te lezen dat u de cadeautas met attenties leuk vond. Veel plezier met uw caravan. Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Wij hebben een Fendt caravan gekocht, zowel bij de koop als de aflevering werden wij zeer vriendelijk geholpen!
Beste Stefan, Bedankt voor je geweldige review. Hier zijn wij enorm trots op. Wat fijn om te lezen dat je blij met de Fendt caravan en dat je onze koop- en afleveringservice zo goed hebt ervaren. Heel veel plezier met de caravan! Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Onze nagenoeg nieuwe camper is afgelopen vrijdag afgeleverd. De mensen van De Jong kampeer & recreatie nemen de tijd voor je, zowel bij de verkoop, als de aflevering en alle overige contactmomenten. Steeds was gedaan wat was afgesproken; goed overleg was mogelijk. Ook de mensen zelf zijn heel basic, die in staat zijn snel vertrouwen te wekken. Ze doen wat ze beloven en denken mee met de klant.
Beste heer en mevrouw Lodewijk, Onze dag kan niet meer stuk! Wat fantastisch zo'n review, dat is er eentje met een gouden randje! Dank jullie wel. Team DE JONG Kampeer & Recreatie
We hebben een heerlijke campervakantie gehad. Mooie kamper, goed uitgerust en vlotte afhandeling bij uitgifte en inname. Camper was schoon en gemakkelijk in gebruik. We komen zeker terug!
Beste heer Kuipers, Wauw een tien! Bedankt voor uw fantastische review. Dit is er eentje om 'in te lijsten'. We zijn er enorm trots op. Wat fijn dat u een heerlijke vakantie met de camper heeft gehad en onze service zo goed heeft ervaren. Fijn om te lezen dat u zeker bij ons terug komt! Graag tot de volgende keer. Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
4x moeten bellen of mover al geplaatst was. Bij aflevering bleek geen bevestigingsmail gestuurd te zijn. Caravan kan op zaterdag niet meer gekeurd worden, mag ook niet op zaterdag gebracht worden om in de loop van de week te keuren dus moeten we een vrije dag nemen om de caravan te brengen. Mw. van de marketing heeft mij vandaag terug gebeld. Gesprek was bevredigend. Het bedrijf gaat mijn opmerkingen en suggesties aan de slag.
Beste mevrouw van den Bos, Wat fijn dat we vr.29 okt. nog uitvoerig telefonisch contact hebben gehad. Ook willen wij u bedanken stukje aanvullende tekst die u nog onder uw review heeft geplaatst. Het blijkt dat dat er al een aantal zaken die we besproken hadden van de genoemde punten ook van wat jaren ervoor waren. Inmiddels hebben we punten die in het gesprek benoemd zijn al opgepakt in onze klantcommunicatie. En zeker zullen wij uw punten meenemen in ons verbetertraject om onze service en dienstverlening zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Met vriendelijke groet, DE JONG Kampeer & Recreatie.
Originele beoordeling
4x moeten bellen of mover al geplaatst was. Bij aflevering bleek geen bevestigingsmail gestuurd te zijn. Caravan kan op zaterdag niet meer gekeurd worden, mag ook niet op zaterdag gebracht worden om in de loop van de week te keuren dus moeten we een vrije dag nemen om de caravan te brengen.
Alles netjes volgens de afspraken verlopen. Alleen jammer dat garantie niet overdraagbaar is. Ik moest dus wel ver rijden voor mijn reparaties. Alle lof voor Clif, de monteur.
Beste heer de Wolf, Bedankt voor uw beoordeling van 'zeer goed'. Dat doet ons veel goeds! En onze Clif is een topper en we zijn blij met hem. We zullen het doorgeven. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Wij waren op zoek naar een andere caravan.Op uw website zagen we twee caravans die waar we interesse in hadden,Na het invullen van een contactformulier,kregen we het advies te komen kijken.Zo gezegd zo gedaan,We zijn direct in de auto gestapt en naar Hillegom gereden.Daar werden we hartelijk ontvangen door Hans en later verder begeleid door Harry?Na een onderhandeling over de inruil van onze dierbare Eriba(met pijn in het hart.)besloten we over te gaan tot de aankoop van de door u aangeboden Fendt Bianco 390.Na de afhandeling van alle formaliteiten werd een afspraak gemaakt voor de overdracht van onze caravan.Op 25 augustus werden wij de eigenaar van ons "Fendtje".Goede uitleg ,alles naar wens!Op naar onze najaarsplaats.Helaas,daar ontdekten we een lekke keukenkraan.Na enkele weken kamperen is onze conclusie dat we bij De Jong de juiste keuze hebben gemaakt.
Beste heer Joosse, Bedankt voor uw review. Afscheid nemen van uw dierbare Eriba is altijd pijnlijk, maar wellicht heeft onze Fendt Bianco 390 u met kamperen veel plezier gebracht. Bedankt dat u ook ons verkoopadvies, uitleg en afhandeling zo positief bespreekt. Daar zijn wij erg blij mee. Wat jammer dat u na 't kamperen ontdekte dat de keukenkraan lekte. Graag repareren wij dit kosteloos voor u. Dit valt namelijk binnen uw Bovag garantie periode van 12 maanden (geldig tot 25-08-2022). Wij verzoeken u om hiervoor een afspraak met het technocenter te maken via telefoonnummer 0252-536081 of e-mail: [email protected]. In de maanden november, december en januari zijn zij op maandagen gesloten. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
We werden deskundig en vriendelijk geholpen. Er werd bij aanschaf en aflevering echt goed de tijd genomen. Wij zijn nu op vakantie met onze nieuwe aanwinst en genieten volop.
Beste heer Weesp, Bedankt voor uw mooie review. We zijn er enorm trots op. Wat fijn dat u blij bent met uw nieuwe camper en goed om te lezen dat u volop geniet van uw nieuwe aanwinst. Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
ze zijn de tulpenbollen nauwelijks ontgroeit, dus een klant uit amsterdam snappen ze niets van. Klant vriendelijk is boertig aardig maar een beetje boertig, ja het is vandaag erg druk.....sorry u moet nog even drie uur wachten ( dat weet je toch het is hoog seizoen) vanaf 11 uur wordt de wagen ingeleverd , vervolgens moet je tot 1600 uur wachten tot je de camper mag meenemen virendelijjk maar allemaal een beetje onhandig geregeld het personeel loopt er bij als tulpenboeren , sorry hoor er komen allerlei klanten
Beste Freek, Wij danken u voor uw review. Naar aanleiding hiervan hebben wij u meerdere keren proberen te bellen en een mail gestuurd. Helaas hebben wij hier geen reactie op mogen ontvangen. Betreft de inhoud van uw review kunnen wij dan ook moeilijk een concrete reactie geven. Wel kunnen wij melden dat in onze verhuurvoorwaarden, die iedere huurder verstrekt krijgt cq. naar verwezen wordt, is duidelijk vermeld dat voertuigen de dag van inleveren voor 11.00 uur ‘ s morgens ingeleverd dienen te worden en dat de klant altijd door ons gebeld wordt voor het tijdstip van uitgifte welke gepland staan tussen 14.00 en 17.00 uur. Tevens wordt zowel bij het afsluiten van de huurovereenkomst als in de huurovereenkomst aan de klant gemeld dat wij altijd bellen voor een definitieve afspraak voor een tijdstip van onze uitgifte. Indien een klant zelf beslist om zonder afspraak naar ons te komen bestaat de kans dat er al afspraken gepland staan van voertuigen die al eerder voor retour en uitgifte gereed zijn. Dat een klant, die zonder afspraak naar ons komt hierdoor langer moet wachten dan gewenst is in dit geval helaas niet uit te sluiten. Wij doen onze uiterste best om klanten zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
De camper was netjes en technisch goed. Goede bedden. Helaas moet je bijbetalen voor noodzakelijke inventaris als stoelen of borden, raar. Het type camper was suboptimaal voor 5 personen: de 5e rijstoel is onpraktisch en zit matig. De rechterzijde van de T334 heeft achter de bijrijder geen ramen wat niet leuk is voor de achterpassagiers. Extreem teleurstellend, ronduit slecht was de reactie van de Jong op een kras door boomtakken aan de bovenzijde van de rechterzijkant. Voor het vervangen van een paar decoratiestickers heeft de Jong 800 euro van de borg ingehouden. Dit voelt als bedrog. Daarom raad ik huren bij de Jong af.
Beste heer van Everdingen, Wij danken u, dat u onze deskundigheid en vakmanschap zeer positief beoordeeld. Met bijna 50 jaar ervaring in de branche proberen wij dit uiteraard nog steeds elk moment na te streven. Betreft de schade aan de striping / bestickering begrijpen wij heel goed dat het altijd heel vervelend is, als wij om welke reden dan ook, niet de gehele borg kunnen overmaken. Stickersets van de meeste campers en caravans zijn echter meestal uitsluitend als sets voor een gehele wand of meerdere wanden leverbaar. Ook zijn prijzen van losse onderdelen vaak hoog. Ondanks de groeiende populariteit van campers en caravans is de oplage veel lager dan bij bijvoorbeeld personenauto’s, hetgeen de prijs helaas niet ten goede komt. Ook is voor het aanbrengen vakmanschap en deskundigheid noodzakelijk. Dit allen realiseert een totaalprijs waar de klant en ook wij, nog regelmatig van schrikken. Dit is beslist voor beide partijen niet leuk. In uw geval zijn wij u zelfs nog tegemoet gekomen in de totale kosten. Dat ondanks dit, het voor u als bedrog voelt, vinden wij zeer vervelend, doch kunnen wij echter moeilijk begrijpen. Ook wij hebben het liefste dat elk voertuig zonder schade en/of beschadigingen terugkomt en wij met een glimlach de waarborg kunnen retourneren. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Cadac chef 2 gekocht. bij kassa extra advies gekregen om de slang met koppelstuk voor onze campinggas fles erbij te kopen. Aldus gedaan . Bij thuiskomst 150km verder blijkt het een aansluiting voor een wegwerpgas fles te zijn .
Beste heer van Dam, Met dank voor uw review en excuseren wij ons dat dit fout gegaan is en melden u dat wij dit graag recht willen zetten. Doordat wij uw telefoonnummer niet hebben heeft u van ons hiervoor op 28-08 -2021 een mail ontvangen. Met de hoop dat u nog contact met ons opneemt vatten wij onderstaand kort samen wat er fout gegaan is. De door u aangekochte Cadac Chef 2 bestaat uit 2 verschillende uitvoeringen betreft aansluiting. Het verschil staat op de verpakking redelijk summier aangegeven hetgeen de kassière helaas niet goed gezien heeft. Dat dit gebeurd is vinden wij heel vervelend en vernemen graag van u. Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Via Hans een Hobby de luxe 2010 aangeschaft op 7 Aug 2021. Verkoop heel positief. Mooie beloften maar bij aflevering deed de kachel het niet, was volgens Floris wel nagekeken. Monteur er bij gehaald en de garage in. Volgens monteur zat er een insect in de kachel???? Later nog wel geprobeerd en werkte. Lampje boven de gootsteen kapot. Zouden ook een andere op/instap krijgen. Is ondertussen nu wel geregeld met de a.s moeder receptioniste. Onze dank daar voor. Nu staat onze caravan weer bij u op locatie. Tijdens onze try out week afgelopen 10 dagen bleef de kachel niet aan. We hebben 425 euro aflevering kosten betaald. Hoop dat het nu wel goed komt.
We zijn verkeerd voorgelicht mbt gewicht kogeldruk. Fietsenrek past niet welke wij uitgekozen hadden. Hier is geen contact over geweest. Dan hadden we ons oude fietsenrek over kunnen zetten. Moeten nu extra kosten maken ivm extra fietsenrek achterop. Diverse punten in de caravan moeten nog opgelost worden.
Wij zijn goed geholpen op een nette en ontspannen mannier
Mooie jonge camper. Bij het ophalen en inleveren zou het iets klantvriendelijker mogen. We betalen er immers flink voor. Water vergeten te vullen door de Jong bij het ophalen, bij het inleveren en door ons keurig gepoetst interieur toch het rijstkorreltje moeten benoemen is wat jammer. Desondanks, volgende keer weer!!
Mooie camper met veel extra’s. Een onvergetelijke vakantie gehad. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
In onze zoektocht naar de juiste caravan zijn we goed geholpen door de medewerkers. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en de tijd genomen om diverse caravans te bekijken en een goed advies te geven We zijn erg blij met de afhandeling van onze aankoop!
Beeklaan 24 a
2191 AB Hillegom / de zilk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.