Filters

8

Correcte behandeling

Aankoop/inruil verliep zeer deskundig en vriendelijk, aflevering met goede uitleg. Bij aankoppeling bleek een mover niet goed te werken, echter na een uurtje, even naar Noordwijk voor een terrasje, is dit goed opgelost. Thans met de Nova delight in Spanje voor zijn eerste reis, de caravan bevalt ons zeer goed, geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Zeer professioneel bedrijf met uitstekende service-afdeling

Ik ben een zeer tevreden klant van dit bedrijf en ben blij hier onze camper gekocht te hebben. De service-afdeling is helemaal top. Zij hebben ons snel en professioneel geholpen nadat we een probleem hadden dat snel opgelost moest worden. Zelfs op een zaterdag waren ze voor ons beschikbaar en hebben de spoedreparatie snel en voordelig uitgevoerd. Dit bedrijf heeft tevens een zeer ruime showroom en een grote kampeerwinkel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Goede uitleg bij de aanschaf

Prima product en bij het ophalen een goede en professionele uitleg gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Wisselende ervaringen

Eind Augustus ex verhuur camper gekocht met BOVAG garantie. Mede directeur Hans was transparant met informatie geven, garage rekeningen werden getoond en heldere afspraken over extra accesoires en aflevering werden gemaakt. Helaas bleek niet alles leverbaar voor aflevering maar ook door interne mis communicatie werden wel aanwezige spullen niet geleverd. Er bleek een groot probleem inzake overgewicht en vandaag is er in goede harmonie een acceptabele oplossing gecreeerd en werden de nog op te lossen mankementen vakkundig en snel gerepareerd. In de showroom / kampeer winkel was er een ruime keuze konden wij de laatste benodigde spullen aanschaffen en werden wij vriendelijk geholpen. Plus punt : Aanwezigheid van een camper service punt met stroom,schoon-en vuilwater , om alvast aanwezig te zijn bij een vroege garage afspraak. Heerlijk rustig overnacht. Verbeter punt: Interne communicatie verbeteren en proces begeleider aanwijzen die volgt of klant zijn spullen er al zijn .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Super happy met nieuwe camper

In oktober de camper van mijn dromen gekocht bij De Jong. Deskundige verkopers, geen verkooppraatjes, uitvoerige uitleg en super service! De eerste dagen kon ik - ondanks de drukte - direct terecht voor een paar kleine aanpassingen. De eerste korte trip met onze camper zit er inmiddels op, was super! Eerder al jarenlang klant met onze caravan, dus....zeker aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Een verbeterpunt is het maken van een duidelijke en uniforme lijst met wat er allemaal wel of niet in een (occasion-)camper zit. Elke lijst is anders samengesteld. En in ons geval - wij hebben een camper uit de verhuur gekocht, zonder dat we die met eigen ogen gezien hadden - klopte die lijst op een aantal punten niet. Dat kan zorgvuldiger. Door een gestandaardiseerde lijst te maken, zijn (occasion-)campers ook beter vergelijkbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

Blij met onze nieuwe caravan, maar kater over de inruil

Op een heel prettige manier hebben wij de nieuwe caravan gekocht; we vonden hem eigenlijk te duur, want hij kwam uit de verhuur en met alle toebehoren erbij kostte hij ruim 6000€ duurder dan de oorspronkelijke prijs in mei 2021. Maar goed dat accepteerden wij omdat de markt overspannen is. Dat werd verzacht door een mooie inruilprijs voor onze oude Hobby. Helaas bleek bij de daadwerkelijk inruil de truc te zijn dat de inruilprijs niet werd waargemaakt!! Die discussie is inmiddels gevoerd, maar dat was voor ons een kater van bijna 2000€.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

Redelijk tevreden.

Bij mijn telefonische info om te vragen of er ook een Nederlandse beschrijving bij de Ducato is, wordt mij gevraagd om even langs te rijden [wat voor mij 45 min is]. mijn vraag of het opgestuurd kom worden ,werd geantwoord dat ze dan naar een doosje of envelop moesten gaan zoeken.....Net of dat te veel zou zijn. Ik vond dat een vreemde reactie als je net een camper heb opgehaald van ruim 80.000 euro. Voor de rest ben ik correct geholpen en hopelijk is dat de komende jaren ook het geval met garantie en/of onderhoud wat dan van toepassing is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Zeer klantvriendelijk

Een heel duidelijk advies bij aankoop. Bij aflevering is er alle tijd voor uitleg van ieder onderdeel en voor vragen Wij gingen met een tas met aardigheidjes en een heel goed gevoel Als trotse bezitter van een nieuwe Caravan naar huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Zeer tevreden

Wij hebben een Fendt caravan gekocht, zowel bij de koop als de aflevering werden wij zeer vriendelijk geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

een fijn goed georganiseerd bedrijf

Onze nagenoeg nieuwe camper is afgelopen vrijdag afgeleverd. De mensen van De Jong kampeer & recreatie nemen de tijd voor je, zowel bij de verkoop, als de aflevering en alle overige contactmomenten. Steeds was gedaan wat was afgesproken; goed overleg was mogelijk. Ook de mensen zelf zijn heel basic, die in staat zijn snel vertrouwen te wekken. Ze doen wat ze beloven en denken mee met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Fantastische camper vakantie

We hebben een heerlijke campervakantie gehad. Mooie kamper, goed uitgerust en vlotte afhandeling bij uitgifte en inname. Camper was schoon en gemakkelijk in gebruik. We komen zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
3

Gebrekkig

4x moeten bellen of mover al geplaatst was. Bij aflevering bleek geen bevestigingsmail gestuurd te zijn. Caravan kan op zaterdag niet meer gekeurd worden, mag ook niet op zaterdag gebracht worden om in de loop van de week te keuren dus moeten we een vrije dag nemen om de caravan te brengen. Mw. van de marketing heeft mij vandaag terug gebeld. Gesprek was bevredigend. Het bedrijf gaat mijn opmerkingen en suggesties aan de slag.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Zeer goed!

Alles netjes volgens de afspraken verlopen. Alleen jammer dat garantie niet overdraagbaar is. Ik moest dus wel ver rijden voor mijn reparaties. Alle lof voor Clif, de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

duidelijke afspaken,goede uitleg,goede service.

Wij waren op zoek naar een andere caravan.Op uw website zagen we twee caravans die waar we interesse in hadden,Na het invullen van een contactformulier,kregen we het advies te komen kijken.Zo gezegd zo gedaan,We zijn direct in de auto gestapt en naar Hillegom gereden.Daar werden we hartelijk ontvangen door Hans en later verder begeleid door Harry?Na een onderhandeling over de inruil van onze dierbare Eriba(met pijn in het hart.)besloten we over te gaan tot de aankoop van de door u aangeboden Fendt Bianco 390.Na de afhandeling van alle formaliteiten werd een afspraak gemaakt voor de overdracht van onze caravan.Op 25 augustus werden wij de eigenaar van ons "Fendtje".Goede uitleg ,alles naar wens!Op naar onze najaarsplaats.Helaas,daar ontdekten we een lekke keukenkraan.Na enkele weken kamperen is onze conclusie dat we bij De Jong de juiste keuze hebben gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Prima geholpen en heel blij met onze nieuwe camper

We werden deskundig en vriendelijk geholpen. Er werd bij aanschaf en aflevering echt goed de tijd genomen. Wij zijn nu op vakantie met onze nieuwe aanwinst en genieten volop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
5

beetje boertige aanpak

ze zijn de tulpenbollen nauwelijks ontgroeit, dus een klant uit amsterdam snappen ze niets van. Klant vriendelijk is boertig aardig maar een beetje boertig, ja het is vandaag erg druk.....sorry u moet nog even drie uur wachten ( dat weet je toch het is hoog seizoen) vanaf 11 uur wordt de wagen ingeleverd , vervolgens moet je tot 1600 uur wachten tot je de camper mag meenemen virendelijjk maar allemaal een beetje onhandig geregeld het personeel loopt er bij als tulpenboeren , sorry hoor er komen allerlei klanten

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
4

De Jong heeft mij als bedrijf teleurgesteld

De camper was netjes en technisch goed. Goede bedden. Helaas moet je bijbetalen voor noodzakelijke inventaris als stoelen of borden, raar. Het type camper was suboptimaal voor 5 personen: de 5e rijstoel is onpraktisch en zit matig. De rechterzijde van de T334 heeft achter de bijrijder geen ramen wat niet leuk is voor de achterpassagiers. Extreem teleurstellend, ronduit slecht was de reactie van de Jong op een kras door boomtakken aan de bovenzijde van de rechterzijkant. Voor het vervangen van een paar decoratiestickers heeft de Jong 800 euro van de borg ingehouden. Dit voelt als bedrog. Daarom raad ik huren bij de Jong af.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
4

Onvakkundig personeel

Cadac chef 2 gekocht. bij kassa extra advies gekregen om de slang met koppelstuk voor onze campinggas fles erbij te kopen. Aldus gedaan . Bij thuiskomst 150km verder blijkt het een aansluiting voor een wegwerpgas fles te zijn .

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

Niet geheel tevreden bij aankoop occasion caravan

Via Hans een Hobby de luxe 2010 aangeschaft op 7 Aug 2021. Verkoop heel positief. Mooie beloften maar bij aflevering deed de kachel het niet, was volgens Floris wel nagekeken. Monteur er bij gehaald en de garage in. Volgens monteur zat er een insect in de kachel???? Later nog wel geprobeerd en werkte. Lampje boven de gootsteen kapot. Zouden ook een andere op/instap krijgen. Is ondertussen nu wel geregeld met de a.s moeder receptioniste. Onze dank daar voor. Nu staat onze caravan weer bij u op locatie. Tijdens onze try out week afgelopen 10 dagen bleef de kachel niet aan. We hebben 425 euro aflevering kosten betaald. Hoop dat het nu wel goed komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Showroom
5

Niet geheel tevreden

We zijn verkeerd voorgelicht mbt gewicht kogeldruk. Fietsenrek past niet welke wij uitgekozen hadden. Hier is geen contact over geweest. Dan hadden we ons oude fietsenrek over kunnen zetten. Moeten nu extra kosten maken ivm extra fietsenrek achterop. Diverse punten in de caravan moeten nog opgelost worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Goed en behulpzaam

Wij zijn goed geholpen op een nette en ontspannen mannier

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Prachtige camper, heerlijke vakantie

Mooie jonge camper. Bij het ophalen en inleveren zou het iets klantvriendelijker mogen. We betalen er immers flink voor. Water vergeten te vullen door de Jong bij het ophalen, bij het inleveren en door ons keurig gepoetst interieur toch het rijstkorreltje moeten benoemen is wat jammer. Desondanks, volgende keer weer!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Geweldige ervaring

Mooie camper met veel extra’s. Een onvergetelijke vakantie gehad. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Prima service en goede adviezen

In onze zoektocht naar de juiste caravan zijn we goed geholpen door de medewerkers. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en de tijd genomen om diverse caravans te bekijken en een goed advies te geven We zijn erg blij met de afhandeling van onze aankoop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.