Filters

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er is een nieuwe caraven gekocht en zijn nu thuis 29-6-2012 \r\n\r\nIk vul deze vragen nu in voor U. \r\n\r\nMaar ik heb ook nog vragen (kleine storingen) service?? ik denk ja
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede behandeling aan telefoon ,en aan de verkoper doorverbonden \r\nbij aankomst door gegeven aan betreffende dat wij waren aangekomen\r\nHierna met verkoper onderhandeld tijdens een kop koffie over inruil en koop \r\nDit ging zeer vlot en tot beider tevredenheid\r\nweek later caravan opgehaald \r\n\r\nEen fijn bedrijf om zaken mee te doen\r\n J J R O
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met dit bedrijf is een en al lof! Service/after sales is heel goed. Ik heb een camper gekocht en had wat probleempjes maar dit hebben ze uiterst netjes opgelost.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Laagdrempelig, vakkundig en vriendelijk.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, correcte benadering tijdens aankoop. Aflevering verliep met wat strubbelingen; deels door leverproblemen van leveranciers. Hier zouden met een betere communicatie met de klant \'winstpunten\' te behalen zijn! \r\nBij het eerste gebruik van de kampeerauto bleken er enkele mankementen te zijn welke m.i.eenvoudig voorkomen hadden kunnen worden, hoofdzakelijk is hier de fabrikant (Hymer) verwijtbaar alhoewel de firma De Jong hier niet geheel in vrijuit gaat. Wat erger is, is dat het voertuig door De Jong met een foutieve combinatie gasdrukregelaar/gastank uitgeleverd werd! Onbegrijpelijk dat men een dergelijke fout maakt.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn goed geholpen bij dit bedrijf. De deskundigheid was prima in orde.\r\nHet enige nadeel was dat wij toen we de caravan kwamen halen (13.00 uur) eerst moesten wachten omdat iedereen lunchen was lunchen.\r\nToen er iemand beschikbaar was hebben we een rondje door de caravan gelopen en bleken er een aantal plankjes te ontbreken welke al aanwezig hadden moeten zijn. (ivm aanschaf keuring) We hebben hier tot 15.30 uur op moeten wachten!! Dit was wel erg vervelend omdat we rond dit tijdstip nog via amsterdam naar huis moesten wat zich resulteerde in enorme file en pas om 18.00 uur thuis. Het werd dus een erg lange dag.\r\nDe medewerkers bleven overigens erg vriendelijk in tussenliggende tijd, maar vervelend was het wel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel klantvriendelijk. Je wordt goed geholpen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gericht geholpen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2010 ben ik in verband met Duchenne Heroes in contact gekomen met Kampeercentrum De Jong. Ik ben buitengewoon vriendelijk en deskundig geholpen. De medewerkers hebben een gedegen kennis van zaken en staan altijd voor je klaar. Ook wanneer het al bijna sluitingstijd is!\r\nIntussen doe ik alweer vier jaar zaken met Kampeercentrum De Jong.\r\nTopzaak!
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een gebruikte caravan gekocht en die zomer gelijk gebruikt voor een korte vakantie.\r\nHierbij kwamen wat kleine dingetjes aan het licht zoals een scharniertje, handvatje, lampje e.d.\r\nAlles werd keurig netjes en kosteloos hersteld. Zelf een door mijn dochter afgebroken klep van de vriezer werd gewoon gerepareerd zonder kosten. Later nog terug geweest voor een ontbrekende tochtstrook die niet bij de voortent zat en ook die wordt kosteloos geregeld. Zowel bij de verkoop als bij de service erna prima geholpen. Ik zal hier dan ook zeker terug blijven komen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de deskundige diagnose van een fabricage fout in ombouw toiletruimte vanwege \"niet pluis gevoel\" de zeer goede stap gezet om de specialist van de fabriek in te schakelen. Vervolgens vakkundige en zorgvuldige reparatie. Prettig dat twee kleine aanpassingen (stopcontact en inbouw radio)in deze operatie werden meegenomen.\r\nDit hele proces beslaat een toch wel lange periode van 6 maanden. Het verwachtingenmanagement (wanneer wat klaar en bij vertraging even terugkoppelen) kan en mag verbeterd worden.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn vriendelijk en duidelijk te woord gestaan.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Camper info avond:\r\nGoede informatie over camperen door dhr. Hans Groenendijk. Veel nuttige tips gekregen. De ontvangst met koffie etc. was uitstekend.
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al meer dan 30 jaar klant bij Kampeercentrum de Jong. We zijn nu toe aan onze 5de Eriba Nova toe. De service is goed, wanneer het garantie is doet men niet moeilijk. Het wordt gratis vervangen. De overige service is redelijk betaalbaar.\r\nBij het afleveren van een nieuw kampeermiddel is de overdracht en instructie vaak rommelig en soms niet deskundig door gebrek van medewerkers op dat moment. Een strakke planning en afspraak met de klant kan hierin veel verbetering brengen. Je koopt immers geen half brood voor je spaargeld.Ook het inlevings vermogen naar de klant en de klant vriendelijkheid is een punt van aandacht. Voor het overige is de kwaliteit van de service goed en behulpzaam. Kampeerbedrijven hebben eenmaal piekbelasting in het seizoen. Mogelijk is dit beter te spreiden door aktie\'s zoals onderhoud korting in het na seizoen dit ook toe te passen voor Pasen zodat de hausse mogelijk gespreid kan worden. Ander punt van aandacht is een nieuwsbrief naar de klanten met onderwerpen zoals vroegtijdig onderhoud, techniek, ,veiligheid,vakantie campings,winterkamperen,kampeerwinkel en outdoor. Bij inruilen kampeermiddel, de klant wijzen op gebreken na inname, zodat dit niet leidt tot misverstanden achteraf.\r\nSucces A Beersma
  • Reden bezoek Onderhoud
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf meerdere keren met electra problemen bij onze vorige dealer geweest en helaas kon deze firma dit niet oplossen met 1 ritje naar het technocentrum van kampeercentrum de jong alles binnen een half uur opgelost aan onze hymer campeer auto,heren techneuten chapeau!!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn al klant meer dan 30 jaar dus dat zegt genoeg.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een schaal van 10 krijgt dit bedrijf voor service en klantgerichtheid een 2.\r\nAfspraken gemaakt tijdens verkoop worden niet nagekomen. Als je hier aanspraak op maakt wordt je uitgespeeld tussen het techno center en de verkoper.\r\nArtikelen die nageleverd moeten worden, laten weken op zich wachten. Als je navraag doet, is het standaard antwoord dat een en ander onder weg is, en komende week verwacht wordt. Dit duurt nu al een week of 7.\r\nTerugbellen, of de klant op de hoogte houden is dit bedrijf vreemd.\r\nIk zal deze fa zeker niet aanbevelen om zaken mee te doen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst gezien op de jaarbeurs Utrecht. Hierna ben ik bij het bedrijf zelf geweest. Ook hier krijg ik een goede service en de juiste informatie over de caravan. Ze hebben mij overtuigd om te gaan kamperen. Alleen is de vraag met een nieuwe of een tweedehandse caravan.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfecte service en wat ik nodig had was er . en altijd is niets teveel perfect een dikke 10
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne Service en goed ontvangst met lekker bakje koffie
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.