Filters

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Camper ingeruild voor een nieuwe caravan.prima geholpen en prima afgeleverd...
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf met een nog slechtere service dan Kampeercentrum de Jong kan ik mij niet voorstellen en hoop ook niet dat dat bestaat. Ben nu 10 weken, diverse telefoontjes en een aantal bezoeken aan deze zaak bezig om een tentstok te laten repareren of een nieuwe te bestellen. Ondeskundig personeel heeft zelfs gepresteerd om de tentstok helemaal de vernieling in te helpen. Het lukt gewoon niet om fatsoenlijk geholpen te worden. Te erg voor woorden, u bent gewaarschuwd !!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf kan het woord service nauwelijks spellen.\r\nLuchtbed van Coleman met duidelijke productie fout wordt niet inbehandeling genomen.\r\nZaterdag voor Pinksteren gekocht. Op vakantie in zomer to 4 keer toe lekkage op de naad.\r\nZonder aankoopbon wil men niets doen, geen discussie mogelijk, wil niet eens kijken of ze wat kunnen doen\r\nKortom service onder nul.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf voor het eerst een caravan gehuurd. Kregen een hele nieuwe, compleet met voortent.Netjes en zuinig op geweest. Goede uitleg gekregen. Alleen jammer dat de afspraak voor het halen pas om 16.00 was en terug in de file stond. Nu gaan we van de zomer weer.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf problemen met onze truma kachel in onze camper.\r\nafspraak gemaakt en zodoende aangekomen bij kampeercentrum de jong.\r\nMonteur word ingeschakeld en neemt een laptop mee onder zijn arm.\r\nik zeg tegen de monteur we komen voor de kachel hoor!\r\nDe monteur sluit de laptop met een speciaal diagnose programma aan en weet binnen 5 minuten te vertellen dat de omloop motor te weinig toeren maakt,motor vervangen en alles werkt weer perfect!\r\nDit noemen wij nou eens professioneel!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vol verwachting klopte ons hart.\r\nDe door ons aangeschafte, gebruikte, camper wordt afgeleverd. Wij zijn wat aan de vroege kant en worden uiterst vriendelijk door een medewerkster van de receptie welkom geheten en van koffie voorzien. De verkoper wordt gewaarschuwd dat wij er al zijn. Iets later komt de verkoper langs lopen en doet of hij ons niet ziet. Een kwartier later komt de verkoper aanlopen en zonder groeten loopt hij weer weg en gaat bij de receptie vragen waar de sleutels van de camper zijn.\r\nDe aflevering begint. De camper ziet er niet spic&span uit zoals beloofd.\r\nKleine reparaties aan tafelblad en keukenblad zijn niet uitgevoerd. Reactie van de verkoper:\"Nou en, het gaat toch om de veiligheid. Ik heb de jongens opdracht gegeven om het in orde te maken. Als het u niet zint laat de kamper maar staan.\r\nDe overtrek van het boven bed was te smerig om aan te raken. Na overleg met het technocentrum heeft een medewerkster dit uiteindelijk voor ons opgelost.\r\nDe informatie die wij van de verkoper kregen klopte niet altijd. De lampjes achter in de garage werken op de 12 volt HH accu en niet op batterijen en de uitleg over de gas aansluiting klopte niet.\r\nIn plaats van een blij gevoel over onze nieuwe camper reden we met een katterig gevoel huiswaarts.\r\nEen paar dagen later hebben we telefonisch ons ongenoegen kenbaar gemaakt.\r\nNa een lang weekend de camper uitproberen hebben we de overtrek weer opgehaald en wat kleine mankementen te laten verhelpen.\r\nEr ontbrak een afdekring van een wieldop, een beschermkapje van de temp. meter ontbrak, de bekleding van de chauffeursstoel zat los en de afstandsbediening van de radio werkte niet(batterij leeg).\r\nDeze kleine mankementen werden prompt en tot onze volle tevredenheid opgelost.\r\nDe beoordeling van de deskundigheid heeft te maken met voorlichting van de verkoper. \r\nDe beoordeling van service heeft betrekking op het technocentrum en de overige medewerkers.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaring en uitleg en tips over de camper die wij voor het eerst in oktober hebben gehuurd voor 3 weken.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik beveel Kampeercentrum De Jong B.V., bij iedereen aan om naar toe te gaan voor het huren van een camper.\r\nDe reden is: jonge campers huren voor een goede prijs/kwaliteit.\r\n Deskundige uitleg hoe alles werkt en de campers zijn mooi schoon, zowel van binnen als buiten.\r\n Vastlegging van evt. Schade,s bij het meenemen zodat er geen problemen kunnen onstaan bij het terugbrengen van de camper.\r\n Bij evt problemen onderweg bv. Schade of pech werd ik meteen goed geholpen, en alles naartevredenheid opgelost.\r\nIk raad echt iedereen aan om hier een Camper te huren, aardig en deskundig personeel dat ook graag met je meedenkt, ik ga zeker in 2015 weer een Camper huren bij De Jong.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2014 voor het eerst een camper gehuurd: prettig ontvangen, bij afhalen zeer complete uitleg, goede documentatie in de prettige, compacte camper. Bij terugbrengen direct opnieuw vastgelegd voor 2015!
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige en persoonlijke benadering. Nemen de tijd en bieden ookmzelf aan om een proefrit te maken in een camper. Weten om te gaan met klanten en laten deze zeker in hun waarde en geven terdege advies.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een schade aan mijn camper en mijn verzekeraar heeft maar 1 aangesloten herstelbedrijf in deze regio dus naar de Jong getogen. Heb werkelijk geen moment het gevoel gehad, dat men mij als klant zag (alhoewel ik vooraf had aangegeven ook voor onderhoud voortaan te willen komen). Zonder enige verduidelijking waarom - als een snotjongen diverse malen moeten wachten (zelfs zonder koffie..), steeds zelf moeten bellen over uitblijven gerepareerde camper, lang wachten op binnenkomen onderdelen (2 weken!). Ook opvallend - Harry de Jong, die ik meerdere malen sprak toen ik nog camper bij de Jong wilde kopen (uiteindelijk elders geslaagd) kwam diverse malen binnenlopen zonder boe of bah te zeggen - laat staan \"goedemorgen\". Heel opvallend wat mij betreft hoe men houterig omgaat met klantvriendelijk gedrag in toch professioneel ogend reparatie bedrijf. De reparatie zelf was voor zo ver ik nu kan beoordelen prima uitgevoerd en voor sommige mensen is dat genoeg. Voor mij niet, want ik wil me ook nog een beetje welkom voelen en dat gevoel ontbrak totaal. Pas bij het ophalen kwam ik in aanraking met hoe het ook kan. Een vriendelijke monteur regelde binnen een paar uur een ontbrekende manual via de mail.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in de nacht voor de vakantie met stekker en remkabel kapot getrokken,\r\nvolgende dag langs gegaan bij het techno centre van kampeer centrum de jong, werd gelijk om 9.00 uur geholpen, als spoed geval, ondanks dat ik niet gebeld had.\r\nkon als nog die dag op vakantie.\r\nwaren we erg blij mee.\r\nbedankt jongens
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een buscamper gehuurd voor 4 weken. De verhuur was van vrijdag tot vrijdag. Tot onze verbazing werden we donderdags gebeld of we de camper die avond al wilde halen. Natuurlijk!! Heerlijk een dag extra om in te pakken. Na een uitgebreide uitleg van 1,5 uur gingen wij op pad. Ook kregen we nog tips over bv een camperplaats app. Deze hebben we veel gebruikt. Onderweg kwamen we wat beschadigingen tegen die wij niet hadden gemaakt. Deze gefotografeerd en via mail gemeld. Geen problemen gehad en gewoon onze borg terug gehad. We zijn goed geholpen door Bram. De receptioniste kwam via de telefoon ook niet zo spontaan over toen wij aangaven om de camper die donderdag terug te willen brengen. Verder vriendelijk en hulpvaardig behandeld.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben duidelijke informatie opgevraagd voor verhuur van een camper. Weliswaar voor 2015, maar informatief wilden wij ongeveer weten waar we aan toe waren en wat de mogelijkheden waren.\r\nZeer summier niet klantvriendelijke email ontvangen van ene mw. P. Montagne - receptioniste. Een 3-regelige email met niet de info wat we wilden en hier kunnen we niets mee. We zagen dat onze email door de receptioniste is afgehandeld - die kennelijk geen enkele idee had hoe e.e.a. qua verhuur verloopt - kortom, we hebben inmiddels 2 andere camperverhuurbedrijven aangeschreven en uitgebreide respons ontvangen en zelfs een uitnodiging om langs te komen. Weinig klantvriendelijkheid van jullie kant en daar moeten jullie echt wat aan doen!
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, nemen de tijd voor uitleg.wij hebben een camper gehuurd en waren zeer tevreden . Netjes en schoon.\r\n
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij zochten al tijden een camper en bij de jong gevonden\r\nalles wat verteld werd over de camper was waar\r\nen we zijn nog steeds verliefd op onze camper\r\nbedankt voor de service en de kwaliteit.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Herstel bestond uit garantiewerk. Onze nieuwe Hymer, elders gekocht, werd perfect gerepareerd. De toegangsdeur was krom en verrot, deze is onder garantie vervangen. Onderhoud en vochtmetingen gaan in het vervolg naar de Jong.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte informatie van te voren. Alles goed geregeld en bijna alles binnen de afgesproken tijd gerepareerd. Vriendelijke ontvangst en goede service bij de afhandeling met de verzekering
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voortvarend behandeld. Goede service. Klantvriendelijk.\r\nWij hebben ervaren dat er sprake is van echte gerantie.
  • Reden bezoek Onderhoud
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer wilden wij een gebruikte caravan. Na binnenkomst kwam er al iemand naar ons toe die de juiste vragen stelde en ons gelijk mee nam naar \"Onze\" caravan. Hij had goed begrepen wat wij wilden. Ook toen wij de caravan kwamen ophalen hadden ze alletijd voor ons! Een geweldige ervaring.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kampeercentrum De Jong is een erg prettig bedrijf om zaken mee te doen. Daarom kunnen wij dit bedrijf van harte aanbevelen wanneer u op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte camper of caravan!\r\n\r\nwww.teamdavey.nl
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat wij in 2006 onze 1e nieuwe Fendt caravan bij De Jong kochten komt dit voorjaar onze 2e nieuwe Fendt\r\ncaravan. Het zal duidelijk zijn dat wij zeer tevreden zijn anders zouden wij elders deze caravan hebben gekocht.\r\nTevens hebben wij inmiddels ook een camper gehuurd. Ook dit is uitstekend bevallen en zal ook een vervolg krijgen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.