Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via bemiddeling van De Jong onze vouwwagen verkocht. Snelle acties, goede prijs, heldere afspraken en \'geen gedoe\'. Klasse dus!
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waarde heer en mevrouw de Jong,\r\n\r\nIn november 2018 kochten wij bij u een Hymer camper. De camper zou een grote beurt krijgen en volledig nagezien worden. Omdat een raam aan de zijkant kapot was zou op een later tijdstip een nieuw raam geplaatst worden. We hadden een goed gevoel over uw bedrijf en uw service.\r\n\r\nEind maart maakten wij een afspraak om e.e.a door u te doen. Wij spraken af om de woensdag vóór pasen bij uw Techno Center te komen voor uitvoering. Ondertussen hadden wij ook bemerkt dat de watervoorziening in de camper niet werkte, wat ook gold voor de koelkast die maar niet wilde koelen.\r\n\r\nAl met al bleek het bij de koelkast niet om eenvoudige mankementen te gaan. Het apparaat moest eruit en nagekeken te worden. Dat zou in het slechtste geval enkele weken kunnen duren. Omdat dit de eerste maal dat we met de camper op pad waren, hadden we enkele dagen op een camping in de omgeving geboekt zodat we, indien nodig, snel op uw bedrijf konden voorrijden. En ja, op vrijdag ochtend werden we gebeld met het verzoek om z.s.m. te komen want de koelkast was al gerepareerd!\r\n\r\nDe monteur legde ons uit wat er loos was geweest met de koelkast, bouwde het apparaat (het ding moest door het grote raam in- en uit de camper getild worden), in en na een halve dag wachten kregen wij onze camper in perfecte staat terug.\r\n\r\nToen de monteur een poosje met de camper bezig was, zag hij op het dashboard een telefoon liggen en kwam deze naar ons brengen met de vraag of er meer telefoons of zaken van waarde in de camper lagen. Hij gaf aan het prettig te vinden dat we deze zaken dan uit de camper wilden halen om problemen te voorkomen. Hij gaf aan dat er wel eens klanten in de werkplaats komen en als die iets zien liggen terwijl de monteur even naar het onderdelenmagazijn of het toilet is....\r\nPrettig zo\'n instelling. Dat geeft vertrouwen.\r\n\r\nDe hele wijze van verkopen, (technisch) adviseren, repareren en opleveren van de camper door uw bedrijf kan alleen maar met applaus beloond worden. Iedereen op uw bedrijf doet zijn/haar uiterste best om het de klant naar de zin te maken. Chapeau daarvoor. We zullen dan ook niet aarzelen om tegen wie dan ook de loftrompet over uw bedrijf te steken. Ga vooral zo door!\r\n\r\nMet oprecht hartelijke groet,\r\n\r\nPeter Wittenbols en Ellen Bossers
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een behoorlijk misverstand stel ik mijn review bij\r\nNa tel. Gesprek blijken er over en weer wat misverstanden te zijn\r\nDit is nu bijgesteld.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoewel we niet bij alle bezoeken aan De Jong vriendelijk werden behandeld, was het bij de aflevering van onze camper prima voor elkaar. Dat gold voor de receptie, maar zeker ook voor de persoon die ons wegwijs heeft gemaakt in en om de camper.\r\nOok de camper zelf was uitstekend verzorgd. Als de service net zo goed is en adequaat als de aflevering is verlopen, dan is De Jong voor ons een goede keuze geweest.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf zeer behulpzaam fijne medewerkers. onze nieuwe televisie is keurig geplaatst in de camper ook bij de Jong gekocht bedankt voor de snelle en goede service
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop camper
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels voor de 3e keer een nieuwe caravan gekocht bij de Jong, goed gesprek, goede prijs, en niet geheel onbelangrijk een meer dan voortreffelijke oplevering. in alle jaren dat wij klant zijn hebben wij wel gemerkt dat de service ook uitstekend is.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijne Camper gehuurd. Vakkundige uitleg, vriendelijke medewerkers.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer deskundig,en vriendelijk. Er wordt met je meegedacht en geadviseerd. Klasse!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een mooi bedrijf ik heb mij 5 de nieuwe camper gekocht om dat ik goed wordt behandelt door harry de jong hij neemt er de tijd voor het wordt nu een burstner camper ixeo time edition 30 it 726 g
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had op15-09-2016 nieuwe camper Hymer aangeschaft,\r\nalles wat stuk kon gaan ging stuk, na eerste klacht hadden ze geen tijd te druk duurde bijna drie maanden voordat ik terecht kon. Inmiddels zijn de klachten na vele bezoeken verholpen in Januari 2018 hoop ik. Kan pas constateren als wij er weer op uittrekken. Ben drie maal vervroegt van vakantie terug gekomen, is feitelijk Hymer schuld dat er zoveel dingen afgeleverd worden met zoveel problemen Navigatie moterarco, Boiler verwarming, Fiat problemen versnellingsbak enz. Voorheen zou ik iemand aanbevelen een Camper te kopen bij De Jong nu niet meer> !0 jaar geleden wel bij aanschaf Caravan. Vandaar dat ik een Camper bij de Jong gekocht had.\r\nMen moet eens proberen na verkoop klachten snel op te lossen en klachten correct af te handelen. Dan was mijn beoordeling Positief geweest
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn camper ramen sloten niet goed. Maar helaas de dealer bestaat niet meer en buiten de garantie ,dus in overleg met de fabrikant moest ik naar fa. de jong in Hillegom na drie weken camper klaar ik heen, zal mij benieuwen wat ze hebben gedaan? nou niet te geloven alle ramen met omlijsting vernieuwd! op mijn vraag hoe dit kan u bent niet de oorspronkelijke verkoper was het antwoord de klant mag nooit de dupe worden en Hobby staat voor goede service.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf camper gehuurd bij de jong in de zilk. camper zat vol met deuken en krassen, voorstoelen kapot met gaten, zeer vies matras met veel vlekken!!!! geklaagd, ons gevraagde 200,00 euro retour gekregen. achteraf nog veel te veel betaald voor hetgeen wat je meekreeg. wanneer je huurt van een gespecialiseerd bedrijf verwacht je niet zo iets slechts mee te krijgen. wij huren nooit meer bij de jong in de zilk.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na kenbaar te hebben gemaakt zeer ontevreden te zijn over de wijze waarop de financiële afwikkeling van het onderhoud heeft plaatsgevonden door Kampeercentrum de Jong ben ik gebeld en zijn welgemeende excuses aangeboden en is er naar tevredenheid een financiële oplossing aangedragen. Ik ben over de \"aftersales\" van De Jong zeker te spreken en tevreden.
  • Reden bezoek Onderhoud
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb hier mijn vouwwagen jamet panorama gekocht.\r\nik ben erg tevreden met de hoe de aankoop is gegaan.\r\ner was een kleine beschadiging aan de verlichting kabel van de vouwwagen en dit is meteen goed opgepakt en opgelost door de verkoper.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor onderhoud de vouwwagen gebracht bij De Jong, tussentijds de werkzaamheden en prijs afgesproken. Bij het ophalen van de vouwwagen werd ik geconfronteerd met een prijs die 200 Euro hoger was dan afgesproken. Werd onverschillig en nonchalant op gereageerd, zal wel de prijs zonder btw zijn geweest. Dit mag naar particulieren helemaal niet. Het was stikken of slikken volgens de verkoper. Super slecht en zeer klantonvriendelijk! !! Let dus goed op dat je hier niet wordt opgelicht!!!!
  • Reden bezoek Onderhoud
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet zo goed, caravan gehuurd en bij terugkomst werd gezegd dat wij een ruit kapot gemaakt hadden en volgens ons was deze al defect.\r\nMaar we waren er al voor gewaarschuwd door andere mensen. Dus ons advies laat dit bedrijf links liggen.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een uitstekend bedrijf met gedreven personeel. Wij hebben hier afgelopen week onze caravan gekocht en zijn hierbij geholpen door Bernand ( goede verkoper die weet waar hij over praat) daarnaast kan er veel in overleg geregeld worden. Naast de caravan nog een nieuwe voortent uitgezocht en ook hierbij weer ontzettend fijn geholpen. Ze geven je ( ondanks dat het heel druk is) met veel geduld de juiste uitleg. Kortom top zaak!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een goed gesprek met Harry de Jong betreft de gerezen problemen over het volgens mij teveel betaalde voor een koplamp ga ik na creditering wat inmiddels is gebeurt een andere beoordeling geven over Kampeercentrum de Jong, hopelijk hebben we hier beide van geleerd. met dank aan het vlotte optreden van Harry de Jong.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No-nonsense, soms zijn ze wat druk, komen afspraken na, wel ingericht op de oudere klant.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaterdag geweest zijwand en een stok gekocht met 21% korting. Thuis gekomen opgezet en tot onze verbazing hadden we verkeerd gemeten. Dinsdag terug gegaan met de spullen. We mochten het omruilen voor de grotere maat en kregen er ook weer de korting op. Dat is wat je noemd nog eens goede service. SUPER
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.