Wij hebben onze nieuwe Eriba Triton bij de Jong recreatie gekocht De aankoop en aflevering hebben wij zeer prettig ervaren.
De kollom is te klein
Camper gekocht van Harry de jong Prima verkoper alleen na de koop moeilijk communiceren als je vragen hebt en belt word er niet terug gebeld na drie keer lukt het dan Ik had een trekhaak besteld bij Harry die bleek er niet op te zitten om dat hij zijn mail niet leest toch slordig vond ik . Na heen en weer gebel als nog geregeld met de werkplaats De overdracht van de camper was goed geregeld met Henk simpatieke man die alle tijd neemt om alles uit te leggen Dat was dan weer goed geregeld .
Originele beoordeling
Camper gekocht van Harry de jong Prima verkoper alleen na de koop moeilijk communiceren als je vragen hebt en belt word er niet terug gebeld na drie keer lukt het dan Ik had een trekhaak besteld bij Harry die bleek er niet op te zitten om dat hij zijn mail niet leest toch slordig vond ik . Na heen en weer gebel als nog geregeld met de werkplaats De overdracht van de camper was goed geregeld met Henk simpatieke man die alle tijd neemt om alles uit te leggen Dat was dan weer goed geregeld .
Duidelijke uitleg hoe de camper te gebruiken vriendelijk personeel prima👍👍
Wij konden rustig rondlopen tussen de occasion-caravans en binnenin de caravans bekijken. Bij koop en inruil liep het ook vlotjes. 1 minpuntje: wij hadden de afspraak op 21-2-20 om de gekochte caravan op te halen en die van ons in te ruilen. Er was geen tijd afgesproken, maar omdat het slecht weer was, wilden wij vroeg komen. En...gelukkig maar, want in het boek stond dat wij om 10.00 uur de afspraak hadden. Dus een geluk bij een ongeluk. Met ons was wel de dag afgesproken, maar geen tijd. Maar verder was alles positief. Ook de uitleg bij de gekochte caravan was goed. Dus een tevreden klant!
Minpuntjes: doorgegeven kenteken niet juist en bij aflevering van onze NIEUWE camper in eerste instantie geen onbeschadigde gasflessen geleverd. Maar deze zaken zijn prima opgelost. Zeer deskundige uitleg over de camper en ruim de tijd genomen hiervoor. Ook leuke attentie bij aflevering.
Onze 1e caravan na 25jr weer gekocht. Na lang zoeken op internet . De caravan met onze wensen gevonden bij de jong. Voor ons tukkers een eind rijden. Maar wij werden vriendelijke en goed geholpen. Top. Het was de afstand waard. Gr Fred en Jolanda
Deskundig en klantvriendelijk bedrijf. Bij de aflevering een paar puntjes geconstateerd die later nog verholpen gaan worden aldus Henk die de aflevering goed verzorgde. Je krijgt in 2 uur tijd zoveel informatie te verwerken dat het onmogelijk is alles te zien en te testen, later thuis op je gemak rondkijkend in onze nieuwe Hymer camper vond ik nog wat dingetjes zoals een blaas in de lak van een bovenkast klepje en een kras op de spiegel in de toiletruimte. Gezien hoe alles bij De Jong verloopt heb ik er alle vertrouwen in dat dit ook zeker goed komt. Dus De Jong vind ik TOPPY,,
Compleet nieuwe ervaring omdat wij nog nooit met een camper op vakantie waren geweest. Helaas hadden wij een camper waar nog al wat aan mankeerde. Het begon al direct na het ophalen. Thuis gekomen om de camper te laden viel er al direct een zijraam. Geschrokken belden wij direct met De Jong die meldde dat zij geen onderhoudsdienst hadden en dat wij maar weer naar Hillegom moesten komen. Gelukkig hebben wij iemand in de familie die gouden handjes heeft en het raam opnieuw gemonteerd heeft. Op de 2e dag bleek het gasfornuis defect te zijn. Bij het ophalen bleven de pitten tijdens de uitleg ook niet branden maar werd gezegd dat de pitten wat langer vastgehouden moesten worden. Niet dus. Het grootste ongemak was het slot van de toegangsdeur dat na 3 dagen defect was. Gelukkig kon ik via een zijraampje nog naar binnen klimmen en de deur van binnen openen. Gebeld met De Jong in Nederland die niets voor ons konden doen en ons adviseerde een Hymer dealer in de buurt op te zoeken. Deze bleek 2 uur verderop te zijn gevestigd maar kon of wilde ons niet helpen. Het onderdeel moest worden besteld en kon over 10 dagen worden vervangen! Bij het inleveren hebben wij de problemen gemeld aan Ferry. Van Ferry kregen wij te horen dat hij normaliter de campers checkt maar dat hij op vakantie was toen wij onze camper kwamen ophalen. Al met al veel problemen waar verder niets mee is gedaan. Dit is ons erg tegengevallen. Voor gemiddeld 1000 Euro per week hadden wij wel een camper zonder gebreken verwacht. Wij zijn vrienden van de familie Winter (de broers Bert en Cor) uit Heemskerk die vaste klanten zijn bij De Jong. Ook zij vinden de afhandeling van de klachten benedenmaats.
Na het ontvangen van deze review, hebben wij contact opgenomen met Peter (achternaam houden vanwege privacy redenen geheim) en een goed gesprek gehad over de punten die hij heeft aangegeven in zijn review. Met het team hebben we het verhaal besproken en zijn we bezig dit op te pakken, om de kwaliteit die wij bieden op een zo hoog mogelijk peil te houden. Helaas moeten wij ook concluderen dat een aantal van de puntjes, vervelende pech zijn geweest. Hier voegen wij graag nog aan toe dat de vakantie van onze vaste verhuurmedewerker absoluut geen aanleiding mag en kan zijn voor mogelijke problemen. Nogmaals bedankt voor de review en we hopen dat we aan de hand van het gesprek de ontstane teleurstelling voor een groot gedeelte hebben weggehaald. Jeff
De stokken van de nieuwe voortent gaven bij het in elkaar zetten zo veel problemen dat we er niet uit kwamen. We mochten langs komen en hebben met een van de medewerkers de stokken in elkaar gezet. Het was een hele opluchting ,de Jong heeft ons fantastisch geholpen ,heel veel dank.
Goede informatie op de website bracht ons naar de winkel. Daar konden wij verder rondkijken en uiteindelijk in alle rust een beslissing nemen.
Heb bij de Jong kampeer en recreatie mijn huidige camper gekocht. Kreeg een mooie inruilprijs voor onze oude camper. Goede afspraken gemaakt wat betreft garantie en service. Voor de uitleg over het gebruik van de nieuwe camper is ruim de tijd genomen. Ben over het algemeen zeer tevreden over het hele proces van verkoop en inkoop
Het is prettig zaken doen met de Jong en we zijn dan ook op een mooie deal uitgekomen. Uitleg over de camper is goed en de levering was in orde.
We hebben een buscamper gehuurd naar grote tevredenheid. Technisch goed in orde en keurig schoon bij aflevering. En een zeer uitgebreide uitleg van de werking van de vele systemen bij het ophalen van de camper. Verbeterpunten zijn de volgende : 1) De vaste kosten ad 175 euro zijn erg hoog, zeker als je maar een week huurt. 2) De fietsdrager op de trekhaak was niet handig, omdat je daarmee de achterdeuren niet kan openen, als de fietsen er op staan. Daar zijn betere systemen voor. Ofwel op de deur ofwel onderaan het chassis met een scharnier-balk. Als je bij het wegrijden de gaskraan dicht wil doen, is dat nogal een klus. Ook omdat er onder het bed de nodige spullen opgeslagen liggen, waardoor binnendoor bij de gaskraan komen, ook lastig is.
Tot nu toe huurden we ieder jaar een caravan. Nooit problemen mee gehad. De laatste keer dat ze deze terug brachten hebben we een occasion gekocht. Geen probleem bij de aflevering.
Het scheelt dat wij al veel ervaring hebben met het gebruik van een caravan, dus dan is het al gauw goed. Ik heb wel twee opmerkingen. 1. Toen wij de oude caravan kwamen inleveren reageerde de dame bij de receptie van de werkplaats heel verbaasd. Zo van "Wat kom je doen"? Nou, de caravan inleveren! Deze afspraak was immers gemaakt met de collega die ons de caravan verkocht heeft. Dus intern is er kennelijk geen communicatie geweest tussen afdeling verkoop en de werkplaats. 2. Er mag wel wat meer 'werk' gemaakt worden van de aflevering van een caravan. Het is niet niks voor een klant, een hoogtepunt. Zo vaak komt dat niet voor bij de klant. Iets waar hij naar uit kijkt, zich op verheugt. Het is dan een tegenvaller hoe dat dan gaat. Het bijna zo van "Hier heb je de sleutel en veel plezier ermee!" Je zou het zo anders kunnen doen, er wat speciaals van maken. Een bloemetje, fles wijn, een grote strik er omheen. Zoiets. Wees creatief! Dit zijn mijn suggesties voor verbeterpunten.
Beste Willem Jan, Heel erg bedankt voor uw reactie en tips. 1. Aan de hand van u feedback is er direct een plan opgesteld om ervoor te zorgen dat iedereen op de hoogte is bij inlevering van een in te leveren voertuig. Het oude plan deed zijn werk blijkbaar niet goed genoeg, dus daar zijn wij meteen mee aan de slag gegaan. 2. Qua aflevering is het zeker niet de bedoeling dat u het idee krijgt "Hier heb je de sleutel en veel plezier ermee!". We begrijpen dat het voor iedereen een grote aankoop is. En daar hoort u inderdaad een speciaal gevoel bij te krijgen. We zijn bezig om dit anders aan te pakken en nemen daar u tips in mee. Nogmaals bedankt voor u feedback. We gaan er zeker iets mee doen! Mvg, Jeff van DE JONG Kampeer & Recreatie
Op elk punt alles fijn geregeld, sympathiek personeel ! Caravan in prima staat .
Kleine Eriba Touring gehuurd. Prima nette caravan. Helemaal compleet en super schoon. Communicatie vooraf ook dik in orde. Aflevering prima en vlot. Gebrek bij aflevering (scheur in het doek van het hefdak) netjes opgelost. Bij aflevering miste een deel van de voortent hetgeen niet werd opgemerkt door degene die de caravan bij het inleveren controleerde. We hebben de vergeten delen (uiteraard) later nog afgeleverd. Succes met de enquete en groeten! PS: ik hoop dat jullie deze kleinste Eriba (Touring 320, zonder toilet) in het huurassortiment houden want jullie zijn de enige in Nederland die dit caravannetje (in nieuwstaat) verhuren.
Prettige afhandeling van inruil oude caravan en aankoop nieuwe caravan.
Vanochtend door de oprichter/mede-eigenaar Harry de Jong ontvangen en een zeer goede ervaring opgedaan. Harry nam ruimschoots de tijd voor al onze vragen, alhoewel duidelijk was dat wij nog in de orientatie fase zitten. Geen vraag blijft onbeantwoord en het is duidelijk dat Harry al 25 of 30 jaar in het vak zit. Soms moet je hem zelfs afremmen in zijn enthousiasme. Wij zijn nog niet direct tot een koop overgegaan, maar zijn zeker geholpen in het denkproces om duidelijk te krijgen wat nu precies bij onze behoeftes aansluit. Want de markt loopt over van de mogelijkheden. Kortom, fijn gevoel aan overgehouden en een aanrader/vakman,
Keurig ontvangen, goed advies en uitleg bij het kopen van nieuwe Fendt caravan 2020. Er werden een aantal goede opties aangedragen.
Beeklaan 24 a
2191 AB Hillegom / de zilk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.