Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Waarde heer en mevrouw de Jong,\r\n\r\nIn november 2018 kochten wij bij u een Hymer camper. De camper zou een grote beurt krijgen en volledig nagezien worden. Omdat een raam aan de zijkant kapot was zou op een later tijdstip een nieuw raam geplaatst worden. We hadden een goed gevoel over uw bedrijf en uw service.\r\n\r\nEind maart maakten wij een afspraak om e.e.a door u te doen. Wij spraken af om de woensdag vóór pasen bij uw Techno Center te komen voor uitvoering. Ondertussen hadden wij ook bemerkt dat de watervoorziening in de camper niet werkte, wat ook gold voor de koelkast die maar niet wilde koelen.\r\n\r\nAl met al bleek het bij de koelkast niet om eenvoudige mankementen te gaan. Het apparaat moest eruit en nagekeken te worden. Dat zou in het slechtste geval enkele weken kunnen duren. Omdat dit de eerste maal dat we met de camper op pad waren, hadden we enkele dagen op een camping in de omgeving geboekt zodat we, indien nodig, snel op uw bedrijf konden voorrijden. En ja, op vrijdag ochtend werden we gebeld met het verzoek om z.s.m. te komen want de koelkast was al gerepareerd!\r\n\r\nDe monteur legde ons uit wat er loos was geweest met de koelkast, bouwde het apparaat (het ding moest door het grote raam in- en uit de camper getild worden), in en na een halve dag wachten kregen wij onze camper in perfecte staat terug.\r\n\r\nToen de monteur een poosje met de camper bezig was, zag hij op het dashboard een telefoon liggen en kwam deze naar ons brengen met de vraag of er meer telefoons of zaken van waarde in de camper lagen. Hij gaf aan het prettig te vinden dat we deze zaken dan uit de camper wilden halen om problemen te voorkomen. Hij gaf aan dat er wel eens klanten in de werkplaats komen en als die iets zien liggen terwijl de monteur even naar het onderdelenmagazijn of het toilet is....\r\nPrettig zo\'n instelling. Dat geeft vertrouwen.\r\n\r\nDe hele wijze van verkopen, (technisch) adviseren, repareren en opleveren van de camper door uw bedrijf kan alleen maar met applaus beloond worden. Iedereen op uw bedrijf doet zijn/haar uiterste best om het de klant naar de zin te maken. Chapeau daarvoor. We zullen dan ook niet aarzelen om tegen wie dan ook de loftrompet over uw bedrijf te steken. Ga vooral zo door!\r\n\r\nMet oprecht hartelijke groet,\r\n\r\nPeter Wittenbols en Ellen Bossers