Filters

10

Aa

Wij hebben onze nieuwe Eriba Triton bij de Jong recreatie gekocht De aankoop en aflevering hebben wij zeer prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
4

Een lang verhaal

De kollom is te klein

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
6

Mooibedrijf

Camper gekocht van Harry de jong Prima verkoper alleen na de koop moeilijk communiceren als je vragen hebt en belt word er niet terug gebeld na drie keer lukt het dan Ik had een trekhaak besteld bij Harry die bleek er niet op te zitten om dat hij zijn mail niet leest toch slordig vond ik . Na heen en weer gebel als nog geregeld met de werkplaats De overdracht van de camper was goed geregeld met Henk simpatieke man die alle tijd neemt om alles uit te leggen Dat was dan weer goed geregeld .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Prima

Duidelijke uitleg hoe de camper te gebruiken vriendelijk personeel prima👍👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

alles goed geregeld.

Wij konden rustig rondlopen tussen de occasion-caravans en binnenin de caravans bekijken. Bij koop en inruil liep het ook vlotjes. 1 minpuntje: wij hadden de afspraak op 21-2-20 om de gekochte caravan op te halen en die van ons in te ruilen. Er was geen tijd afgesproken, maar omdat het slecht weer was, wilden wij vroeg komen. En...gelukkig maar, want in het boek stond dat wij om 10.00 uur de afspraak hadden. Dus een geluk bij een ongeluk. Met ons was wel de dag afgesproken, maar geen tijd. Maar verder was alles positief. Ook de uitleg bij de gekochte caravan was goed. Dus een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Prettig en deskundig geholpen

Minpuntjes: doorgegeven kenteken niet juist en bij aflevering van onze NIEUWE camper in eerste instantie geen onbeschadigde gasflessen geleverd. Maar deze zaken zijn prima opgelost. Zeer deskundige uitleg over de camper en ruim de tijd genomen hiervoor. Ook leuke attentie bij aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Positief

Onze 1e caravan na 25jr weer gekocht. Na lang zoeken op internet . De caravan met onze wensen gevonden bij de jong. Voor ons tukkers een eind rijden. Maar wij werden vriendelijke en goed geholpen. Top. Het was de afstand waard. Gr Fred en Jolanda

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Deskundig / klantvriendelijk en goede service

Deskundig en klantvriendelijk bedrijf. Bij de aflevering een paar puntjes geconstateerd die later nog verholpen gaan worden aldus Henk die de aflevering goed verzorgde. Je krijgt in 2 uur tijd zoveel informatie te verwerken dat het onmogelijk is alles te zien en te testen, later thuis op je gemak rondkijkend in onze nieuwe Hymer camper vond ik nog wat dingetjes zoals een blaas in de lak van een bovenkast klepje en een kras op de spiegel in de toiletruimte. Gezien hoe alles bij De Jong verloopt heb ik er alle vertrouwen in dat dit ook zeker goed komt. Dus De Jong vind ik TOPPY,,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
5

Camperen is echt top, helaas was de camper minder.

Compleet nieuwe ervaring omdat wij nog nooit met een camper op vakantie waren geweest. Helaas hadden wij een camper waar nog al wat aan mankeerde. Het begon al direct na het ophalen. Thuis gekomen om de camper te laden viel er al direct een zijraam. Geschrokken belden wij direct met De Jong die meldde dat zij geen onderhoudsdienst hadden en dat wij maar weer naar Hillegom moesten komen. Gelukkig hebben wij iemand in de familie die gouden handjes heeft en het raam opnieuw gemonteerd heeft. Op de 2e dag bleek het gasfornuis defect te zijn. Bij het ophalen bleven de pitten tijdens de uitleg ook niet branden maar werd gezegd dat de pitten wat langer vastgehouden moesten worden. Niet dus. Het grootste ongemak was het slot van de toegangsdeur dat na 3 dagen defect was. Gelukkig kon ik via een zijraampje nog naar binnen klimmen en de deur van binnen openen. Gebeld met De Jong in Nederland die niets voor ons konden doen en ons adviseerde een Hymer dealer in de buurt op te zoeken. Deze bleek 2 uur verderop te zijn gevestigd maar kon of wilde ons niet helpen. Het onderdeel moest worden besteld en kon over 10 dagen worden vervangen! Bij het inleveren hebben wij de problemen gemeld aan Ferry. Van Ferry kregen wij te horen dat hij normaliter de campers checkt maar dat hij op vakantie was toen wij onze camper kwamen ophalen. Al met al veel problemen waar verder niets mee is gedaan. Dit is ons erg tegengevallen. Voor gemiddeld 1000 Euro per week hadden wij wel een camper zonder gebreken verwacht. Wij zijn vrienden van de familie Winter (de broers Bert en Cor) uit Heemskerk die vaste klanten zijn bij De Jong. Ook zij vinden de afhandeling van de klachten benedenmaats.

  • Aanbevelen? Nee
9

Geweldige service

De stokken van de nieuwe voortent gaven bij het in elkaar zetten zo veel problemen dat we er niet uit kwamen. We mochten langs komen en hebben met een van de medewerkers de stokken in elkaar gezet. Het was een hele opluchting ,de Jong heeft ons fantastisch geholpen ,heel veel dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige en klantvriendelijke ontvangst en afhandeling

Goede informatie op de website bracht ons naar de winkel. Daar konden wij verder rondkijken en uiteindelijk in alle rust een beslissing nemen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Heb bij de Jong kampeer en recreatie mijn huidige camper gekocht. Kreeg een mooie inruilprijs voor onze oude camper. Goede afspraken gemaakt wat betreft garantie en service. Voor de uitleg over het gebruik van de nieuwe camper is ruim de tijd genomen. Ben over het algemeen zeer tevreden over het hele proces van verkoop en inkoop

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig zaken doen

Het is prettig zaken doen met de Jong en we zijn dan ook op een mooie deal uitgekomen. Uitleg over de camper is goed en de levering was in orde.

  • Aanbevelen? Ja
8

Een klantvriendelijk bedrijf met sympathiek personeel

We hebben een buscamper gehuurd naar grote tevredenheid. Technisch goed in orde en keurig schoon bij aflevering. En een zeer uitgebreide uitleg van de werking van de vele systemen bij het ophalen van de camper. Verbeterpunten zijn de volgende : 1) De vaste kosten ad 175 euro zijn erg hoog, zeker als je maar een week huurt. 2) De fietsdrager op de trekhaak was niet handig, omdat je daarmee de achterdeuren niet kan openen, als de fietsen er op staan. Daar zijn betere systemen voor. Ofwel op de deur ofwel onderaan het chassis met een scharnier-balk. Als je bij het wegrijden de gaskraan dicht wil doen, is dat nogal een klus. Ook omdat er onder het bed de nodige spullen opgeslagen liggen, waardoor binnendoor bij de gaskraan komen, ook lastig is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijke, behulpzaam en goede services.

Tot nu toe huurden we ieder jaar een caravan. Nooit problemen mee gehad. De laatste keer dat ze deze terug brachten hebben we een occasion gekocht. Geen probleem bij de aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
6

Mijn ervaring voldoet aan de verwachtingen. Interne communicatie kan beter.

Het scheelt dat wij al veel ervaring hebben met het gebruik van een caravan, dus dan is het al gauw goed. Ik heb wel twee opmerkingen. 1. Toen wij de oude caravan kwamen inleveren reageerde de dame bij de receptie van de werkplaats heel verbaasd. Zo van "Wat kom je doen"? Nou, de caravan inleveren! Deze afspraak was immers gemaakt met de collega die ons de caravan verkocht heeft. Dus intern is er kennelijk geen communicatie geweest tussen afdeling verkoop en de werkplaats. 2. Er mag wel wat meer 'werk' gemaakt worden van de aflevering van een caravan. Het is niet niks voor een klant, een hoogtepunt. Zo vaak komt dat niet voor bij de klant. Iets waar hij naar uit kijkt, zich op verheugt. Het is dan een tegenvaller hoe dat dan gaat. Het bijna zo van "Hier heb je de sleutel en veel plezier ermee!" Je zou het zo anders kunnen doen, er wat speciaals van maken. Een bloemetje, fles wijn, een grote strik er omheen. Zoiets. Wees creatief! Dit zijn mijn suggesties voor verbeterpunten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld !

Op elk punt alles fijn geregeld, sympathiek personeel ! Caravan in prima staat .

  • Aanbevelen? Ja
10

Dankzij De Jong een topvakantie.

Kleine Eriba Touring gehuurd. Prima nette caravan. Helemaal compleet en super schoon. Communicatie vooraf ook dik in orde. Aflevering prima en vlot. Gebrek bij aflevering (scheur in het doek van het hefdak) netjes opgelost. Bij aflevering miste een deel van de voortent hetgeen niet werd opgemerkt door degene die de caravan bij het inleveren controleerde. We hebben de vergeten delen (uiteraard) later nog afgeleverd. Succes met de enquete en groeten! PS: ik hoop dat jullie deze kleinste Eriba (Touring 320, zonder toilet) in het huurassortiment houden want jullie zijn de enige in Nederland die dit caravannetje (in nieuwstaat) verhuren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles prima geregeld

Prettige afhandeling van inruil oude caravan en aankoop nieuwe caravan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Meer dan uitstekend!

Vanochtend door de oprichter/mede-eigenaar Harry de Jong ontvangen en een zeer goede ervaring opgedaan. Harry nam ruimschoots de tijd voor al onze vragen, alhoewel duidelijk was dat wij nog in de orientatie fase zitten. Geen vraag blijft onbeantwoord en het is duidelijk dat Harry al 25 of 30 jaar in het vak zit. Soms moet je hem zelfs afremmen in zijn enthousiasme. Wij zijn nog niet direct tot een koop overgegaan, maar zijn zeker geholpen in het denkproces om duidelijk te krijgen wat nu precies bij onze behoeftes aansluit. Want de markt loopt over van de mogelijkheden. Kortom, fijn gevoel aan overgehouden en een aanrader/vakman,

  • Aanbevelen? Ja
9

Het kopen van onze nieuwe Fendt caravan.

Keurig ontvangen, goed advies en uitleg bij het kopen van nieuwe Fendt caravan 2020. Er werden een aantal goede opties aangedragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en deskundig, sterke prijsstelling. Antwoord zeer snel op vragen per email.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, netjes, geen opmerkingen
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig geholpen, zowel bij de aankoop als de aflevering van onze camper.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu voor de 2e keer een camper gehuurd bij De Jong. Ik ben zeer tevreden over servicegerichtheid, deskundigheid van de medewerkers en de kwaliteit van de gehuurde camper.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.