De stokken van de nieuwe voortent gaven bij het in elkaar zetten zo veel problemen dat we er niet uit kwamen. We mochten langs komen en hebben met een van de medewerkers de stokken in elkaar gezet. Het was een hele opluchting ,de Jong heeft ons fantastisch geholpen ,heel veel dank.
Goede informatie op de website bracht ons naar de winkel. Daar konden wij verder rondkijken en uiteindelijk in alle rust een beslissing nemen.
Heb bij de Jong kampeer en recreatie mijn huidige camper gekocht. Kreeg een mooie inruilprijs voor onze oude camper. Goede afspraken gemaakt wat betreft garantie en service. Voor de uitleg over het gebruik van de nieuwe camper is ruim de tijd genomen. Ben over het algemeen zeer tevreden over het hele proces van verkoop en inkoop
Het is prettig zaken doen met de Jong en we zijn dan ook op een mooie deal uitgekomen. Uitleg over de camper is goed en de levering was in orde.
We hebben een buscamper gehuurd naar grote tevredenheid. Technisch goed in orde en keurig schoon bij aflevering. En een zeer uitgebreide uitleg van de werking van de vele systemen bij het ophalen van de camper. Verbeterpunten zijn de volgende : 1) De vaste kosten ad 175 euro zijn erg hoog, zeker als je maar een week huurt. 2) De fietsdrager op de trekhaak was niet handig, omdat je daarmee de achterdeuren niet kan openen, als de fietsen er op staan. Daar zijn betere systemen voor. Ofwel op de deur ofwel onderaan het chassis met een scharnier-balk. Als je bij het wegrijden de gaskraan dicht wil doen, is dat nogal een klus. Ook omdat er onder het bed de nodige spullen opgeslagen liggen, waardoor binnendoor bij de gaskraan komen, ook lastig is.
Tot nu toe huurden we ieder jaar een caravan. Nooit problemen mee gehad. De laatste keer dat ze deze terug brachten hebben we een occasion gekocht. Geen probleem bij de aflevering.
Het scheelt dat wij al veel ervaring hebben met het gebruik van een caravan, dus dan is het al gauw goed. Ik heb wel twee opmerkingen. 1. Toen wij de oude caravan kwamen inleveren reageerde de dame bij de receptie van de werkplaats heel verbaasd. Zo van "Wat kom je doen"? Nou, de caravan inleveren! Deze afspraak was immers gemaakt met de collega die ons de caravan verkocht heeft. Dus intern is er kennelijk geen communicatie geweest tussen afdeling verkoop en de werkplaats. 2. Er mag wel wat meer 'werk' gemaakt worden van de aflevering van een caravan. Het is niet niks voor een klant, een hoogtepunt. Zo vaak komt dat niet voor bij de klant. Iets waar hij naar uit kijkt, zich op verheugt. Het is dan een tegenvaller hoe dat dan gaat. Het bijna zo van "Hier heb je de sleutel en veel plezier ermee!" Je zou het zo anders kunnen doen, er wat speciaals van maken. Een bloemetje, fles wijn, een grote strik er omheen. Zoiets. Wees creatief! Dit zijn mijn suggesties voor verbeterpunten.
Beste Willem Jan, Heel erg bedankt voor uw reactie en tips. 1. Aan de hand van u feedback is er direct een plan opgesteld om ervoor te zorgen dat iedereen op de hoogte is bij inlevering van een in te leveren voertuig. Het oude plan deed zijn werk blijkbaar niet goed genoeg, dus daar zijn wij meteen mee aan de slag gegaan. 2. Qua aflevering is het zeker niet de bedoeling dat u het idee krijgt "Hier heb je de sleutel en veel plezier ermee!". We begrijpen dat het voor iedereen een grote aankoop is. En daar hoort u inderdaad een speciaal gevoel bij te krijgen. We zijn bezig om dit anders aan te pakken en nemen daar u tips in mee. Nogmaals bedankt voor u feedback. We gaan er zeker iets mee doen! Mvg, Jeff van DE JONG Kampeer & Recreatie
Op elk punt alles fijn geregeld, sympathiek personeel ! Caravan in prima staat .
Kleine Eriba Touring gehuurd. Prima nette caravan. Helemaal compleet en super schoon. Communicatie vooraf ook dik in orde. Aflevering prima en vlot. Gebrek bij aflevering (scheur in het doek van het hefdak) netjes opgelost. Bij aflevering miste een deel van de voortent hetgeen niet werd opgemerkt door degene die de caravan bij het inleveren controleerde. We hebben de vergeten delen (uiteraard) later nog afgeleverd. Succes met de enquete en groeten! PS: ik hoop dat jullie deze kleinste Eriba (Touring 320, zonder toilet) in het huurassortiment houden want jullie zijn de enige in Nederland die dit caravannetje (in nieuwstaat) verhuren.
Prettige afhandeling van inruil oude caravan en aankoop nieuwe caravan.
Vanochtend door de oprichter/mede-eigenaar Harry de Jong ontvangen en een zeer goede ervaring opgedaan. Harry nam ruimschoots de tijd voor al onze vragen, alhoewel duidelijk was dat wij nog in de orientatie fase zitten. Geen vraag blijft onbeantwoord en het is duidelijk dat Harry al 25 of 30 jaar in het vak zit. Soms moet je hem zelfs afremmen in zijn enthousiasme. Wij zijn nog niet direct tot een koop overgegaan, maar zijn zeker geholpen in het denkproces om duidelijk te krijgen wat nu precies bij onze behoeftes aansluit. Want de markt loopt over van de mogelijkheden. Kortom, fijn gevoel aan overgehouden en een aanrader/vakman,
Keurig ontvangen, goed advies en uitleg bij het kopen van nieuwe Fendt caravan 2020. Er werden een aantal goede opties aangedragen.
Beeklaan 24 a
2191 AB Hillegom / de zilk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.