Filters

8

Goede technische ondersteuning, maar een groot gebrek aan interne communicatie.

Goede informatie bij de aankoop en ook goede uitleg bij de aflevering. Maar...... Afspraken die tijdens de verkoop en tussenbezoeken worden gemaakt, blijken niet te worden genoteerd. Bij de aflevering komt dit naar voren, waardoor er problemen ontstaan voor de planner en daardoor ook voor ons.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
6

Mooie caravan, mindere communicatie

Koop was snel gesloten. Goede inruilprijs. Sommige dingen waren zeker prima, maar mails bleven lang niet beantwoord, vragen werden niet doorgegeven. Bij ophalen was alles prima in orde. Als je dit soort kleine dingen aanpast, krijgt de klant een blijer gevoel. Je koopt geen pak melk. De caravan was uiteindelijk duurder dan mijn auto, dus geen kattenpis. De tip om de caravan zelf te verkopen was weer een goede. Dat heeft mij weer een leuk extra "inruilbedrag" opgeleverd. Al met al positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Techno center heeft ons perfect geholpen

1 dag voor de vakantie , camper was al vol geladen , is de garage deur eruit gevlogen , allebei de scharnieren stuk. Wat een geluk hebben wij gehad dat Dick van het techno center er 2 had liggen . Nieuwe scharnieren er in gezet en probleem opgelost .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Uiteindelijk super!

De zaterdag voor het pinksterweekend een voortent van Isabella gekocht. De knoop doorgehakt omdat de verkoper beweerde dat de tent ruim voor het pinksterweekend geleverd zou zijn. Dit bleek dus niet het geval. Na heen en weer gebel zou de tent “ergens” op vrijdag dus kan ook ‘s-middags zijn, bij de Jong geleverd worden. Onze vertrekdag. De dame aan de telefoon (donderdag) had het idee om Isabella te vragen de tent die dag op de camping in Zeeland af te laten leveren. Goed meegedacht. Uiteindelijk is de tent om 11:30 die vrijdag op de camping afgeleverd. Super service! (Ook van Isabella!)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Nieuwe Camper

Na een vervelende start met onze nieuwe Camper in 2019. Zijn alle problemen die wij hadden kosteloos opgelost. Zelfs de eerste vochtmeting was voor rekening de Jong. Ook wil ik even het bedrijf Joren waar de Campers van de Jong worden gekeurd en evt. nieuwe Campers een 0 beurt krijgen onder aandacht brengen. Die verdienen ook een dikke voldoende met hun service en kunde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Een bedrijf met zeer goede service

Wij hadden een nieuwe voortent gekocht die we al een paar dagen gebruikt hadden, maar hierbij werd de verkeerde aanbouw geleverd wat trouwens geen fout was van de Jong maar een fout in de voorlichting door Dorema. De Jong uitgelegd dat dit de verkeerde aanbouw was (was met pezen in plaats van ritsen) en dat wilde wij echt niet Na navraag bij Dorema kwam het antwoord dat in onze nieuwe voortent geen inritsbare aanbouw kon terwijl Dorema eerst had gezegd dat dat wel kon. Na enig overleg met Cor En Petra hebben ze besloten dat wij een andere voortent konden uitzoeken waar wel een aanbouw met rits in kon. Wij hebben nu de andere voor tent met de juiste aanbouw en zijn ook zeer tevreden over de geleverde service. Vandaag ben ik zelfs nog gebeld door Petra om te vragen of alles naar wens was. Kortom wij hebben een zeer positieve ervaring met de firma De Jong de service en het meedenken was van een zeer hoge kwaliteit. Met speciale dank aan Petra en Cor voor hun tomeloze inzet om alles naar tevredenheid af te handelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Goede service

Professioneel geholpen. Zeer goede service. Telefonisch goed bereikbaar en netjes geholpen. Flexibele opstelling in deze bijzondere tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Vriendelijke en professionele behandeling

De aankoop van de 2e hands caravan ging prima; we werden goed en professioneel geïnformeerd over de caravan, extra wensen (incl. voor en tegens hiervan) en de kosten. De overdracht van de caravan (op minimaal 1,5 m afstand i.v.m. corona) verliep ook goed; men nam er de tijd voor, onderhoudsrapport werd overhandigd en opgelucht en de bedieningshandleidingen van de diverse onderdelen waren aanwezig/bijgevoegd. Al met al zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Duidelijke informatie bij de verkoop en aflevering

Op de beurs en naderhand in Hillegom hebben wij de camper gekocht, een prettig en goed contact tijdens periode van koop. Duidelijk wat de afspraken waren. Tijdens periode van getekende overeenkomst en levering l zijn we wat weinig op de hoogte gehouden over datum van levering . We hebben zelf gebeld. Levering was prima en zeer uitgebreide uitleg, was heel prettig. After sale ook goed n.a.v. wat zaken die nog geregeld moeten worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

vriendelijk personeel

mijn ervaring met de firma De Jong is positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

De afspraken worden nagekomen!

Nieuwe caravan FENDT 465 besteld, alle afspraken zijn keurig nagekomen. Complimenten.Ook de in en opbouw van airco, mover & luifel, keurig werk geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

prima geregeld!

Verkoopgesprek met zowel Harry als Hans de Jong was zeer positief waarbij alle vragen van mijn zijde geduldig en goed werden beantwoord. Wij hebben de aankoop van onze nieuwe Hymer camper dan ook als zeer positief ervaren. Nette inruilprijs voor onze oude camper. Aflevering ook goed door medewerker Ferdi ondanks de in acht genomen Corona voorschriften. Je kunt je hier absoluut goed en vertrouwd een aankoop doen. Ga zo door firma de Jong. Klasse!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Een puur bedrijf dat vertrouwen geeft

Wij hadden ons via beurzen voorbereid op onze kamperaankoop. Door de uitgebreide tijd en aandacht en het goede bod dat wij bij ons eerste bezoek kregen, is onze oriëntatie een koop geworden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Vakbekwaamheid viert hoogtij bij kampeercentrum de Jong

Goede service met duidelijke uitleg zowel in de shop als in de werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Top

Prettig snel zakelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Aa

Wij hebben onze nieuwe Eriba Triton bij de Jong recreatie gekocht De aankoop en aflevering hebben wij zeer prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
4

Een lang verhaal

De kollom is te klein

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
6

Mooibedrijf

Camper gekocht van Harry de jong Prima verkoper alleen na de koop moeilijk communiceren als je vragen hebt en belt word er niet terug gebeld na drie keer lukt het dan Ik had een trekhaak besteld bij Harry die bleek er niet op te zitten om dat hij zijn mail niet leest toch slordig vond ik . Na heen en weer gebel als nog geregeld met de werkplaats De overdracht van de camper was goed geregeld met Henk simpatieke man die alle tijd neemt om alles uit te leggen Dat was dan weer goed geregeld .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Prima

Duidelijke uitleg hoe de camper te gebruiken vriendelijk personeel prima👍👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

alles goed geregeld.

Wij konden rustig rondlopen tussen de occasion-caravans en binnenin de caravans bekijken. Bij koop en inruil liep het ook vlotjes. 1 minpuntje: wij hadden de afspraak op 21-2-20 om de gekochte caravan op te halen en die van ons in te ruilen. Er was geen tijd afgesproken, maar omdat het slecht weer was, wilden wij vroeg komen. En...gelukkig maar, want in het boek stond dat wij om 10.00 uur de afspraak hadden. Dus een geluk bij een ongeluk. Met ons was wel de dag afgesproken, maar geen tijd. Maar verder was alles positief. Ook de uitleg bij de gekochte caravan was goed. Dus een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Prettig en deskundig geholpen

Minpuntjes: doorgegeven kenteken niet juist en bij aflevering van onze NIEUWE camper in eerste instantie geen onbeschadigde gasflessen geleverd. Maar deze zaken zijn prima opgelost. Zeer deskundige uitleg over de camper en ruim de tijd genomen hiervoor. Ook leuke attentie bij aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Positief

Onze 1e caravan na 25jr weer gekocht. Na lang zoeken op internet . De caravan met onze wensen gevonden bij de jong. Voor ons tukkers een eind rijden. Maar wij werden vriendelijke en goed geholpen. Top. Het was de afstand waard. Gr Fred en Jolanda

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Deskundig / klantvriendelijk en goede service

Deskundig en klantvriendelijk bedrijf. Bij de aflevering een paar puntjes geconstateerd die later nog verholpen gaan worden aldus Henk die de aflevering goed verzorgde. Je krijgt in 2 uur tijd zoveel informatie te verwerken dat het onmogelijk is alles te zien en te testen, later thuis op je gemak rondkijkend in onze nieuwe Hymer camper vond ik nog wat dingetjes zoals een blaas in de lak van een bovenkast klepje en een kras op de spiegel in de toiletruimte. Gezien hoe alles bij De Jong verloopt heb ik er alle vertrouwen in dat dit ook zeker goed komt. Dus De Jong vind ik TOPPY,,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
5

Camperen is echt top, helaas was de camper minder.

Compleet nieuwe ervaring omdat wij nog nooit met een camper op vakantie waren geweest. Helaas hadden wij een camper waar nog al wat aan mankeerde. Het begon al direct na het ophalen. Thuis gekomen om de camper te laden viel er al direct een zijraam. Geschrokken belden wij direct met De Jong die meldde dat zij geen onderhoudsdienst hadden en dat wij maar weer naar Hillegom moesten komen. Gelukkig hebben wij iemand in de familie die gouden handjes heeft en het raam opnieuw gemonteerd heeft. Op de 2e dag bleek het gasfornuis defect te zijn. Bij het ophalen bleven de pitten tijdens de uitleg ook niet branden maar werd gezegd dat de pitten wat langer vastgehouden moesten worden. Niet dus. Het grootste ongemak was het slot van de toegangsdeur dat na 3 dagen defect was. Gelukkig kon ik via een zijraampje nog naar binnen klimmen en de deur van binnen openen. Gebeld met De Jong in Nederland die niets voor ons konden doen en ons adviseerde een Hymer dealer in de buurt op te zoeken. Deze bleek 2 uur verderop te zijn gevestigd maar kon of wilde ons niet helpen. Het onderdeel moest worden besteld en kon over 10 dagen worden vervangen! Bij het inleveren hebben wij de problemen gemeld aan Ferry. Van Ferry kregen wij te horen dat hij normaliter de campers checkt maar dat hij op vakantie was toen wij onze camper kwamen ophalen. Al met al veel problemen waar verder niets mee is gedaan. Dit is ons erg tegengevallen. Voor gemiddeld 1000 Euro per week hadden wij wel een camper zonder gebreken verwacht. Wij zijn vrienden van de familie Winter (de broers Bert en Cor) uit Heemskerk die vaste klanten zijn bij De Jong. Ook zij vinden de afhandeling van de klachten benedenmaats.

  • Aanbevelen? Nee
9

Geweldige service

De stokken van de nieuwe voortent gaven bij het in elkaar zetten zo veel problemen dat we er niet uit kwamen. We mochten langs komen en hebben met een van de medewerkers de stokken in elkaar gezet. Het was een hele opluchting ,de Jong heeft ons fantastisch geholpen ,heel veel dank.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.