Verkoper met kennis. Winkel met goede adviezen. Techno centrum met flexibele mensen. Keurige aflevering. Het vervolg gaan wij ervaren.
Er moesten na aflevering nog wel wat puntjes op de i gezet worden.
Bij de aanschaf van de nieuwe Carado 640 werd ons door Hans verzekerd dat onze Lithium accu's overgezet konden worden, ook nadat wij er op aan drongen om dit ter plekke op te meten. Dat was volgens Hans niet nodig, lithium was altijd kleiner dan een lood accu. Net voor aflevering werden we gebeld door Mark van het technocenter dat de accu's niet passen. Wederom werd door Hans verzekerd dat het wel past en dat de aflevering gewoon door kon gaan. Op de dag van de aflevering werd al gauw duidelijk dat de accu's niet pasten. Samen met John van het Technocenter hebben we samen naar een passende oplossing gezocht, Hans liet zich nauwelijks zien die dag, terwijl wij toch de gehele dag bij u op locatie waren omdat een passende lithium accu bij een leverancier gehaald moest worden alvorens deze ingebouwd kon worden. Vandaar complimenten voor het technocenter een een slecht voor de sales.
Beste mevrouw Beunders, Bedankt voor uw review en het gesprek dat wij met u naar aanleiding van deze review hebben gehad. Wij bevestigen via deze weg nogmaals dat het ons betreurt hoe het één en ander, betreft het overzetten van de voor ons onbekende accu’s, in eerste instantie is verlopen. Het verheugt ons, dat u alsnog tevreden bent over de manier hoe wij het opgepakt hebben. Wij danken u dan ook voor deze goede beoordeling en het positieve gesprek en wensen u veel plezier met uw nieuwe buscamper. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Wij zijn er van overtuigd dat De Jong een eerlijke zaak is. Dat gevoel hadden we heel snel. De verkoop was een eerlijk verhaal, daar ben ik zeer tevreden over. De Jong was ook erg flexibel in de afleverdatum. De administratieve afhandeling was rommelig (tekenen overeenkomst duurde lang, er was onduidelijkheid over de leverdatum en of de factuur betaald was). Bij aflevering vertoonde het fietsenrek roestplekken, dat zou niet moeten bij een gloednieuwe caravan. Aflevering zelf was vriendelijk en deskundig.
Om het verschil tussen een buscamper en een half-integraal camper te kunnen vergelijken, fietsten wij medio november op de bollefooi naar De Jong. Eenmaal binnen raakten wij onder de indruk van een Hymer half-integraal; mooi klein van stuk, goed ogend, mooie leeftijd en kilometerstand en een wagen waar ik met mijn lengte in kon staan en liggen. Daags daarna, terug om zaken te doen. De wagen kon niet gereserveerd worden, dus maar hopen dat hij niet intussen van eigenaar zou wisselen. Bij terugkomst was een vlek in de bekleding keurig gereinigd en werd de koop bezegeld. Eind februari de camper opgehaald, waarbij we uitgebreid uitleg kregen over alle ins en outs van de camper (bijna 2 uur!) . En thuis kunnen we alles nog eens rustig nalezen in de uitgebreide handleidingen en gebruiksaanwijzingen, die keurig meegeleverd werden.
Mooi bedrijf. Afspraak is afspraak. Aflevering was ondanks de Corona uitstekend. Complimenten
Na maanden lange sluiting dachten wij eindelijk weer lekker te kunnen shoppen. 6 dagen terug via de telefoon info gevraagd voor een Fiamma Door Frame Lock ( via vele doorschakelingen ) was er eindelijk iemand van het winkel personeel die ons kon vertellen dat er genoeg op voorraad was, Dus Niet hè en het belachelijke is niemand van het winkel personeel weet iets of wat van het product af. Een gasfles omruilen met het jaartal 2026 erop in te ruilen en dan proberen ze bij de kassa je een gas fles aan te smeren van jaartal 2021 pff . Het is voor ons de dicht bij zijnde kampeer winkel maar wij komen hier niet meer ! Het winkel personeel kan nog een puntje zuigen aan de vriendelijkheid en service van kampeer bedrijf Van Vliet in Weteringbrug !!
Beste meneer de Vries, Ten eerste willen wij natuurlijk vooropstellen dat het nooit de bedoeling is, dat een klant met zo’n gevoel de winkel uitloopt. Zoals we ook bij andere reviews met op- of aanmerkingen doen, hebben wij ook in dit geval intern uitgebreid met de betrokken personen over deze situatie gesproken, om in kaart te brengen kijken wat er precies gebeurd is. Ook hebben wij getracht contact met u te zoeken, om telefonisch te kunnen bespreken wat u ervaren heeft. Dit is helaas niet gelukt. Uit de gesprekken die wij intern gevoerd hebben zijn een aantal verbeterpunten gekomen, die wij inmiddels hebben doorgevoerd in onze organisatie en die er voor moeten zorgen, dat de situatie zoals u die hierboven beschrijft niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Onze camper hebben we 5 jaar geleden bij De Jong gekocht en bij het opleveren waren de beloofde reparaties al niet uitgevoerd, na wat telefoontjes uit eindelijk opgelost. Nu in 2020 hebben wij een klapband gehad en omdat wij De Jong toen nog hoog hadden staan hebben we afgesproken dat de camper daar na toe werd gebracht om de schaden te laten repareren. Voor dat ze konden beginnen moest er eerst worden gewacht op de schade-expert. Inmiddels staat de camper daar 9 weken en heb geregeld gebeld en een keer langs geweest was de maat wel vol met beloftes en zieken mensen en niet de juiste spullen besteld. Ben er weer heen geweest en tot me schrik hebben ze de camper nog steeds niet af terwijl er was gezegd we wachten op 1 onderdeel en dan testen en dan is de camper klaar, na controle van mijzelf heb ik gezien dat er nog veel meer werk aan zit. En heb er echt geen vertrouwen in dat dit goed komt. Ik word steeds aan het lijntje gehouden en er is gelogen over de staat van de reparatie ben zeer ontevreden over de Jong.
Beste meneer Rijsenhout, Bij reviews met op- of aanmerkingen bespreken wij intern de situatie om een beeld te schetsen van wat er precies gebeurd is en kijken wij of we dit als verbeterpunten kunnen doorvoeren in onze organisatie. In uw geval gaat het om een camper uit 1993 met een klapband. Helaas is het niet ongebruikelijk met klapbandschade waarbij altijd een schade-expert langs komt dat het wat langer duurt. Klapbandschade komt altijd onverwachts en kan daardoor niet van te voren worden ingepland. In deze situatie wordt dus naar vermogen en leverbaarheid van onderdelen gehandeld. Als dan blijkt dat door de leeftijd van de camper bepaalde onderdelen niet meer geleverd worden en dat onderdelen die wel geleverd worden niet compitabel zijn met de aanwezige apparatuur in de camper, dan zorgt dit voor vertraging in onze planning. Verder was de wielkast door de klapband dusdanig beschadigd, dat hij vervangen moest worden. Hiervoor hebben onze monteurs handmatig een wielkast gemaakt om ervoor te zorgen dat de camper weer de weg op kan. Deze wielkasten worden namelijk niet meer geproduceerd. In de tussentijd hebben wij hier u zoveel mogelijk van op de hoogte proberen te houden. Uiteindelijk heeft u aangegeven dat u op korte termijn nog een kleine vakantie op de planning had staan. Wij hebben te allen tijde alles op alles gezet om de camper hiervoor op tijd klaar te krijgen. Wij vinden het jammer dat u, ondanks de uitgebreide uitleg, hier nog steeds een negatief gevoel aan over gehouden heeft. Team DE JONG Kampeer & Recreatie
wij huurden een hymercar yosemity voor twee weken. een paar punten die wij minder vonden: - je huurt voor twee weken/14 dagen, maar de facto heb je de camper maar 12 dagen: je krijgt m op de eerste dag pas heel laat en op de laatste dag moet je hem al weer vroeg terugbrengen. hierdoor is de dagprijs eigenlijk nog een stuk hoger dan het lijkt - wij kregen een versie met flinke zichtbare schade aan de zijkant, waardoor iedereen waar we kwamen dacht dat wij die schade hadden gemaakt en wij achter onze rug een beetje werden uitgelachen op de camperplaatsen - we hadden al vrij snel een defecte gootsteenkraan die, na telefonisch overleg, ook niet gemaakt kon worden en dus niet konden gebruiken Wij hebben wel een goede ervaring met de buscamper gehad om te bepalen welk type wij willen kopen. Wij hebben nav deze opmerkingen contact gehad met De Jong. Wij hebben aangegeven dat het goed zou zijn om bij het afhalen van een camper met forse opzichtige (blik-)schade toch van te voren even te overleggen met de huurder of zij daar mee instemmen. De huurder kan dan afwegen of hij liever een ander type heeft zonder schade. De Jong gaat dat overwegen in volgende gevallen. Wij hebben ook nog aangegeven dat wij de informatiesessie met alle uitleg (door Ferry) heel goed vonden, daar wordt ruim de tijd voor genomen, zodat je weet hoe je e.e.a. moet gebruiken! wij zullen DE Jong aanbevelen want volgens mij wel een prima adres maar wel dus met enkele opmerkingen
Beste meneer Hoogkamer, Goed dat we nog even telefonisch contact met elkaar hebben gehad. Ook een review met zulke opmerkingen nemen wij uiteraard serieus. Zoals u zelf al aangeeft nemen wij de verbeterpunten die in u review naar voren zijn gekomen in overweging. Wij gaan hierin per geval bekijken wat mogelijk is. Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Originele beoordeling
wij huurden een hymercar yosemity voor twee weken. een paar punten die wij minder vonden: - je huurt voor twee weken/14 dagen, maar de facto heb je de camper maar 12 dagen: je krijgt m op de eerste dag pas heel laat en op de laatste dag moet je hem al weer vroeg terugbrengen. hierdoor is de dagprijs eigenlijk nog een stuk hoger dan het lijkt - wij kregen een versie met flinke zichtbare schade aan de zijkant, waardoor iedereen dacht dat wij die schade hadden gemaakt en achter onze rug een beetje werden uitgelachen op de camperplaatsen - we hadden al vrij snel een defecte gootsteenkraan die, na telefonisch overleg, ook niet gemaakt kon worden en dus niet konden gebruiken Wij hebben wel een goede ervaring met de buscamper gehad om te bepalen welk type wij willen kopen. Wij vonden het jammer dat bij inleveren er geen belangstelling was voor onze opmerkingen, maar via deze weg kennelijk wel. wij zullen wel aanbevelen want volgens mij wel een goed adres maar wel met deze opmerkingen
Eerste indruk was goed we kregen een afknapper dat hij 14 dagen later werd afgeleverd door een terug roepactie en geen fietsenrek te krijgen vonden we een beetje vreemd werden daarvan niet goed op de hoogte gehouden vonden we een beetje jammer. maar de aflevering maakte alles weer goed we zijn er blij mee
Kwamen spontaan kijken en sloten af met aankoop caravan. Maar we hadden ons natuurlijk al wel verdiept in het aanbod en waar onze keuze naar toe ging. Maar de klantvriendelijkheid tijdens verkoop, bij aflevering en nazorg van een mankement was top!
Voor de 1e keer camper gehuurd. Zeer tevreden alles goed uitgelegd. Kan de Jong aan iedereen aanbevelen.
Prima aflevering En alles prima geregeld
Omdat mijn Thetford cassette bleek te lekken keek zocht ik op internet naar een vervanging en vond de Thetford fresh up set C2/C3/C4 (cassette en wc bril) voor € 104,75 bij een grote winkel in brabant. Ik woon in NoordHolland en eerder goed geholpen ben door De Jong , bezocht ik hen en kwam tot mijn schrik een prijs voor zo'n fresh up set van € 124,94. Bij de kassa maakte ik het grote prijsverschil met de naam van het bedrijf in brabant kenbaar en vroeg of er iets van de prijs af zou kunnen. De reactie was bot en afwijzend. Jammer want het is een leuke zaak maar 20% meer rekenen dan anderen, doet mij besluiten er niet meer naar toe te gaan.
Wij overwegen zelf een caravan te gaan kopen. Door er dit najaar eentje bij De Jong voor twee weken te huren hebben we ervaring opgedaan waar we op moeten letten bij de aanschaf. Verder bij de Jong prima geholpen en goede uitleg en nuttige tips gehad hoe we de huurcaravan moesten gebruiken.
Blij met mijn rit naar de zilk om naar een caravan te kijken Fijn geholpen en een goede aflevering. Nog ma als super.
Oké
tijdens de aankoop van de caravan is er ruim voldoende tijd genomen voor de informatie. Ik ben daar zeer tevreden over. Een extra onderdeel bleek bij de aflevering niet gemonteerd, maar dat kwam door een vertraging in de levering. Totaal oordeel: vriendelijk personeel, goed geholpen, goede afspraken, goed bedrijf.
Een bijna gloednieuwe buscamper gehuurd, waarmee we uitstekend vakantie hebben kunnen vieren. De uitleg vooraf was duidelijk, en toen we een tijdens de vakantie contact wilden leggen met de verhuur ging dat zonder problemen.
Twee weken een buscamper Carado 540 gehuurd. Na 4 roadtrips in Amerika met een gehuurde camper van 7,50m was de beperkte afmeting wel even wennen. De camper is echter met alles uitgerust wat je onderweg nodig hebt. Met de beperkte afmeting en krachtige motor waren de bergpassen in Oostenrijk prima om te rijden. De bedbreedte van 1,35m is smal als je thuis een halve meter meer tot je beschikking hebt. Bij de volgende huurcamper is dat een aandachtspunt. De uitleg bij het afhalen was zeer uitgebreid maar daardoor wel prettig.
Eriba Touring Troll voor een weekje gehuurd. Een heel fijne mooie compacte caravan. Personeel is heel vriendelijk (misschien had de dame aan de balie wel een wat mindere dag) . Zeer uitgebreide uitleg van de caravan gekregen bij de afhaling. Bij de opstelling op de camping wilden we de voortent ook opzetten. Maar de gebruiksaanwijzing in het mapje kwam niet overeen met wat er aanwezig was aan palen en verbindingsstukken. Er was geen beginnen aan. Later heb ik in een tasje van toebehoren van de tent een andere gebruiksaanwijzing gevonden die wel de juiste was. Maar dan niet meer opgesteld. We hebben een serviesset bij de caravan gehuurd. Daar misten we toch een aantal zaken om eten klaar te maken: vergiet, scheplepels, bakspatel, ... Ook misten we materiaal om te poetsen. Er was niet eens een stoffer en blik bijvoorbeeld. Toch wil ik het verhuurbedrijf aanbevelen, mits aanpak van de 'schoonheidsfoutjes'.
Tijdens aankoop goed duidelijk advies en uitleg. Bij aflevering goede uitleg over de instructies van de geleverde caravan met alle apperatuur. Ook de nazorg is goed en geeft vertrouwen voor de toekomst.
Receptie vonden wij onvriendelijk, ongastvrij en niet service gericht. Uitleg door medewerker Ferry over gebruik camper was prima , nam de tijd en gaf goede tips. Ook de klantvriendelijkheid in de kampeershop vonden we onvoldoende. Qua deskundigheid tav camperverhuur bevelen we de jong aan qua service echter niet.
In algemene zin een prima ervaring. Ik vind het wel lastig om alle informatie die (ondanks de effort) gestoken wordt in het uitleveren van de camper allemaal in een sessie tot mij te nemen. Ik zou adviseren klanten op voorhand uit te nodigen, om na een korte periode van gebruik van de camper of caravan, voor een uurtje om aanvullend nog wat gerichte vragen te stellen en onduidelijkheden weg te nemen. Alleen allerlei handleidingen is net even te veel van het goede.
Voor de eerste keer dat wij een camper hebben gehuurd en zeker niet de laatste keer !!
Beeklaan 24 a
2191 AB Hillegom / de zilk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.