Prima en vakkundig geholpen door dhr. Van de Berg i.v.m. aankoop nieuwe Hymer camper. Ook de inruil van onze oude camper verliep vlotjes. Fijn zaken doen. Vervolgens na lang wachten konden we de nieuwe camper ophalen. Kregen een prima technisch uitleg over de mogelijkheden van de camper. Wat ik teleurstellend vond is dat de camper wel gewassen was aan de buitenzijde, maar niet gepoetst. Bij de aanschaf van een nieuwe camper van bijna 140.000,- euro mag je daar wel vanuit gaan.
Camper gehuurd, goede communicatie, uitleg was erg goed en duidelijk en ook bij inname namen ze alle tijd voor ons. Daar kregen we nog het gevoel klant is koning.
Zeer goede begeleiding tech dienst in het installeren van alle extra’s . Ook verkoop zeer attent en behulpzaam . Echter bij aflevering is ons niet verteld dat er in de caravan 6 !!! aftap kranen zitten diie te samen met de stop van de watertank allemaal open stonden . Wij hebben lang moeten zoeken om na te gaan waarom het water alsmaar wegliep . Na 2 x bellen met detechnische dienst zijn wij erin geslaagd uit te vinden waar en hoe de afsluiters dicht moesten. Ook zaten er 2 sleuteljes aan de caravansleutelbos die volgens de heer die de aflevering deed , van de verwijderde fietsendrager was , echter ik denk bij nader inzien dat ze van het reservewiel hangslot zijn. Gelukkig heb ik ze niet weg gegooid . Aflevering had veel beter gekund.
Wij zijn nieuwe klant bij De Jong. Tot nu toe zijn wij zeer positief. Men is behulpzaam en vriendelijk.
Het was voor ons de allereerst keer dat wij een camper hebben gehuurd en dat is bij De Jong Kampeer & Recreatie naar volle tevredenheid gegaan. Keurige en flexibele manier om de huurovereenkomst in orde te krijgen, een uitgebreide uitleg van de camper en ook bij terugkomst zijn we vriendelijk geholpen met de eind controle.
Ben vorig jaar bij De Jong Kampeer & Recreatie terecht gekomen. Heb daar enige caravans bekeken en ben daar zeer tevreden geholpen. Ben daar tevreden weg gegaan zonder het gevoel te hebben gehad dat ik een caravan werd ingepraat. Na thuis het een en ander te hebben afgewogen zijn we op 5 december 2020 weer heen gegaan en hebben een caravan gekocht een Hobby 460 Ufe. Deze is in april geleverd. de caravan enkele dagen voor de deur gehad en het een en ander goed bekeken. Daarna de caravan in de caravan stalling geplaatst waar we deze 8 juni a.s. weer ophalen voor de eerste vakantie met deze caravan.
wij erg zijn blij met onze "nieuwe" camper. Goed om de camper op een vertrouwd adres te kopen.
Heb oktober 2020 de nieuwe eriba troll 542 60 edition jaar 2021 besteld, met daarbij een opblaas voortent Kampa, oude caravan meteen ingeleverd zodat deze meteen doorverkocht kon worden, nieuwe zou april 2021 geleverd worden. In april caravan geleverd echter zonder voortent, kon niet geleverd worden , vertelde men 1 dag voor aflevering, kon men mij dit niet eerder vertellen ? tussen oktober en april zit een half jaar !! Nieuwe caravan daar nog laten staan, men zou mij week daarop terug bellen, heeft men gedaan met de mededeling dat voortent niet geleverd kan worden, zou op zijn vroegst augustus worden, daarna wij zelf bij ander bedrijf een voortent gekocht. Tevens vertelde men mij toen dat er ook geen hordeur in was gemonteerd, wist men blijkbaar week daarvoor ook nog niet !! Hordeur is nog steeds onderweg, na 4 weken weet men nog steeds niet wanneer deze aankomt !! Vind dit een vreemde gang van zaken, lijkt mij toch zo besteld via internet ! Ander bedrijf heeft deur in voorraad maar daar doet u niets mee !! Voor mij als klant onbegrijpelijk. Natuurlijk schuift men alles af op corona , veel problemen ook met andere bestellingen etc.etc. ik als klant kan daar niets mee. U zou mij morgen terugbellen hoe het zit met de hordeur, maar of u ook werkelijk terugbelt ........we wachten gespannen morgen af. We hopen wel op een positief antwoord (twijfel,twijfel). communicatie met klant, maar ook in bedrijf onderling laat te wensen over. Gelukkig gaan er ook dingen goed, kregen keurig uitleg hoe een en ander werkt met de caravan. Alleen jammer dat na een half jaar niet alles geregeld is.
Beste meneer Stavenuiter, Bedankt voor de review en het telefonisch contact dat wij naar aanleiding van deze review met u hebben gehad. De door u genoemde punten hebben wij meegenomen als verbeterpunten. Het doet ons verder goed dat wij de problematiek omtrent de huidige leversituaties besproken hebben en dat u hier begrip voor heeft. Ook zijn wij blij te horen dat u tevreden bent over hoe wij deze zaak oppakken. Met het Technocenter is afgesproken dat er een afspraak wordt gemaakt voor montage van de hordeur zodra deze binnen is. Vertrouwend dat hiermee alles goed besproken is, zullen wij zorgdragen dat de hordeur correct gemonteerd wordt en wensen wij u heel veel plezier van uw Eriba Troll 542. Team van DE JONG Kampeer & Recreatie
Prettig geholpen, zakelijk en professioneel. We hebben over het geheel genomen een goede en fijne camper gehuurd. Helaas geleverd met lekkende badkamerkraan. Voor de huurprijs had ik t fijn gevonden als deze - zeker in nl - snel en op locatie was verholpen. Gebrek is ook in huurprijs niet gecompenseerd (niet aangeboden). Schoonmaakkosten zijn hoog zeker in vergelijking tot de markt.
Receptie kan veel beter en vriendelijker
Bij een poging om een gasfles te kopen/omwisselen een hele uitleg over maten van de flessen en wat er wel en niet kon. Meer niet dan wel, in onze beleving een beetje onbegrijpelijk betoog. Toen we hier, blijkbaar verkeerd, op reageerden omdat we het niet helemaal goed hadden begrepen, presteerde de verkoper het om ons te beantwoorden met “u luistert niet”. Vriendelijkheid kost niets, maar bij De Jong was t ver te zoeken. Wij komen hier niet meer terug.
Beste Nicole, Bedankt voor uw review en het gesprek dat wij naar aanleiding van deze review telefonisch hebben gehad. Zoals zojuist telefonisch besproken is het uitleggen van het verhaal bij het gas redelijk ingewikkeld, maar nooit een reden om zo te reageren. Daarvoor willen wij dan ook via deze weg nogmaals excuses aanbieden. We hopen dat we met het telefoontje het vervelende gevoel enigszins bij u hebben weggehaald en zien u alsnog graag terug in onze winkel. Wij gaan dit voorval onderling bespreken, zodat het voortaan niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Nieuwe caravan gekocht bij de Jong. Alles wordt keurig geregeld en verzorgd, ook al is dat in deze tijd door diverse leveringsproblemen niet altijd makkelijk.
Keurige en vakkundige uitleg bij aanschaf nieuwe camper. Goed vergelijk gegeven met gebruikte en nieuwe. Gaf een zeer prettig gevoel. Ondanks ongelofelijke drukte en vraag naar campers geen enkele intentie om gesprek sneller af te breken.
We zijn prima geholpen bij de aanschaf van onze camper. Verkoop was goed en duidelijk.
Het eerste bezoek gaf veel heldere informatie over de mogelijkheden door Hans. Dat bezoek eindigde in onze huidige camper en die was beschikbaar. We vroegen en kregen 2 dagen optie, in afwachting van een proefrit omdat wij nog nooit in een camper hadden gereden... De proefrit heeft er toe geleid dat we aansluitend hebben beslist dat wij wilden kopen. We bespraken enige aanpassingen/aanvullingen en de uiteindelijke koopsom werd bepaald en die hebben we aanvaard en aansluitend het koopcontract getekend. 4 weken later mochten we hem ophalen. Er volgde een bijna 4 uur durende introductie met praktische tips door Henk en een bezoek aan de naastgelegen winkel en toen reden we voor het eerst met onze eigen camper naar huis. Er volgde 3 dagen van inruimen/inrichten etc. De dag erna zijn we vertrokken naar Drenthe en daar staan we inmiddels 2 dagen. Het bevalt ons in 1 woord prima. We zijn blij met onze aankoop (daarvoor hadden we een boot, die we inmiddels hadden verkocht). We hopen er nog lang en dankbaar gebruik van mogen maken en dat God ons bewaart en gezondheid geeft. Aan Hem danken we ons bestaan en alles wat we mogen hebben!
De uitleg en bezoek tijdens rijklaar maken was uitstekend. Ook de uitleg bij het ophalen was uitstekend.
Uitvoerig is de tijd genomen bij bezichtiging en koop alsmede aflevering van de caravan.
Wat zijn wij blij met de mensen van DeJong !! Johnno de jong, je hebt ons geweldig geholpen en een zeer ongelukkig situatie met een afgebroken neuswiel vd caravan! Snel, vakkundig en zeer vriendelijk is het opgelost, wij zijn er erg blij mee en gaan gerust op meivakantie
Mijn vrouw en ik hebben na een jaar gewacht te hebben in het jaar juni 2020 eindelijk onze sleutel in ontvangst mogen nemen van onze Hymer Grand Canyon 4x4 bus camper. Wat beter zou kunnen is vanuit het bedrijf en/of sales de mensen die een nieuwe camper kopen even iets meer het gevoel te geven van de enorme dure aankoop die zij gedaan hebben. Wij hebben in ieder geval niemand meer kunnen ontdekken vanuit bijv directie/sales die ons destijds even een felicitatie (met bosje bloemen) aanreikte, zou leuk geweest zijn. Wij hebben tenslotte de camper van een verkoper gekocht (in Düsseldorf nog wel) Zelfs de aftersales die binnen zo'n bedrijf zou moeten zijn, na een aantal maanden, hoe camper bevalt etc etc is niet gebeurt. Ken toevallig een aantal kamperbedrijven die er toch een klein feestje om heen bouwen al of niet met een handreiking en bijv foto. Wil niet ondankbaar overkomen maar dat tasje met wat snuisterijen, gaf aan ons in ieder geval niet de gewenste feestvreugde en hadden met een bosje bloemen blijder geweest. Ik klaag niet veel in mijn leven, en heb ook lang getwijfeld of ik dit zou plaatsen, maar het knaagt tot op de dag van vandaag nog steeds een beetje aan ons. Verder (nog) niet veel met dit bedrijf te maken gehad m.b.t. een reparatie van camper gedeelte o.i.d. maar hoop in dat geval dat het technocenter de klant iets hoger in waarde schat.
Vorige week heeft mijn hobby caravan onderhoud gehad bij de Jong. Dat de rekening hoger zou uitvallen als alleen de grote beurt was te verwachten. Wat ik echter niet wist is dat de uurloon prijs voor de werkplaats die dit bedrijf zonder schaamte durft te vragen 93,18 euro ex BTW bedraagt en dat is dus 112,74 incl BTW..! Vergelijk dat maar eens met andere gerenommeerde caravan centra zoals bijvoorbeeld Peerdeman in Beverwijk. Daar is het werkplaats tarief 60 euro ex btw 72,60 incl btw en ook andere bedrijven rekenen ongeveer dit bedrag. Een verschil dus van ruim 40 euro per uur!! Waarom moet dit bedrag zoveel hoger zijn bij de jong? Daar kon men mij geen antwoord op geven. De uur prijs is helaas ook niet terug te vinden op de website dus daar kom je pas achter als je komt betalen. Verder kun je nog je vraagtekens zetten bij 6,5 uur werk aan een caravan voor een beurt, het vervangen van de remmen , de lagers, breekkabel ,lampje ,veiligheids pal koppeling. Al met al een rekening van 1053 euro! Hier was ik overigens wel netjes van tevoren over gebeld dat dit ongeveer het bedrag zou zijn. Aangezien ik uiteraard veilig op weg wil heb ik hier akkoord voor gegeven. Wat mij dwars zit is het belachelijk hoge uurloon (wat nergens is terug te vinden op de website) waardoor deze rekening gewoon minimaal 160 euro te hoog is. Voor mij een hele goede reden om de volgende beurt elders uit te laten voeren.
Beste meneer Koster, Zoals u zelf al schrijft heeft ons Technocenter netjes aangegeven dat de beurt hoger zou uitvallen dan een standaard onderhoudsbeurt. Ook heeft ons Technocenter u geïnformeerd over de totale verwachte kosten. Doordat uw caravan geruime tijd heeft stil gestaan is hier bijna 7,5 uur aan gewerkt. Dat hierdoor de rekening oploopt is uiteraard nooit plezierig. Ons Technocenter beschikt over kwalitatieve en goed opgeleide technici, die constant (bij)geschoold worden, waardoor wij met zeer hoge cijfers uit de schouwing zijn gekomen voor de EHG schouwing (Erwin Hymer Group) en de BOVAG schadeherstel schouwing. Dit zal u een goed gevoel geven over de uitrusting en know-how van ons Technocenter en de kwaliteit van onze werkzaamheden. Wij vertrouwen er dan ook op dat u met de door ons Technocenter uitgevoerde werkzaamheden goed en veilig op weg kunt. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Bij aankoop van onze Camper waren er wat gebreken, maar deze zijn allemaal verholpen door het Technocenter van de Jong tot volle tevredenheid.
Goede en vriendelijke persoon die alle tijd had om alles zeer uitgebreid uit te leggen
Goed geholpen. Duidelijke communicatie
Verkoper met kennis. Winkel met goede adviezen. Techno centrum met flexibele mensen. Keurige aflevering. Het vervolg gaan wij ervaren.
Er moesten na aflevering nog wel wat puntjes op de i gezet worden.
Beeklaan 24 a
2191 AB Hillegom / de zilk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.