4x moeten bellen of mover al geplaatst was. Bij aflevering bleek geen bevestigingsmail gestuurd te zijn. Caravan kan op zaterdag niet meer gekeurd worden, mag ook niet op zaterdag gebracht worden om in de loop van de week te keuren dus moeten we een vrije dag nemen om de caravan te brengen. Mw. van de marketing heeft mij vandaag terug gebeld. Gesprek was bevredigend. Het bedrijf gaat mijn opmerkingen en suggesties aan de slag.
Beste mevrouw van den Bos, Wat fijn dat we vr.29 okt. nog uitvoerig telefonisch contact hebben gehad. Ook willen wij u bedanken stukje aanvullende tekst die u nog onder uw review heeft geplaatst. Het blijkt dat dat er al een aantal zaken die we besproken hadden van de genoemde punten ook van wat jaren ervoor waren. Inmiddels hebben we punten die in het gesprek benoemd zijn al opgepakt in onze klantcommunicatie. En zeker zullen wij uw punten meenemen in ons verbetertraject om onze service en dienstverlening zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Met vriendelijke groet, DE JONG Kampeer & Recreatie.
Originele beoordeling
4x moeten bellen of mover al geplaatst was. Bij aflevering bleek geen bevestigingsmail gestuurd te zijn. Caravan kan op zaterdag niet meer gekeurd worden, mag ook niet op zaterdag gebracht worden om in de loop van de week te keuren dus moeten we een vrije dag nemen om de caravan te brengen.
Alles netjes volgens de afspraken verlopen. Alleen jammer dat garantie niet overdraagbaar is. Ik moest dus wel ver rijden voor mijn reparaties. Alle lof voor Clif, de monteur.
Beste heer de Wolf, Bedankt voor uw beoordeling van 'zeer goed'. Dat doet ons veel goeds! En onze Clif is een topper en we zijn blij met hem. We zullen het doorgeven. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Wij waren op zoek naar een andere caravan.Op uw website zagen we twee caravans die waar we interesse in hadden,Na het invullen van een contactformulier,kregen we het advies te komen kijken.Zo gezegd zo gedaan,We zijn direct in de auto gestapt en naar Hillegom gereden.Daar werden we hartelijk ontvangen door Hans en later verder begeleid door Harry?Na een onderhandeling over de inruil van onze dierbare Eriba(met pijn in het hart.)besloten we over te gaan tot de aankoop van de door u aangeboden Fendt Bianco 390.Na de afhandeling van alle formaliteiten werd een afspraak gemaakt voor de overdracht van onze caravan.Op 25 augustus werden wij de eigenaar van ons "Fendtje".Goede uitleg ,alles naar wens!Op naar onze najaarsplaats.Helaas,daar ontdekten we een lekke keukenkraan.Na enkele weken kamperen is onze conclusie dat we bij De Jong de juiste keuze hebben gemaakt.
Beste heer Joosse, Bedankt voor uw review. Afscheid nemen van uw dierbare Eriba is altijd pijnlijk, maar wellicht heeft onze Fendt Bianco 390 u met kamperen veel plezier gebracht. Bedankt dat u ook ons verkoopadvies, uitleg en afhandeling zo positief bespreekt. Daar zijn wij erg blij mee. Wat jammer dat u na 't kamperen ontdekte dat de keukenkraan lekte. Graag repareren wij dit kosteloos voor u. Dit valt namelijk binnen uw Bovag garantie periode van 12 maanden (geldig tot 25-08-2022). Wij verzoeken u om hiervoor een afspraak met het technocenter te maken via telefoonnummer 0252-536081 of e-mail: [email protected]. In de maanden november, december en januari zijn zij op maandagen gesloten. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
We werden deskundig en vriendelijk geholpen. Er werd bij aanschaf en aflevering echt goed de tijd genomen. Wij zijn nu op vakantie met onze nieuwe aanwinst en genieten volop.
Beste heer Weesp, Bedankt voor uw mooie review. We zijn er enorm trots op. Wat fijn dat u blij bent met uw nieuwe camper en goed om te lezen dat u volop geniet van uw nieuwe aanwinst. Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
ze zijn de tulpenbollen nauwelijks ontgroeit, dus een klant uit amsterdam snappen ze niets van. Klant vriendelijk is boertig aardig maar een beetje boertig, ja het is vandaag erg druk.....sorry u moet nog even drie uur wachten ( dat weet je toch het is hoog seizoen) vanaf 11 uur wordt de wagen ingeleverd , vervolgens moet je tot 1600 uur wachten tot je de camper mag meenemen virendelijjk maar allemaal een beetje onhandig geregeld het personeel loopt er bij als tulpenboeren , sorry hoor er komen allerlei klanten
Beste Freek, Wij danken u voor uw review. Naar aanleiding hiervan hebben wij u meerdere keren proberen te bellen en een mail gestuurd. Helaas hebben wij hier geen reactie op mogen ontvangen. Betreft de inhoud van uw review kunnen wij dan ook moeilijk een concrete reactie geven. Wel kunnen wij melden dat in onze verhuurvoorwaarden, die iedere huurder verstrekt krijgt cq. naar verwezen wordt, is duidelijk vermeld dat voertuigen de dag van inleveren voor 11.00 uur ‘ s morgens ingeleverd dienen te worden en dat de klant altijd door ons gebeld wordt voor het tijdstip van uitgifte welke gepland staan tussen 14.00 en 17.00 uur. Tevens wordt zowel bij het afsluiten van de huurovereenkomst als in de huurovereenkomst aan de klant gemeld dat wij altijd bellen voor een definitieve afspraak voor een tijdstip van onze uitgifte. Indien een klant zelf beslist om zonder afspraak naar ons te komen bestaat de kans dat er al afspraken gepland staan van voertuigen die al eerder voor retour en uitgifte gereed zijn. Dat een klant, die zonder afspraak naar ons komt hierdoor langer moet wachten dan gewenst is in dit geval helaas niet uit te sluiten. Wij doen onze uiterste best om klanten zo goed en zo snel mogelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
De camper was netjes en technisch goed. Goede bedden. Helaas moet je bijbetalen voor noodzakelijke inventaris als stoelen of borden, raar. Het type camper was suboptimaal voor 5 personen: de 5e rijstoel is onpraktisch en zit matig. De rechterzijde van de T334 heeft achter de bijrijder geen ramen wat niet leuk is voor de achterpassagiers. Extreem teleurstellend, ronduit slecht was de reactie van de Jong op een kras door boomtakken aan de bovenzijde van de rechterzijkant. Voor het vervangen van een paar decoratiestickers heeft de Jong 800 euro van de borg ingehouden. Dit voelt als ******. Daarom raad ik huren bij de Jong af.
Beste heer van Everdingen, Wij danken u, dat u onze deskundigheid en vakmanschap zeer positief beoordeeld. Met bijna 50 jaar ervaring in de branche proberen wij dit uiteraard nog steeds elk moment na te streven. Betreft de schade aan de striping / bestickering begrijpen wij heel goed dat het altijd heel vervelend is, als wij om welke reden dan ook, niet de gehele borg kunnen overmaken. Stickersets van de meeste campers en caravans zijn echter meestal uitsluitend als sets voor een gehele wand of meerdere wanden leverbaar. Ook zijn prijzen van losse onderdelen vaak hoog. Ondanks de groeiende populariteit van campers en caravans is de oplage veel lager dan bij bijvoorbeeld personenauto’s, hetgeen de prijs helaas niet ten goede komt. Ook is voor het aanbrengen vakmanschap en deskundigheid noodzakelijk. Dit allen realiseert een totaalprijs waar de klant en ook wij, nog regelmatig van schrikken. Dit is beslist voor beide partijen niet leuk. In uw geval zijn wij u zelfs nog tegemoet gekomen in de totale kosten. Dat ondanks dit, het voor u als bedrog voelt, vinden wij zeer vervelend, doch kunnen wij echter moeilijk begrijpen. Ook wij hebben het liefste dat elk voertuig zonder schade en/of beschadigingen terugkomt en wij met een glimlach de waarborg kunnen retourneren. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Cadac chef 2 gekocht. bij kassa extra advies gekregen om de slang met koppelstuk voor onze campinggas fles erbij te kopen. Aldus gedaan . Bij thuiskomst 150km verder blijkt het een aansluiting voor een wegwerpgas fles te zijn .
Beste heer van Dam, Met dank voor uw review en excuseren wij ons dat dit fout gegaan is en melden u dat wij dit graag recht willen zetten. Doordat wij uw telefoonnummer niet hebben heeft u van ons hiervoor op 28-08 -2021 een mail ontvangen. Met de hoop dat u nog contact met ons opneemt vatten wij onderstaand kort samen wat er fout gegaan is. De door u aangekochte Cadac Chef 2 bestaat uit 2 verschillende uitvoeringen betreft aansluiting. Het verschil staat op de verpakking redelijk summier aangegeven hetgeen de kassière helaas niet goed gezien heeft. Dat dit gebeurd is vinden wij heel vervelend en vernemen graag van u. Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Via Hans een Hobby de luxe 2010 aangeschaft op 7 Aug 2021. Verkoop heel positief. Mooie beloften maar bij aflevering deed de kachel het niet, was volgens Floris wel nagekeken. Monteur er bij gehaald en de garage in. Volgens monteur zat er een insect in de kachel???? Later nog wel geprobeerd en werkte. Lampje boven de gootsteen kapot. Zouden ook een andere op/instap krijgen. Is ondertussen nu wel geregeld met de a.s moeder receptioniste. Onze dank daar voor. Nu staat onze caravan weer bij u op locatie. Tijdens onze try out week afgelopen 10 dagen bleef de kachel niet aan. We hebben 425 euro aflevering kosten betaald. Hoop dat het nu wel goed komt.
We zijn verkeerd voorgelicht mbt gewicht kogeldruk. Fietsenrek past niet welke wij uitgekozen hadden. Hier is geen contact over geweest. Dan hadden we ons oude fietsenrek over kunnen zetten. Moeten nu extra kosten maken ivm extra fietsenrek achterop. Diverse punten in de caravan moeten nog opgelost worden.
Wij zijn goed geholpen op een nette en ontspannen mannier
Mooie jonge camper. Bij het ophalen en inleveren zou het iets klantvriendelijker mogen. We betalen er immers flink voor. Water vergeten te vullen door de Jong bij het ophalen, bij het inleveren en door ons keurig gepoetst interieur toch het rijstkorreltje moeten benoemen is wat jammer. Desondanks, volgende keer weer!!
Mooie camper met veel extra’s. Een onvergetelijke vakantie gehad. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
In onze zoektocht naar de juiste caravan zijn we goed geholpen door de medewerkers. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en de tijd genomen om diverse caravans te bekijken en een goed advies te geven We zijn erg blij met de afhandeling van onze aankoop!
Vriendelijke geholpen en zeer uitgebreide uitleg over onze nieuwe camper gekregen, top!
Fijn klein caranvannetje. Topconditie. Makkelijk te slepen. Huur was pittig, maar de caravan was dan ook spikslinternieuw.
Duidelijke uitleg van voertuig dus zonder vraagtekens op reis
Op 23 juni onze nieuwe camper opgehaald. Alles uitgebreid uitgelegd door Henk, en tussendoor nog flink wat tip gekregen. Alle opties die we bijbesteld hadden, waren prima gemonteerd en getest.
Bij de aankoop een prima uitleg over de keuzemogelijkheden en verder goed verloop van het aankoopproces. Bij aflevering een zeer uitgebreide en goede, praktische en goede uitleg. Vanwege de vertragingen bij Fiat en Hymer was er wel onduidelijkheid over de uiteindelijke afleverdatum. Bij navraag kregen we hier steeds antwoord op, maar vanuit De Jong had men ook ons kunnen informeren over de voortgang met de mededeling dat het niet precies te vertellen was. Men had bijvoorbeeld kunnen melden, dat de auto bij Fiat gereed was en dat hij bij Hymer gereed was.
Bij terugbrengen is ons beloofd nog terug te komen op het niet goed passen van de luifel. We hebben echter niets meer gehoord. Ook jammer dat we zelf een extra verbindingskabel tussen auto en caravan moesten kopen, omdat de bijgeleverde kabel niet paste.
11 maanden op de camper moeten wachten terwijl er 4 maanden was afgesproken vertraging door Covit helaas niet op de hoogte gehouden van de vertraging Aflevering door Floris was zeer compleet en uitgebreid en alles duidelijk nog een tv specialist erbij gehaald en heeft tv uitgelegd Door de elektrische hoogte verstelbare fietsendrager kan de camera niets weergeven de Fietsendrager belemmerd het zicht daar ben ik minder blij mee MAAR WE ZIJN DESONDANKS HEEL BLIJ MET DE CAMPER We zijn nog een keer terug geweest en perfect geholpen
Bij aankoop van onze camper goed geadviseerd door Hans. Hij heeft ook bij onze vorige camper goed geholpen, kende onze wensen een beetje. De aflevering van deze nieuwe camper werd gedaan door een “Mercedes” man die zowel de motorische aspecten en de camper aspecten goed heeft uitgelegd.
Hebben een camper gehuurd. Super schoon! Goed geholpen met reserveren. Hele goede uitleg van de camper. Heel vriendelijk allemaal. Super service! Zeker aan te bevelen!
Onze nieuwe caravan die in april zou komen, was niet op tijd geleverd. Wel hadden we al een camping geboekt voor Hemelvaart en Pinksteren. Geen probleem voor De Jong; een huurcaravan stond er voor ons klaar. Zulke service heb ik echt nog nergens meegemaakt. Een solide bedrijf. Alles wordt open en eerlijk gecommuniceerd. Top Top Top
Zowel de huurafspraak, het ophalen, de uitleg, de vakantie en het terugbrengen zijn geheel naar wens verlopen.
Hebben in Oktober 2020 een Eriba Nova besteld zou half tot eind Maart 2021 geleverd worden en is uiteindelijk 26Mei geleverd nadat ik zelf met Eriba contact heb gezocht wanneer die geleverd zou worden. Bij de installatie van bepaalde onderdelen, met de monteur gesproken(prima),kwamen we erachter dat er een aantal zaken niet goed waren, zoals de TV steun en een zwaardere accu( hebben we zonder meer prijs gekregen(ook prima)daarna een prima uitleg gehad bij aflevering. Gelijk gezegd dat de deur van de badkamer krom was, maar moesten wij bij meerdere evt garanties maar opnieuw zeggen.
Beeklaan 24 a
2191 AB Hillegom / de zilk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.