Op een mooie dag hebben we impulsief een bezoek gebracht aan de camper-occasionafdeling omdat we in de buurt waren. We zagen er onze droom-buscamper staan voor een aantrekkelijke prijs. Alle tijd en begrip was er voor ons, wij hadden ons niet voorbereid op de aanschaf van een camper. Na goede informatie te hebben ontvangen over alles wat er komt kijken bij de aanschaf van een camper en een goed inruilbod op onze caravan en ook een snel geregelde proefrit met de buscamper zijn we tot koop overgegaan. Het personeel en dat geldt voor alle afdelingen, is prettig, heeft kennis van zaken. De camper is helemaal top afgeleverd met een uitgebreide instructie. Vanaf het eerste moment van aankoop en nog meer na aflevering genieten we van de buscamper. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

• Showroom

Beste Rob en Gera, We danken jullie voor deze prachtige recensie we worden er stil van. Fijn dat jullie door een impulsieve ingeving gekozen hebben om langs te komen bij DE JONG Kampeer & Recreatie. Leuk dat jullie hierdoor de droomcamper hebben gevonden die jullie op het oog hadden. Fijn dat onze verkoopadviseur de tijd heeft genomen om jullie te voorzien van alle informatie die nodig is om tot koop over te gaan. We werken er dan ook hard aan om dit voor iedere klant te kunnen realiseren. Uiteraard proberen we altijd het beste inruilvoorstel te maken die voor onze klanten nodig is. Goed dat jullie door de proefrit extra overtuigd zijn geraakt om de beslissing te nemen om tot koop over te gaan. Je wilt natuurlijk vooraf weten wat je wensen en behoefte zijn en of zo'n voertuig dit natuurlijk dan ook is. Leuk dat jullie extra benoemen dat de service en kennis van al onze afdelingen heel goed is te noemen en zullen we deze complimenten dan ook zeker aan hen doorgeven. Dan de aflevering van jullie buscamper. We zeggen altijd dat dit een feestje moet zijn voor onze klanten. We begrijpen dat jullie dit dan ook zeker zo ervaren hebben. We nemen hier dan ook ruim de tijd voor om alle vragen en instructies over te dragen aan de nieuwe eigenaren zodat iedereen goed en veilig op weg kan gaan. Nogmaals dank voor het vertrouwen in DE JONG en wensen we jullie hele mooie vakanties toe en veel veilige kilometers. We zien jullie graag weer terug bij onze Showroom, Winkel of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Rercreatie.

Ik voel mij echt als klant behandeld!

Vanaf de offerte met alle aansluitende correspondentie kan ik niet anders schrijven dat de organisatie klopt. De medewerkers van de Jong zijn behulpzaam en deskundig.

• Service N.v.t.
  • Showroom

Beste Jaap Swijnenburg, Wij danken je hartelijke voor deze korte en prachtige review. Hier zijn we als organisatie heel content mee. Fijn dat vanaf de start alles goed is verlopen en dat alles naar wens is geweest. Onze medewerkers vinden het fijn dat zij als behulpzaam en deskundig worden omschreven en werken zij dan ook hard om dit voor iedere klant te zijn. Nogmaals dank en zien we je dan ook heel graag weer in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Fijne ontvangst en duidelijke uitleg.

Vanuit een goed aanbod op de beurs in Düsseldorf en nieuwe Hymer via de Jong besteld. Fijne en geduldige aanpak met zorg voor de bestelling. Aflevering was in April waar de tijd is genomen om de nieuwe camper op een prettig tempo helemaal langs te lopen en enthousiast uit te leggen. Het is prettig dat zo’n enthousiast iemand er voor je is om je vragen te beantwoorden Top! Als feedback, de man van het Techno center die ons moest helpen met de Hymer app was niet erg vriendelijk en heeft ons helaas op dat punt niet goed geholpen. Jammer en zeker gemiste kans. Overall een goede ervaring en kan de Jong aanraden.

• Showroom

Beste Ewout, Dank je wel voor deze mooie recensie. We zijn blij om te vernemen dat alles naar wens is geweest van bestelling tot aan aflevering. Zoals we altijd doen tijdens een aflevering is een uitgebreide toelichting over een camper of caravan. Zo krijgen onze klanten alle informatie over hun voertuig uitgelegd en kunnen zij onbezorgd gaan genieten. Zoals je hebt gemerkt kunnen we dan ook op deze manier alle eventuele vragen nog beantwoorden en samen met de klant checken of alles naar behoren is afgeleverd. We willen je verder bedanken voor je feedback wat betreft de uitleg van de Hymer-app. We zullen dit punt zeker meenemen in ons werkoverleg en hoe we dit in de toekomst anders en beter kunnen doen. We danken je voor de aanbeveling van DE JONG Kampeer & Recreatie. We wensen je met de camper veel mooie en leuke reizen toe met veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

We zijn goed geholpen en de levering van de caravan zoals afgesproken

Met de verkoper hadden we een goed gesprek. Kregen goede inruilprijs. Telefonisch contact opnemen met de orderadministratie is niet mogelijk moet allemaal via mail. Die worden dan wel weer beantwoord. Moest wel zelf paar keer vragen naar leveringsdatum. Zou fijn zijn als we hiervan meer op de hoogte zouden zijn gesteld. Aflevering net goede uitleg. Wel was wielbeugel voor reservewiel eronder niet gedaan. Moet nu opnieuw terug hiervoor. Bij opzetten voortent op 29-3-24 bleek de maat niet goed, na even contact met de Jong instructie ontvangen en past de voortent wel.

• Showroom

Beste Jos, Dank je wel voor deze review. We zijn blij om te vernemen dat de gesprekken goed zijn geweest met onze verkoopadviseur. Natuurlijk doen wij er altijd alles aan om voor onze klanten een goede en eerlijke inruilprijs te maken. Uiteraard snappen wij dat sommige klanten het liefste telefonisch contact willen. Helaas is het zo dat door de enorme drukte wij onze service het beste kunnen verlenen door te reageren op mailverkeer. Zo kunnen wij stapsgewijs iedereen te woord staan en zorgen we er zo voor dat alles gedocumenteerd staat. Hopelijk heeft u hier begrip voor. Wij zullen het punt meenemen in onze weekoverleg wat betreft vragen over de leveringsdatums. Uiteraard zullen we dan kijken hoe we dit proces zouden kunnen optimaliseren. Dus dank voor deze tip. Verder zijn wij blij om te horen dat de aflevering naar volle tevredenheid is gebeurt. We zullen gaan onderzoeken waar het niet helemaal goed is gegaan met de wielbeugel. Maar is met u hier al overleg over geweest en gaan we dit verder oplossen. Gelukkig is het opzetten van de voortent na onze hulp ook helemaal goed gekomen. We wensen u verder natuurlijk heel veel plezier met uw caravan en gaat u genieten van veel mooie vakanties. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Goede uitleg en en ruim de tijd bij ophalen van de nieuwe caravan.

Als boven

• Showroom N.v.t.

Beste P. Gagesteijn, Dank voor deze kort maar krachtige review. Fijn dat alles naar wens is geweest bij de aflevering van de nieuwe caravan. We willen jullie dan ook mooie vakanties wensen en heel veel plezier. We begroeten jullie graag weer in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Prima en betrouwbaar. Service gericht.

We zijn goed geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van onze caravan. De inruil verliep ook soepel. Voor de aflevering werd ruim de tijd genomen.

• Showroom

Beste Erik, Hartelijk dank voor deze mooie review. We zijn blij dat jullie goed zijn geadviseerd door onze verkoopadviseur bij de aanschaf van jullie nieuwe caravan. Ook is het goed om te vernemen dat de inruil goed was en de uitleg bij aflevering voldoende is geweest. We willen jullie dan ook heel veel plezier wensen met de caravan met veel mooie vakanties. Uiteraard ook heel veel veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Onze eerste camper ervaring...............

Op 1 maart haalden wij onze gehuurde camper Carado l 338 op en om 16.00 uur waren wij op weg naar Italië. Bij de Lucht in Brabant ging het mis; controle lampje olie lichtte rood op en dat betekent altijd stoppen. De wegenwacht die ons hielp haalde 1 liter olie eruit omdat het systeem aangaf dat er teveel olie inzat. De verzekering die in Hardenberg zetelt werd hierna gebeld voor advies en oplossing en deze vertelde dat zij ons liet afslepen en dat we dan maandagmorgen als eerste werden geholpen.....................dit gebeurde dus op vrijdagmiddag 18.00 uur..........wij waren verbijsterd en zijn toen op advies van de ANWB terug gereden naar de Jong in de Zilk om daar zaterdag als eerste aanwezig te zijn. Om 09.30 uur stonden wij bij de garage in Hillegom en daar bleek na uitlezen niet een teveel aan olie te zijn, maar een tekort van 4 liter! Leeggehaald en met 6 liter nieuwe olie gevuld konden wij om 11.00 uur eindelijk onze vakantie naar Italië beginnen. Op zondagavond 3 maart stonden we op 5 kilometer voor de Italiaanse grens weer stil met pech - accu leeg. Hoe dan? Even koffie gedronken in een restaurantje bij de pomp en toen startte de camper niet meer. Weer de verzekering in Hardenberg gebeld wat lukte na 5 pogingen (we werden er telkens "uitgegooid"!) en kregen slecht verbinding. Toen wij ons verhaal deden moesten we heel veel gegevens door geven en toen ik aangaf dat ik die vrijdag ook al pech had gehad met dezelfde camper bleek men daar in Hardenberg niets van te kunnen terug vinden in "het systeem". De juffrouw aan de lijn had gelukkig wel compassie met onze casus en om 19.45 uur stond de Zwitserse wegenwacht voor onze deur met een booster waardoor de motor gelijk weer liep. We zijn toen 4 uur blijven rijden om de accu op te laden. De rest van de vakantie geen pech meer gehad. De Jong in Zilk heeft ons bij terugkomst coulant behandeld door 2 dagen huur terug te storten. Ons advies aan hen is om campers bij terugkomst toch te laten controleren in de garage.

• Showroom

Beste familie Straathof, Dank voor deze review. We zijn ons bewust van het feit dat deze problemen bij de huur van deze Carado hebben gespeeld. Erg vervelend en spijtig natuurlijk dat dit bij u heeft moeten gebeuren. Helaas kunnen wij ook niet alles van tevoren uitsluiten. Maar als zoiets dan gebeurt, dan is dat nooit fijn en wil je zo snel als mogelijk worden geholpen. Dat dit dan gepaard gaat met 2 storingen maakt dit zeer frustrerend. We begrijpen dat de afhandelingen door de verzekeringsmaatschappij niet helemaal naar wens is geweest. Dit betreuren wij dan ook zeer. We hopen toch dat wij als DE JONG hier voldoende begrip voor hebben getoond. Daarom hebben wij u niet 2 maar 3 dagen aan u gecompenseerd als tegemoetkoming. We weten dat deze compensatie natuurlijk niet alles goed maakt maar de pijn wel wat heeft verzacht. Uiteraard mag u verwachten dat het verhuurobject in goede conditie is wanneer je als klant vertrekt bij ons. We doen hier uiteraard alles aan om dat iedere dag te realiseren. De storing die u omschrijft is uiteraard voor ons dan ook een hele vreemde welke wij niet kunnen verklaren. Wij zullen deze opmerking echter meenemen in ons werkoverleg zodat dit soort problemen in toekomst voorkomen kan worden. We hopen desondanks dat u een geweldige vakantie heeft kunnen genieten in Italië. Nogmaals dank voor deze review. We hopen u toch weer te mogen begroeten in onze Showroom en u met een tevreden gevoel op vakantie te laten gaan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Vriendelijk, fijne begeleiding, en meedenkend vooraf, tijdens en na afloop van de camperreis

Vriendelijke ontvangst, wij gingen voor de eerste keer op reis met camper. We zijn vriendelijk en goed geadviseerd om tot de juiste keuze van camper te komen. Tijdens de reis kan je 24/7 fa de Jong bereiken voor advies of raad. Ook bij mogelijke pech staan zij voor de klant klaar om de overlast tot het minimum te beperken.

• Showroom

Beste Ab, Hartelijk dank voor deze prachtige review. Hier zijn we enorm blij mee. We vinden het fijn dat jullie bij de huur van een camper op de juiste wijze bent geïnformeerd over alle mogelijkheden. Uiteraard zijn we blij dat onze dienstverlening van ons contactcenter goed bereikbaar is voor onze klanten en dat onze klanten altijd terug kunnen vallen op hulp indien dit echt nodig is. We hopen dat jullie vakantie goed is bevallen en we daarom hopen jullie snel weer te mogen begroeten in onze Showroom. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

huur caravan

na eerst in 2000 een Caravan hier gekocht te hebben, nu een caravan gehuurd. Service is ongevenaard!

• Showroom

Beste meneer, mevrouw Van Rijn, Hartelijk dank voor deze prachtige review. We zijn hier heel erg blij mee. We vinden het altijd fijn dat onze vaste klanten ons steeds maar weer weten te vinden en kunnen kiezen uit een grote diversiteit in onze Showroom. Dit kunnen natuurlijk koop of occasions voertuigen zijn maar natuurlijk ook een keuze zijn om een caravan, buscamper of camper te huren vanuit ons verhuurprogramma. In dit geval heeft u beide gedaan. We hopen dat u een mooie vakantie tegemoet zult gaan in onze verhuur caravan en wensen wij u veel plezier tijdens de reis. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

zeer goed

verkoop en advies is goed, aftersales was nog beter

• Showroom

Beste Rene, Hartelijk dank voor deze mooie review. Hier zijn we als DE JONG Kampeer & Recreatie dan ook heel blij mee. We vinden het fijn dat u heel erg te spreken bent over onze adviezen en hierin de aftersales. Wij zijn dan ook iedere werkdag bezig om onze diensten te optimaliseren en te verbeteren voor al onze klanten. Dit heeft u uiteindelijk zelf kunnen ondervinden in ons contact met u. We willen u vanaf deze plek heel veel plezier wensen met de nieuwe caravan en wensen u schitterende vakanties toe met veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Prima geholpen bij aankoop camper en super uitleg bij het ophalen van de camper!

Blij dat we naar De Jong zijn gegaan voor aankoop van de camper

• Showroom

Beste Corrie, Dank je wel voor deze mooie kort en krachtige review. Hier zijn we natuurlijk enorm blij mee. Fijn dat jullie speciaal naar DE JONG zijn gekomen voor de aankoop van een prachtige camper. We hopen dat jullie veel kunnen gaan genieten van de camper en dat hij helemaal voldoet aan jullie dromen. We wensen jullie dan ook veel mooie reizen en veel veilige kilometers. Graag tot snel bij onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kamppeer & Recreatie.

Leuk geholpen en prima uitleg

• Showroom

Beste Ine, Hartelijk dank voor deze prachtige score met een kort en krachtige review. Fijn dat je goed bent geholpen en dat de uitleg uitstekend is geweest. We hopen natuurlijk dat we je snel weer mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Tehnocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Heerlijke reis met een fijne buscamper.

Camper beviel uitstekend. (Campeo 640.) Jammer dat t slaapcomfort wat tegenviel. Lattenbodem deels gerepareerd met een plank. Verder een heel prettig rijdende buscamper.

• Showroom

Beste Cees, Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat de camper goed is bevallen tijdens de reis. Uiteraard betreuren wij dat de lattenbodem niet helemaal was wat er van verwacht zou kunnen worden. Helaas hebben wij dit natuurlijk niet altijd in de hand. Uiteraard zullen we deze opmerking meenemen in ons werkoverleg en kijken wat we aan dit soort problemen zouden kunnen doen en zoeken naar een passende oplossing. We hopen dat de reis en de camper zo goed is bevallen dat we jullie snel weer terug zien in onze Showroom en verhuurprogramma. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Ruim aanbod caravans en campers, klantvriendelijke ontvangst

Vriendelijke benadering door personeel, om vervolgens ongestoord het aanbod campers te kunnen bekijken. Bij keuzebepaling professioneel advies gekregen. Er werd ruimschoots de tijd genomen voor uitleg bij aflevering van onze aankoop.

• Showroom

Beste Gerardina, Enorm bedankt voor deze prachtige review. Hier zijn we enorm trots op. Goed om te lezen dat u rustig de tijd heeft kunnen nemen om alle campers te bekijken en dat u vriendelijk bent geholpen bij het maken van de keuze. Mooi ook, dat onze collega's ruimschoots de tijd hebben genomen om de overdracht van het voertuig zo prettig en zo duidelijk mogelijk te doen zodat u volledig voorbereid kunt gaan genieten van de camper. We hopen u snel weer te mogen begroeten in onze Showroom en Technocenter. DE JONG Kampeer & Recreatie wenst u dan ook veel mooie reizen en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

"Ophalen camper is een feestje!"

Dat is wat verkoper Laurens beloofde toen we besloten onze camper vorig jaar in te ruilen voor een nieuwe. En die uitspraak klopte! Vanaf het eerste contact doen ze wat ze beloven en bij het ophalen van de nieuwe camper twee weken geleden, was er 'het feestje', maar vooral ook uitgebreide aandacht en geduld voor uitleg en toelichting. Ook de informatie die we meekregen over wat nu en de komende periode te doen, is overzichtelijk. Dag en nacht verschil met een eerdere ervaring die we hadden met een dealer in het Noorden van het land (onze eerste camper ervaring).... Kortom, het feestje dat was beloofd, hebben we gekregen. Dikke pluim voor (de medewerkers van) De Jong!

• Service N.v.t.
  • Showroom

Beste Astrid, Dank je wel voor deze geweldige review. We zijn hier uiteraard super blij mee en worden er stil van. Fijn dat we hebben kunnen laten zien wat Laurens in dit geval heeft beloofd. Fijn dat alles als een feestje is ontvangen en jullie meer dan tevreden zijn. We werken als team dan ook hard om deze service te bieden en zo de klantbeleving naar een hoog niveau te brengen en te houden. Goed om te horen dat tijdens dit feestje de uitleg uitstekend is geweest zodat jullie onbezorgd kunnen gaan genieten van jullie nieuwe camper. We hebben inmiddels de complimenten aan iedereen overgebracht. We wensen jullie dan ook heel mooie reizen toe en veel veilige kilometers. We zien jullie graag weer verschijnen in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Uitstekende verzorging van de camper.

De aflevering was grondig en prettig. Fijn een aantal tips te horen.

• Showroom N.v.t.

Beste Pieter, Dank voor deze kort en bondige complimenten. Dat vinden we altijd fijn om te horen. We proberen altijd volledig te zijn in de uitleg bij de afleveringen van voertuigen. Zo kunnen onze klanten veilig op reis en komen zij niet voor verrassingen te staan tijdens de vakantie. We hopen je snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter, Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie,

De aankoop van onze camperbus bij de Jong was ėén groot feest!

In december kochten wij onze camperbus. Door het enthousiasme van de verkoper waren we al onder de indruk voor we hem überhaupt gezien hadden. Een goede inschatting, van de verkoper, want bij het zien waren we meteen verkocht. Een paar kleinigheden werden nog opgelost en in januari mochten we hem komen halen. Na een gezellige oplevering, waar in 2 uur tijd alles werd uitgelegd vertrokken we met een goed gevoel! Wij zijn er helemaal klaar voor en weten zeker dat we met onze vragen altijd terug mogen komen. We willen de mensen van De Jong ontzettend bedanken!

• Showroom

Beste Liesbeth, Hier worden we een beetje stil van. Wat een mooie en vriendelijke review. Uiteraard zijn we hier heel trots op. We danken je voor het vertrouwen in DE JONG Kampeer & Recreatie. Goed om te horen dat jullie al heel snel enthousiast werden voor de aanschaf van de buscamper. Natuurlijk leuk dat dit extra werd versterkt door onze verkoopadviseur. Natuurlijk werken wij er hard aan om alle zaken die wellicht nog opgelost moeten worden voor levering op te lossen. Fijn dat ook de levering als een feestje werd gezien en jullie volledig op de hoogte zijn gebracht van alle mogelijkheden van de buscamper. We merken dat een goede uitleg door onze medewerkers altijd erg op prijs worden gesteld en blijkbaar is dit bij jullie prima gelukt. Uiteraard mogen jullie altijd met vragen in contact treden met ons om dan samen te komen tot een passende oplossing. We begroeten jullie graag weer een volgende keer in onze Showroom of Technocenter. Maar voor nu wensen we jullie veel mooie reizen en veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Allemaal vriendelijke mensen.

Heel prettig geholpen, zowel bij de inruil van de caravan als bij de aflevering van de nieuwe occasion Alles keurig op tijd en allemaal heel bereidwillig. Echt heel TOP!! Ook nog een hele leuke tas vol verrassingen!

• Showroom

Beste Jos, Dank je wel voor deze mooie review over DE JONG Kampeer & Recreatie. Goed om te vernemen dat jullie prettig zijn geholpen en dat de switch van inruil naar de nieuwe levering goed is verlopen. Top ook dat alles netjes op tijd is geregeld en onze medewerkers hierin een mooie rol hebben kunnen spelen. Daar werken we dan ook iedere dag hard aan. Als slot willen we je danken dat het aflevertasje goed terecht is gekomen en deze verrassingen heel erg worden gewaardeerd. We wensen jullie heel veel veilige kilometers toe en mooie vakanties. Met vriendelijker groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Service is meer dan dienstverlening en da's bij De Jong helemaal top.

In mijn ogen is de definitie van "service" dat er iets gedaan wordt wat je niet had verwacht. Want anders is het gewoon dienstverlening. Mijn ervaringen met De Jong is dat de dienstverlening kwalitatief goed is, maar dat daarover een sausje "service" wordt gegoten. Daaronder versta ik dat er net even dat extra stapje wordt gedaan om de klant tevreden te stellen, ondanks dat het volgens mij vaak erg druk is. Die service-instelling geldt voor het hele bedrijf, zoals ik het nu ervaren heb. Ben dus erg tevreden met De Jong Kampeer & Recreatie.

• Showroom N.v.t.

Beste Hans, Hier worden we even stil van. Wat een prachtige review heb jij voor DE JONG Kampeer & Recreatie willen schrijven. Fijn dat je onze service heel erg weet te waarderen. Uiteraard doen we iedere dag er alles aan om voor onze klanten het optimale te bereiken. Hierbij is de dienstverlening dan ook een belangrijke marker in onze bedrijfsvoering. Het klopt dat we het vaak erg druk hebben maar dit mag natuurlijk geen invloed hebben op onze kwaliteit en service. Blij zijn we dus dat je erg tevreden bent met DE JONG. We hopen je dan ook graag weer te mogen ontvangen in onze Showroom, Winkel of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Zeer goed en vakkundig geholpen

Zeer prettig en duidelijke uitleg.

• Showroom

Beste Linda, Hartelijke dank voor de mooie review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u ons als zeer goed en vakkundig ervaren heeft. Dat u een prettige en duidelijke uitleg heeft gehad, maakt ons trots. Wij zullen altijd proberen u een vakkundige service te bieden. Wij verwelkomen u graag nogmaals in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Too

Na afgelopen zomer een camper gehuurd te hebben bij de Jong Kampeer & Recreatie in de Zilk, waren wij al super enthousiast over dit bedrijf. Tijdens de vakantie een paar keer contact gehad i.v.m schade door het noodweer in Slovenië en elke keer werden wij super vriendelijk en goed geholpen. Eenmaal thuis besloten wij om een camper voor ons zelf te kopen. Na een teleurstellende ervaring bij een camper handelaar in de buurt, toch weer bij De Jong terecht gekomen. De verkoper was vriendelijk, dacht met ons mee en was vooral eerlijk. De keuze was al snel gemaakt en een mooie Carado T338 was van ons. Op de dag van de oplevering werden wij door Floris in onze nieuwe aanwinst gelaten en daar liet hij ons een kwartiertje alleen in de camper om even te wennen aan het idee dat deze mooie camper van ons was. Hierna een lekker bakkie koffie en een zeer uitgebreide uitleg over de camper en het kamperen met een camper in het algemeen. Wij hebben deze aanpak als zeer prettig ervaren en gingen met een grote lach op ons gezicht de deur uit.

• Showroom

Beste Mike, Wat worden wij enthousiast van deze review. Dat u eerst al een fijne ervaring heeft gehad tijdens het huren en daarna tijdens de koop, stemt ons zeer tevreden. Wij vinden het fijn om te lezen dat u ons als vriendelijk, meedenkend en vooral eerlijk omschrijft. Wij zullen te allen tijde streven om u op deze manier van dienst te zijn. Dat onze aflevering als prettig ervaren is, maakt ons alleen nog maar gelukkiger. Wij zullen de complimenten overbrengen naar ons afleverteam. Hartstikke bedankt voor deze mooie uitgebreide review en veel mooie reizen en veilige kilometers gewenst met de Carado T338. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Professioneel efficiënt gerunde organisatie met oog en gevoel voor de klant!

De klantvriendelijkheid en goede luistervaardigheid van de verkoper waardeer ik met een 10. De samenwerking van het personeel tussen de verschillende afdelingen loopt zeer soepel. De openheid en mogelijkheden tot vragen stellen is bijzonder klant gericht. Dank u wel, de goede begeleiding maakte de aankoop van ons kampeermiddel tot een feestje. We waren in goede handen.

• Showroom

Beste Paula van den Bosch, Hartelijk dank voor deze lovende woorden. Hier zijn we uiteraard heel content mee. Goed om te lezen dat onze verkoopadviseur klantvriendelijk is en goed luistert waar uw behoeftes liggen en wat u voor ogen heeft. Dat hierna de communicatie vlotjes verloopt tussen onze afdelingen dat mag u natuurlijk ook van ons verwachten. We werken hier hard aan om dit op een hoog niveau te brengen en te houden zodat iedere klant dezelfde ervaring mag beleven zoals u dat heeft gehad. Dus we zijn trots dat u dit als een feestje heeft mogen ervaren en zien wij u graag terug bij onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Perfect!

Zojuist een prachtige Bürstner Premio 460TS uit de verhuur gekocht. Samen met Johnno tot een goede overeenkomst gekomen en alle puntjes genoteerd, die in maart allemaal gerepareerd gaan worden, want je wilt niet weten, wat mensen allemaal uitspoken met een gehuurde caravan!! We zijn op een perfect, vriendelijke manier geholpen door De Jong, ze namen echt ruimschoots de tijd voor ons, zeker toen wij hem afgelopen vrijdag op gingen halen. Top gedaan, Menno!

• Showroom

Beste Jan en Connie, Allereerst gefeliciteerd met de aanschaf van jullie Bürstner Premio 460TS. We vinden deze review natuurlijk harstikke fijn om te ontvangen. Goed dat jullie samen met Johnno de juiste keuze hebben kunnen maken en dat alles wat er nog moest gebeuren goed is uitgevoerd. Natuurlijk hoort een prima aflevering hier ook bij en is het goed om te lezen dat Menno hierin op de juiste manier de uitleg en de aflevering heeft gedaan. Onze dank voor jullie feedback en gaan we op deze voet graag verder. We wensen jullie mooie vakantie reizen en veel veilige kilometers met jullie prachtige caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Tot nu toe goed

De uitleg van de camper was zeer goed Service werkplaats moet ik nog onder vinden Verkoper ben ik tevreden over

• Showroom

Beste W. Kuyt, Dank voor deze kort en krachtige positieve review. Zijn we als DE JONG heel content mee natuurlijk. Fijn dat u onze verkoopadviseur als prettig heeft ervaren en dat u hierdoor tevreden bent. Uiteraard bieden wij vanuit het Technocenter dezelfde kwaliteit en service om u als klant optimaal van dienst te zijn. We zien u daarom heel graag terug bij ons in de Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

fijn persoonlijk contact en veel geduld, we gaan niet over 1 nacht ijs

We hebben veel mogelijkheden de revue laten passeren; een camper, een grote caravan of een kleine, een frans of enkel bed en dan nog de vraag welk uitvoeringsniveau kiezen we en welke accessoires. Het is een hele zoektocht. Onze contactpersoon bij De Jong Recreatie in De Zilk blijft behulpzaam en enthousiast ook al neemt het best veel tijd voor ons. Ook de technische ondersteuning waar het betreft toebehoren als accu, mover enz.is heel fijn, overleg met de man uit de werkplaats die een en ander uiteindelijk ook perfect heeft geïnstalleerd en toegelicht. Inmiddels hebben we onze nieuwe Fendt Bianco Selection 465TG opgehaald. De uitleg was ook hier prima. Volgende week gaan we de training "rijden met caravan" volgen. Zo zijn we goed voorbereid op onze eerste vakantie in januari in Oostenrijk. Dank voor jullie goede service

• Showroom

Beste Lodewijk, Super bedankt voor alle mooie complimenten. Heel verheugd te vernemen dat onze specialisten alle tijd voor jullie heeft genomen om zo te komen tot de beste keuze. In jullie geval betekend dit een prachtige uitgebreide caravan van Fendt. We begrijpen als geen ander dat het uitzoeken tijd kost en vergt het nu eenmaal veel informatie vergaren om de mogelijkheden uit te vinden. Maar het is natuurlijk wel de juiste weg om te bewandelen. Dus nemen we graag hiervoor de tijd voor onze bezoekers en klanten. Top dat ook de montage van diverse accessoires en toebehoren naar wens is geïnstalleerd. Maar ook dat de volledige uitleg over jullie nieuwe caravan goed in de smaak gevallen. Dus dank voor deze prachtige uitgebreide review. We wensen jullie natuurlijk veel succes met de cursus die jullie zullen gaan volgen om straks met een goed gevoel op vakantie te kunnen gaan. Veel mooie reizen en veel veilige kilometers gewenst en zien we jullie graag terug in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.