Professioneel en zeer behulpzaam

Vriendelijke geholpen en zeer uitgebreide uitleg over onze nieuwe camper gekregen, top!

Prima Eribaatje :-)

Fijn klein caranvannetje. Topconditie. Makkelijk te slepen. Huur was pittig, maar de caravan was dan ook spikslinternieuw.

Prima bevallen

Duidelijke uitleg van voertuig dus zonder vraagtekens op reis

Alles prima geregeld

Op 23 juni onze nieuwe camper opgehaald. Alles uitgebreid uitgelegd door Henk, en tussendoor nog flink wat tip gekregen. Alle opties die we bijbesteld hadden, waren prima gemonteerd en getest.

Goed in nakomen afspraken

Bij de aankoop een prima uitleg over de keuzemogelijkheden en verder goed verloop van het aankoopproces. Bij aflevering een zeer uitgebreide en goede, praktische en goede uitleg. Vanwege de vertragingen bij Fiat en Hymer was er wel onduidelijkheid over de uiteindelijke afleverdatum. Bij navraag kregen we hier steeds antwoord op, maar vanuit De Jong had men ook ons kunnen informeren over de voortgang met de mededeling dat het niet precies te vertellen was. Men had bijvoorbeeld kunnen melden, dat de auto bij Fiat gereed was en dat hij bij Hymer gereed was.

• Showroom

Goede ervaring, alleen jammer dat de luifel niet goed paste.

Bij terugbrengen is ons beloofd nog terug te komen op het niet goed passen van de luifel. We hebben echter niets meer gehoord. Ook jammer dat we zelf een extra verbindingskabel tussen auto en caravan moesten kopen, omdat de bijgeleverde kabel niet paste.

• Showroom N.v.t.

Goed geholpen wel een belangrijk punt over het hoofd gezien

11 maanden op de camper moeten wachten terwijl er 4 maanden was afgesproken vertraging door Covit helaas niet op de hoogte gehouden van de vertraging Aflevering door Floris was zeer compleet en uitgebreid en alles duidelijk nog een tv specialist erbij gehaald en heeft tv uitgelegd Door de elektrische hoogte verstelbare fietsendrager kan de camera niets weergeven de Fietsendrager belemmerd het zicht daar ben ik minder blij mee MAAR WE ZIJN DESONDANKS HEEL BLIJ MET DE CAMPER We zijn nog een keer terug geweest en perfect geholpen

• Showroom

Goed advies bij aankoop en geweldige aflevering

Bij aankoop van onze camper goed geadviseerd door Hans. Hij heeft ook bij onze vorige camper goed geholpen, kende onze wensen een beetje. De aflevering van deze nieuwe camper werd gedaan door een “Mercedes” man die zowel de motorische aspecten en de camper aspecten goed heeft uitgelegd.

Super!

Hebben een camper gehuurd. Super schoon! Goed geholpen met reserveren. Hele goede uitleg van de camper. Heel vriendelijk allemaal. Super service! Zeker aan te bevelen!

overtreffende trap

Onze nieuwe caravan die in april zou komen, was niet op tijd geleverd. Wel hadden we al een camping geboekt voor Hemelvaart en Pinksteren. Geen probleem voor De Jong; een huurcaravan stond er voor ons klaar. Zulke service heb ik echt nog nergens meegemaakt. Een solide bedrijf. Alles wordt open en eerlijk gecommuniceerd. Top Top Top

Zie onderstaand

Zowel de huurafspraak, het ophalen, de uitleg, de vakantie en het terugbrengen zijn geheel naar wens verlopen.

Betere communicatie

Hebben in Oktober 2020 een Eriba Nova besteld zou half tot eind Maart 2021 geleverd worden en is uiteindelijk 26Mei geleverd nadat ik zelf met Eriba contact heb gezocht wanneer die geleverd zou worden. Bij de installatie van bepaalde onderdelen, met de monteur gesproken(prima),kwamen we erachter dat er een aantal zaken niet goed waren, zoals de TV steun en een zwaardere accu( hebben we zonder meer prijs gekregen(ook prima)daarna een prima uitleg gehad bij aflevering. Gelijk gezegd dat de deur van de badkamer krom was, maar moesten wij bij meerdere evt garanties maar opnieuw zeggen.

Alles keurig geregeld

Mooie nieuwe caravan gehuurd!

Prima veel vakkennis

Wij hebben in begin mei een gebruikte caravan gekocht. Helaas duurde het enkele weken voor de caravan kon worden afgeleverd door de grote drukte. Bij de aflevering nam men echt alle tijd om zaken goed uit te leggen, top!! De wagen bevalt goed, er moeten een paar kleine dingetjes worden na gelopen. Dat kan ook in het najaar. Als de ergste drukte voorbij is.

Wat een service, uitmuntend

Beste mensen, Mijn man en ik kwamen vanuit het oosten een 2e hands vouwwagen ophalen. De koffie werd meteen geserveerd en daarna werd alles nagekeken en ter plaatse nieuwe gasslang/ gasdrukregelaar gemonteerd. Nieuwe grote blokbatterijen erbij en een geweldige uitleg voor de vouwwagen. Tas met leuke dingen meegekregen Samen met super aardige verkoper de vouwwagen afgebroken en keurig tot aan de poort begeleid. We hadden een gevoel of we de grootste camper hadden gekocht. Zo kan het dus ook!!! Een dikke pluim.

Slecht en amateuristisch

Wij hebben echt in dubio gestaan om deze review eerlijk in te vullen. We hebben nog verbinding vanwege de garantie van de camper. Uiteindelijk toch besloten om eerlijk alles te melden. Hopelijk leren jullie van onze ervaring. De Corona tijd vinden wij geen excuus voor deze negatieve review !! Vanaf het begin waren wij serieuze enthousiaste kopers. De verkoper was geenszins enthousiast. Alsof wij een pakje boter kochten en blij moesten zijn een camper te scoren. De offerte was inhoudelijk niet correct en moest tot 2x teruggestuurd. Nadat wij de aanbetaling hadden voldaan niet even een berichtje dat het bedrag is ontvangen. Geen kattepies toch ? Vrienden van ons vertelde dat de camper binnen was en op het terrein stond. Nadat wij de camper buiten te hebben gezien liepen we door naar de kampeerwinkel. Onderweg kwamen we onze verkoper tegen. Enthousiast vertelde wij dat de camper binnen was waarop hij antwoordde ‘geen idee er komen wel meer campers binnen. Ik ben daar niet van’ !! Bij de kampeerwinkel een paar wandelschoenen gekocht. De verkoopster was erg behulpzaam en deskundig. Niets was teveel. Wij merkten op dat we een nieuwe camper hadden gekocht en zo nog niet behandeld waren. Dan praat je over een camper van €65.000 t.o.v. €200 voor de schoenen. De verkoopster heeft melding gemaakt van onze ervaring en ja hoor de verkoper van de camper belde op om zijn excuses te maken. Voor wat het waard was. Het achterhalen van het kenteken was ook een dingetje. Na diverse keren te gebeld kregen we te horen ‘goed dat u belt’ oftewel wij waren het vergeten. Bij de aflevering liep alles op rolletjes. Goede uitleg en deskundigheid.

• Showroom

Beste heer en mevrouw Aartsen, Bij deze danken wij u voor uw review en het gesprek dat wij met u gehad hebben naar aanleiding van deze review. Het doet ons goed dat u in het gesprek aan gaf dat u de review voornamelijk geschreven heeft, zodat wij kunnen leren van de punten die niet goed gegaan zijn. Tevens hebben wij besproken dat de manier zoals u door onze winkel geholpen bent voor de schoenen de manier is die wij nastreven in het gehele bedrijf. De genoemde punten zullen wij dan ook meenemen en bespreken met ons verkoopteam. Met dank voor het gesprek wensen wij u veel plezier met uw nieuwe camper en hopen wij u nog vaak in ons bedrijf te mogen ontmoeten. Met vriendelijke groeten, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.

Service

Echt toppers daar goed geholpen en zelfs in ne auto gezet thnx

Tevreden klant

Ik ben wel tevreden over de aankoop van onze Hymer Bmc-680 vooral de uitleg bij afhalen van Henk was goed, met goeie tips. Ondertussen al een paar keer weg geweest met de Bmc-t 680 en de rijervaring is fantastisch voor de rest doet alles het dus geen klachten. Vr groet John en Anja.

Goed georganiseerd en geregeld

Duidelijke reactie op vragen, goeie service,

• Showroom

Het was een mooie camper

We hebben er van genoten We hadden alleen de pech dat het water opvoer pompje kapot ging. En we hebben zelf een nieuwe gekocht Maar het gebeurde op zondag middag en maandag rond de middag hadden we een nieuw pompje en dat heeft mijn man er opgezet Maar dat kan gebeuren. Alleen hebben we het geld nog niet terug ontvangen vd aankoop vh pompje Ik heb hier over al twee keer gebeld.

• Showroom

Beste Ina, We zijn blij te horen, dat jullie van jullie camper genoten hebben. Vervelend dat het pompje tijdens de vakantie stuk is gegaan, maar dat kan inderdaad helaas gebeuren. Gelukkig hebben jullie dit op reis zelf snel kunnen oplossen. Het geld is vandaag overgemaakt! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Ik ben zeer tevreden

Ik ben goed geholpen met de aanschaf van mijn buscamper. Ook de aflevering is goed verlopen. Goede instructie gekregen.

Goede service ook onderweg

Het was onze eerste keer dat wij met een buscamper op vakantie gingen, het is ons heel goed bevallen. Onderweg hebben wij twee keer contact gehad over een technische storing, wij zijn heel goed geholpen en hebben genoten van onze vakantie.

goede service en informatie

Zeer vriendelijk en rustige begeleiding bij aankoop camper deskundig en adequate advisering goede inruilprijs geen eindeloze onderhandelingen zeer goede aftersales services bij problemen

• Showroom

Prettig geholpen, goed geïnformeerd.

Wij kwamen heel doelgericht binnen en troffen het met het feit dat de caravan die wij wilden al op korte termijn leverbaar zou zijn. we zijn goed geïnformeerd over de mogelijkheden wat betreft accessoires etc.

Veel verstand van zaken

Prima en vakkundig geholpen door dhr. Van de Berg i.v.m. aankoop nieuwe Hymer camper. Ook de inruil van onze oude camper verliep vlotjes. Fijn zaken doen. Vervolgens na lang wachten konden we de nieuwe camper ophalen. Kregen een prima technisch uitleg over de mogelijkheden van de camper. Wat ik teleurstellend vond is dat de camper wel gewassen was aan de buitenzijde, maar niet gepoetst. Bij de aanschaf van een nieuwe camper van bijna 140.000,- euro mag je daar wel vanuit gaan.