Goed adres voor kopen van caravan of camper

We hebben bij De Jong onze eerste caravan gekocht. We hebben daarbij uitstekend advies gehad van een van de eigenaren. De uitleg bij aflevering van de caravan door Floris was erg fijn en duidelijk.

• Showroom

Beste Martin, Bedankt voor deze mooie review. Wat goed om te horen dat u prettig advies heeft gehad. Fijn dat u de aflevering ook als fijn en duidelijk heeft ervaren. Veel plezier met jullie eerste caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Uitstekend geholpen, goede aflevering en heel correcte communicatie omtrent de order

Bij het uitzoeken van onze caravan en de bijbehorende uitbreidingen zijn wij uitstekend geholpen en tewoord gestaan door één van de heren de Jong. Wij hebben een nieuwe caravan besteld met een productietermijn van ergens maart/april. Maar deze was er al in de loop van april, al mistte alleen de mover nog op dat moment. De levering daarvan kon nog wel even op zich laten wachten. Uiteindelijk heb ik zelf een mover gevonden, besteld en bij de Jong afgeleverd en deze hebben zij keurig gemonteerd. Ook de communicatie met de orderafdeling hierover verliep opmerkelijk soepel en duidelijk. Alle complimenten daarvoor. De aflevering en instructie gingen goed, alleen over hele specifieke zaken zoals de crash control en de werking daarvan moest er iemand van de technische afdeling worden bijgehaald. Maar ver der netjes afgehandeld.

• Showroom

Beste Bas, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat u zo prettig geholpen bent. Ook goed om te horen dat het met mover allemaal gelukt is. Daar worden wij vrolijk van. Veel plezier met de nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Gedegen uitleg en kennis van de caravan die wij zochten en gevonden hebben bij jullie.

Wij hadden een behoorlijk wensenlijstje, dit werd heel serieus genomen en wij werden gelijk naar de juiste caravans begeleid. Duidelijkheid alom

• Showroom

Beste Willem, Bedankt voor deze mooie review. Dat wij precies aan uw wensenlijstje hebben kunnen voldoen, maakt ons erg gelukkig. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Geweldig!

Alleen maar positieve ervaringen! Het huren van de camper, de uitleg, de sfeer, prettig contact, vriendelijk personeel.

• Showroom

Beste Jerry, Een betere review hadden wij niet kunnen wensen. Bedankt voor deze mooie review. Dat u de service, sfeer en het personeel zo ervaren heeft worden wij erg vrolijk van. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Ik ben nu eigenaar van een prachtige caravan.

De caravan is bijna uitstekend opgeleverd, van de bestelde twee extra stopcontacten is er echter maar een geplaatst. Er zijn er wel twee in rekening gebracht. Ik heb hier een mail over gestuurd, echter nog geen reactie. Ik verwacht dat dit goed opgelost wordt.

• Showroom

Beste Hans, Wat fijn om te horen dat u nu eigenaar bent van een prachtige caravan. Helaas is door een miscommunicatie maar één dubbel stopcontact geplaatst terwijl u er twee had verwacht. Wij hebben uw mail hierover helaas nooit ontvangen maar hebben via deze weg contact met u kunnen opnemen om het als nog naar behoren op te lossen. Wij hopen dat u nu kunt gaan genieten van de prachtige caravan. Veel kampeer en reisplezier! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

verkoop goed aftersales slecht

De verkoop en aflevering waren top geregeld echter achteraf mail gestuurd voor extra accessoires en er wordt nergens meer op gereageerd ook niet na telefonisch contact

• Showroom

Beste Ronald, Goed om te lezen dat u vond dat de verkoop en aflevering top geregeld was. Wij doen daar onze uiterste best voor. We hebben zojuist vernomen dat er inmiddels contact met u is opgenomen over de accessoires. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Heel tevreden

Afgelopen vrijdag hebben wij onze nieuwe camper opgehaald. Floris nam alle tijd om alles goed en vriendelijk en geduldig uit te leggen! Vanwege de lengte van mijn man hadden wij afgesproken, dat 1 van de bedden zou worden verlengd en dat heeft Gert Jan heel netjes gedaan, chapeau!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Showroom

Beste Annemiek, Wat zijn we blij met deze mooie review. Wat prettig om te horen dat u het allemaal zo ervaren heeft. Fijn dat het verlengde bed er nu inzit. Wij wensen u en uw man heel veel reisplezier met de nieuwe camper. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Prima opgeleverd, alle afgesproken punten nagelopen.

Prettig contact alle tijd genomen om uit te leggen hoe de caravan in elkaar zit en werkt.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Showroom

Beste Joop, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat u de oplevering zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Fijn en snel geregeld

Bij de occasion caravan incl. voortent die we kochten zat een te kleine voortent. De verkopers hebben dit ook niet geweten. Het was een domper met het opzetten van de tent veel te klein. Na contact met Patricia Vermeij zeer snel opgelost nieuwe voortent met de juiste maat en de volgende dag geleverd. Daar houd ik van Spijkers met koppen slaan en snel opgelost.

Fijn en snel geregeld

• Showroom

Beste Ron, Bedankt voor deze mooie review. Wij betreuren het dat dit het geval was, toch zijn we blij dat dit spoedig is opgelost en uw occasion caravan weer de juiste maat voortent heeft. Fijn dat u onze service zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Prima service en zeer vriendelijke oplevering van onze nieuwe caravan!

Tweede nieuwe caravan gekocht bij de Jong. Weer zeer tevreden over de oplevering waar de tijd voor genomen werd ondanks de drukte op dit moment. Service ook altijd naar alle tevredenheid uitgevoerd.

• Showroom

Beste Gert, Wat een mooie review. Bedankt daarvoor. Wat fijn om te horen dat u bij ons terug bent gekomen voor uw tweede caravan en wat worden wij er gelukkig van dat u weer zo tevreden over ons bent. Wij wensen u veel veilige kilometers met uw nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Oplossingsgericht

Er wordt oplossingsgericht gekeken naar problemen en dat is super. Je staat hierdoor als klant niet in de kou maar wordt juist geholpen om er warm bij te zitten.

• Showroom

Beste, Bedankt voor deze mooie review. Wij vinden het erg prettig om te horen dat u onze service zo ervaren heeft. Ook dat u onze showroom zo waardeert, worden wij erg blij van. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

fijn bedrijf

Als oud inwoner van Hillegom die nu in Wolvega woont ga je voor een caravan naar De Jong. Waarom: Een goed bedrijf, vriendelijk, alle verkopers zijn gemotiveerd. Ook het techno centrum vangt je goed op bij schade. En makkelijk als je iets moet kopen (gasfles etc.) Zij hebben het.

• Showroom

Beste H.L. de Redelijkheid, Bedankt voor deze mooie review. Wij vinden het prettig om te horen dat u ons assortiment en service zo ervaart. Wij waarderen het dan ook ten zeerste dat u zelfs vanuit Wolvega nog naar ons toe blijft komen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Fijn, kundig en gemoedelijk bedrijf

Tijdens onze zoektocht naar een camper kwamen we via internet bij De Jong Kampeer en Recreatie terecht. (Goede overzichtelijke website). In eerste instantie ter oriëntatie voor het huren van een camper. Omdat het type (toevallig) ook te koop stond en nog beschikbaar was zijn we tot koop over gegaan. Hierbij zijn we deskundig geholpen door Menno. Aan de uitlevering werd veel aandacht besteed. Floris was heel geduldig, kundig en ontzettend aardig en enthousiast. We kijken uit naar onze eerste trip.

• Showroom

Beste Rosemarie, Wat vinden wij dit fijn om te horen. Wij zijn dan ook erg trots dat u onze service en deskundigheid zo waardeert. Bedankt voor deze mooie review en veel plezier op jullie eerste trip met de nieuwe camper! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Prima zaak!

Wij hebben bij de Jong een caravan gekocht en zijn zeer tevreden over de aandacht die we kregen bij onze beslissing, Ook het ophalen en de uitleg door Floris waren uitstekend.

• Showroom

Beste Bob, Wat zijn we blij met deze mooie review. Het is heel fijn dat u onze service zo heeft ervaren. Nog veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Zonder dollen: gewoon zeer goede service

Aankoop: Hobby On Tour 470 UL 2017 Goede aankoopbegeleiding, rijklaar maken met vervanging van onderdelen als nodig. Prettige uitleg van de caravan bij levering, werd echt de tijd voor genomen. Slechts 1 minpunt: geen stroomkabel, hoort naar onze mening bij een caravan.

• Showroom

Beste John, Bedankt voor deze mooie review. Wij vinden het erg prettig om te horen dat u onze kennis/service zo waardeert. Wij wensen u nog veel veilige kilometers met uw Hobby On Tour 470 UL. Helaas is een stroomkabel een accessoire voor een caravan en wordt deze niet bij de caravan geleverd vanuit de fabrikant. Voor caravaneigenaren is dit een eenmalige aanschaf die meegenomen wordt naar de volgende caravan. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Service past niet bij zo’n dure aanschaf.

Het verkoopgesprek in coronatijd was redelijk. Vond wel niet dat we niet veel pro’s en cons kregen te horen. De uitleg tijdens de aflevering was voldoende, maar later bleek dat er toch wel wat zaken waren overgeslagen. Bijvoorbeeld waar zit de vorstbeveiliging vd boiler. Bij thuiskomst bleek dat er een rubber dopje, dat de glasplaat van de spoelbak moet opvangen, miste. Service-afdeling gebeld; na een maand nog geen dopje. Ook bleken de lades vh keukenblok niet afgesteld. Vlogen tijden de eerste reis al open. Het lijkt mij normaal dat bij zo’n dure aanschaf, je na een paar weken een after sales belletje krijgt of alles in orde is. Noppes.

• Showroom

Beste Henk, Bedankt voor uw review. Bij een aflevering proberen wij altijd een complete uitleg te geven, maar zo te lezen heeft u deze niet volledig gekregen bv waar de vorstbeveiliging van de boiler zit. Dit spijt ons en wij zullen dit intern bespreken. Het rubberen dopje hebben wij direct besteld voor u besteld maar de levertijd was erg lang. Gelukkig is dit dopje nu wel bij u binnen. Fijn dat de lades ook inmiddels beter zijn afgesteld. Bedankt voor de tip over het after sales belletje om te checken of alles in orde is. Doordat campers en caravans niet het hele jaar door gebruikt worden (en na aflevering vaak direct in stalling geplaatst worden) is dat niet zo eenvoudig zoals in de autobranche het geval is. Maar we denken hierover na en danken u nogmaals voor de tip.

Slechte communicatie/ klant is geen koning

November 2021 occasion camper gekocht. Bepaald geen feestje zoals beloofd, er mankeerde van alles bij oplevering. Bij eerste gebruik bleek ook gas het niet te doen. Kabelbreuk … met alle checklijsten ingevuld…. Reactie was niet bepaald van .. jeetje vervelend voor u. Bij vervolgvragen geen of een ontwijkende reactie. Klant is niet belangrijk blijkbaar. Wij voelen ons niet welkom terwijl we wel circa 60k hebben uitgegeven. Het gaat blijkbaar te goed met de camperverkoop bij de Jong. We hebben nog garantie tot september .. als dat maar goed gaat. Er zij nog wel medewerkers die echt hun best doen.

• Showroom

Beste Theo, We zijn enigszins verrast door uw review en vinden het heel vervelend voor u dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Bij een oplevering wordt een camper altijd volledig door onze monteurs gecheckt en uitsluitend opgeleverd als alles 100% werkt, waaronder uiteraard ook de gasinstallatie. Bij een kabelbreuk werkt ook het gas niet meer. Een kabelbreuk kan eventueel ook erna worden vastgesteld, doordat de storing de ene keer wel en de andere keer niet aanwezig is. Dit is conform afspraak direct door ons opgelost. Inmiddels heeft de manager van het Technocenter de afgelopen dagen contact met u en uw vrouw gehad. Wij hebben begrepen dat u eind maart een afspraak heeft gemaakt met ons Technocenter voor extra werkzaamheden aan uw camper die buiten de verkoop vallen, begrijpen wij dat hiermee het vertrouwen weer gewonnen is. Wij doen er alles aan om dit te behouden.

niet perfect

Op zich zijn wij tevreden over de aanschaf van onze camper, maar voor zo'n bedrag mag dat ook wel denk ik. Het verkoopgesprek met de heer de Jong verliep erg prettig, hetgeen ons ook deed besluiten om tot koop over te gaan. Met betrekking tot de aflevering heb ik wel enige verbeterpunten. Allereerst, de camper is een showroommodel, waardoor wij de camper ook snel tot onze beschikking hadden. Echter, de camper heeft een tijd in jullie showroom gestaan en hebben wellicht honderden mensen voet gezet in deze camper om hem te kunnen bekijken. Wij waren ons daarvan bewust. Wat ons erg tegenviel was het feit dat de camper bij aflevering niet was gereinigd. Wij hebben de vloer gedweild en daar kwam werkelijk gitzwart water vanaf. Ook waren er zwarte strepen op de borden, kennelijk van de schoenen van de vele kijkers. Wij hebben ze kunnen verwijderen, maar als je zo'n duur ding koopt, mag je toch verwachten dat alles netjes schoon is gemaakt. Over de uitleg van degene die aflevering deed, niets dan goeds. Ervaringsdeskundige met vele handige tips. dat was erg prettig. Verder hadden wij een fietsenrek laten monteren door jullie. Die zat er ook netjes op. Thuis echter, bleek dat de lichten op het rek niet allemaal functioneerden. Zo werkte het remlicht niet. Hierop had ik telefonisch contact met de werkplaats en die medewerker wist al te vertellen dat er iets met de kabelbalk was vóór de aflevering plaatsvond. Toch werd de camper meegegeven, ondanks niet functionerende achterlichten op het fietsenrek. Vinden wij ook erg slordig. Na aflevering hebben wij, ondanks defecte remlichten, direct een weekend uitgeprobeerd. Tijdens dit afgelopen weekend zagen we ook dat uit de ombouw van het bankje achter de passagiersstoel, twee schroefjes ontbraken. Aan de schroefingang leek het of deze met kracht uit het hout waren getrokken. Ook zagen wij dat de vloerbedekking op een van de vloerluikjes al losliet. Uiteraard willen we dat alles netjes gerepareerd gaat worden.

• Showroom

Beste fam. Kloos-Druppers, Bedankt voor uw review. We hebben vernomen dat uw camper inmiddels in onze werkplaats in behandeling is en we zullen het allemaal netjes in orde maken. Graag vernemen wij nadat u de camper terug heeft ontvangen of alles naar tevredenheid is opgelost.

Goede service en vriendelijk personeel

Ze nemen de tyd voor hun klanten geweldig

• Showroom

Beste Jan, Dit is de beste review die we kunnen ontvangen! Hier zijn wij ontzettend blij mee.

Correcte behandeling

Aankoop/inruil verliep zeer deskundig en vriendelijk, aflevering met goede uitleg. Bij aankoppeling bleek een mover niet goed te werken, echter na een uurtje, even naar Noordwijk voor een terrasje, is dit goed opgelost. Thans met de Nova delight in Spanje voor zijn eerste reis, de caravan bevalt ons zeer goed, geen klachten.

• Showroom

Beste Piet, Wat zijn we blij met deze mooie review. Hartelijk bedankt. Fijn dat de aankoop/inruil zo goed naar wens is verlopen en dat u heeft ervaren dat wij u op een deskundige en vriendelijk wijze een goede aflevering van de Nova Delight caravan hebben mogen verzorgen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Zeer professioneel bedrijf met uitstekende service-afdeling

Ik ben een zeer tevreden klant van dit bedrijf en ben blij hier onze camper gekocht te hebben. De service-afdeling is helemaal top. Zij hebben ons snel en professioneel geholpen nadat we een probleem hadden dat snel opgelost moest worden. Zelfs op een zaterdag waren ze voor ons beschikbaar en hebben de spoedreparatie snel en voordelig uitgevoerd. Dit bedrijf heeft tevens een zeer ruime showroom en een grote kampeerwinkel.

• Showroom

Beste Andre, Bedankt voor de mooie en uitgebreide review. Hier zijn we heel erg trots op. Wat ontzettend fijn om te lezen over onze goede service! Heel veel plezier toegewenst met alle mooie reizen die je met de camper gaat maken. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Goede uitleg bij de aanschaf

Prima product en bij het ophalen een goede en professionele uitleg gekregen

• Showroom

Beste Hans, Bedankt voor de mooie review. Hier zijn we heel erg trots op. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Wisselende ervaringen

Eind Augustus ex verhuur camper gekocht met BOVAG garantie. Mede directeur Hans was transparant met informatie geven, garage rekeningen werden getoond en heldere afspraken over extra accesoires en aflevering werden gemaakt. Helaas bleek niet alles leverbaar voor aflevering maar ook door interne mis communicatie werden wel aanwezige spullen niet geleverd. Er bleek een groot probleem inzake overgewicht en vandaag is er in goede harmonie een acceptabele oplossing gecreeerd en werden de nog op te lossen mankementen vakkundig en snel gerepareerd. In de showroom / kampeer winkel was er een ruime keuze konden wij de laatste benodigde spullen aanschaffen en werden wij vriendelijk geholpen. Plus punt : Aanwezigheid van een camper service punt met stroom,schoon-en vuilwater , om alvast aanwezig te zijn bij een vroege garage afspraak. Heerlijk rustig overnacht. Verbeter punt: Interne communicatie verbeteren en proces begeleider aanwijzen die volgt of klant zijn spullen er al zijn .

• Showroom

Beste Ruud van Groningen, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij met de feedback en we gaan dit verder intern bespreken om in de toekomst het interne communicatie proces optimaler te laten verlopen en alles nog beter op elkaar af te stemmen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Super happy met nieuwe camper

In oktober de camper van mijn dromen gekocht bij De Jong. Deskundige verkopers, geen verkooppraatjes, uitvoerige uitleg en super service! De eerste dagen kon ik - ondanks de drukte - direct terecht voor een paar kleine aanpassingen. De eerste korte trip met onze camper zit er inmiddels op, was super! Eerder al jarenlang klant met onze caravan, dus....zeker aan te bevelen!

• Showroom

Beste Richard, Bedankt voor de fantastische review en hier zijn we trots op. Wat goed om te lezen van een trouwe klant. Van caravan tot camperfan nu. Leuk dat je eerste trip in de camper van je dromen zo goed is bevallen. Team DE JONG Kampeer & Recreatie.