Wij hebben nu voor de tweede keer een Eriba Touring caravan gehuurd, die ons prima beviel. De tweede keer moesten we onze vakantie plotseling uitstellen vanwege een overlijden in de familie, in het buitenland. We kregen alle begrip voor de situatie en het noodzakelijke uitstel en in goed overleg kon de huurperiode alsnog worden bijgesteld. Zo werd het ondanks een verdrietige pauze, toch een fijne vakantie!
Beste Luuk, Dank je wel voor deze prachtige review en je/jullie verhaal. We snappen dat soms dingen anders kunnen lopen dat verwacht en proberen wij, daar waar mogelijk, mee te denken met onze klanten. We hebben dan ook alle begrip voor deze verdrietige periode die jullie hebben mee moeten maken. Fijn dat jullie uiteindelijk hebben kunnen genieten van de Eriba Touring die jullie bij ons hebben geboekt en hierdoor een fijne vakantie hebben kunnen genieten. We hopen natuurlijk dat we jullie ook voor een derde keer mogen begroeten bij onze Showroom en Verhuurafdeling en jullie dan wederom een geweldige vakantie tegemoet kunnen zien. Met vriendelijk groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Wij hebben een prachtige camper gehuurd. De aflevering van deze camper was uitstekend en was zeer compleet. Een extra geweldig punt was dat het een automaat was. Hierdoor nog makkelijker "sturen". Ook de navigatie was goed, ofschoon het nog beter was geweest als er een Apple Maps gebruikt kon worden. Maar dat zal wel voor de volgende generatie campers zijn. Wij hebben heerlijk geslapen op de bedden (beter dan thuis!!) en alles werkte prima. Kunnen dus iedereen aanraden om bij De Jong langs te gaan voor het huren van een camper.
Beste Herman, Hartelijk dank voor je geweldige reactie op ons verhuurprogramma. Fijn dat je de camper zo hebt weten te waarderen. Goed om te vernemen is dat de aflevering uitstekend en compleet was. Wellicht goed om te weten is dat de meeste campers tegenwoordig allemaal met een automaat transmissie is uitgerust. Dat maakt het rijden inderdaad een stuk relaxter. Wat betreft de navigatie klopt het ook dat deze steeds vaker geschikt worden gemaakt voor meerdere applicaties. Erg leuk om te lezen is dat je/jullie heerlijk hebben geslapen op de bedden in deze camper. Maar het belangrijkste is dat alles goed werkt en erg functioneel is waarbij de vakantie vreugde alleen maar wordt vergroot. Dus kortom we zijn heel blij met deze recensie en hopen wij dat we jullie vaker mogen begroeten en jullie wellicht binnenkort weer rondrijden in een van onze prachtige campers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Makkelijk om een caravan te huren, met een duidelijke uitleg hoe alles werkt. Ook het ophalen en terugbrengen ging uitstekend, waarbij de makkelijke bereikbaarheid vanuit Amsterdam een rol speelt.
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor je enthousiaste reactie! Uiteraard zijn we hier heel erg blij mee. Het is ons doel om het huren van onze campers en caravans zo gemakkelijk en zorgeloos mogelijk te maken. Het is dus fijn om te horen dat de duidelijke uitleg en het soepele proces bij het ophalen en brengen hieraan hebben bijgedragen. DE JONG vindt het ook prettig om te weten dat onze locatie en bereikbaarheid vanuit Amsterdam voor je een extra voordeel waren. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn voor een volgende Avontuurlijke en zorgeloze vakantie! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Al vele malen een caravan tot volle tevredenheid gehuurd bij firma de Jong. Altijd waren het vrij nieuwe exemplaren. Dit jaar voor de eerste keer technische problemen gehad onderweg. Een paar dagen eerder, in het weekend naar huis gekomen vanwege de technische problemen. Onderweg een onderdeel gekocht dat achteraf toch niet voldoende was om het mankement te verhelpen. Bij inlevering op dinsdag ( maandagen gesloten) een dag eerder dan afgesproken, werd zonder dat ik erom vroeg , gezegd dat een dag van de huurprijs zou worden terugbetaald en dat de kosten voor het onderdeel zou worden vergoed. Een dag later was de borg met de extra kosten al naar ons geboekt. Deze fijne service maakte veel goed van een aantal mindere dagen van onze vakantie. Firma de Jong heel erg bedankt!!
Beste John, Hartelijk dank voor uw prachtige terugkoppeling! We vinden het ontzettend fijn om te horen dat u, ondanks de technische problemen onderweg, tevreden bent met onze service. Bij DE JONG Kampeer & Recreatie streven we ernaar om onze klanten altijd met een gerust hart op vakantie te laten gaan, en het doet ons goed om te zien dat onze snelle afhandeling van de situatie uw ervaring positief heeft beïnvloed. Het is ons doel om niet alleen betrouwbare, kwalitatieve caravans te leveren, maar ook om er te zijn wanneer het even tegenzit. We waarderen uw vertrouwen in ons bedrijf en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor vele zorgeloze vakanties. Nogmaals hartelijk dank en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Inzake aankoop gebruikte caravan. Op zich een prima gesprek en proces. Caravan werd afgeleverd en opgehaald. Wij waren van plan nog een weekendje weg te gaan om een aantal zaken even te proberen maar dat is er niet van gekomen. Wij hebben vóór vertrek de caravan ingeruimd en klaar. Op de vakantiebestemming aangekomen, heb ik de Thule Omnistore uitgedraaid. Wij waren er blij mee. Een luifel die je snel kan uitdraaien en ook weer snel kan indraaien. Toen ik hem uitgedraaid had, voelde ik de behoefte om hem ook weer in te draaien. Nou, dat ging niet. Het ratelde en ratelde maar de luifel ging niet naar binnen. Om kort te zijn: Een aantal caravanbezitters hebben mij uiteindelijk geholpen die luifel in de cassette te krijgen. Wij hebben de luifel niet meer uitgedraaid. Nog geprobeerd om bij een caravandealer de zaak te laten repareren maar daar zaten zoveel haken en ogen aan dat we daarvan hebben afgezien. De Jong gemaild. Reactie: heel vervelend en we konden een afspraak maken om de zaak onder garantie te laten vervangen. Wij hebben bij verkoop en aflevering afgesproken dat als er garantiezaken zouden zijn, wij dat bij een Eriba dealer in de buurt zouden laten fixen. Tot nu toe 4x gemaild met het voorstel voor Eriba dealer in de buurt, er komt gewoon geen enkele reactie.
Fijn dat je precies de camper kunt huren die je wilt. Geen algemeen verhaal, maar het exacte model. Goede uitleg bij het ophalen van de camper. Geweldige wagen, met alle benodigde accessoires, meegekregen.
Beste Sander, Dank voor deze prachtige review met een mooie 10 score. Wat geweldig om te horen dat je zo'n fantastische ervaring hebt gehad! Fijn dat het specifieke model en de goede uitleg het verschil hebben gemaakt. We hopen je snel weer te mogen begroeten in onze Showroom en verhuurafdeling voor wellicht een nieuw Avontuur! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Caravan gehuurd voor 2025. echter door aankoop caravan geannuleerd. Ondanks dat wij wisten dat 30% in rekening gebracht zou worden is het toch jammer dat wanneer je 9 maanden van te voren annuleert er geen coulance is door bijv. maar 100 euro admin. kosten in rekening te brengen i.p.v. de 30% ter waarde van 600 euro. De caravan raken ze nog makkelijk kwijt voor de verhuur. Voelt niet erg klantvriendelijk aan.
Beste Ben van Straten, Bedankt voor uw feedback en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij vinden het jammer dat u de annuleringskosten van 30 % voor het huren van een caravan, doordat u elders een caravan gekocht heeft, teleurstellend en als niet klant vriendelijk ervaart. Dit met name doordat wij u vooraf duidelijk geïnformeerd hebben over de annuleringskosten van 30% welke ook schriftelijk in onze voorwaarden zijn opgenomen. Hierdoor heeft u een weloverwogen beslissing kunnen nemen. We vertrouwen op uw begrip en wellicht kunnen we in de toekomst alsnog iets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Nadat de framehouder van mijn Enduro fietsendrager van een half jaar oud niet meer van het slot wilde, bood Leendert aan om contact op te nemen met de leverancier. Na opgave van het sleutelnummer werd na een paar dagen gratis een nieuwe fietsenklem op de camping bezorgd. Nogmaals hartelijk dank voor deze prima service.
Beste Ronald, Hartelijk dank voor deze prachtige review. We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen met de fietsklem voor uw Enduro fietsendrager. Het is fijn om te horen dat onze collega Leendert ervoor heeft gezorgd dat alles naar wens is verlopen en dat de nieuwe klem voor uw fietsendrager snel op de camping werd bezorgd. We waarderen uw vertrouwen in onze service en hopen uw in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Prima
Beste Er Turksma, Hartelijk dank voor deze review met een prima beoordeling. Hier zijn we uiteraard heel content mee. Soms kun je dingen zeggen met maar heel weinig woorden en zegt het toch meer dan genoeg. We wensen jullie dan ook nog heel veel mooie vakanties met veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
De inruil van onze buscamper van 6 meter naar een vw california ocean ging heel gezellig en we kwamen er financieel ook goed uit met Laurens. Er werden ook diverse dingen/accessoires afgesproken hoe die afgeleverd zou worden. Helaas moesten we wel 5 weken wachten en wilden ze onze inruil al zo snel mogelijk in ontvangst nemen. Dat hebben we ook gedaan natuurlijk. Na eindelijk 5 weken konden we de vw california ophalen en al direct na onze eerste blik op de buscamper zagen we een lelijke kras die er bij de aankoop niet opzat. De medewerker die de buscamper opleverde zij ja hij is niet nieuw hé dus dat kan je verwachten. Hier volgde dus een lange discussie en gelukkig hadden we ook nog bewijzen d.m.v. foto's dat de kras er niet opzat bij aankoop. Verder ontbraken al onderdelen/accessoires die afgesproken waren bij de aankoop. Ja er zijn levertijden voor dat soort zaken zij de medewerker. Nou dat soort zaken kun je gewoon perdirect ophalen voor een california ocean bij Poptop campers op slechts een paar km. afstand. We zijn er uiteindelijk toch uitgekomen maar het ging niet van harte. Het was zeer teleurstellend dat afdeling verkoop en oplevering geheel langs elkaar werken.
Beste Marinus Boeser, Bedankt voor uw feedback. We betreuren dat de aflevering niet geheel naar wens verliep en begrijpen dat dit voor teleurstelling heeft gezorgd. Het had dezelfde positieve ervaring moeten zijn als het fijne verkoopgesprek met Laurens. We nemen uw feedback over de communicatie tussen onze afdelingen dan ook ter harte. Hopelijk kunt u nu wel volop genieten van uw prachtige VW California. Wij wensen u in ieder geval veel veilige en plezierige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Wij kwamen hier binnen om ons te oriënteren om ons te oriënteren op onze eerste buscamper. Althans, dat was onze gedachte. Na een aantal zeer prettige gesprekken en héél veel keren de webconfigurator raadplegen zijn we gezamenlijk uitgekomen bij onze waanzinnige 4x4 camper. Één groot feest van begin tot eind of beter, start van een "new way of life". Dank je wel Harry en de rest van het team voor de geweldige beleving en plezierige samenwerking! Een TOP bedrijf met een zeer ruim en mooi assortiment én............. een geweldig team van medewerkers. Hier kom je graag terug!!
Beste Rian, Wat een fantastische review, wat zijn wij hier trots op! Hartelijk dank daarvoor. We zijn ontzettend blij om te horen jullie ervaring bij ons van het begin tot het eind zo positief is geweest en dat jullie zo enthousiast zijn over de 4x4 krachtpatser. Voor ons was het geweldig om jullie te mogen begeleiden op deze reis naar een “new way of life” en dat jullie het proces als een feest hebben ervaren, maakt ons alleen maar trotser. We zijn vereerd door de complimenten en zullen deze waardering zeker delen met het team. We doen altijd ons uiterste best om een breed en aantrekkelijk assortiment te bieden, samen met de best mogelijke service. Het is dan natuurlijk geweldig om te horen dat dit zo goed is bevallen. We kijken ernaar uit om jullie in de toekomst normaals te verwelkomen in onze Winkel en/of Showroom, om zo nog meer avonturen mogelijk te maken. Nogmaals bedankt voor jullie vertrouwen. Geniet van de prachtige 4x4 camper en de vele reizen die deze 4x4 mogelijke maakt! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Bij de aankoop zijn we prima geholpen, goede informatie, prima inruilprijs en duidelijke afspraken. Het klantcontact bij wat men zelf de grote gele balie noemt is zeer klantvriendelijk. De aflevering verliep heel prettig, dus tot zover een prima ervaring. Alleen bij het, ter controle, aanbieden van de inruil caravan bij de afdeling aftersales was een domper. Met name de dame aan de balie kan wel een training klantvriendelijkheid gebruiken, alhoewel de beide heren het niet echt veel beter doen. Men was meer in elkaar geinteresseert dan in de klant. Wat een leuk moment had moeten zijn was al na vijf minuten veranderd in ergenis. Een week later, bij de aflevering van onze nieuwe caravan, kregen wij te horen dat de periode tussen tussrn april en oktober altijd een erg drukke periode is bij de afdeling aftersales, dus dat waardeloze gedrag wordt nog vergoeilijkt ook. De dame achter de grote gele balie heeft het dan blijkbaar niet zo druk want dat was één en al vriendelijkheid. Het kan ook zijn dat ik deze medewerkers net op een verkeerd moment heb getroffen. Wij zijn in ieder geval in onze nopjes met onze nieuwe caravan.
Beste Jan, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u zo tevreden bent met de aankoop van uw nieuwe caravan en dat het grootste deel van uw ervaring positief was. Het spijt ons echter dat wij deze ervaring niet volledig hebben kunnen maken. Dit is niet de service die wij nastreven, ongeacht de drukte. We zullen uw opmerkingen serieus nemen en bespreken met ons gehele team. Hoewel het waar is dat de werkdruk in bepaalde periodes toeneemt, mag dit geen excuus zijn voor minder klantgerichte service. We vinden het wel super fijn om te horen dat u zo in uw nopjes bent met de nieuwe caravan en waarderen het vertrouwen in deze. We hopen u in de toekomst nogmaals te morgen verwelkomen en te bewijzen dat wij de 5 sterren waard zijn. Wij wensen uw veel reisplezier met de caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Het voertuig was alleen met water schoon gemaakt en niet echt gepoetst
Beste Peter, Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u over het algemeen tevreden bent. Wat betreft de schoonmaak, reinigen we elk voertuig zorgvuldig met water en fijne wax die niet hoeft te worden uitgepoetst. Er worden geen poetsmiddelen gebruikt omdat dit witte plekken op de stickers en beplating van het voertuig kan veroorzaken. Desalniettemin waarderen we uw feedback, dit helpt ons enorm onze service te blijven verbeteren. We hopen dat u verder tevreden bent met uw wagen en zien u graag een keer terug in onze Showroom en/of Winkel. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Het was de eerste keer dat wij met een (gehuurde) camper op pad gingen. Van begin tot aan het eind was alles goed geregeld door De Jong Verhuurservice. Dik tevreden!
Beste Conny, Hartelijke dank voor deze geweldige review. Hier worden we even stil van. We vinden het ontzettend leuk om te horen dat jullie eerste camperervaring zo positief is geweest en dat alles naar wens was geregeld. Bij de Verhuurafdeling van DE JONG streven we ernaar onze huurders een zorgeloze en plezierige reiservaring te bieden. Daarom vinden we het extra leuk om via deze weg te vernemen, dat we hierin zijn geslaagd. We hopen dat jullie mooie herinneringen hebben gemaakt tijdens de reis en zien jullie graag terug voor een volgend Avontuur! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Na de koop van onze Camper, waar we erg goed ervaren hebben, blijkt nazorg een aandachtspuntje, Telefonisch lastig te bereiken, en na inspreken boodschap niet terug gebeld.
Beste Johannes, Hartelijk dank voor deze review en uw positieve woorden over de koop van jullie camper. We zijn blij te horen dat de aankoop prettig is verlopen en dat jullie tevreden zijn met deze ervaring. Het spijt ons te horen dat de nazorg niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat het voor klanten belangrijk is dat vragen en/of aftersales-zaken goed en zo snel mogelijk worden opgelost. In de kampeer- en recreatiebranche is het echter een feit dat voertuigen, die het hele jaar door worden geleverd, voornamelijk in slechts 4 tot 6 maanden intensief worden gebruikt. Dit leidt tot een grote hoeveelheid vragen en een verhoogde druk op Technocenters / werkplaatsen in een kort tijdsbestek. Om dit zo goed mogelijk te managen, verstrekken wij een duidelijke handleiding van het voertuig en plaatsen we veel informatie op onze website, zodat klanten veel zaken zelf al kunnen oplossen zonder te hoeven bellen. Daarnaast hanteren wij voor onze medewerkers een winter- en zomerschema, waarbij ze ruim 10% meer werken in het voorjaar en de zomer. Ondanks deze maatregelen blijven er piekmomenten bestaan. Wij nemen uw feedback uiterst serieus. Communicatie en nazorg blijven voor ons dan ook een permanente zorg, waarbij we trachten deze voor alle partijen zo optimaal mogelijk te maken. Wij waarderen uw reactie en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Ben zeer te vreden, alle wensen werden vervuld, en een goede samen werking
Beste Douwe de Haan, Onwijs bedankt voor deze krachtige review over DE JONG Kampeer & Recreatie. Wij vinden het heel prettig om te horen dat alle wensen werden vervuld en dat er goed met u werd samengewerkt. Dat u zeer tevreden bent, stemt ons zeer tevreden. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DE JONG Kampeer & Recreatie. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Doorgang ingang naar caravan showroom beetje onverzorgd.
Beste Rick Otten, Bedankt voor deze review. Fijn dat de inruil van de caravan netjes is verlopen. Wij zullen er altijd naar streven om dit zo prettig mogelijk te maken. Wij vinden het fijn dat u dit waardeert. Ook uw waardevolle feedback over de doorgang van de Winkel naar de Showroom staat bij ons genoteerd. Ook hier streven wij ernaar om dit zo netjes mogelijk te presenteren aan onze klanten. Wij zullen hiermee aan de slag gaan! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Jarenlang een tevreden klant geweest. Maar wat ik helemaal geweldig vond, dat toen we voor een bovag keuring kwamen en ons lieten ontvallen dat we gingen stoppen met kamperen er meteen werd meegedacht! Geen onkosten meer maken , maar bemiddelen in de verkoop van de caravan. Echt geweldig ! Geheel kosteloos hebben zij onderhandeld met de koper en een zeer coulante afhandeling. De Jong had hier geen enkel belang bij, dit was pure service. Dank jullie wel.
Beste E van Spijker, Hartelijk bedankt voor deze schitterende review. Wat worden wij hier gelukkig van! Wij vinden het superfijn dat u jarenlang een tevreden klant bent geweest. Dat wij hebben kunnen bemiddelen in de verkoop van uw caravan, stemt ons dan ook meer dan tevreden. Wij denken graag met u mee en zijn dan ook heel trots dat u dit waardeert. Mooi dat het allemaal zo uitgepakt heeft en wij hopen u in de toekomst nog een keer te verwelkomen bij DE JONG Kampeer & Recreatie, of dit nou voor de verhuur, in de kampeer- en outdoorwinkel of voor een kijkrondje in de Showroom is. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Tot aankoop en aflevering vriendelijk en servicegericht. Na aflevering geen communicatie meer mogelijk. Zoals ze zelf op website vermelden kennen zij 3 soorten klanten 1 nieuwe, 2 bestaande en 3 passanten, waarop ze op deze volgorde punten in behandeling nemen. Vanaf de aflevering van onze nieuwe camper op 4 juni zitten wij tot op heden d.d. 23 juli nog steeds, ondanks meerdere verzoeken per email, op antwoord en oplossing van gebreken te wachten. Kortom ze hebben een groot aanbod en keuze echter voor de service moet je er niet zijn!
Beste EH, te Zoetermeer, Wij danken u voor uw review en het telefonisch contact dat wij na aanleiding van deze review met u hebben gehad. Wij erkennen dat er in de communicatie duidelijk het één en ander niet goed is gegaan. Hiervoor hebben wij dan ook onze oprechte excuses aangeboden en danken u voor het aanvaarden van deze. Verder hebben wij besproken hoe wij datgene wat niet in orde is gaan oppakken. Dit met het vertrouwen dat u hierna weer als een tevreden klant van ons, veel plezier aan uw camper zal beleven. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Ervaring - Kennis - klantgericht
Beste Jelle, Onwijs bedankt voor deze kort en krachtige recensie over DE JONG Kampeer & Recreatie. Fijn dat je alles weet te waarderen en hopen we je snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Bij verschillende caravans wezen kijken en daarbij goed geholpen en geïnformeerd over hoe wat! En bij het ophalen van de nieuwe caravan is alles goed uitgelegd hoe alles werkt en ook met de mover een stukje gereden! Nogmaals bedankt
Beste Jaap, Dank je wel voor deze mooie review. Hier zijn we heel erg blij mee. Goed om te vernemen dat jullie goed zijn geïnformeerd om tot een juiste keuze te kunnen komen. Uiteraard hoort hier goede informatie bij. Wij streven er altijd naar om zo helder mogelijk een caravan over te dragen aan een nieuwe eigenaar. Dat we hierin een uitvoerige uitleg doen spreekt voor zich zodat onze klanten goed en veilig met hun nieuwe caravan de weg op kunnen. We wensen jullie dan ook heel veel vakantie plezier toe met veel veilige kilometers. Graag zien we jullie weer terug in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Voor t eerst met een caravan op pad. Wij hadden een Eriba Touring gehuurd. Caravan was gloednieuw met alles erop en eraan. Een paar weken van te voren kregen wij een mail met alle informatie zodat we ons alvast konden inlezen. Het ophalen ging super snel en terugbrengen ook. Hebben ze goed voor elkaar!
Beste Jacqueline, Nou zeg, hier worden we heel stil van. Wat een prachtige recensie. Top dat je alles als heel positief hebt ervaren. Onze verhuur voertuigen zijn altijd nieuw of jong gebruikt. Deze caravans of campers zijn dan ook nooit ouder dan 3 jaar. Maar het is natuurlijk altijd extra mooi als je een gloednieuwe caravan meekrijgt als deze beschikbaar is, Uiteraard voorzien we alle voertuigen van de juiste accessoires en uitrusting zodat onze klanten zorgeloos kunnen gaan genieten van een heerlijke vakantie. Wat betreft de documentatie is het altijd een welkome aanvulling op de voorbereiding en horen we dit vaak terug van onze klanten. Op onze website is er dan ook heel veel informatie te vinden en oplossingen over alle campers en caravans. Zo kom je nooit voor verassingen te staan mocht er onverhoopt toch iets niet helemaal goed gaan. De meeste problemen zijn hierdoor meestal zelf goed op te lossen. Fijn ook dat je onze uitleg over de caravan en inname op prijs hebt gesteld, We doen dit altijd zeer uitgebreid zodat iedereen veilig de weg op kan en zo heerlijk gaan genieten van de vakantie. We hopen dan ook dat we jullie snel weer mogen begroeten in onze Showroom en verhuurafdeling. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Ze denken met je mee. En doen er alles aan om snel te leveren.
Beste Jan, Hartelijk dank voor deze prachtige review. Fijn dat er met je mee is gedacht en je hierdoor de juiste keuze hebt kunnen maken. Goed om te horen dat je onze service weet te waarderen en wij er alles aan gedaan hebben om snel te kunnen uitleveren. We willen jullie dan ook heel veel plezier wensen met jullie prachtige camper. Natuurlijk hopen wij dat jullie prachtige vakanties mogen hebben en veel veilige kilometers kunnen maken. Tevens hopen wij jullie weer te mogen begroeten in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
De caravan welke wij voor 3 weken gehuurd hebben had helaas een schade aan de zijkant. Door de geplande verhuur was het niet mogelijk deze schade te herstellen. - Het vloerkleed was nieuw, maar niet vochtdoorlatend. - Het trapje bij de ingang is te laag voor deze caravan. Een tweetraps trapje zou uitkomst bieden. - De eerste avond ging de hendel voor het uitzetraam kapot waardoor wij het raam niet meer dicht kregen. Demontage van de hendel en sluiten van het raam bij de keuken voor de gehele periode was noodzakelijk. Tevens durfden wij de andere ramen niet meer te openen. - De afvaltank is niet goed te plaatsen onder de afvoer. Het slangetje is te kort en/of de tank te klein. - Geen oploopsteunen voor het waterpas zetten van de caravan. - Luifel paste niet op deze caravan. Luifel zou een uitdraailuifel zijn conform het geshowde model in december 2023. - Luifel was smerig en verspocht. - Horrengaas van het grote dakraam loopt niet goed in de rail. - Brandalarm ging in de nacht spontaan af. Gas was niet aangesloten oid, - Knoppen van de laden haperen en zijn moeilijk te openen/sluiten. - Drukker uitklapaanrecht zit te stevig vast en bang daar eea kapot te maken. Al met al verwachtten wij een beter produkt bij de Jong te hebben gehuurd. Dat viel dus tegen. Door een betere controle van het af te leveren huurprodukt zou de Jong zich kunnen onderscheiden in de markt. De bovengenoemde punten zouden moeten leiden tot een beperkte restitutie van de huur.
Geachte Frans, Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback naar aanleiding van uw ervaringen met het huren van onze caravan. Wij zullen uw opmerkingen intern beoordelen en bespreken tijdens onze regelmatige werkoverleggen. Op deze manier kunnen wij onze service en dienstverlening verder verbeteren en optimaliseren. Uit uw beoordeling begrijpen wij, ondanks de genoemde feedback, dat u over het algemeen tevreden bent, wat blijkt uit het eindcijfer 8 dat u ons heeft gegeven. Dit waarderen wij zeer en wij streven er uiteraard naar om bij een volgende gelegenheid een 9 of 10 te behalen. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in onze showroom en bij onze verhuurafdeling. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Onlangs hebben wij een caravan gehuurd bij dit bedrijf. Zowel bij het ophalen als bij het inleveren ging er van alles mis. Er was sprake van ondeskundig en onvriendelijk personeel. De uitleg van de caravan duurde ruim 3 uur doordat betreffende medewerker geen ervaring had met de caravan en geen enkele ondersteuning kreeg van zijn collega’s. Tijdens het inleverproces werd er een klein krasje geconstateerd aan de zijkant van de caravan. Daarvoor werd 600 Euro aan reparatiekosten in mindering van de borg gebracht. Als reactie op de nota heb ik het volgende bericht gestuurd, waarop niet is gereageerd: ———————————————————————————— Sent: Tuesday, July 2, 2024 8:19:37 PM To: Huren | DE JONG Kampeer & Recreatie <[email protected]> Subject: Re: DE JONG Kampeer & Recreatie. Goedendag, Ik heb kennisgenomen van de nota. Ik begin zo langzamerhand uw werkwijze ten aanzien van de verhuur van caravans en campers te begrijpen. Het lijkt erop dat de verzekeringspremies door het hoge eigen risico laag gehouden kunnen worden, waarbij overblijvende risico's afgewenteld worden op de huurders. Daarnaast valt het op dat ervan wordt uitgegaan dat na elke beschadiging, hoe klein ook, de caravan weer teruggebracht moet worden in nieuwstaat. Vandaar de hoge kosten van spuitwerk dat in rekening wordt gebracht. Ik ga ervan uit dat deze werkzaamheden pas aan het eind van het seizoen of zelfs pas na 3 jaar, als de caravan uit de verhuur wordt genomen zullen plaatsvinden. In de tussentijd zijn er vele kleine beschadigingen aan dezelfde caravan geconstateerd die op dezelfde wijze worden doorberekend aan de huurders. Dit winstgevende businessmodel zal juridisch geen probleem zijn; het is immers vastgelegd in de verhuurvoorwaarden die huurders tekenen. Vraag blijft wel of dit moreel te verkopen valt. Ik denk van niet gezien mijn teleurstelling na het vernemen van deze werkwijze. Ik ben benieuwd naar uw reactie. Misschien zie ik zaken verkeerd. Als dat zo is hoor ik het graag.
Beste meneer Borgers, We danken u voor uw bericht. We hebben inmiddels onderzocht wat er fout is gegaan bij het beantwoorden van uw e-mail die u heeft gestuurd aan ons. We hebben u e-mail beantwoord de volgende dag op 3 juli 2024 om 14.34 uur. Helaas is dit antwoord per abuis niet aan u maar door onze directeur als reply terug gestuurd aan onze verhuurafdeling. Wij bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. Inmiddels hebben wij u alsnog per mail op de hoogte gebracht. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Beeklaan 24 a
2191 AB Hillegom / de zilk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.