Wij huren nu 4 jaar een caravan bij de Jong met Hemelvaart. Kunnen rustig een caravan uitzoeken in oktober en worden daarbij goed geholpen. Bij het ophalen een grondige uitleg over alles. Wij hebben zelf de andere kampeersullen, van vroeger, maar ook dat is te huren. De caravan is verder compleet met voortent en luifel. De caravan is nieuw of 1 a 2 jaar oud. Niet te merken. Aanbevelingswaardig, met vr. gr., Fam. van Efferen.
Beste familie Van Efferen, Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie al vier jaar met plezier een caravan bij ons huren tijdens Hemelvaart – en dat jullie de tijd en ruimte ervaren om in alle rust een geschikte caravan uit te zoeken. Dat persoonlijke contact en de zorgvuldige uitleg bij het ophalen vinden we erg belangrijk, dus het is mooi om te horen dat dat zo gewaardeerd wordt! Fijn dat jullie eigen kampeerspullen nog altijd meegaan, maar ook goed om te weten dat onze extra kampeerartikelen voor anderen een uitkomst kunnen bieden. En natuurlijk zorgen we ervoor dat de caravans in topconditie zijn – dat het amper merkbaar is dat ze nieuw of slechts 1 à 2 jaar oud zijn, is een mooi compliment voor ons team. Hartelijk dank voor jullie aanbeveling en het vertrouwen in ons al die jaren. We hopen jullie nog vaak te mogen begroeten bij DE JONG Kampeer & Recreatie! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Ontzettend complete camperbus, Bürstner Eliseo C602, gehuurd voor 2 weken. Wij zijn daarmee met ons tweetjes naar de kusten van Normandië gereden. Enige nadeligheid aan de geleverde bus, was het meegeleverde losse Tomtom-navigatiesysteem, deze liet een aantal keren los tijdens het rijden en viel dan van het dashboard af, dat zelfs één keer tot een gevaarlijke situatie heeft geleid toen het navigatiesysteem onder het rempedaal terechtkwam tijdens een afdaling. Een permanent gemonteerd of geïntegreerd systeem zou beter zijn. Voor de rest, erg vlotte afhandeling van het afleveren en retourneren van de wagen na afloop van de huurperiode, de borg van €1500,- was de volgende dag alweer op mijn rekening teruggestort. Wij zijn zeer zeker voornemens om een volgende vakantie hier weer een camper of camperbus te gaan huren!
Beste Lambert, Wat een geweldige review, hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring! Wat fijn om te lezen dat de Bürstner Eliseo C602 jullie zo goed is bevallen en dat het als “jullie eigen camperbus” voelde – precies dat gevoel willen wij onze huurders meegeven! We waarderen het ook enorm dat je de opmerking over het losse navigatiesysteem met ons deelt. Veiligheid staat bij ons voorop, en dit soort feedback helpt ons om onze service en uitrusting continu te verbeteren. We nemen dit punt direct mee in de evaluatie van onze verhuurvloot. Fantastisch om te horen dat de afhandeling rondom ophalen, retourneren en terugbetaling van de borg zo soepel verliep – daar doen we het voor! We kijken er nu al naar uit om jullie voor de volgende vakantie weer te mogen verwelkomen. Tot snel en nogmaals bedankt voor het vertrouwen in DE JONG. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Ivm verkeerde tent in doos (fout fabrikant) Met hulp van medewerkster de nieuwe tent in elkaar gezet! Over klanttevredenheid gesproken! Een 10!!
Beste Peter, Wat een mooie review – dankjewel! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Jammer van de verkeerde tent in de doos, maar des te blijer zijn we dat onze collega je goed heeft kunnen helpen en jullie samen de juiste tent hebben opgezet. Een dikke 10 van jou? Dan krijgen we spontaan een grijns van oor tot oor. Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring – en graag tot een volgende keer bij DE JONG Kampeer & Recreatie! Kampeergroetjes, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
We zijn vooraf goed geholpen door de adviseurs van De Jong. Onze keuze van de camper was achteraf gezien niet goed. De camperbus was erg klein en daardoor niet zo comfortabel. Het rijden met de camper ging goed. We zijn twee weken weg geweest. Als we weer een camper willen huren willen we een grotere waarin je kan staan en waarin ons bed niet bij iedere reis afgehaald hoeft te worden.
Beste Jan, Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring en feedback. Fijn om te horen dat jullie goed zijn geholpen door onze adviseurs en dat het rijden met de camper prettig verliep. We begrijpen dat de gekozen camperbus achteraf wat minder comfortabel bleek voor jullie wensen. Dit soort ervaringen zijn ontzettend waardevol, want ze helpen bij het maken van de juiste keuze voor een volgend avontuur. Bij een volgende huur denken we graag met jullie mee over een ruimere camper die beter aansluit bij jullie behoeften. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
In mei 2025 voor 10 dagen een camper gehuurd. Goede informatie vooraf gekregen over het ophalen. Camper was net een jaar oud en zag eruit als nieuw. Deze opgehaald met goede uitleg over de camper zelf en ook over zaken als het tanken van AdBlue en allerlei andere handig tips. Onderweg pechmelding verholpen door een Mercedes dealer en dat is verder keurig geregeld door de Jong. Ook inleveren van de camper geen enkele issue.
Beste Paul, Wat fijn om te lezen dat jullie zo’n positieve ervaring hebben gehad met het huren van een camper bij ons! Bedankt voor het delen van deze mooie woorden. We doen ons best om onze campers in topconditie te houden en onze klanten goed te informeren, dus het is geweldig om te horen dat dit is opgevallen. Ook fijn dat de pechmelding onderweg vlot en goed is opgelost – zo hoort het. We hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een nieuw avontuur op wielen! Hartelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Floris heeft de hele dag uitgetrokken om alles uit te leggen we hebben er erg van genoten en weer veel geleerd helemaal top
Beste Ton, Wat een waanzinnig mooie review, ontzettend bedankt voor deze 10+! Floris is helemaal in z’n element als hij mag vertellen over campers – volgens de wandelgangen is hij inmiddels gespot met een tentje bij de afleverplek… voor het geval de uitleg nóg langer duurt. Maar zonder gekheid: we vinden het fantastisch om te horen dat jullie zo hebben genoten van de aflevering én dat jullie met nieuwe kennis op pad gaan. Namens Floris en het hele team: heel veel plezier en veilige kilometers gewenst! Kom gerust nog eens langs voor een bak koffie en een nieuwe portie camper-kennis. Met kampeergroet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Eindelijk hebben we onze droomcaravan in ons bezit. Een prachtige 530 touring Nugget Gold met fietsendrager en Thule Luifel. We zijn prima geholpen door een van de grondleggers van het bedrijf en dat merkten we door het goede advies dat we hebben gekregen. Ook bij de aflevering is uitgebreid de tijd genomen om ons alle ins en outs van de nieuwe caravan uit te leggen. De eerste korte vakantie is ondertussen achter de rug en dat smaakt naar meer. Zeer tevreden dus!
Beste William, Wat een fantastische review – heel hartelijk dank daarvoor! Wat mooi om te lezen dat jullie zo blij zijn met jullie Eriba Touring 530 in de schitterende kleur Nugget Gold. Een droom die uitkomt, en wat ons betreft helemaal verdiend! Onze grondlegger heeft jullie graag geholpen en is blij dat zijn adviezen ter harte zijn genomen. Het doet ons deugd dat jullie het contact en de aflevering als zo prettig en zorgvuldig hebben ervaren. We vinden het belangrijk dat onze klanten met een gerust en goed geïnformeerd gevoel op pad gaan. Jullie eerste trip is achter de rug, en dat het naar meer smaakt is natuurlijk het mooiste compliment dat we kunnen krijgen. Heel veel fijne kilometers en mooie kampeerherinneringen gewenst met jullie Eribaatje – mocht er in de toekomst nog iets zijn, staan we uiteraard weer voor jullie klaar. Hartelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Onderweg met onze camper ging het deurslot van het leef gedeelte kapot. Iedere keer door de cabine naar binnen kruipen viel niet mee. Eerdere goede ervaringen met de Jong deed ons besluiten contact met de werkplaats op te nemen en ondanks de grote drukte werden we vriendelijk ontvangen en meteen geholpen. Onze dank is groot!
Beste Ingrid en Hans, Wat ontzettend fijn om te horen dat jullie ondanks de pech onderweg zo goed geholpen zijn door ons Technocenter-team! We begrijpen dat een kapot deurslot erg ongemakkelijk is, dus des te mooier dat we snel iets voor jullie konden betekenen. Dank jullie wel voor het vertrouwen en de warme woorden – we geven het compliment met plezier door aan onze collega’s in ons Technocenter. Graag tot een volgende keer, hopelijk onder iets prettigere omstandigheden! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Vandaag mijn Caravan opgehaald welke ik ter reparatie (binnen garantie) had aangeboden. Afhandeling is professioneel en er wordt duidelijk gecommuniceerd welke werkzaamheden zijn verricht. Ondanks de zichtbare drukte dit alles op vriendelijke wijze. Dank Cees
Beste Cees, Hartelijk dank voor je mooie woorden en het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je de afhandeling als professioneel hebt ervaren en dat de communicatie duidelijk was. We doen ons best om, ook tijdens drukke momenten, iedereen met aandacht en vriendelijkheid te helpen—mooi dat dit ook zo is overgekomen. We wensen je veel veilige en plezierige kilometers met je caravan, en staan altijd voor je klaar mocht je ons weer nodig hebben! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Wij hebben een camper gehuurd voor twee weken. Het ophalen kan pas in de middag en de uitleg duurt lang. Het inleveren moet voor 11 uur op de laatste dag. Hierdoor gaan twee dagen verhuur verloren. De schoonmaak van de binnenzijde kan niet kon worden aangeboden als onderdeel van de verhuur, ook dat gaat dus ten koste van de tijd dat de camper is gehuurd. Onderweg hebben we bij een smalle doorgang wat takken langs de wagen gehad (iets wat bijna niet te voorkomen is). Helaas waren de strepen die daarbij ontstonden aanleiding om kosten te rekenen voor schade, begrijpelijk de wagen was immers nieuw toen we hem huurden. Afkopen van ER raden wij zeker aan! Ongelimiteerde kilometers in een nieuwe camper geeft wel een heerlijk vrij en luxe gevoel. Behalve schade dus niet veel om zorgen over te hebben. Al met al een leuke ervaring en geslaagde vakantie.
Beste Martijn, Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring en het huren van één van onze campers! Wat goed om te horen dat het gevoel van vrijheid, het comfort van een nieuwe camper en de mogelijkheid om ongelimiteerd te reizen hebben bijgedragen aan een geslaagde vakantie. Dat is precies het soort ervaring waar wij naar streven voor onze klanten. We begrijpen dat het vaste ophaal- en inlevertijdstip invloed kan hebben op de beleving van de huurperiode. We nemen jullie opmerkingen hierover ter harte, want we willen onze service steeds verder verbeteren. Ook vinden we het jammer dat er onverwachte schade is ontstaan tijdens de reis. Onze campers worden met zorg onderhouden en we streven naar een eerlijke afhandeling van schadegevallen. Zoals jullie al aangeven, kan het afkopen van het eigen risico, indien langer dan 2 weken huur, inderdaad veel rust geven tijdens de vakantie — fijn dat jullie deze tip delen! Nogmaals dank voor jullie open en constructieve feedback. We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een zorgeloze en onvergetelijke camperreis!
Wij kwamen voor een oriënterend bezoek voor een camper, wij waren bij aankomst verbaasd over de verscheidenheid van het aanbod van zowel nieuwe als gebruikte campers. Onze ervaring met de verkoper en vrijblijvende adviezen verliepen goed en hadden er meteen een prettig en vertrouwd gevoel bij. Ook de oplevering van de door ons aangeschafte camper verliep zeer prettig, Henk welke de oplevering op zich nam had een zeer gedegen kennis van zaken en was gepassioneerd in zijn uitleg.
Beste Laurens Beks, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat uw bezoek aan DE JONG Kampeer & Recreatie zo goed is bevallen, van de eerste oriëntatie tot aan de oplevering van uw camper. Wij zijn blij dat u onze ruime keuze in zowel nieuwe als gebruikte campers als positief heeft ervaren. Extra dank ook voor uw complimenten over onze collega’s – met name Henk zullen we uw mooie woorden zeker delen. Het is voor ons belangrijk dat klanten zich welkom, goed geïnformeerd en op hun gemak voelen, en we zijn blij dat dat voor u zo was. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe met uw nieuwe camper en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Als kennismaking met het caravanleven een Touring 542 gehuurd voor een week richting Duitsland in het middenseizoen. Nette caravan in ontvangst genomen met een goede uitleg over de werking en de aandachtspunten. Voor een week zijn de contractkosten relatief hoog en kan je effectief maar vijf van de zeven dagen weg in verband met ophalen en terugbrengen. Twee weken is eigenlijk beter. Wel bijzonder dat de caravan kaal wordt uitgeleverd dus zonder bestek, pannen, etc. Die moet je dus zelf ergens vandaan halen. Ondanks dat de verhuurfolder deze optie wel aangeeft was dit bij ons iig niet het geval. Dat is jammer. De 542 heeft een lengte bed met een “hap” in het gangpad. Voor langer mensen is een dwarsbed beter (530). Verder een uitstekende week kennismaking gehad met de caravan en we doen het zeker nog een keer.
Beste Peter, Bedankt voor je uitgebreide en waardevolle review! Wat fijn om te horen dat jullie een goede kennismaking met het caravanleven hebben gehad en tevreden waren over de Touring 542 en de uitleg bij het ophalen. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. Wat betreft het servies: we begrijpen je opmerking volledig. Bij DE JONG Kampeer & Recreatie bieden wij inderdaad de mogelijkheid om servies en keukengerei bij te huren tegen een schappelijke prijs. Deze service staat ook zo vermeld in onze verhuurfolder, maar het is duidelijk dat dit in jouw geval niet voldoende naar voren is gekomen. Dat betreuren we, en we nemen dit punt zeker mee om onze communicatie hierover te verbeteren, zodat het voor toekomstige huurders duidelijker is. Je feedback over de indeling van de caravan en de huurperiode nemen we ook ter harte. We merken vaker dat een langere huurperiode vaak als prettiger wordt ervaren, zeker voor wie echt wil ontspannen en ontdekken. We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen begroeten — met of zonder extra servies 😉. Mocht je nog vragen of wensen hebben, dan staan wij uiteraard voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Camper was smerig van binnen. Tank was niet vol. Rijklaarmaakkosten 995 € is veel teveel gevraagd. Zeker onvoldoende wat dat betreft. Verkoper netjes en overdracht ook prima verlopen.
Beste Ellen, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het bijzonder spijtig om te vernemen dat bepaalde aspecten rondom de aflevering van uw camper niet volledig aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij willen u graag toelichten dat de door ons gehanteerde rijklaarmaakkosten zijn vastgesteld om ervoor te zorgen dat onze voertuigen zowel technisch als optisch in optimale staat worden afgeleverd. Deze kosten omvatten onder andere een uitgebreide controle, een servicebeurt en, indien van toepassing, een Algemene Periodieke Keuring (APK). Het auto-technische gedeelte van uw camper wordt uitgevoerd door de desbetreffende autodealer, terwijl het camper-technische gedeelte in ons eigen Technocenter grondig wordt nagekeken en verzorgd. Daarnaast omvatten de rijklaarmaakkosten een uitgebreide uitleg over de werking van de camper bij aflevering, zodat u vertrouwd bent met het voertuig en de aanwezige voorzieningen. Tevens wordt, zoals vermeld op de prijskaart, de brandstoftank bij aflevering tot een waarde van €50,-- gevuld. Wij begrijpen dat de beleving van deze service minder positief kan uitvallen wanneer bepaalde zaken, zoals een onvoldoende schoon interieur, niet naar wens zijn. Dit is echter niet de norm binnen onze organisatie en wij betreuren ten zeerste dat dit in uw geval is voorgevallen. Tot slot stellen wij het op prijs dat u de vriendelijkheid van onze verkoper en het verloop van de overdracht als positief heeft ervaren. Uw feedback is voor ons waardevol en helpt ons om onze processen en dienstverlening verder te verbeteren. Wij danken u voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
We hebben een occasion buscamper gekocht (Ford Nugget). Extra betaald voor jaar garantie en camper zou technisch (zowel motorisch als interieur) tiptop worden afgeleverd. Dat bleek tegen te vallen, een vieze matrastijk, 2 vuile onderbroeken van de vorige eigenaar en een ‘lamme’ koplamp (motortje defect), maar wel APK goedgekeurd (?). Via Ford dealer in de buurt laten verhelpen en zelf de ‘slaapkamer ‘ uitgemest. Rekening wordt betaald door de Jong en meerdere malen excuses. Dus gelukkig eind goed al goed, maar geen lekkere start van ons eerste camper avontuur
Beste Richard, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Allereerst willen wij nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor de manier waarop de aflevering van uw camper verlopen is. Dit is uiteraard niet de zorgvuldige en nette aflevering die u — en wijzelf — mogen verwachten, zeker niet wanneer u met zoveel enthousiasme aan uw eerste camperavontuur begint. We zijn blij dat, ondanks deze ongelukkige start, de situatie naar tevredenheid is opgelost en u uiteindelijk goed geholpen bent. Wij waarderen uw geduld en het feit dat u ons de kans heeft gegeven om het netjes recht te zetten. Uw feedback nemen wij zeer serieus, en wij hebben dit intern besproken om herhaling in de toekomst te voorkomen. Onze missie is dat iedere klant met een gerust en tevreden gevoel de weg op kan gaan, en we zullen er alles aan doen om dat waar te maken. We wensen u heel veel mooie, zorgeloze en avontuurlijke kilometers met uw Ford Nugget! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
De verkoper was zeer meedenkend, heeft ons met geduld naar de goede keuze geleid, voor het ophalen van onze nieuwe camper werd ruim de tijd genomen en de aftersales is uitstekend.
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw prachtige review en de mooie woorden! Wat geweldig om te lezen dat u onze werkwijze en service zo weet te waarderen — daar zijn we uiteraard heel blij mee. Wij vinden het belangrijk om onze klanten met aandacht en geduld te begeleiden naar de juiste keuze, en het is fijn om te horen dat u dit ook zo heeft ervaren. Ook bij het afleveren en in onze aftersales nemen wij graag de tijd, zodat u zorgeloos kunt genieten van uw nieuwe camper. Wij wensen u heel veel mooie, veilige en onbezorgde kilometers toe en hopen u in de toekomst graag weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie!
Geweldig goede ervaring met de aanschaf van een nieuwe caravan buiten het geëigende segment van De Jong. Ook de winkel, met groot assortiment, mag er wezen.
Beste Paul van Houten, Hartelijk dank voor uw mooie en lovende review! Wat fijn om te lezen dat u zo’n goede ervaring heeft gehad met de aanschaf van uw nieuwe caravan. Wij streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden en te adviseren, ongeacht de specifieke wensen, en het doet ons plezier te horen dat dit gewaardeerd wordt. Ook uw compliment over onze winkel en het ruime assortiment stellen wij zeer op prijs. Wij blijven ons dagelijks inzetten om een gevarieerd en kwalitatief aanbod te bieden, zodat iedere kampeer- en recreatieliefhebber bij ons kan slagen. Wij wensen u heel veel mooie en onbezorgde kilometers en hopen u in de toekomst graag weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Mooie Burstner gekocht na een goed advies en hopen er weer jaren plezier aan te beleven.
Beste Kees, Hartelijk dank voor uw korte en krachtige review en van harte gefeliciteerd met de aankoop van uw prachtige Bürstner! Wat fijn om te horen dat ons advies heeft bijgedragen aan uw keuze en dat u met een goed gevoel de deur uit bent gegaan. Natuurlijk zijn wij erg blij dat u DE JONG in zijn geheel weet te waarderen. Wij wensen u heel veel mooie, comfortabele en zorgeloze jaren met uw nieuwe caravan. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of iets nodig zijn, dan staan wij uiteraard graag weer voor u klaar! U bent natuurlijk altijd van harte welkom in onze Winkel, Showroom en het Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Wat een MEGA groot bedrijf is de Jong Recreatie! Vriendelijke en deskundige verkoop adviseurs die met je meedenken. Na aankoop loopt de informatie via de Orderafhandeling. Deze reageren snel en vriendelijk. Daarna is er het Techncentre, en tot slot de aflevering. Dit gebeurt uitgebreid en deskundig waarbij veel bruikbare tips van waar je op moet letten. Ondanks na ca 35 jr kampeer ervaring kleine slimmigheidjes. Door de grote van het bedrijf lopen de afdelingen niet altijd vlekkeloos synchroon. Maar………daar prikken we dan wel doorheen! Over het algemeen een ruim voldoende/goed. Super. Na 25 jaar een Eriba Touring (Pan) gehad te hebben nu een nieuwe en iets ruimere caravan. Dit i.v.m. een toilet. Deze gaan we met de Hemelvaart uitproberen en heb daar nu al grote zin in. Alex
Beste Alex, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en mooie review! Wat geweldig om te lezen dat u zo enthousiast bent over uw nieuwe Eriba Touring 420 Tango Red — een prachtige keuze, waar u ongetwijfeld veel plezier aan zult beleven. Fijn dat u onze werkwijze, van verkoop tot aflevering, als vriendelijk, deskundig en behulpzaam heeft ervaren. Wij vinden het belangrijk dat iedere klant met vertrouwen en een goed gevoel aan zijn of haar kampeeravontuur begint, of er nu 1 jaar of 35 jaar kampeerervaring achter zit! Ook uw begrip voor de dynamiek binnen een groot bedrijf als het onze waarderen wij enorm. Wij blijven ons inzetten om de samenwerking tussen onze afdelingen zo soepel mogelijk te laten verlopen, zodat wij iedere klant optimaal van dienst kunnen zijn. Wij wensen u alvast heel veel plezier met de eerste trip tijdens Hemelvaart en natuurlijk nog vele mooie, zorgeloze reizen met uw nieuwe Eriba Touring! Graag tot ziens in onze Winkel, Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Zowel de aankoop, de aflevering en contacten tussendoor heb ik als heel prettig ervaren .
Beste Petra, Wat een geweldige review en prachtige cijfer, dank je wel! We worden helemaal blij van je mooie woorden. Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en dat elk contactmoment als prettig is ervaren – daar doen we het voor! Hopelijk geniet je volop van je aankoop, en weet dat je altijd welkom bent in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Tot snel! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
De caravan is prima, alle afgesproken reparaties zijn naar tevredenheid gedaan. Eén ding valt tegen, de caravan zou schoon geleverd worden. Spinrag onder de bedden en op andere plekken. Maar vooral de kookplaat was te vies om aan te raken. Schoon opgeleverd? Helaas niet. Nou kunnen we zelf uitstekend poetsen dus het euvel is verholpen. De koelkast was overigens wel schoon.
Beste Kees, Hartelijk dank voor uw review en uw eerlijke feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de staat van de caravan en de uitgevoerde reparaties – daar doen we het voor. Tegelijkertijd vinden we het erg jammer om te lezen dat de schoonmaak bij aflevering niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Dat is uiteraard niet de bedoeling en wij begrijpen goed dat dit voor teleurstelling heeft gezorgd. Onze intentie is altijd om een caravan schoon en verzorgd af te leveren, en we bieden onze oprechte excuses aan dat dit in uw geval niet is gebeurd. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen intern bespreken hoe we onze afleveringsinspectie kunnen verbeteren, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Feedback zoals de uwe helpt ons om onze service verder te verbeteren. We hopen dat u veel plezier beleeft aan uw caravan en wensen u mooie en zorgeloze reizen toe! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Afgelopen week onze nieuwe caravan opgehaald, dit ter vervanging van onze vorige nieuwe caravan, waarbij bij de bestelling een foutje was gemaakt. Door de levering van de nieuwe caravan is die fout nu op een prima wijze opgelost. De aflevering ging heel vlot, mede omdat het ging om eenzelfde merk en type caravan. Veel uitleg was niet nodig, het ging meer om de administratieve afhandeling. Eén klein aandachtspunt is er nog wel; Oorspronkelijk zou de caravan worden uitgerust met een 95 Ah AGM woonruimte accu en een 20 Ah LiFePO4 PowerExtreme accu voor de mover. Dit stond als zodanig ook op de factuur. Echter bij thuiskomst en na telefonisch contact met het Technocenter, bleek dat beide accu's waren vervangen door één 30 Ah LiFePO4 accu. Hier is geen overleg over geweest en is een spontane actie van de Jong geweest. Na uitleg door iemand van het Technocentrum is het wel duidelijk, maar liever had ik dit vooraf besproken, om in overleg een keuze te kunnen maken.
Beste Rob, Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie inmiddels kunnen genieten van de nieuwe caravan! Bedankt voor jullie vertrouwen in ons, ook na het eerdere foutje. We zijn blij dat we dit samen goed hebben kunnen oplossen en dat de aflevering vlot is verlopen – dat horen we graag! Dank ook voor het benoemen van het aandachtspunt rondom de accu’s. We begrijpen heel goed dat het prettiger was geweest om hier vooraf overleg over te hebben. Goed dat dit inmiddels is opgehelderd, maar we nemen dit zeker mee voor de toekomst. We wensen jullie heel veel mooie, zorgeloze kilometers en kampeerplezier toe met jullie nieuwe caravan! Mocht er nog iets zijn, dan staan we natuurlijk altijd voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Nette aardige en kundige mensen.
Beste Jaap, Hartelijk dank voor deze kort maar krachtige review. Uiteraard zijn we hier ook heel content mee. Fijn dat je onze collega's zo weet te waarderen op kundig- en vriendelijkheid. We hopen je snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Wij hebben goede ervaringen met de inruil van onze camper. Bij aflevering een goede en uitgebreide voorlichting over de werking van de camper. Later bleek er iets te ontbreken . Na melding daarvan hadden we binnen drie dagen de ontbrekende onderdelen thuis gestuurd. Van 1 knop wisten we de werking niet meer. Via de mail gevraagd. Dezelfde dag nog uitleg waar deze knop voor dient. Kortom, uitstekende ervaringen.
Beste Ray, Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is geweldig om te horen dat jullie zo tevreden zijn met onze service en de inruil van jullie camper. We hechten veel waarde aan een uitgebreide uitleg bij de aflevering, zodat onze klanten met vertrouwen op pad kunnen. Ook achteraf staan we altijd klaar om te helpen, dus het doet ons goed om te horen dat jullie de ontbrekende onderdelen snel hebben ontvangen en dat we jullie vragen direct hebben kunnen beantwoorden. Jullie tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste. Wij wensen jullie heel veel plezier en mooie avonturen met de camper. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, dan helpen we uiteraard graag verder! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Op 8 januari 2025 was het zover dat onze camper werd afgeleverd. De aflevering was een feestje. De camper stond fris en schoon te wachten op ons. Er is uitgebreid de tijd genomen om uitleg te geven. Het is onze eerste camper, dus uitleg is geen overbodige luxe. Alle lof! Inmiddels al op pad geweest met de camper. Een enkel "probleempje" werd zeer adequaat opgelost. We raden De Jong van harte aan!
Beste Riet en Ad, Wat een prachtige review, hartelijk dank daarvoor! We zijn ontzettend blij om te horen dat de aflevering van jullie camper als een feestje voelde. Dat is precies de ervaring die we onze klanten willen meegeven. Bij de aanschaf van een eerste camper komt veel kijken, en daarom vinden we het belangrijk om uitgebreid de tijd te nemen voor een duidelijke uitleg. Fijn om te weten dat dit voor jullie als waardevol is ervaren. Het doet ons ook goed om te horen dat jullie al op pad zijn geweest en dat een klein probleem snel en adequaat is opgelost. We streven er altijd naar om onze klanten zorgeloos te laten genieten van hun camper en de vrijheid die het biedt. Bedankt voor jullie vertrouwen en mooie woorden. We wensen jullie heel veel plezierige en onvergetelijke reizen toe met de camper. Mochten jullie in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we uiteraard altijd voor jullie klaar! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Bij aankoop nieuwe camper eigen camper ongezien ingeruild. Daarbij was sprake van wederzijds vertrouwen dat informatie klopte van onze in te ruilen camper. Uiteraard contractueel wel vastgelegd dat bij ernstige afwijkingen daar een oplossing voor moest komen. Bij ophalen van nieuwe camper zijn er over de ingeruilde camper geen opmerkingen geplaatst over de lichte "gebruikssporen". Er was feitelijk (en begrijpelijk) maar 1 puntje. Dat had te maken met een reparatie in de voorruit die niet (meer) goed was. Daarover herhaaldelijk contact gehad en uiteindelijk door Carglass (onder verzekering) gerepareerd. Er zijn voor de nieuwe camper enkele kleine aandachtspuntjes die wellicht nog bekeken moeten worden, maar daarvoor afgesproken na onze 1e lange reis daar een nadere afspraak over te maken. Door De Jong heeft de camper nog een controle gehad bij de FIAT garage. Daar is toen ook een aangegeven door FIAT modificatie doorgevoerd.
Beste Ton, Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring! Het is mooi om te vernemen dat het inruilproces van jullie camper gebaseerd was op wederzijds vertrouwen en dat alles contractueel goed was vastgelegd. Dat heeft gezorgd voor een prettige en transparante afhandeling. Fijn dat bij het ophalen van de nieuwe camper geen onverwachte problemen naar voren kwamen en dat de enige opmerking – de reparatie aan de voorruit – uiteindelijk via Carglass onder verzekering kon worden opgelost. Ook goed om te horen door het laten controleren bij de FIAT-garage er direct een noodzakelijke modificatie is doorgevoerd zodat jullie veilig weer op reis kunnen. De afspraak om na jullie eerste lange reis eventuele aandachtspuntjes te bekijken is een uiteraard een van onze service mogelijkheden. Al met al klinkt het als een positieve ervaring met duidelijke afspraken en een persoonlijke afhandeling. We wensen jullie heel veel mooie en zorgeloze kilometers met de nieuwe camper! 🚐✨ Bedankt voor het delen van jullie ervaring! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Beeklaan 24 a
2191 AB Hillegom / de zilk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.