Prima geholpen, zeer vriendelijk personeel.

Nieuwe caravan gekocht, uitstekend geholpen. Duidelijke uitleg bij aflevering, klein probleempje naderhand werd prima opgelost.

• Showroom

Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij dat u het allemaal zo ervaren heeft. Fijn dat het probleempje verholpen is. Wij wensen u veel veilige kilometers met de nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Super vriendelijk en deskundig geholpen.

Bij de aankoop van onze nieuwe camper zijn wij erg vriendelijk en professioneel geholpen door Laurens. Welke vraag wij ook stelde hij had altijd een goede oplossing. Alle mogelijke opties die wij graag op de camper wilde hebben ze ook erg professioneel gemonteerd. De aflevering door Floris ging ook op een erg ontspannen en professionele manier. Wij zijn heel erg blij met onze camper en blijven zeker terugkomen voor het onderhoud van de camper en voor eventuele andere kampeer spullen.

• Showroom

Bedankt voor deze mooie review. Een betere review hadden wij ons niet kunnen wensen. Wij worden er blij van, dat u het allemaal zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Een prettig bedrijf

Ruime sortering, ze nemen de tijd voor je om tot een juiste keuze te komen. Gedegen advies over de caravan en een goede uitleg bij aflevering.

• Showroom

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat u alles zo ervaren heeft. Wij wensen u veel veilige kilometers met de nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Goede informatie,fijn geholpen en prima aflevering ,ongedwongen en vakkundig

Wij hebben een nieuwe caravan aangeschaft ,veel informatie gekregen ,vriendelijk ,vakkundige uitleg en meedenken in de oplossing ,voor de huidige leverings-problemen.Eerlijke nette verkoper . werkplaats planning geheel volgens afspraak en de datum van afleveren was top. Afleveren ,hier werd ruim de tijd voor genomen ,ook heerlijk ongedwongen en vakkundig. Kortom super service ,wij zijn dan ook zeer tevreden ,ook van de kortingsbonnen hebben ruim gebruik van gemaakt.

• Showroom

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat u het allemaal zo ervaren heeft. Wij worden er gelukkig van dat u onze service en vakkundigheid als zeer prettig heeft ervaren. Veel plezier met de nieuwe caravan! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Perfecte service, een super moderne camper!

Van het begin tot het einde een hele goede ervaring gehad met De Jong en de huur van een camper voor onze vakantie. Het begint al bij het ophalen, alles wordt meegenomen in de uitleg van het voertuig waardoor je fijn op reis kunt gaan. Wij hebben genoten van twee weken Italië met een heerlijke Bürstner camper. Voor herhaling vatbaar! En dan wéér bij De Jong!

• Showroom

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat u zo heeft kunnen genieten van uw vakantie. Wij worden er gelukkig van dat wij daar een steentje aan hebben kunnen bijdragen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Een klein feestje

Wij kwamen eens kijken bij De Jong en hadden toen we buiten kwamen een caravan gekocht die echt helemaal naar onze zin was. De inruilprijs voor onze caravan was ook in orde. En toen kwam de aflevering. We dachten met een half uurtje wel klaar te zijn maar dat werd een klein feestje van bijna 2 uur, mede dankzij het enthousiasme van Floris, de medewerker die onze caravan showde. Kortom, we zijn zeer tevreden over alles.

• Showroom

Wat worden wij blij van deze review. Bedankt daarvoor. Super fijn om te horen dat u het allemaal zo ervaren heeft. Veel plezier met de nieuwe caravan! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Vriendelijk en deskundig

Onze een jaar oude caravan ingeruild voor Eriba Nova 445 trend edition, met name de kwaliteit van Hymer staat ons aan. Tijdens het showroom bezoek zijn wij aangesproken door verkoper Cor de Jong, na enige uitleg en kopje koffie heeft hij een mooie inruil gemaakt en was de deal snel gesloten. Met name de volledigheid en duidelijkheid van het voorstel stonden ons aan. En zeker niet onbelangrijk de prijs, gewoon in een keer goed en geen handje klap. 4 weken later onze nieuwe caravan opgehaald en de tijd die wordt genomen om uitleg te geven en zelf even vooraf onder genot van een kopje koffie samen in de caravan rondkijken. Dat hebben wij nog nooit zo meegemaakt, (en we hebben al veel caravans gekocht). De uitleg en alles wat erbij komt kijken was geen probleem, TOP blijf dit zeker zo doen!!

• Showroom

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat u zo blij bent met hoe de inruil is gegaan. Wij vinden het prettig om te horen dat u ook de aflevering zo heeft ervaren. Wij zullen hier zeker mee doorgaan! Wij wensen u veel veilige kilometers met de nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Prima huurcaravan voor een redelijke prijs

De Eriba Touring die we hebben gehuurd bij de Jong voldeed aan de beschrijving. Vrijwel nieuw en keurig afgeleverd. De Caravan had wat kleine mankementen, een hor die niet goed sloot en de WC die niet doorspoelde, maar dat zal ongetwijfeld onder de garantie van Eriba vallen. Wij hadden een klein ongelukje met de luifel, waardoor schade aan de caravan is ontstaan. Dit gaat direct ten koste van het eigen risico van €750. Jammer dat dit niet te verzekeren is, Wellicht een optie om deze extra verzekering aan te bieden?

• Showroom N.v.t.

Dank u wel voor uw positieve review. Vervelend van de kleine mankementen. Deze hebben wij gelijk hersteld. Betreffende uw opmerking over de eigen risico geldt het volgende. Het eigen risico had verlaagd kunnen worden naar € 350,- tegen een premiebetaling van € 15,- per dag. Hier heeft u in dit geval helaas geen gebruik van gemaakt. Had het ongelukje niet gebeurd, had u dit uiteraard geld bespaard. Het feit dat het eigen risico niet naar € 0,- af te kopen is, is een regeling die in verzekeringswereld zeer vaak voorkomt. Met als doelstelling dat elke gebruiker er zo zorgvuldig mogelijk mee om gaat. Uiteraard geldt dat net als bij vele andere regels dat hierbij de goede onder de kwade moeten lijden. Wij adviseren u om uw mogelijke reisverzekering na te kijken of deze de schade dekt. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Perfecte camper en super klantvriendelijke service

Voor de 1e camper gehuurd bij De Jong en dat is zo goed bevallen dat we gelijk voor volgend jaar hebben geboekt.

• Showroom

Beste heer Gaarenstroom, Bedankt voor uw hele mooie positieve review. Wat fijn dat de gehuurde camper zo enorm goed is bevallen en dat u gelijk al voor volgend jaar heeft geboekt. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Slecht

Na niet zulke goede ervaringen vorig jaar, wilden wij nog één maal proberen een caravan te huren bij de fa. de Jong Kampeer en Recreatie. Het bleek dat de caravan helemaal niet klaar was voor verhuur. Hij stond wel klaar en we hebben een snelle instructie gekregen hoe alles werkt, maar bij thuiskomst bleek al dat er geen krik / zwengel bij zat om de poten naar beneden te kunnen draaien. Wij konden dus nogmaals omkeren naar Hillegom om deze op te halen, omdat er geen service was om die te komen brengen. Dit heeft ons een vakantiedag gekost. Bij aankomst op de 1e camping hebben we een aantal gieters water in het daarvoor behorende reservoir gegoten, maar we kregen geen water uit de kraan. Na lang zoeken bleek dat de afdekdopjes niet op de leidingen waren geplaatst. Kennelijk kwam de caravan zo uit de stalling en is niet gecontroleerd. Het meest opvallende van de fa de Jong, is als je ze achteraf aanspreekt op wat niet goed is gegaan, de bal meteen wordt teruggegooid. De eerste reactie van degene die de caravan weer innam op onze opmerking over de krik was "u was er toch zelf bij toen u de caravan in ontvangst nam?" Van klantgericht handelen en communiceren hebben ze hier niet veel kaas gegeten. Ik zeg 2x is scheepsrecht en niet doen.

• Showroom N.v.t.

Beste heer Wouters, Uiteraard vinden wij het NIET fijn om zo een laag cijfer te ontvangen. Onze insteek is om voor een dikke voldoende/hoog cijfer te gaan. Wanneer iets niet goed gaat, zoeken wij intern uit wat er fout gegaan kan zijn en proberen daarna in contact met de klant te komen. Dit hebben wij ook gedaan en hiermee geprobeerd de irritatiepunten uit te praten. Hiervoor onze dank. Uit het gesprek blijkt dat naar uw mening alle irritaties door ons ontstaan zijn. Wij praten hierbij beslist niet alles goed. Wij hebben hier zeker punten tot verbetering uit kunnen halen. Graag lichten wij nog puntsgewijs onderstaande toe: Afsluitkraantjes van de waterleiding: Voordat een caravan meegegeven wordt controleren wij altijd alles. Excuses voor het feit dat er niet gemeld is dat de kraantjes open stonden. De persoon die de caravan heeft meegegeven had dit moeten ook moeten melden en met u moeten bespreken wat u wilde. De keuze voor kraantjes dicht of open is altijd lastig in verband met veroudering van het water. In het instructieboekje staat de functie en plaats van de aftapkranen vermeld maar we hadden de kraantjes beter dicht kunnen zetten voor u. Wij hebben voor dit ongemak u een financiële compensatie geboden. Slinger: U geeft aan dat de slinger ontbrak. De originele slinger bleek in de disselkast opgeborgen te zijn bij aflevering. Dit had bij uitgifte ook beter verteld kunnen worden en dat had een hoop tijd bespaard voor u omdat u later nog een andere slinger bent komen ophalen. De punten die wij kunnen verbeteren zullen wij als verbeterpunten meenemen in ons proces om onze dienstverlening te verbeteren.

Goed adres voor kopen van caravan of camper

We hebben bij De Jong onze eerste caravan gekocht. We hebben daarbij uitstekend advies gehad van een van de eigenaren. De uitleg bij aflevering van de caravan door Floris was erg fijn en duidelijk.

• Showroom

Beste Martin, Bedankt voor deze mooie review. Wat goed om te horen dat u prettig advies heeft gehad. Fijn dat u de aflevering ook als fijn en duidelijk heeft ervaren. Veel plezier met jullie eerste caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Uitstekend geholpen, goede aflevering en heel correcte communicatie omtrent de order

Bij het uitzoeken van onze caravan en de bijbehorende uitbreidingen zijn wij uitstekend geholpen en tewoord gestaan door één van de heren de Jong. Wij hebben een nieuwe caravan besteld met een productietermijn van ergens maart/april. Maar deze was er al in de loop van april, al mistte alleen de mover nog op dat moment. De levering daarvan kon nog wel even op zich laten wachten. Uiteindelijk heb ik zelf een mover gevonden, besteld en bij de Jong afgeleverd en deze hebben zij keurig gemonteerd. Ook de communicatie met de orderafdeling hierover verliep opmerkelijk soepel en duidelijk. Alle complimenten daarvoor. De aflevering en instructie gingen goed, alleen over hele specifieke zaken zoals de crash control en de werking daarvan moest er iemand van de technische afdeling worden bijgehaald. Maar ver der netjes afgehandeld.

• Showroom

Beste Bas, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat u zo prettig geholpen bent. Ook goed om te horen dat het met mover allemaal gelukt is. Daar worden wij vrolijk van. Veel plezier met de nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Gedegen uitleg en kennis van de caravan die wij zochten en gevonden hebben bij jullie.

Wij hadden een behoorlijk wensenlijstje, dit werd heel serieus genomen en wij werden gelijk naar de juiste caravans begeleid. Duidelijkheid alom

• Showroom

Beste Willem, Bedankt voor deze mooie review. Dat wij precies aan uw wensenlijstje hebben kunnen voldoen, maakt ons erg gelukkig. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Geweldig!

Alleen maar positieve ervaringen! Het huren van de camper, de uitleg, de sfeer, prettig contact, vriendelijk personeel.

• Showroom

Beste Jerry, Een betere review hadden wij niet kunnen wensen. Bedankt voor deze mooie review. Dat u de service, sfeer en het personeel zo ervaren heeft worden wij erg vrolijk van. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Ik ben nu eigenaar van een prachtige caravan.

De caravan is bijna uitstekend opgeleverd, van de bestelde twee extra stopcontacten is er echter maar een geplaatst. Er zijn er wel twee in rekening gebracht. Ik heb hier een mail over gestuurd, echter nog geen reactie. Ik verwacht dat dit goed opgelost wordt.

• Showroom

Beste Hans, Wat fijn om te horen dat u nu eigenaar bent van een prachtige caravan. Helaas is door een miscommunicatie maar één dubbel stopcontact geplaatst terwijl u er twee had verwacht. Wij hebben uw mail hierover helaas nooit ontvangen maar hebben via deze weg contact met u kunnen opnemen om het als nog naar behoren op te lossen. Wij hopen dat u nu kunt gaan genieten van de prachtige caravan. Veel kampeer en reisplezier! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

verkoop goed aftersales slecht

De verkoop en aflevering waren top geregeld echter achteraf mail gestuurd voor extra accessoires en er wordt nergens meer op gereageerd ook niet na telefonisch contact

• Showroom

Beste Ronald, Goed om te lezen dat u vond dat de verkoop en aflevering top geregeld was. Wij doen daar onze uiterste best voor. We hebben zojuist vernomen dat er inmiddels contact met u is opgenomen over de accessoires. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Heel tevreden

Afgelopen vrijdag hebben wij onze nieuwe camper opgehaald. Floris nam alle tijd om alles goed en vriendelijk en geduldig uit te leggen! Vanwege de lengte van mijn man hadden wij afgesproken, dat 1 van de bedden zou worden verlengd en dat heeft Gert Jan heel netjes gedaan, chapeau!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Showroom

Beste Annemiek, Wat zijn we blij met deze mooie review. Wat prettig om te horen dat u het allemaal zo ervaren heeft. Fijn dat het verlengde bed er nu inzit. Wij wensen u en uw man heel veel reisplezier met de nieuwe camper. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Prima opgeleverd, alle afgesproken punten nagelopen.

Prettig contact alle tijd genomen om uit te leggen hoe de caravan in elkaar zit en werkt.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Showroom

Beste Joop, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat u de oplevering zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Fijn en snel geregeld

Bij de occasion caravan incl. voortent die we kochten zat een te kleine voortent. De verkopers hebben dit ook niet geweten. Het was een domper met het opzetten van de tent veel te klein. Na contact met Patricia Vermeij zeer snel opgelost nieuwe voortent met de juiste maat en de volgende dag geleverd. Daar houd ik van Spijkers met koppen slaan en snel opgelost.

• Showroom

Beste Ron, Bedankt voor deze mooie review. Wij betreuren het dat dit het geval was, toch zijn we blij dat dit spoedig is opgelost en uw occasion caravan weer de juiste maat voortent heeft. Fijn dat u onze service zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Fijn en snel geregeld

• Showroom

Prima service en zeer vriendelijke oplevering van onze nieuwe caravan!

Tweede nieuwe caravan gekocht bij de Jong. Weer zeer tevreden over de oplevering waar de tijd voor genomen werd ondanks de drukte op dit moment. Service ook altijd naar alle tevredenheid uitgevoerd.

• Showroom

Beste Gert, Wat een mooie review. Bedankt daarvoor. Wat fijn om te horen dat u bij ons terug bent gekomen voor uw tweede caravan en wat worden wij er gelukkig van dat u weer zo tevreden over ons bent. Wij wensen u veel veilige kilometers met uw nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Oplossingsgericht

Er wordt oplossingsgericht gekeken naar problemen en dat is super. Je staat hierdoor als klant niet in de kou maar wordt juist geholpen om er warm bij te zitten.

• Showroom

Beste, Bedankt voor deze mooie review. Wij vinden het erg prettig om te horen dat u onze service zo ervaren heeft. Ook dat u onze showroom zo waardeert, worden wij erg blij van. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

fijn bedrijf

Als oud inwoner van Hillegom die nu in Wolvega woont ga je voor een caravan naar De Jong. Waarom: Een goed bedrijf, vriendelijk, alle verkopers zijn gemotiveerd. Ook het techno centrum vangt je goed op bij schade. En makkelijk als je iets moet kopen (gasfles etc.) Zij hebben het.

• Showroom

Beste H.L. de Redelijkheid, Bedankt voor deze mooie review. Wij vinden het prettig om te horen dat u ons assortiment en service zo ervaart. Wij waarderen het dan ook ten zeerste dat u zelfs vanuit Wolvega nog naar ons toe blijft komen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Fijn, kundig en gemoedelijk bedrijf

Tijdens onze zoektocht naar een camper kwamen we via internet bij De Jong Kampeer en Recreatie terecht. (Goede overzichtelijke website). In eerste instantie ter oriëntatie voor het huren van een camper. Omdat het type (toevallig) ook te koop stond en nog beschikbaar was zijn we tot koop over gegaan. Hierbij zijn we deskundig geholpen door Menno. Aan de uitlevering werd veel aandacht besteed. Floris was heel geduldig, kundig en ontzettend aardig en enthousiast. We kijken uit naar onze eerste trip.

• Showroom

Beste Rosemarie, Wat vinden wij dit fijn om te horen. Wij zijn dan ook erg trots dat u onze service en deskundigheid zo waardeert. Bedankt voor deze mooie review en veel plezier op jullie eerste trip met de nieuwe camper! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie

Prima zaak!

Wij hebben bij de Jong een caravan gekocht en zijn zeer tevreden over de aandacht die we kregen bij onze beslissing, Ook het ophalen en de uitleg door Floris waren uitstekend.

• Showroom

Beste Bob, Wat zijn we blij met deze mooie review. Het is heel fijn dat u onze service zo heeft ervaren. Nog veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie